πριν από 3 μήνες
0
Γεια σας, αφού έκανα ανάληψη με τραπεζικό έμβασμα τη Δευτέρα, σήμερα εισπράττω ήδη, οπότε το CASINIA ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ!!!
Hello, after making a withdrawal by bank transfer on Monday, today I already collect, so CASINIA IS RELIABLE!!!
Hola,después de hacer un retiro por transferencia bancaria el lunes,hoy ya cobre,asique CASINIA ES FIABLE!!!
Γεια σου. Χαίρομαι πολύ για σένα που πέτυχε τελικά.
Γράψτε για την εμπειρία σας στην κριτική για αυτό το καζίνο, αν θέλετε, εδώ 👈.
Ελπίζω να αποφύγετε αυτού του είδους τις καθυστερήσεις στο μέλλον. Θα μείνετε σε αυτό το καζίνο τώρα;🤔
Hey. I'm really glad for you that it worked out in the end.
Please write about your experience in the review for this casino, if you wish, here 👈.
I hope you'll avoid this kind of delay in the future. Are you going to stay at this casino now?🤔
Αυτό σημαίνει ναι; Μου αρέσει αυτή η ερώτηση γιατί κάποιοι παίκτες θα πουν ότι εντάξει, θα της δώσω άλλη μια ευκαιρία και αν δεν θέλουν να μείνουν συνήθως δίνουν καλά επιχειρήματα γιατί όχι.
Does that mean yes? I like this question because some players will say that okay, I'll give it another chance and if they don't want to stay they usually give good arguments why not.
Γεια σου Αγαπητέ Guru tTeam
Εγγράφηκα στο καζίνο "Casinia" για να παίξω. Αφού το έμαθα, τους ζήτησα με email να με μπλοκάρουν γιατί είχα χάσει πάρα πολλά χρήματα επειδή πάσχω από εθισμό στον τζόγο. Στις 29 Απριλίου 2024, επικοινώνησα μαζί τους μέσω email για να κλείσω τον λογαριασμό μου και μετά με ρώτησαν γιατί, όταν τους είπα τον λόγο, δεν συνέβη τίποτα. -> τι έγινε, έχασα 5000 CHF.
Στις 25.05.2024 επικοινώνησα ξανά μαζί σας μέσω email
αναφέρθηκε και ο λογαριασμός μου έκλεισε. Για δεύτερη φορά. Ρώτησαν πάλι γιατί και πάλι εξέφρασα τη γνώμη μου. -> πάλι δεν έγινε τίποτα και πάλι έχασα 5000 chf. Συνολικά έχασα 10000 chf παρόλο που τα έδωσα για να με μπλοκάρουν. Έχω οικονομική κρίση γιατί δεν με μπλόκαραν.
τι μπορώ να κάνω;
Ευχαριστώ και χαιρετισμούς
Hello Dear Guru tTeam
I registered at the casino "Casinia" to play. After I found out, I asked them by email to block me because I had lost too much money because I suffer from gambling addiction. On April 29, 2024, I contacted them by email to close my account, after which they asked me why, when I told them the reason, nothing happened. -> what happened, I lost 5000 CHF.
On 25.05.2024 I contacted you again by email
reported and my account closed. For the second time. Again they asked why and again I expressed my opinion. -> again nothing happened and again I lost 5000 chf. In total I lost 10000 chf even though I gave them to block me. I have a financial crisis because they didn't block me.
what can I do?
Thanks and regards
Hallo Liebes Guru tTeam
ich habe mich beim Casino "Casinia" angemeldet um zu spielen. Nach meinen kenntnisnahme habe ich sie per E-Mail gebetn mich zu speeren weil iich zu viel Geld verspielt habe weil ich unter Spielsucht leide. Am 29.04.2024 habe ich mich per Mail gemeldet um mein Konto zu schliessen, nach eem haben sie mich gefraggt warum als ich ihnene den Grund gennant habe passierte nichts.-> was ist passiert , ich habe 5000 CHF verspielt.
Am 25.05.2024 habe ich mich wieder per Mail
gemeldet und mein Konto zu schliessen. Zum 2. Mal. Wieder wurde nach dem Grund gefragt und wieder habe ich mich geäussert. -> wieder nichts passiert und wieder 5000 chf verloren. Insgesammt habe ich 10000 CHf verspielt obwohl ich sie geben habe mich zu speeren. Ich habe eine Finanzielle kriese weil sie mich nicht gespeert haben.
was kann ich Unternehmen?
danke und gruss
Γεια, είδα ότι άνοιξες καταγγελία και δεν ξέρω αν θα τελειώσει καλά. Προφανώς δεν θέλω να προλάβω την κατάσταση, αλλά από ό,τι έχω διαβάσει, δεν ανέφερες στα email σου ότι θέλεις να κλείσεις τον λογαριασμό σου με βάση ότι είσαι εθισμένος στον τζόγο, κάτι που είναι πολύ σημαντικό όταν συναλλάσσεσαι με περιπτώσεις όπως αυτή.
Ανέφερες επίσης ότι τελικά τους στείλατε μήνυμα σε ζωντανή συνομιλία, αλλά δεν έχετε κανένα στιγμιότυπο οθόνης γι' αυτό, οπότε θα είναι δύσκολο να το αποδείξετε.
Είναι κρίμα που δεν μπορούσατε να τραβήξετε φωτογραφίες και από τη ζωντανή συνομιλία γιατί αυτό θα βοηθούσε. 😕
Hi, I saw that you opened a complaint and I don't know if it will end well. Obviously I don't want to get ahead of the situation but from what I've read, you didn't mention in your emails that you want to close your account on the basis that you are a gambling addict which is very important when dealing with cases like this.
You also mentioned that you eventually texted them in live chat but you don't have any screenshots of that so it will be hard to prove it.
It's a pity you couldn't take pictures from the live chat as well because that would have helped. 😕
Μπορεί κάποιος να απαντήσει αν αυτό το casiono αφήνει τους παίκτες να αποσυρθούν ή όχι; Ρωτάω γιατί περιμένω 15+ ώρες μέχρι τώρα και ακόμα 0 αλλαγές.
Can someone answer wheather this casiono let players withdraw or no? I am asking because I am waiting for 15+ hours by now and still 0 changes.
Μπορεί κάποιος να απαντήσει αν αυτό το casiono αφήνει τους παίκτες να αποσυρθούν ή όχι; Ρωτάω γιατί περιμένω 15+ ώρες μέχρι τώρα και ακόμα 0 αλλαγές.
Can someone answer wheather this casiono let players withdraw or no? I am asking because I am waiting for 15+ hours by now and still 0 changes.
Μπορώ να ρωτήσω αν η κατάσταση παραμένει η ίδια ή έχετε ενημερώσεις;
Στο μεταξύ, μπορείτε να περιηγηθείτε σταπαράπονα για αυτό το καζίνο, όπου μπορείτε να συγκεντρώσετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους παίκτες που πληρώνονται ή όχι.
Ελέγξτε επίσης τις κριτικές χρηστών . Είναι πάντα μια καλή πηγή πληροφοριών, εάν χρειάζεται να μάθετε κάποια εσωτερικά.
Παρακαλούμε να μας ενημερώνετε για την όλη διαδικασία της απόσυρσής σας.
May I ask if the situation is still the same or do you have any updates?
In the menatime you can browse through the complaints for this casino, where you can gather more information about players getting paid or not.
Check the user reviews as well. It is always a good source of information if you need to find out some insides.
Please keep us informed about the whole process of your withdrawal.
Η κατάσταση παραμένει η ίδια. Πάνω από 35 ώρες μέχρι τώρα. 3 αποσύρονται σε μια ουρά με 0 πρόοδο. Έχετε όλες τις οθόνες εάν χρειάζεται.
Situation is still the same. More than 35 hours by now. 3 withdraws in a queue with a 0 progress. Have all the screens if needed.
Μπορώ να ρωτήσω ποια μέθοδο πληρωμής έχετε χρησιμοποιήσει και εάν υπάρχουν πληροφορίες στον ιστότοπο του καζίνο σχετικά με το πόσο χρόνο χρειάζεται συνήθως για να λάβετε την πληρωμή;
May I ask which payment method you have used and if there is any information on the casino site about how long it usually takes to get the payment?
Τραπεζική μεταφορά. Η ηλεκτρονική υποστήριξη λέει ότι διαρκεί 3 εργάσιμες ημέρες αλλά είναι ήδη 1,5 και δεν νομίζω ότι θα καταφέρουν να το ολοκληρώσουν…
Bank Transfer. Online supports says it takes 3 working days but its already 1.5 and I dont think they will manage to complete it…
Τι θα λέγατε να δώσουμε στο casio τουλάχιστον 3 ημέρες αφού είναι ο εκτιμώμενος χρόνος, και μετά θα δούμε;
Γνωρίζετε κάτι ασυνήθιστο που θα μπορούσε να προκαλέσει την καθυστέρηση που σας ανησυχεί τόσο πολύ; Αν όχι, θα έμενα λίγο πιο θετικός.
Σε κάθε περίπτωση, κρατήστε μας ενήμερους 🙏
How about we give the casio at least 3 days since it is the estimated time, and then we shall see?
Are you aware of anything unusual that would possibly cause the delay you are so concerned about? If you don't, I would stay a bit more positive.
In any case, keep us informed 🙏
Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως σε αυτό το καζίνο και είχατε επιτυχείς αναλήψεις εκεί στο παρελθόν;
Is your account fully verified at this casino, and did you have any successful withdrawals there before?
Δεν είναι δυνατό να επαληθεύσετε ότι ο λογαριασμός σας είναι αυτό το καζίνο έως ότου η διοίκηση του το ρωτήσει κάτι που δεν το έκανε. Είναι η 1η κατάθεσή μου και 1 ανάληψη, δεν λαμβάνονται μπόνους καλωσορίσματος κ.λπ. Η επιλογή αυτού του καζίνο βασίστηκε στους βαθμούς και την αξιολόγησή σας, αλλά τώρα δεν μπορώ να λάβω τα χρήματά μου.
It is not possible to verify your account is this casino until it’s administration ask about it which they did not. It is my 1st deposit and 1 withdraw, no welcome bonuses taken etc. My chose of this casino was based on your grades and evaluation but now I cant receive my money.
Είστε σε επαφή με το καζίνο; Θα πρέπει να προσπαθήσετε να ζητήσετε κάποια εξήγηση σχετικά με την καθυστέρηση.
Are you in contact with the casino? You should try to ask for some explanation about the delay.
Έστειλα ένα email χθες αλλά σχεδόν 24 ώρες καμία απάντηση. Η διαδικτυακή συνομιλία δίνει συνέχεια την ίδια απάντηση για 3 εργάσιμες ημέρες που έχει ήδη φύγει. Έχω όλα τα στιγμιότυπα οθόνης αν χρειαστεί ακόμα και από την υποστήριξη ζωντανής συνομιλίας.
I sent an email yestarday but almost 24 hours no answer. Online chat all the time give the same answer about 3 working days which already has been gone. I have all the screenshots if needed even from live chat support.
Στη συνέχεια, προσπαθήστε να είστε πιο υπομονετικοί και ελπίζουμε ότι η υποστήριξη θα απαντήσει. Αν δείτε ότι αυτό διαρκεί πολύ, η ομάδα μας σίγουρα θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει. Απλώς έχετε υπόψη σας ότι δεν μπορούμε να επέμβουμε νωρίτερα από το χρονικό διάστημα των 14 ημερών.
Then try to be more patient and hopefully the support will answer. If you see that this is taking really too long, our team will surely try to help you out. Just keep in mind that we are not able to intervene earlier than the 14-day time frame passes.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.