Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από jrewing
|
52.695 προβολές 439 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...23
Προσθήκη ανάρτησης

Περιμένω επιστροφή χρημάτων εδώ και μια εβδομάδα και είναι όλα δικαιολογίες

Αυτόματη μετάφραση:

Υπάρχει ένα καζίνο media guru και χρεώνουμε ό,τι κερδίζουμε νόμιμα!!!

Αυτόματη μετάφραση:

Ζητώ ανάληψη από 2/06, μου λένε ότι θα χρειαστούν 3-5 εργάσιμες ημέρες για να διεκπεραιωθεί, περνάει μια εβδομάδα και η ανάληψη είναι ακόμα υπό εξέταση, μιλάω μαζί τους και μου λένε ότι το τμήμα οικονομικών διαρκεί περισσότερο από το κανονικό Όλα αυτά, προς το παρόν δεν μου ζήτησαν καμία επαλήθευση, γιατί με κάνει να αμφιβάλλω αν η Casinia είναι αξιόπιστη ή όχι!

Αυτόματη μετάφραση:

We usually give casinos 14 full days to provide the payment, so if your issue still persists after this time frame, do not hesitate to file a complaint. You can do so here.

Δεν είναι καθόλου αξιόπιστο....να το κλείσουν αμέσως.......το ανέφερα εδώ στον γκουρού του καζίνο αλλά δεν μπόρεσαν να κάνουν τίποτα....μόνο διαφήμιση και εδώ....εγώ έκλεισε αμέσως το site casinia casino και σκέφτομαι να το κλείσω και εδώ γιατί δεν λύνουν τίποτα.....είχα συγκεκριμένα στοιχεία αλλά δεν έγινε τίποτα.....έκλεισα τα sites του καζίνο .... τζάκποτ freenzy καζίνο..... και η ίδια αλυσίδα καζίνο casinia.......μην παίζετε σε αυτούς τους ιστότοπους.........τελείωσα, δεν παίζω πλέον σε διαδικτυακά καζίνο, αυτοί" όλα χειραγωγούνται......και ο γκουρού του καζίνο λυπάμαι που το λέω γιατί τους είχα πίστη αλλά υπάρχει μια συνωμοσία μεταξύ τους και μάλιστα τους διαφημίζουν.....πραγματικά κρίμα

Αυτόματη μετάφραση:

I am really sorry that we couldn't be of any help regarding your case. You got the explanation in your complaint already, but let me post it here as well, so other players can understand the reason.

Kristina has written: "The bet hasn't been recorded in your game history, we aren't able to help. Furthermore, a problem with a single frozen game is also something we cannot influence, or penalize the casino for. Unfortunately, under these circumstances, I can only recommend that you contact the game provider to ask for further assistance regarding this matter."

καλημερα δηλαδη πρεπει να επικοινωνησω με τον προμηθευτη παιχνιδιων....πλακα κανω να εισαι εσυ η το καζινο που ελεγχει και ζητα εξηγησεις απο τον προμηθευτη......εισαι εσυ ή το καζινο ελέγχει τις απάτες.... .Επαναλαμβάνω, με τόσα στοιχεία ότι η χρονολογία του παιχνιδιού ήταν μπλοκαρισμένη τη στιγμή του χτυπήματος του τζακ του παιχνιδιού.....και μια ολόκληρη τακτική να μην αναγνωριστεί η νίκη.. .....αλλά πραγματικά κρίμα πρέπει να επικοινωνήσω με τον προμηθευτή.......αλλά ας το τελειώσουμε εδώ γιατί και εσύ δεν λύνεις τίποτα....η απάτη είναι προφανής αλλά δεν θέλεις αποδέχομαι το σημείο.......δημοσιεύω επίσης το screeskot του χειριστή που μου είπε να περιμένω 24 ώρες, τον χρόνο που χρειάζεται για να επαναφέρω ολόκληρη την οθόνη σφάλματος.......κοίτα, τελείωσα με το Casinia Καζίνο, έκλεισα τον λογαριασμό......συμφωνούν και οι δύο για το πώς να εξαπατούν τους ανθρώπους.. ..και κλείνω μαζί σας που καλύπτετε τις απάτες...δικαίως δουλεύετε για αυτούς......από ο τρόπος επίσης πράσινο καζίνο που προτείνεις τόσο πολύ και άλλη μια απάτη.....άτομα να προσέχεις μην χάσεις πολλά λεφτά

Αυτόματη μετάφραση:

Λοιπόν, μόλις τώρα με πλήρωσαν, περίμενα μια εβδομάδα αλλά στο τέλος με πλήρωσαν. Χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:
javierlaura1977

Μια ερώτηση θέλω να σας κάνω, έπρεπε να επαληθεύσετε τον λογαριασμό ή κάτι τέτοιο;

Αυτόματη μετάφραση:
javierlaura1977

Μόλις μου ακύρωσαν την ανάληψη της κάρτας και τώρα το ξανάκανα αεροπορικώς, αν είναι έτσι πώς έκανες την ανάληψη;

Αυτόματη μετάφραση:
JorgeVicente7

Με πλήρωσαν με άμεση πληρωμή στην κάρτα στην οποία έκανα την κατάθεση και δεν χρειάστηκε να επαληθεύσω τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:

Λοιπόν, είναι καλύτερα έτσι, χαίρομαι, θα κάνω υπομονή αν είμαι τυχερός

Αυτόματη μετάφραση:
JorgeVicente7

Ναι, φίλε, ανησυχούσα γιατί τα σχόλια που είδα ήταν ανησυχητικά, αλλά αν με πλήρωναν, είμαι σίγουρος ότι θα το έκαναν.

Αυτόματη μετάφραση:

Θα σου πω, τι συμβαίνει, θα συνεχίσεις να στοιχηματίζεις σε εκείνο το στοιχηματικό οίκο;;🤔

Αυτόματη μετάφραση:
JorgeVicente7

Λοιπόν δεν ξέρω χαχαχα, ίσως τώρα που ξέρω τι πληρώνουν

Αυτόματη μετάφραση:

καλημερα δηλαδη πρεπει να επικοινωνησω με τον προμηθευτη παιχνιδιων....πλακα κανω να εισαι εσυ η το καζινο που ελεγχει και ζητα εξηγησεις απο τον προμηθευτη......εισαι εσυ ή το καζινο ελέγχει τις απάτες.... .Επαναλαμβάνω, με τόσα στοιχεία ότι η χρονολογία του παιχνιδιού ήταν μπλοκαρισμένη τη στιγμή του χτυπήματος του τζακ του παιχνιδιού.....και μια ολόκληρη τακτική να μην αναγνωριστεί η νίκη.. .....αλλά πραγματικά κρίμα πρέπει να επικοινωνήσω με τον προμηθευτή.......αλλά ας το τελειώσουμε εδώ γιατί και εσύ δεν λύνεις τίποτα....η απάτη είναι προφανής αλλά δεν θέλεις αποδέχομαι το σημείο.......δημοσιεύω επίσης το screeskot του χειριστή που μου είπε να περιμένω 24 ώρες, τον χρόνο που χρειάζεται για να επαναφέρω ολόκληρη την οθόνη σφάλματος.......κοίτα, τελείωσα με το Casinia Καζίνο, έκλεισα τον λογαριασμό......συμφωνούν και οι δύο για το πώς να εξαπατούν τους ανθρώπους.. ..και κλείνω μαζί σας που καλύπτετε τις απάτες...δικαίως δουλεύετε για αυτούς......από ο τρόπος επίσης πράσινο καζίνο που προτείνεις τόσο πολύ και άλλη μια απάτη.....άτομα να προσέχεις μην χάσεις πολλά λεφτά

Αυτόματη μετάφραση:

I am really sorry you feel this way. We in Casino Guru always aim for fair play for both sides and try to help players as much as possible. The complaints are of course free of charge and we try to help and we go to the point where, for us, it is able to intervene. As it was already explained to you before, unfortunately, we weren't able to get any further in your case. That was it, we do not intend to cover up anyone.

I hope you will find some better and safer place for you to enjoy your hobby of playing if you feel that this is not it.🍀

Λοιπόν, μόλις τώρα με πλήρωσαν, περίμενα μια εβδομάδα αλλά στο τέλος με πλήρωσαν. Χρήματα

Αυτόματη μετάφραση:

That is great, thank you for the update.

I would really like to see if you are going to continue playing at this casino. Just wondering, you know.

Έγινε επεξεργασία
Romi

Ετσι νομίζω,

Αυτόματη μετάφραση:
javierlaura1977

A week wouldn't be too much for me, but on the other hand probably not too short either. I would probably evaluate other aspects and decide accordingly. 

Anyway, the important thing is that you got the money and at the end of the day that's probably the most crucial thing. 

If you decide to stay here and you have some experience again don't hesitate to write and share it. 😉

Η εμπειρία μου είναι ότι μου ακύρωσαν την ανάληψη της κάρτας, τώρα το έκανα με τραπεζικό έμβασμα, να δούμε αν θα γίνει έτσι η ανάληψη στο Casinia, θα σου πω τι γίνεται εδώ!!!

Αυτόματη μετάφραση:
JorgeVicente7

We'll be here for the update.

Romi

Γεια σας, αφού έκανα ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα τη Δευτέρα, σήμερα εισπράττω ήδη, οπότε το CASINIA ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ!!!

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5...23
Μετάβαση στη σελίδααπό 23 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Pragmatic_Amazon competition_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα