I'm going through the same thing. I'm still waiting for withdrawals for 10 days with the same excuse that there is a delay.
Και εγώ τα ίδια περνάω.ακομα περιμένω για αναλήψεις 10 μέρες με την ίδια δικαιολογία ότι υπάρχει καθυστέρηση
γεια, όχι ο λογαριασμός μου δεν έχει επαληθευτεί γιατί είπαν ότι είναι τυχαίο που πρέπει να κάνει το kyc, οπότε ναι, δεν είναι, αλλά αν δεν πάρω τα χρήματά μου και του έτους θα υποβάλω μια καταγγελία.
hello, no my account is not verified because they said it’s random who need to do the kyc so yeah it’s not but if I won’t get my money and of the year I will submit a complaint.
Είναι ατυχές αυτό που περνάω, η αλήθεια είναι ότι είμαι γεμάτος οργή και απογοήτευση. Δεν ξέρω τι να κάνω για να πείσω την Casinia να λύσει αυτό το πρόβλημα για μένα. Θα ήθελα να μάθω αν έχετε πληροφορίες σχετικά με το πού μπορώ να πάω εδώ στην Ισπανία για να κάνω μια επίσημη καταγγελία. Είναι πάρα πολύ για μένα να το περάσω με την Casinia.
It's unfortunate what I'm going through, the truth is I'm full of rage and frustration. I don't know what to do to get Casinia to resolve this problem for me. I would like to know if you have any information on where I can go here in Spain to make a formal complaint. This is too much for me to go through with Casinia.
Es lamentable lo que estoy pasando, la verdad estoy lleno de rabia y frustración. Ya no se que hacer para que Casinia me pueda resolver este inconveniente. Me gustaría saber si tienen alguna información de donde puedo ir acá en España para hacer una denuncia formal. Esto es demasiado lo que he pasado con Casinia
Λυπάμαι πραγματικά που το καζίνο δεν απάντησε στην ομάδα παραπόνων μας.
Ωστόσο, θεωρώ ότι πρέπει οπωσδήποτε να προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με την αρχή αδειοδότησης.
Παρακαλούμε ενημερώστε μας εάν λαμβάνετε νέες πληροφορίες.
I am really sorry that the casino did not respond to our complaint team.
I reckon that you should definitely try to contact the licensing authority, though.
Please inform us whether you get any new information.
Guys are always doing everything they can to steal your money. I won 700 euros in a tournament and they won't give it to me. I have screenshots and conversations. Stay away from this casino.
Παιδιά συνέχεια κάνουν ότι μπορούν για να σου κλέψουν λεφτά.κερδισα 700 ευρώ σε τουρνουά και δεν μου τα βάζουν.εχω και screenshot και συνομιλίες.μακρυα από αυτό το casino
Τουλάχιστον το πλήρωσαν, και πάλι δεν πήρα τα λεφτά μου
At least they payed it I still didn’t get my money
Είμαι ενθουσιασμένος που θα δοκιμάσω την τύχη μου στο Casinia Casino και θα δω τι έχει να προσφέρει. Ελπίζω για μια υπέροχη εμπειρία και θα ήθελα πολύ να κερδίσω πολλά. Έχετε κάποιες συμβουλές ή κριτικές για να με βοηθήσετε να ξεκινήσω;
I’m excited to try my luck at Casinia Casino and see what it has to offer. I’m hoping for a great experience and would love to win big. Do you have any tips or reviews to help me get started?
Guys are always doing everything they can to steal your money. I won 700 euros in a tournament and they won't give it to me. I have screenshots and conversations. Stay away from this casino.
Παιδιά συνέχεια κάνουν ότι μπορούν για να σου κλέψουν λεφτά.κερδισα 700 ευρώ σε τουρνουά και δεν μου τα βάζουν.εχω και screenshot και συνομιλίες.μακρυα από αυτό το casino
Γειά σου!
Είναι υπέροχο να ακούς ότι το καζίνο πληρώνει τελικά.
Όσον αφορά τα τουρνουά, όμως, ποιο φαίνεται να είναι το θέμα; Θα μπορούσα πραγματικά να χρησιμοποιήσω κάποιες συμβουλές. Σας ευχαριστώ.
Hello!
Great to hear the casino pays after all.
Regarding the tournaments, though, what seems to be the issue? I could really use some hints. Thank you.
Good morning, regarding the tournament, I won 700 euros yesterday. I just came in 13th as I sent in the screenshots. The problem is that they are not crediting me with the money.
Καλημέρα όσο αφορά το τουρνουά είναι ότι κέρδισα 700 ευρώ χθες.μολις βγήκα 13ος όπως έστειλα και στα screenshot.το πρόβλημα είναι ότι δεν μου πιστωνουν τα λεφτα
Είμαι ενθουσιασμένος που θα δοκιμάσω την τύχη μου στο Casinia Casino και θα δω τι έχει να προσφέρει. Ελπίζω για μια υπέροχη εμπειρία και θα ήθελα πολύ να κερδίσω πολλά. Έχετε κάποιες συμβουλές ή κριτικές για να με βοηθήσετε να ξεκινήσω;
I’m excited to try my luck at Casinia Casino and see what it has to offer. I’m hoping for a great experience and would love to win big. Do you have any tips or reviews to help me get started?
Γεια, κανείς δεν θα σας πει σε ποιο καζίνο θα κερδίσετε μεγάλα. Ελπίζω ότι αυτό είναι αρκετά προφανές. Σκεφτείτε ευγενικά ότι ο τζόγος αφορά απλώς απώλειες. 🙂 Απλώς δεν μπορώ να καταλάβω πώς συνδυάστηκε η ανάρτησή σας με τις συνεχιζόμενες καθυστερήσεις πληρωμών που συζητούσαμε. Δεν σας απασχολούν οι καθυστερήσεις; Αυτό είναι εντυπωσιακό!
Σε κάθε περίπτωση, μη διστάσετε να περιηγηθείτε στην ενότητα του καζίνο για να κάνετε την καλά ενημερωμένη επιλογή σας 👈
Hi, no one will tell you in which casino you are going to win big. I hope this is quite obvious. Kindly consider that gambling is merely about losses. 🙂 I just can't figure out how your post came together with the ongoing delay payments we have been discussing. Are you not concerned with delays? That's impressive!
In any case, feel free to browse the casino section to make your well-informed pick 👈
Good morning, regarding the tournament, I won 700 euros yesterday. I just came in 13th as I sent in the screenshots. The problem is that they are not crediting me with the money.
Καλημέρα όσο αφορά το τουρνουά είναι ότι κέρδισα 700 ευρώ χθες.μολις βγήκα 13ος όπως έστειλα και στα screenshot.το πρόβλημα είναι ότι δεν μου πιστωνουν τα λεφτα
Και τι σας είπαν, γιατί δεν θέλουν να πιστώσουν χρήματα από το τουρνουά; Μπορείτε να πείτε τον λόγο; Πόσο καιρό περιμένετε για χρήματα;
And what did they tell you, why they do not want to credit money from tournament? Can you tell the reason? How long do you wait for money?
Γεια, νομίζω ότι μπορείτε να διαβάσετε πολλά από παίκτες που έγραψαν σε αυτό το νήμα ή να ελέγξετε κριτικές χρηστών ή παράπονα όπου έχετε επίσης πραγματικές εμπειρίες από παίκτες.
Με βάση αυτό μπορείτε να αποφασίσετε μόνοι σας αν θα παίξετε σε αυτό το καζίνο ή όχι.
Τι λέτε;
Hey I think you can read a lot from players who wrote in this thread, or check user reviews or complaints where you also have real experiences from players.
Based on that you can decide for yourself whether you will play in this casino or not.
What do you say?
Γειά σου..
Ζήτησα από το καζίνο τρεις φορές σε διαφορετικές ημέρες για έναν αυτοαποκλεισμό, ξεκινώντας από τα μέσα Νοεμβρίου, επειδή δεν έχω τον εαυτό μου υπό έλεγχο και έχω χάσει πολλά χρήματα. Περίμενα υπομονετικά αλλά δεν έγινε τίποτα και γλίστρησα όλο και πιο βαθιά και έχανα όλο και περισσότερα χρήματα. Αυτό δεν είναι εντάξει εάν ζητήσετε να αποκλειστείτε επειδή δεν έχετε τον εαυτό σας υπό έλεγχο και οι όροι και οι προϋποθέσεις διαφημίζουν ότι αυτό θα συμβεί το αργότερο εντός 24 ωρών. Έχω χάσει χιλιάδες ευρώ, ο λογαριασμός μου δεν είναι ακόμα μπλοκαρισμένος και δυστυχώς έχω στοιχηματίσει όλα μου τα χρήματα. Αυτό είναι εθισμός, το καταλαβαίνω, αλλά ως καζίνο είσαι υποχρεωμένος να υποστηρίζεις τους παίκτες σου που πληρώνουν πολλά σε μια περίπτωση σαν αυτή. Ζητάω έλεγχο, έχω όλα τα στοιχεία. Έχω γράψει στην υποστήριξη Casinia και στο dpo.casinia, αλλά δεν με βοήθησαν καθόλου. Ζητώ με σεβασμό επιστροφή των χρημάτων που έχασα και άμεσο αποκλεισμό του λογαριασμού μου.
Τζάνις Λίμα
Hello..
I asked the casino three times on different days for a self-exclusion, starting in mid-November because I don't have myself under control and have lost a lot of money. I waited patiently but nothing happened and I slipped deeper and deeper and lost more and more money. This is not okay if you ask to be blocked because you don't have myself under control and the terms and conditions advertise that this will happen within 24 hours at the latest. I have lost thousands of euros, my account is still not blocked and unfortunately I have gambled away all my money. This is an addiction, I understand that, but as a casino you are obliged to support your players who pay a lot in a case like this. I am asking for an inspection, I have all the evidence. I have written to Casinia support and to dpo.casinia, but they have not helped me at all. I respectfully request a refund of the money I lost and an immediate blocking of my account.
Janice Lima
Hallo..
und zwar habe ich dem casino 3x an verschiedenen Tage um eine selbstauschluss gebeten schon angefangen mitte november da ich mich selbst nicht unter Kontrolle habe und seeehr viel geld verloren habe.. Ich hab geduldig warten können aber es passierte nichts und ich rutschte immer tiefer und verlore mehr und mehr geld dies ist nicht ok wenn man selbst bittet sich sperren zu lassen da man sich nicht unter Kontrolle hat und in den agb damit geworben wird das man in 24 std spätestens passiert.. ich habe tausende euro verloren bis jetzt ist mein konto immer noch nicht gesperrt und ich habe leider mein komplettes Geld verspielt dies hier ist eine Sucht das versteh ich aber als Casinio ist man verpflichtet seinen Spieler die viel zahlen in so einem fall zu unterstützen ich bitte um eine Kontrolle beweise habe ich alle vorhanden .. ich hab an support Casinia geschrieben und an dpo.casinia geholfen wird mir absolut nicht ich bitte respektvoll um eine Rückerstattung meines verlorenes Geld und eine sofortige sperre meines accounts
Janice Lima
simoneau703@gmail.com
Γεια σου Janice.
Είδα την πρόσφατα υποβληθείσα καταγγελία σας, που ήταν το καλύτερο βήμα που μπορούσατε να κάνετε. Η ομάδα των ειδικών μας θα κάνει ό,τι μπορεί για να διερευνήσει το θέμα. Πιστεύουμε ότι μόλις οποιοσδήποτε παίκτης ζητήσει τον αυτοαποκλεισμό λόγω εθισμού στον τζόγο, το καζίνο θα πρέπει να λάβει άμεσα μέτρα και να κλείσει τον λογαριασμό χωρίς περιττές καθυστερήσεις. Αυτό θα είναι σίγουρα το πιο πιεστικό θέμα στην καταγγελία και είναι υπέροχο που έχετε αποδείξεις στη διάθεσή σας.
Σε μια τέτοια περίπτωση, ίσως θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε το υπεύθυνο τμήμα μας. έχει δημιουργηθεί για παίκτες που μπορεί να χρειαστούν τείχος προστασίας από καζίνο ή να αναζητήσουν βοήθεια: https://casino.guru/problem-gambling
Επιπλέον, δεν είστε σίγουροι αν έχετε κάποια εμπειρία με τα εργαλεία αποκλεισμού. αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει:
Ως μέρος της Παγκόσμιας Πρωτοβουλίας Αυτο-Εξαίρεσης , συνεργαστήκαμε με την BetBlocker, μια εγγεγραμμένη στο Ηνωμένο Βασίλειο φιλανθρωπικό ίδρυμα που παρέχει μια δωρεάν υπηρεσία για την υποστήριξη ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για την πρωτοβουλία μας εδώ (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) και για το BetBlocker εδώ (https://betblocker.org/).
Το BetBlocker εγκαθίσταται γρήγορα και εύκολα σε πολλές συσκευές, διαρκεί μόλις 2 λεπτά. Μόλις εγκατασταθεί, αποκλείει την πρόσβαση σε πάνω από 84.200 ιστότοπους τυχερών παιχνιδιών και εκτελείται αθόρυβα στο παρασκήνιο. Η υπηρεσία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ανώνυμα και βοηθά τα άτομα να διαχειρίζονται την πρόσβασή τους στον τζόγο με ασφάλεια και κατάλληλα, είτε αυτό σημαίνει πλήρη περιορισμό είτε περιορισμό της πρόσβασης σε ευάλωτες περιόδους.
Τα άλλα εύχρηστα εργαλεία είναι το Εργαλείο βοήθειας αυτοαποκλεισμού
μόνο σε περίπτωση που θα θέλατε επίσης να συζητήσετε κάποια θέματα σχετικά με τον προβληματικό τζόγο και προτιμάτε να μείνετε εκτός καζίνο, αυτό το μέρος του φόρουμ μπορεί να τραβήξει και εσάς το ενδιαφέρον: https://casino.guru/forum/responsible-gambling
Σε κάθε περίπτωση, ελπίζω πραγματικά ότι οι διαμεσολαβητές μας θα μπορέσουν να σας βοηθήσουν.
Hello Janice.
I saw your freshly submitted complaint, which was the best step you could take. Our team of experts will do their best to investigate the matter. We believe that once any player asks for self-exclusion due to gambling addiction, the casino should take immediate action and close the account without unnecessary delays. This will surely be the most pressing matter in the complaint, and it's great you have evidence at hand.
In such a situation, perhaps you would like to put our responsible section to use; it has been created for players who may need a firewall from casinos or seek help: https://casino.guru/problem-gambling
Additionally, not sure whether you have any experiences with exclusion tools; this could help:
As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).
BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods.
The other handy tools is the Self-Exclusion Assistance Tool
just in case you would also like to discuss some topics about problem gambling and prefer to stay out of casinos, this part of the forum may catch your interest too: https://casino.guru/forum/responsible-gambling
In any case, I truly hope our mediators will be able to help you.
Ευχαριστώ πολύ, το εκτιμώ πολύ. Σίγουρα θα το κάνω αμέσως και θα δεχτώ την υποστήριξη από το betblocker.. υπάρχει τρόπος επιστροφής των χαμένων χρημάτων αφού ζητήσω να το μπλοκάρω πολλές φορές; Με εκτίμηση
Thank you very much, I really appreciate it. I will definitely do this right away and accept the support from betblocker.. is there any way to refund the lost money after requesting to block it several times? Kind regards
Vielen lieben Dank ich weis es sehr zu schätzen ich werde das aufjedenfall gleich angehen und die Unterstützung von betblocker annehmen.. gibt es denn überhaupt eine Möglichkeit das verlorene Geld zurückzuerstatten nach mehrmaligem auffordern zum sperren ? Liebe grüsse
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.