Υπάρχει ένα καζίνο media guru και χρεώνουμε ό,τι κερδίζουμε νόμιμα!!!
There is a media guru casino and we charge what we legally win!!!
Haber si casino gurú media y cobramos lo que ganamos legalmente!!!
Ζητώ ανάληψη από 2/06, μου λένε ότι θα χρειαστούν 3-5 εργάσιμες ημέρες για να διεκπεραιωθεί, περνάει μια εβδομάδα και η ανάληψη είναι ακόμα υπό εξέταση, μιλάω μαζί τους και μου λένε ότι το τμήμα οικονομικών διαρκεί περισσότερο από το κανονικό Όλα αυτά, προς το παρόν δεν μου ζήτησαν καμία επαλήθευση, γιατί με κάνει να αμφιβάλλω αν η Casinia είναι αξιόπιστη ή όχι!
I have been requesting a withdrawal since 2/06, they tell me that it will take between 3-5 business days to process, a week passes and the withdrawal is still under review, I talk to them and they tell me that the finance department is taking longer than normal All this, at the moment they did not ask me for any verification, because it makes me doubt whether Casinia is trustworthy or not!
Llevo desde el 2/06 con un retiro solicitado,me dicen que entre 3-5 días hábiles se procesará,paso una semana y sigue el retiro bajo revisión,hablo con ellos y me dicen que el departamento de finanzas está tardando más de lo normal,y a todo esto de momento no me pidieron ninguna verificación,pues me crea dudas si es de fiar Casinia o no!
Συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για την παροχή της πληρωμής, οπότε αν το πρόβλημά σας εξακολουθεί να υφίσταται μετά από αυτό το χρονικό διάστημα, μη διστάσετε να υποβάλετε καταγγελία. Μπορείτε να το κάνετε εδώ.
We usually give casinos 14 full days to provide the payment, so if your issue still persists after this time frame, do not hesitate to file a complaint. You can do so here.
Δεν είναι καθόλου αξιόπιστο....να το κλείσουν αμέσως.......το ανέφερα εδώ στον γκουρού του καζίνο αλλά δεν μπόρεσαν να κάνουν τίποτα....μόνο διαφήμιση και εδώ....εγώ έκλεισε αμέσως το site casinia casino και σκέφτομαι να το κλείσω και εδώ γιατί δεν λύνουν τίποτα.....είχα συγκεκριμένα στοιχεία αλλά δεν έγινε τίποτα.....έκλεισα τα sites του καζίνο .... τζάκποτ freenzy καζίνο..... και η ίδια αλυσίδα καζίνο casinia.......μην παίζετε σε αυτούς τους ιστότοπους.........τελείωσα, δεν παίζω πλέον σε διαδικτυακά καζίνο, αυτοί" όλα χειραγωγούνται......και ο γκουρού του καζίνο λυπάμαι που το λέω γιατί τους είχα πίστη αλλά υπάρχει μια συνωμοσία μεταξύ τους και μάλιστα τους διαφημίζουν.....πραγματικά κρίμα
It is not reliable at all....they should close it immediately.......I reported it here to the casino guru but they were unable to do anything....only advertising here too....I closed the site immediately casinia casino and I think of closing here too because they don't solve anything.....I had concrete evidence but nothing was done.....I closed the casino sites....ditto jackpot freenzy casino..... and the same casinia casino chain.......don't play on these sites.........I'm done, I no longer play in online casinos, they're all manipulated......and the casino guru I'm sorry to say it because I had faith in them but there is a conspiracy between them and they even advertise for them.....truly a shame
Non è affatto affidabile....dovrebbero chiuderlo immediatamente.......ho fatto presente qui al casino guru ma non sono riusciti a fare nulla....anche qui solo pubblicità....ho chiuso immediatamente il sito di casinia casino e penso di chiudere anche qui tanto non risolvono nulla.....avevo prove concrete ma non è stato fatto nulla.....ho chiuso c9n i siti casino....idem jackpot freenzy casino.....e la stessa catena di casinia casino.......non giocate in questi siti.........io ho chiuso non gioco più in casino on line sono tutti manipolati......e il casino guru mi dispiace dirlo xche avevo fiducia in loro ma complotto fra di loro e gli fa pure pubblicità.....veramente una vergogna
Λυπάμαι πραγματικά που δεν μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε σχετικά με την περίπτωσή σας. Έχετε ήδη λάβει την εξήγηση στο παράπονό σας, αλλά επιτρέψτε μου να τη δημοσιεύσω και εδώ, ώστε οι άλλοι παίκτες να καταλάβουν τον λόγο.
Η Kristina έγραψε: "Το στοίχημα δεν έχει καταγραφεί στο ιστορικό του παιχνιδιού σας, δεν μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Επιπλέον, ένα πρόβλημα με ένα μόνο παγωμένο παιχνίδι είναι επίσης κάτι για το οποίο δεν μπορούμε να επηρεάσουμε ή να τιμωρήσουμε το καζίνο. Δυστυχώς, Σε αυτές τις περιπτώσεις, μπορώ μόνο να σας προτείνω να επικοινωνήσετε με τον πάροχο του παιχνιδιού για να ζητήσετε περαιτέρω βοήθεια σχετικά με αυτό το θέμα."
I am really sorry that we couldn't be of any help regarding your case. You got the explanation in your complaint already, but let me post it here as well, so other players can understand the reason.
Kristina has written: "The bet hasn't been recorded in your game history, we aren't able to help. Furthermore, a problem with a single frozen game is also something we cannot influence, or penalize the casino for. Unfortunately, under these circumstances, I can only recommend that you contact the game provider to ask for further assistance regarding this matter."
καλημερα δηλαδη πρεπει να επικοινωνησω με τον προμηθευτη παιχνιδιων....πλακα κανω να εισαι εσυ η το καζινο που ελεγχει και ζητα εξηγησεις απο τον προμηθευτη......εισαι εσυ ή το καζινο ελέγχει τις απάτες.... .Επαναλαμβάνω, με τόσα στοιχεία ότι η χρονολογία του παιχνιδιού ήταν μπλοκαρισμένη τη στιγμή του χτυπήματος του τζακ του παιχνιδιού.....και μια ολόκληρη τακτική να μην αναγνωριστεί η νίκη.. .....αλλά πραγματικά κρίμα πρέπει να επικοινωνήσω με τον προμηθευτή.......αλλά ας το τελειώσουμε εδώ γιατί και εσύ δεν λύνεις τίποτα....η απάτη είναι προφανής αλλά δεν θέλεις αποδέχομαι το σημείο.......δημοσιεύω επίσης το screeskot του χειριστή που μου είπε να περιμένω 24 ώρες, τον χρόνο που χρειάζεται για να επαναφέρω ολόκληρη την οθόνη σφάλματος.......κοίτα, τελείωσα με το Casinia Καζίνο, έκλεισα τον λογαριασμό......συμφωνούν και οι δύο για το πώς να εξαπατούν τους ανθρώπους.. ..και κλείνω μαζί σας που καλύπτετε τις απάτες...δικαίως δουλεύετε για αυτούς......από ο τρόπος επίσης πράσινο καζίνο που προτείνεις τόσο πολύ και άλλη μια απάτη.....άτομα να προσέχεις μην χάσεις πολλά λεφτά
Good morning, that is, I should contact the game supplier....I'm kidding you, it should be you or the casino that checks and asks the supplier for explanations......is it you or the casino that checks the scams.... .I repeat, with so much evidence that the chronology of the game was blocked at the moment of hitting the jack of the game.....and a whole tactic of not having the winning recognized.......but truly a shame I have to contact the supplier.......but let's end it here because you too don't solve anything....the scam is obvious but you don't want to accept the point.......also publish the screeskot of the operator who had me told to wait 24 hours, the time needed to reset the entire error screen.......look, I'm done with Casinia Casino, I closed the account......they both agree on how to scam people.. ..and I also close with you who cover up the scams...you rightly work for them......by the way also green casino that you propose so much and another scam.....people be careful not to lose a lot of money
Buongiorno cioè io dovrei contattare il fornitore del gioco....iooooo ma che scherziamo dovreste essere voi o il casino di controllare e chiedere spiegazioni al fornitore.......siete voi o il casino a controllare le truffe.....ripeto è con tante di prove che la cronologia del gioco si è bloccata nel momento del centrare il jack del gioco.....e tutta una tattica per appunto non far riconoscere la vincita.......ma veramente una vergogna ioooooo devo contattare il fornitore.......ma finiamola qui che pure voi non risolvete nulla....e evidente l imbroglio ma non volete accettare punto.......pubblica anche lo screeskot dell operatore che mi aveva detto di aspettare 24 ore il tempo necessario per resettare tutto lo screeskot dell errore .......guarda io ho chiuso con casinia casino ho chiuso l account ......sono entrambi d accordo sul come truffare la gente....e chiudo anche con voi che coprite le truffe...giustamente voi lavorate per loro......a proposito anche verde casino che tanto proponete e un altro imbroglio.....gente attenti a non perdere tanti soldi
Λοιπόν, μόλις τώρα με πλήρωσαν, περίμενα μια εβδομάδα αλλά στο τέλος με πλήρωσαν. Χρήματα
Well, just now they just paid me, I waited a week but in the end they paid me. Money
Bueno, justo ahora acaban de pagarme, un a semana he esperado pero al final me han ingresado el. Dinero
Μια ερώτηση θέλω να σας κάνω, έπρεπε να επαληθεύσετε τον λογαριασμό ή κάτι τέτοιο;
One question I want to ask you, did you have to verify the account or something?
Una pregunta que te quiero hacer,tuvisteis que verificar la cuenta o algo?
Μόλις μου ακύρωσαν την ανάληψη της κάρτας και τώρα το ξανάκανα αεροπορικώς, αν είναι έτσι πώς έκανες την ανάληψη;
They just canceled my card withdrawal, and now I did it again by air transfer, if that's the way it is, how did you make the withdrawal?
Me acaban de cancelar el retiro por tarjeta,y ahora lo volví hacer por transferencia aer si así ba,tu como hicisteis el retiro?
Με πλήρωσαν με άμεση πληρωμή στην κάρτα στην οποία έκανα την κατάθεση και δεν χρειάστηκε να επαληθεύσω τίποτα
They paid me by immediate payment to the card to which I made the deposit and I did not have to verify anything
Me pagaron mediante pago inmediato a la tarjeta a la que hice el ingreso y no tuve que verificar nada
Ναι, φίλε, ανησυχούσα γιατί τα σχόλια που είδα ήταν ανησυχητικά, αλλά αν με πλήρωναν, είμαι σίγουρος ότι θα το έκαναν.
Yes, man, I was worried because the comments I saw were worrying, but if they paid me, I'm sure they would too.
Si hombre yo estaba preocupado porque los comentarios que veía eran preocupantes, pero si me pagaron a mi a ti seguro que tambien
Λοιπόν δεν ξέρω χαχαχα, ίσως τώρα που ξέρω τι πληρώνουν
Well I don't know hahaha, maybe now that I know what they pay
Pues no lo se jajajaa, igual si ahora que se que pagan
καλημερα δηλαδη πρεπει να επικοινωνησω με τον προμηθευτη παιχνιδιων....πλακα κανω να εισαι εσυ η το καζινο που ελεγχει και ζητα εξηγησεις απο τον προμηθευτη......εισαι εσυ ή το καζινο ελέγχει τις απάτες.... .Επαναλαμβάνω, με τόσα στοιχεία ότι η χρονολογία του παιχνιδιού ήταν μπλοκαρισμένη τη στιγμή του χτυπήματος του τζακ του παιχνιδιού.....και μια ολόκληρη τακτική να μην αναγνωριστεί η νίκη.. .....αλλά πραγματικά κρίμα πρέπει να επικοινωνήσω με τον προμηθευτή.......αλλά ας το τελειώσουμε εδώ γιατί και εσύ δεν λύνεις τίποτα....η απάτη είναι προφανής αλλά δεν θέλεις αποδέχομαι το σημείο.......δημοσιεύω επίσης το screeskot του χειριστή που μου είπε να περιμένω 24 ώρες, τον χρόνο που χρειάζεται για να επαναφέρω ολόκληρη την οθόνη σφάλματος.......κοίτα, τελείωσα με το Casinia Καζίνο, έκλεισα τον λογαριασμό......συμφωνούν και οι δύο για το πώς να εξαπατούν τους ανθρώπους.. ..και κλείνω μαζί σας που καλύπτετε τις απάτες...δικαίως δουλεύετε για αυτούς......από ο τρόπος επίσης πράσινο καζίνο που προτείνεις τόσο πολύ και άλλη μια απάτη.....άτομα να προσέχεις μην χάσεις πολλά λεφτά
Good morning, that is, I should contact the game supplier....I'm kidding you, it should be you or the casino that checks and asks the supplier for explanations......is it you or the casino that checks the scams.... .I repeat, with so much evidence that the chronology of the game was blocked at the moment of hitting the jack of the game.....and a whole tactic of not having the winning recognized.......but truly a shame I have to contact the supplier.......but let's end it here because you too don't solve anything....the scam is obvious but you don't want to accept the point.......also publish the screeskot of the operator who had me told to wait 24 hours, the time needed to reset the entire error screen.......look, I'm done with Casinia Casino, I closed the account......they both agree on how to scam people.. ..and I also close with you who cover up the scams...you rightly work for them......by the way also green casino that you propose so much and another scam.....people be careful not to lose a lot of money
Buongiorno cioè io dovrei contattare il fornitore del gioco....iooooo ma che scherziamo dovreste essere voi o il casino di controllare e chiedere spiegazioni al fornitore.......siete voi o il casino a controllare le truffe.....ripeto è con tante di prove che la cronologia del gioco si è bloccata nel momento del centrare il jack del gioco.....e tutta una tattica per appunto non far riconoscere la vincita.......ma veramente una vergogna ioooooo devo contattare il fornitore.......ma finiamola qui che pure voi non risolvete nulla....e evidente l imbroglio ma non volete accettare punto.......pubblica anche lo screeskot dell operatore che mi aveva detto di aspettare 24 ore il tempo necessario per resettare tutto lo screeskot dell errore .......guarda io ho chiuso con casinia casino ho chiuso l account ......sono entrambi d accordo sul come truffare la gente....e chiudo anche con voi che coprite le truffe...giustamente voi lavorate per loro......a proposito anche verde casino che tanto proponete e un altro imbroglio.....gente attenti a non perdere tanti soldi
Λυπάμαι πραγματικά που νιώθεις έτσι. Εμείς στο Casino Guru στοχεύουμε πάντα στο δίκαιο παιχνίδι και για τις δύο πλευρές και προσπαθούμε να βοηθήσουμε τους παίκτες όσο το δυνατόν περισσότερο. Οι καταγγελίες είναι φυσικά δωρεάν και προσπαθούμε να βοηθήσουμε και φτάνουμε στο σημείο που, για εμάς, μπορεί να παρέμβει. Όπως σας εξηγήθηκε ήδη πριν, δυστυχώς, δεν μπορέσαμε να προχωρήσουμε περαιτέρω στην περίπτωσή σας. Αυτό ήταν, δεν σκοπεύουμε να καλύψουμε κανέναν.
Ελπίζω να βρείτε κάποιο καλύτερο και ασφαλέστερο μέρος για να απολαύσετε το χόμπι σας να παίζετε, αν πιστεύετε ότι δεν είναι αυτό.🍀
I am really sorry you feel this way. We in Casino Guru always aim for fair play for both sides and try to help players as much as possible. The complaints are of course free of charge and we try to help and we go to the point where, for us, it is able to intervene. As it was already explained to you before, unfortunately, we weren't able to get any further in your case. That was it, we do not intend to cover up anyone.
I hope you will find some better and safer place for you to enjoy your hobby of playing if you feel that this is not it.🍀
Αυτό είναι υπέροχο, σας ευχαριστώ για την ενημέρωση.
Θα ήθελα πραγματικά να δω αν θα συνεχίσετε να παίζετε σε αυτό το καζίνο. Απλά αναρωτιέμαι, ξέρεις.
That is great, thank you for the update.
I would really like to see if you are going to continue playing at this casino. Just wondering, you know.
Μια εβδομάδα δεν θα ήταν πάρα πολύ για μένα, αλλά από την άλλη μάλλον ούτε πολύ σύντομη. Μάλλον θα αξιολογούσα άλλες πτυχές και θα αποφάσιζα ανάλογα.
Τέλος πάντων, το σημαντικό είναι ότι πήρες τα χρήματα και στο τέλος της ημέρας αυτό είναι ίσως το πιο κρίσιμο πράγμα.
Εάν αποφασίσετε να μείνετε εδώ και έχετε ξανά κάποια εμπειρία, μη διστάσετε να την γράψετε και να την μοιραστείτε. 😉
A week wouldn't be too much for me, but on the other hand probably not too short either. I would probably evaluate other aspects and decide accordingly.
Anyway, the important thing is that you got the money and at the end of the day that's probably the most crucial thing.
If you decide to stay here and you have some experience again don't hesitate to write and share it. 😉
Η εμπειρία μου είναι ότι μου ακύρωσαν την ανάληψη της κάρτας, τώρα το έκανα με τραπεζικό έμβασμα, να δούμε αν θα γίνει έτσι η ανάληψη στο Casinia, θα σου πω τι γίνεται εδώ!!!
My experience is that they canceled my card withdrawal, now I did it by bank transfer, let's see if that's how the withdrawal goes ahead in Casinia, I'll tell you what's going on here!!!
Mi experiencia es que me cancelaron mi retiro por tarjeta,ahora lo hice por transferencia bancaria,haber si así sale el retiro adelante en Casinia,ya te diré en qué queda la cosa por aquí!!!
Γεια σας, αφού έκανα ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα τη Δευτέρα, σήμερα εισπράττω ήδη, οπότε το CASINIA ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ!!!
Hello, after making a withdrawal by bank transfer on Monday, today I already collect, so CASINIA IS RELIABLE!!!
Hola,después de hacer un retiro por transferencia bancaria el lunes,hoy ya cobre,asique CASINIA ES FIABLE!!!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.