Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 2 έτη από jrewing
|
23.917 προβολές 293 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...15
JorgeVicente7
πριν από 6 μήνες

Hey. I'm really glad for you that it worked out in the end.

Please write about your experience in the review for this casino, if you wish, here 👈.

I hope you'll avoid this kind of delay in the future. Are you going to stay at this casino now?🤔

πριν από 6 μήνες

Αν μείνω στο Casinia τώρα!!

Αυτόματη μετάφραση:
JorgeVicente7
πριν από 6 μήνες

Does that mean yes? I like this question because some players will say that okay, I'll give it another chance and if they don't want to stay they usually give good arguments why not.

πριν από 6 μήνες

Γεια σου Αγαπητέ Guru tTeam


Εγγράφηκα στο καζίνο "Casinia" για να παίξω. Αφού το έμαθα, τους ζήτησα με email να με μπλοκάρουν γιατί είχα χάσει πάρα πολλά χρήματα επειδή πάσχω από εθισμό στον τζόγο. Στις 29 Απριλίου 2024, επικοινώνησα μαζί τους μέσω email για να κλείσω τον λογαριασμό μου και μετά με ρώτησαν γιατί, όταν τους είπα τον λόγο, δεν συνέβη τίποτα. -> τι έγινε, έχασα 5000 CHF.

Στις 25.05.2024 επικοινώνησα ξανά μαζί σας μέσω email

αναφέρθηκε και ο λογαριασμός μου έκλεισε. Για δεύτερη φορά. Ρώτησαν πάλι γιατί και πάλι εξέφρασα τη γνώμη μου. -> πάλι δεν έγινε τίποτα και πάλι έχασα 5000 chf. Συνολικά έχασα 10000 chf παρόλο που τα έδωσα για να με μπλοκάρουν. Έχω οικονομική κρίση γιατί δεν με μπλόκαραν.

τι μπορώ να κάνω;

Ευχαριστώ και χαιρετισμούς


Αυτόματη μετάφραση:
lavdimberisha
πριν από 6 μήνες

Hi, I saw that you opened a complaint and I don't know if it will end well. Obviously I don't want to get ahead of the situation but from what I've read, you didn't mention in your emails that you want to close your account on the basis that you are a gambling addict which is very important when dealing with cases like this. 

You also mentioned that you eventually texted them in live chat but you don't have any screenshots of that so it will be hard to prove it.

It's a pity you couldn't take pictures from the live chat as well because that would have helped. 😕

πριν από 6 μήνες

Can someone answer wheather this casiono let players withdraw or no? I am asking because I am waiting for 15+ hours by now and still 0 changes.

Jaro
πριν από 6 μήνες

😂

πριν από 6 μήνες

Can someone answer wheather this casiono let players withdraw or no? I am asking because I am waiting for 15+ hours by now and still 0 changes.

πριν από 5 μήνες

May I ask if the situation is still the same or do you have any updates?

In the menatime you can browse through the complaints for this casino, where you can gather more information about players getting paid or not.

Check the user reviews as well. It is always a good source of information if you need to find out some insides.

Please keep us informed about the whole process of your withdrawal.

Romi
πριν από 5 μήνες

Situation is still the same. More than 35 hours by now. 3 withdraws in a queue with a 0 progress. Have all the screens if needed.

Joxxi
πριν από 5 μήνες

May I ask which payment method you have used and if there is any information on the casino site about how long it usually takes to get the payment?

Romi
πριν από 5 μήνες

Bank Transfer. Online supports says it takes 3 working days but its already 1.5 and I dont think they will manage to complete it…

Joxxi
πριν από 5 μήνες

How about we give the casio at least 3 days since it is the estimated time, and then we shall see?

Are you aware of anything unusual that would possibly cause the delay you are so concerned about? If you don't, I would stay a bit more positive.

In any case, keep us informed 🙏

Radka
πριν από 5 μήνες

3 days gone. Nothing has changed.

Joxxi
πριν από 5 μήνες

Is your account fully verified at this casino, and did you have any successful withdrawals there before?


Romi
πριν από 5 μήνες

It is not possible to verify your account is this casino until it’s administration ask about it which they did not. It is my 1st deposit and 1 withdraw, no welcome bonuses taken etc. My chose of this casino was based on your grades and evaluation but now I cant receive my money.

Joxxi
πριν από 5 μήνες

Are you in contact with the casino? You should try to ask for some explanation about the delay.

Romi
πριν από 5 μήνες

I sent an email yestarday but almost 24 hours no answer. Online chat all the time give the same answer about 3 working days which already has been gone. I have all the screenshots if needed even from live chat support.

Joxxi
πριν από 5 μήνες

Then try to be more patient and hopefully the support will answer. If you see that this is taking really too long, our team will surely try to help you out. Just keep in mind that we are not able to intervene earlier than the 14-day time frame passes.

Romi
πριν από 5 μήνες

Still no changes. Online Support send the same text each time, email support still no answer. I think it is the time to open a complaint.

Joxxi
πριν από 5 μήνες

Hi, I would slowly start to think about it too, but you have to take into account what Romi said and that is 14 days. After that time our team will intervene and until then they will find out everything they need from you. 

I can see that there have been no changes and I am quite sorry if they keep giving you the same answer and nothing moves forward. 

So if you decide to open a complaint definitely let me know. 

1...4 5 6...15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα