Γεια σου! Λυπάμαι, αλλά ίσως μπορείτε να εξετάσετε το αίτημα που σας έστειλε η Kristina:
"Λόγω του αυξημένου όγκου καταγγελιών κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου του έτους, παρακαλούμε την υπομονή σας εν αναμονή των απαντήσεών μας. Στόχος μας είναι να δημοσιεύουμε κάθε καταγγελία εντός 48 ωρών από την υποβολή, αλλά επιφυλάσσουμε έως και 7 ημέρες για να απαντήσουμε σε τυχόν επόμενα σχόλια. Επιπλέον, Λάβετε υπόψη ότι μπορεί να χρειαστεί λίγος περισσότερος χρόνος για να ανατεθεί το παράπονό σας σε έναν επίλυσης, καθώς αυτή τη στιγμή διαχειριζόμαστε πάνω από 900 παράπονα.
Η κατανόησή σας εκτιμάται ιδιαίτερα. Σας εύχομαι καλές γιορτές και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατό».
Παρακαλούμε, μην περιμένετε από τους διαχειριστές παραπόνων να επικοινωνήσουν μαζί σας με τον ίδιο τρόπο που κάνουμε εμείς οι διαχειριστές εδώ στο φόρουμ. 🙏
Μήπως έχετε κάτι νέο να προσθέσετε για να συζητήσουμε στο φόρουμ;
Hi there! I'm sorry, but perhaps you can consider the request Kristina sent you:
"Due to the increased volume of complaints during this time of year, we kindly request your patience while awaiting our responses. We aim to publish each complaint within 48 hours of submission but reserve up to 7 days to reply to any subsequent comments. Additionally, please be aware that it might take a bit longer for your complaint to be assigned to a resolver, as we are currently managing over 900 complaints.
Your understanding is greatly appreciated. Wishing you a delightful holiday season, and we will get back to you as soon as possible."
Kindly do not expect the complaint handlers to get back to you the same way we administrators do here on the forum. 🙏
Do you perhaps have anything new to add we can discuss on the forum?
Αυτόματη μετάφραση: