Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 17)

 από jrewing
|
38.515 προβολές 355 απαντήσεις |
|
1...16 17 18
simoneau703

I'm so glad I could help you a bit. I imagine it must be a challenging situation, so if you struggle with anything around the tools or want to talk, I can follow you to the responsible section. Or you may find other people there. Don't worry.

When it comes to refunds, and here I'm going to repeat myself a bit, if the casino fails to respond to a self-exclusion request and also if the player stated the reason for the exclusion clearly naming the addiction or compulsion, I would expect a positive outcome. That's very general, though.

The complaint, on the other hand, will be focused on explaining even details.

The process usually needs some time, though, so there will be no rush. 🙂

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη

My favorite slot just paid out huge! Never been this lucky.

I can’t decide between slot games or live games for better payouts. What’s been your experience with either?


Γεια σας, στις 30 Δεκεμβρίου 2024 κέρδισα ένα Τζάκποτ στο Casinia, έκανα 3 αναλήψεις τις επόμενες ημέρες των 500 € η καθεμία, (το μέγιστο δυνατό σύμφωνα με αυτούς) Έχω περισσότερα από 20.000 € για ανάληψη, αλλά έχω ένα κακό προαίσθημα, από σήμερα 13/01/25 ακόμα δεν μου έχουν πιστώσει τίποτα... και μου στέλνουν μόνο προβλεπόμενα μηνύματα.

Έχει λάβει κανείς καμία ανάληψη καλά;

Αυτόματη μετάφραση:
Thiel35

huye!!!!!!!

Γεια σας, στις 30 Δεκεμβρίου 2024 κέρδισα ένα Τζάκποτ στο Casinia, έκανα 3 αναλήψεις τις επόμενες ημέρες των 500 € η καθεμία, (το μέγιστο δυνατό σύμφωνα με αυτούς) Έχω περισσότερα από 20.000 € για ανάληψη, αλλά έχω ένα κακό προαίσθημα, από σήμερα 13/01/25 ακόμα δεν μου έχουν πιστώσει τίποτα... και μου στέλνουν μόνο προβλεπόμενα μηνύματα.

Έχει λάβει κανείς καμία ανάληψη καλά;

Αυτόματη μετάφραση:

And is your account fully verified there?

I would surely suggest you file a complaint here so our team can investigate what is going on. It surely is a long time without any information.

What do you think? Here's the link where you can do so.

I hope everything will be explained soon.

Romi

Πλήρως επαληθευμένο.

Αλλά μου στέλνουν μόνο αυτόματα μηνύματα και δεν μου λύνουν τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:

Ζωντανή Υποστήριξη




Ζωντανή Υποστήριξη

Εξυπηρέτηση πελατών



Γειά σου

Η συζήτηση ξεκίνησε


Μπορείτε να ελέγξετε τις αναλήψεις μου; Εμφανίζονται ακόμα υπό εξέταση...

Η Αλεξάνδρα μπήκε στο chat

Αλεξάνδρα

Γειά σου! Είμαι η Αλεξάνδρα και σας καλωσορίζω στην Εξυπηρέτηση Πελατών μας. Θα είμαι αυτός που θα σας βοηθήσει σήμερα! Εμφάνιση πρωτότυπου

Λάβετε υπόψη ότι αυτή τη στιγμή είστε συνδεδεμένοι με την ιταλική εξυπηρέτηση πελατών μας.

Ωστόσο, η συνομιλία μας χρησιμοποιεί λειτουργία αυτόματης μετάφρασης, οπότε μη διστάσετε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη γλώσσα σας!

Λάβετε υπόψη ότι ενδέχεται να προκύψουν κάποια σφάλματα μετάφρασης, αλλά ελπίζουμε ότι αυτή η λειτουργία θα μας επιτρέψει να σας βοηθήσουμε όσο καλύτερα μπορούμε. Εμφάνιση πρωτοτύπου

Περιμένετε με στο διαδίκτυο μέχρι να ελέγξω τον λογαριασμό σας, ευχαριστώ. Εμφάνιση πρωτότυπου

Ευχαριστώ για την αναμονή.


Λυπούμαστε για την καθυστέρηση που συναντήσαμε.


Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι δραστηριοποιούμαστε σε διαφορετικές χώρες σε πραγματικό χρόνο και σε διαφορετικές ζώνες ώρας σε όλο τον κόσμο, γεγονός που κάνει τα τμήματα μας, συμπεριλαμβανομένου του τμήματος οικονομικών, πολύ απασχολημένα 24/7.


Δραστηριοποιούμαστε σε διεθνή και όχι εθνικά κυκλώματα πληρωμών και τραπεζικά συστήματα, τα οποία ενδέχεται να επιμηκύνουν τους χρόνους μεταφοράς χρημάτων.


Σε κάθε περίπτωση, όπως σας εξήγησα, το αίτημα υπαναχώρησης εξετάστηκε κανονικά από το τμήμα την επομένη του αιτήματός σας και έστειλα υπενθύμιση στο αρχείο σας.


Μπορώ να κάνω κάτι άλλο για αυτήν; Εμφάνιση πρωτότυπου

Δεδομένου ότι δεν έχουμε λάβει άλλη απάντηση από αυτόν, τερματίσαμε τη συνομιλία. Αλλά μην ανησυχείτε, εάν χρειάζεστε τη βοήθειά μας, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε ξανά μαζί μας μέσω συνομιλίας ή email. Σας ευχόμαστε πολύ διασκέδαση και μια υπέροχη βραδιά. Εμφάνιση πρωτότυπου

Βαθμολογήστε αυτήν τη συνομιλία

Η Αλεξάνδρα έφυγε από το chat

Η συνομιλία τελείωσε




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
juancpb

Understand.

That's why you have done right by submitting a complaint. Just update it whenever possible, please, so the proper investigation can start.

Romi

Λοιπόν, προς το παρόν έχω ήδη τα χρήματα από τις τρεις επιστροφές (1.500€).

Φαίνεται ότι το παράπονο λειτούργησε, ευχαριστώ. Θα δούμε αν έχουμε περισσότερη τύχη.

Αυτόματη μετάφραση:
juancpb

That is great news indeed. I hope that they'll continue doing so.

We'll be here for any updates from you.

Χθες έλαβα ένα email γύρω στις 8 το πρωί που με ενημέρωσε ότι η ανάληψη των 300 ευρώ ολοκληρώθηκε. Ωστόσο, δεν έφτασε στον λογαριασμό μου. Σήμερα έλαβα το ίδιο email σχετικά με μια μεταγενέστερη ανάληψη 100 ευρώ που πιστώθηκε αμέσως στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Επικοινώνησα με την υποστήριξη που μου έδωσε αυτοματοποιημένες απαντήσεις και δεν απαντούν καν μέσω email. Ζητώ βοήθεια για να επιλύσω αυτήν την κατάσταση καθώς μου λείπουν 300 ευρώ που δεν κερδήθηκαν με χρήματα μπόνους ή δωρεάν περιστροφές.

Αυτόματη μετάφραση:
Ccfhe

Hello, although it is quite strange, I would definitely try to be patient and wait. If the withdrawal was successful, you'll probably get the money, so I wouldn't worry right off the bat. Sometimes you just have to wait and not think about the worst. I know that automatic responses don't give you peace of mind but I hope everything will work out. 

If it doesn't, then you have an open complaint and we will try to help you. 

So. I will wait if anything changes. 🙂

Γεια σε όλους,

Πριν από μερικούς μήνες έγραψα σε αυτό το φόρουμ για να πω ότι οι αναλήψεις μου από το Casinia δεν είχαν μεταφερθεί. Λίγες μέρες αφότου έγραψα σε αυτό το φόρουμ, οι καταθέσεις εμφανίστηκαν στον λογαριασμό μου.

Πριν από μια εβδομάδα επέστρεψα για να παίξω μαζί τους και έκανα άλλη μια απόσυρση. Την επόμενη μέρα ένας πωλητής της Casinia επικοινώνησε μαζί μου για να μου προσφέρει προσφορές, μπόνους και άλλα πράγματα. Μου είπε επίσης ότι μπορώ να τον ρωτήσω οτιδήποτε έχει σχέση με αναλήψεις. Λοιπόν, ζήτησα την ανάληψη 270€ την Πέμπτη 6 και σήμερα Δευτέρα 10 το έχω ήδη στον λογαριασμό μου.

Δεν ξέρω αν άλλοι χρήστες εδώ είχαν επαφή με έναν αντιπρόσωπο πωλήσεων της Casinia.


Αυτόματη μετάφραση:
jolgelsgarcia

Hi, interesting situation, if I may say so.

Let's see whether someone else had a contact with the sales representative. Sounds like a sort of customer manager to me.

Radka

Ακριβώς! Από τότε που επικοινώνησε μαζί μου, όλες οι αναλήψεις ήταν πολύ γρήγορες. Δεν ξέρω αν επιλέγουν πελάτες τυχαία, αλλά προφανώς στάθηκα τυχερός.

Αυτόματη μετάφραση:
jolgelsgarcia

Oh, just wow, I guess. 😀

Having his number would be worth gold. Thank you for adding a positive impulse into this thread. I'm eager to see if anyone else is going to be that lucky.

I'm glad you were, of course!


Χθες κέρδισα ένα μεγάλο χρηματικό ποσό, 40.000€ με 500€ την ημέρα, θα είναι μεγάλη ανάληψη... ελπίζω να το πάρω σύντομα.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized796

Congratulations.

Yeah, I can see that the limit is 7000€ per month, so some patience should be in place for sure.

Is your account already verified there?

Please keep us informed about how it goes.

Romi

Όχι, ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί ακόμα, ελπίζω να μην είναι πρόβλημα! Αυτήν τη στιγμή περιμένουν 2*500 Ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
1...16 17 18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα