ΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 2 έτη από jrewing
|
11017 προβολές 137 απαντήσεις |
|
12 3 4...7
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 4 μήνες

Καλημέρα ξαναγραμμένο, μου ζητούν την ταυτότητα που επιβεβαιώνει τη νίκη αλλά τους επανέλαβα ότι η ταυτότητα δεν καταχωρήθηκε γιατί το μπλοκ ήταν στιγμιαίο και κατά συνέπεια η νίκη δεν αναγνωρίστηκε........

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Πραγματικά κρίμα.....αν δεν αποδείξεις την ταυτότητά σου δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Πραγματικά όμως.... τακτικές απατεώνων......επαναφέρουν το σφάλμα του παιχνιδιού σε λίγες μέρες.....και μου ζητάνε το id........ έξυπνα μπλοκάροντας το παιχνίδι και το Το id δεν υπάρχει γιατί με το μπλοκ δεν μου ανέβηκαν τα κέρδη

Αυτόματη μετάφραση:
EFISIA
πριν από 4 μήνες

I reckon that it should be all shown in the game history, and I hope that I am right. That is why you really need to wait for our complaint team to have the time to investigate all of this. If the casino won't be able or willing to get it solved on its own, we will help you.

πριν από 4 μήνες

Περιμένω την απάντησή σας.....δεν υπάρχει ταυτότητα στο ιστορικό γιατί μπλοκαρίστηκαν όλα....μπλοκάροντας τα πάντα δεν αναγνωρίστηκε η νίκη και κατά συνέπεια η νίκη δεν καταγράφηκε..... ..μάλιστα η τελευταία τους απαντήστε σήμερα το πρωί αν δεν υπάρχει ταυτότητα στοιχήματος δεν μπορούν να κάνουν τίποτα....τι τακτική των κλεφτών.........μπλοκάροντας τα πάντα και το μπλοκάρισμα επέμενε για τρεις μέρες δεν αναγνώρισαν το όνομά μου απλά κέρδισε την τακτική απατεώνων τους......συγγνώμη που είμαι τόσο επαναλαμβανόμενη......συγγνώμη, καλή σου μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
EFISIA
πριν από 4 μήνες

There is no need to apologize. I can surely understand how you feel. Try to be patient, though, and the issue will hopefully be resolved soon.

πριν από 4 μήνες

Καλημέρα,

Ζήτησα δύο αναλήψεις 500€ η καθεμία αλλά είναι ακόμα υπό αξιολόγηση.

Επειδή κέρδισα άλλα 1700€ και διαβάζοντας τις κριτικές φαίνεται ότι δεν είναι αξιόπιστο site, ζητώ την υποστήριξή σας για να πάρω όλα τα χρήματά μου πίσω.

μπορείς να με βοηθήσεις? Πώς είναι οι προηγούμενες εμπειρίες από άλλους χρήστες;

Ευχαριστώ

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Αν μιλάτε για το καζίνο Casinia είναι μεγάλοι απατεώνες......χτύπησα το μέγα τζακ αλλά όλα σταμάτησαν αμέσως......κατά συνέπεια τα κέρδη δεν καταγράφηκαν και έτσι βασίζονται στο γεγονός ότι αν δεν υπάρχει δεν μπορουν να κανουν τιποτα με το αναγνωριστικο στοιχηματισμου.....αλλα αν δεν μαζευε η κερδη επειδη επαναλαμβανω ολα σταματησαν με το σφαλμα 211......αμεσως....στην αρχη μου ειπαν να περιμενω 24 ωρες.....ειχε περασει σιγουρα η ωρα να τα μηδενισουν ολα και να μην αναγνωρισουν τα κερδη μου......αληθεια αηδια....να κλεισει αμεσως.....απατεωνες και απατεωνες

Αυτόματη μετάφραση:
EFISIA
πριν από 4 μήνες

Ναι αλλά με ενδιαφέρουν οι αναλήψεις, έχοντας ήδη κερδίσει θέλω να καταλάβω αν σε αφήνουν να κάνεις ανάληψη ή όχι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Μπορεί κάποιος από το προσωπικό να με βοηθήσει; Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Καλημέρα,

Ζήτησα δύο αναλήψεις 500€ η καθεμία αλλά είναι ακόμα υπό αξιολόγηση.

Επειδή κέρδισα άλλα 1700€ και διαβάζοντας τις κριτικές φαίνεται ότι δεν είναι αξιόπιστο site, ζητώ την υποστήριξή σας για να πάρω όλα τα χρήματά μου πίσω.

μπορείς να με βοηθήσεις? Πώς είναι οι προηγούμενες εμπειρίες από άλλους χρήστες;

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Hello there. May I ask when exactly you requested the withdrawal and if your account is fully verified at this casino? Only after we have some more details can we have a better understanding of your case and try to help you out if needed.

If you'd like to know about the player's experience, you can browse through the user reviews here; it could help you, for sure.

Please let us know if you have any updates from the casino, we'll wait for your reply.

πριν από 4 μήνες

Αν μιλάτε για το καζίνο Casinia είναι μεγάλοι απατεώνες......χτύπησα το μέγα τζακ αλλά όλα σταμάτησαν αμέσως......κατά συνέπεια τα κέρδη δεν καταγράφηκαν και έτσι βασίζονται στο γεγονός ότι αν δεν υπάρχει δεν μπορουν να κανουν τιποτα με το αναγνωριστικο στοιχηματισμου.....αλλα αν δεν μαζευε η κερδη επειδη επαναλαμβανω ολα σταματησαν με το σφαλμα 211......αμεσως....στην αρχη μου ειπαν να περιμενω 24 ωρες.....ειχε περασει σιγουρα η ωρα να τα μηδενισουν ολα και να μην αναγνωρισουν τα κερδη μου......αληθεια αηδια....να κλεισει αμεσως.....απατεωνες και απατεωνες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 4 μήνες

Just a tip.😉 Next time, try to use the "reply" button to write a message to someone particular. This way, he'll be notified about your post.

Romi
πριν από 4 μήνες

Γεια, το ζήτησα πριν από 3 ημέρες, αλλά ανησυχώ πολύ καθώς ορισμένες κριτικές λένε ότι δεν πληρώνουν τα κέρδη.

ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί, αν θέλετε έχω όλα τα στιγμιότυπα οθόνης που χρειάζεστε.

Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Brown89
πριν από 4 μήνες

There is no need for any evidence right now, thank you. Unfortunately, our complaint team will not be able to intervene as of now. Usually, we give casinos 14 full days to process the withdrawal.

Have you had any successful withdrawals there before?

Please keep us informed about any updates regarding this, and hopefully there won't be a need for you to file a complaint.

πριν από 3 μήνες

Νιώθω εξαπατημένος. Μετά από περισσότερες από 12 ημέρες, προσπάθησα αρκετές φορές να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Και μου δίνουν μόνο καθυστερήσεις και δικαιολογίες. Πηγαίνω. Να παρουσιαστεί στην αστυνομία. Και στα κοινωνικά δίκτυα.

Αυτόματη μετάφραση:
zorro00
πριν από 3 μήνες

D συμφωνώ πάρα πολύ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Νιώθω εξαπατημένος. Μετά από περισσότερες από 12 ημέρες, προσπάθησα αρκετές φορές να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου. Και μου δίνουν μόνο καθυστερήσεις και δικαιολογίες. Πηγαίνω. Να παρουσιαστεί στην αστυνομία. Και στα κοινωνικά δίκτυα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Uhm, I'm really sorry, but the police won't help you. May I know what roundabouts you are currently getting instead of payment?

In any case, if they fail to resolve the matter in the next few days, I would like you to know you can complain about the casino for free through our Resolution Center. Are you familiar with the process?

However, I hope such a step is inevitable.


πριν από 3 μήνες

Γεια σας, ήθελα να μάθω αν κάποιος κατά τύχη έχει κάνει ανάληψη χρημάτων από το Casinia, μιας και έχω μια ανάληψη σε διαδικασία επαλήθευσης εδώ και μια εβδομάδα και απλά με τραβάνε!! Δεν ξέρω τι να κάνω… ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αυτόματη μετάφραση:
JorgeVicente7
πριν από 3 μήνες

Could you tell us what the issue is exactly, please?

Romi
πριν από 3 μήνες

Ζητώ ανάληψη από 2/06, μου λένε ότι θα χρειαστούν 3-5 εργάσιμες ημέρες για να διεκπεραιωθεί, περνάει μια εβδομάδα και η ανάληψη είναι ακόμα υπό εξέταση, μιλάω μαζί τους και μου λένε ότι το τμήμα οικονομικών διαρκεί περισσότερο από το κανονικό Όλα αυτά, προς το παρόν δεν μου ζήτησαν καμία επαλήθευση, γιατί με κάνει να αμφιβάλλω αν η Casinia είναι αξιόπιστη ή όχι!

Αυτόματη μετάφραση:
12 3 4...7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη