Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 16)

 από jrewing
|
38.579 προβολές 355 απαντήσεις |
|
1...15 16 1718

Λένε ψέματα συνέχεια στους παίχτες.ηδη περιμένω άλλες 8 μέρες για ανάληψη.στο chat λένε συνέχεια το ίδιο ψέμα

jorgeramonhh

Και εγώ τα ίδια περνάω.ακομα περιμένω για αναλήψεις 10 μέρες με την ίδια δικαιολογία ότι υπάρχει καθυστέρηση

hello, no my account is not verified because they said it’s random who need to do the kyc so yeah it’s not but if I won’t get my money and of the year I will submit a complaint.

Okay then. Surely let us know about any updates, please.

Είναι ατυχές αυτό που περνάω, η αλήθεια είναι ότι είμαι γεμάτος οργή και απογοήτευση. Δεν ξέρω τι να κάνω για να πείσω την Casinia να λύσει αυτό το πρόβλημα για μένα. Θα ήθελα να μάθω αν έχετε πληροφορίες σχετικά με το πού μπορώ να πάω εδώ στην Ισπανία για να κάνω μια επίσημη καταγγελία. Είναι πάρα πολύ για μένα να το περάσω με την Casinia.

Αυτόματη μετάφραση:

I am really sorry that the casino did not respond to our complaint team.

I reckon that you should definitely try to contact the licensing authority, though.

Please inform us whether you get any new information.

Λένε ψέματα συνέχεια στους παίχτες.ηδη περιμένω άλλες 8 μέρες για ανάληψη.στο chat λένε συνέχεια το ίδιο ψέμα

May I ask how many withdrawals you are still waiting for?

They pay me 3 withdrawals yesterday after 10 days and now I will wait for 3 mores

Παιδιά συνέχεια κάνουν ότι μπορούν για να σου κλέψουν λεφτά.κερδισα 700 ευρώ σε τουρνουά και δεν μου τα βάζουν.εχω και screenshot και συνομιλίες.μακρυα από αυτό το casino

file,αυτο

fileκαι αυτο

antorall

At least they payed it I still didn’t get my money

I’m excited to try my luck at Casinia Casino and see what it has to offer. I’m hoping for a great experience and would love to win big. Do you have any tips or reviews to help me get started?

Παιδιά συνέχεια κάνουν ότι μπορούν για να σου κλέψουν λεφτά.κερδισα 700 ευρώ σε τουρνουά και δεν μου τα βάζουν.εχω και screenshot και συνομιλίες.μακρυα από αυτό το casino

Hello!

Great to hear the casino pays after all.

Regarding the tournaments, though, what seems to be the issue? I could really use some hints. Thank you.

Radka

Καλημέρα όσο αφορά το τουρνουά είναι ότι κέρδισα 700 ευρώ χθες.μολις βγήκα 13ος όπως έστειλα και στα screenshot.το πρόβλημα είναι ότι δεν μου πιστωνουν τα λεφτα

I’m excited to try my luck at Casinia Casino and see what it has to offer. I’m hoping for a great experience and would love to win big. Do you have any tips or reviews to help me get started?

Hi, no one will tell you in which casino you are going to win big. I hope this is quite obvious. Kindly consider that gambling is merely about losses. 🙂 I just can't figure out how your post came together with the ongoing delay payments we have been discussing. Are you not concerned with delays? That's impressive!

In any case, feel free to browse the casino section to make your well-informed pick 👈

Καλημέρα όσο αφορά το τουρνουά είναι ότι κέρδισα 700 ευρώ χθες.μολις βγήκα 13ος όπως έστειλα και στα screenshot.το πρόβλημα είναι ότι δεν μου πιστωνουν τα λεφτα

And what did they tell you, why they do not want to credit money from tournament? Can you tell the reason? How long do you wait for money?

Can you please share any experience here in Casinia Casino for me not to be worried if it is real time win?

magicalpine

Hey I think you can read a lot from players who wrote in this thread, or check user reviews or complaints where you also have real experiences from players. 

Based on that you can decide for yourself whether you will play in this casino or not. 

What do you say?

Γειά σου..

Ζήτησα από το καζίνο τρεις φορές σε διαφορετικές ημέρες για έναν αυτοαποκλεισμό, ξεκινώντας από τα μέσα Νοεμβρίου, επειδή δεν έχω τον εαυτό μου υπό έλεγχο και έχω χάσει πολλά χρήματα. Περίμενα υπομονετικά αλλά δεν έγινε τίποτα και γλίστρησα όλο και πιο βαθιά και έχανα όλο και περισσότερα χρήματα. Αυτό δεν είναι εντάξει εάν ζητήσετε να αποκλειστείτε επειδή δεν έχετε τον εαυτό σας υπό έλεγχο και οι όροι και οι προϋποθέσεις διαφημίζουν ότι αυτό θα συμβεί το αργότερο εντός 24 ωρών. Έχω χάσει χιλιάδες ευρώ, ο λογαριασμός μου δεν είναι ακόμα μπλοκαρισμένος και δυστυχώς έχω στοιχηματίσει όλα μου τα χρήματα. Αυτό είναι εθισμός, το καταλαβαίνω, αλλά ως καζίνο είσαι υποχρεωμένος να υποστηρίζεις τους παίκτες σου που πληρώνουν πολλά σε μια περίπτωση σαν αυτή. Ζητάω έλεγχο, έχω όλα τα στοιχεία. Έχω γράψει στην υποστήριξη Casinia και στο dpo.casinia, αλλά δεν με βοήθησαν καθόλου. Ζητώ με σεβασμό επιστροφή των χρημάτων που έχασα και άμεσο αποκλεισμό του λογαριασμού μου.

Τζάνις Λίμα

Αυτόματη μετάφραση:
simoneau703

Hello Janice.

I saw your freshly submitted complaint, which was the best step you could take. Our team of experts will do their best to investigate the matter. We believe that once any player asks for self-exclusion due to gambling addiction, the casino should take immediate action and close the account without unnecessary delays. This will surely be the most pressing matter in the complaint, and it's great you have evidence at hand.

In such a situation, perhaps you would like to put our responsible section to use; it has been created for players who may need a firewall from casinos or seek help: https://casino.guru/problem-gambling

Additionally, not sure whether you have any experiences with exclusion tools; this could help:

As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).

BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods. 

The other handy tools is the Self-Exclusion Assistance Tool

just in case you would also like to discuss some topics about problem gambling and prefer to stay out of casinos, this part of the forum may catch your interest too: https://casino.guru/forum/responsible-gambling

In any case, I truly hope our mediators will be able to help you.


Ευχαριστώ πολύ, το εκτιμώ πολύ. Σίγουρα θα το κάνω αμέσως και θα δεχτώ την υποστήριξη από το betblocker.. υπάρχει τρόπος επιστροφής των χαμένων χρημάτων αφού ζητήσω να το μπλοκάρω πολλές φορές; Με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
1...15 16 1718
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα