Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

 από jrewing
|
36.704 προβολές 355 απαντήσεις |
|
1...5 6 7...18

καλησπερα περιμενω εδω και 10 μερες μια αναληψη και δεν εχει ερθει και σημερα πηγα να μπω στην σελιδα και γραφει Η σύνδεσή σας δεν είναι ιδιωτική

Οι εισβολείς μπορεί να προσπαθήσουν να κλέψουν τις πληροφορίες σας από το casinia100.com (για παράδειγμα, κωδικοί πρόσβασης, μηνύματα ή πιστωτικές κάρτες).

antonismylonas

Geiasou. This is a message from the browser that the given page may not encrypt data during the entire transfer of information. Which would be bad when making payments or entering pins, but it rarely happens directly on the casino's website. You can read a great explanation here 👈.

And now to your withdrawal. Is your account fully verified at this casino? Can you see any message in your account regarding the withdrawal, perhaps? Is it pending, for example, or is there no information at all?

Try to contact the support staff of the casino to find out what is happening, and let us know, please, if you need our intervention.

απο της 22 /7 περιμενω την αναληψη εχω κανει μια αναληψη που ηρθε μιλαω καθε μερα μαζι τουσ και μου λενε το ιδιο πραγμα οτι θα ερθει συντομα και τιποτα εχουν περασει 12 μερες

Εκανα μια αναληψη 500€ στης 21/07 και περιμενω δυο εβδομαδες 12 μερες ηδη και δεν εχει ολοκληρωθει η αναληψη μου... συνεχως τους στελνω σε τσατ και email εχω μιλησει με 100 εκπροσωπους και συνεχεια τα ιδια λογια η αναληψη σας ειναι ασφαλης δεν υπαρχει καποια ανησυχια δωστε μας λιγο χρονο καθε μερα τα ιδια λογια κοροιδία λογο φορτου εργασιας η αναληψης σας ειναι στο τελευταιο σταδιο της επεξεργασιας θα ολοκληρωθει πολυ συντομα τι να κανω;

απο της 22 /7 περιμενω την αναληψη εχω κανει μια αναληψη που ηρθε μιλαω καθε μερα μαζι τουσ και μου λενε το ιδιο πραγμα οτι θα ερθει συντομα και τιποτα εχουν περασει 12 μερες

It is quite positive that you are able to get in touch with them and they inform you about what is happening.

Sometimes the delay could be due to overloading and even if a casino is understaffed. Which could be really happening right now during the summer holiday season.

Also bear in mind that usually weekends don't count, because they do not work, so hopefully they will be able to solve it soon.

Keep us informed, and in case that the 14-day timeframe passes, our team can try to help you out.


Εκανα μια αναληψη 500€ στης 21/07 και περιμενω δυο εβδομαδες 12 μερες ηδη και δεν εχει ολοκληρωθει η αναληψη μου... συνεχως τους στελνω σε τσατ και email εχω μιλησει με 100 εκπροσωπους και συνεχεια τα ιδια λογια η αναληψη σας ειναι ασφαλης δεν υπαρχει καποια ανησυχια δωστε μας λιγο χρονο καθε μερα τα ιδια λογια κοροιδία λογο φορτου εργασιας η αναληψης σας ειναι στο τελευταιο σταδιο της επεξεργασιας θα ολοκληρωθει πολυ συντομα τι να κανω;

Hello there. I am sorry that you have to experience this delay. As I tried to explain in my previous post to the other user as well, this can sometimes happen when the casino has many withdrawal requests at once and they fail to keep up.

I really hope that this is caused due to this summer holiday season and soon they will be able to process everything.

Is your account fully verified at this casino? If you don't mind me asking.🙂

Please try to wait for a few days. We usually give casinos 14 full days to complete the request. Let us know how it goes, and if needed, we'll try to intervene.

Romi

Δεν μου εβγαζε πως θελει επαληθευση γιατι και καταθεση εκανα με την καρτα μου με τραπεζικο λογαριασμο παρεπιπτοντως εγω εκανα μια κινηση να στειλω στο email τους φωτογραφιες την ταυτοτητα μπρος πισω και λογαριασμο ρευματος για να επιβεβαιωθει και η διευθυνση αλλα και με εκπροσωπους που μιλησα μου ειπαν πως απο την πλευρα σου ειναι ολα ενταξει να μην ανησυχειται και οτι ολα ειναι καλα και η αναληψη σας ειναι στο τελευταιο σταδιο της επεξεργασιας και θα καταβληθει συντομα λιγο υπομονη συνεχεια αυτο λενε.

Ναι αλλα αυριο και μεθαυριο πληρωμες δεν γινονται οποτε θα κλεισω 14 μερες την κυριακη

steliosstamatis999

If the casino confirms that the payment is in the final stage, it should arrive soon. Let's wait till monday to see if you receive the money. Do not forget that most of the casinos don't process any payments during the weekends, and that is why we also give them 14 full days where weekends are not counted.

I hope that you will receive the money on monday and our team won't be needed in this case.

Anyway, let us know about any updates.

Romi

Ευχαριστω πολυ μακαρι να ειναι ετσι !

Αν δεν ειναι θα μιλησουμε ξανα !

Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια και το ενδιαφερον

Λοιπον μολις μου ηρθε email απο το καζινο και μου ειπαν πως η αναληψη ολοκληρωθηκε απλα τα χρηματα θα καταβληθουν απο 3 εως 5 εργασιμες

Αν δεν μπουν θα σας ενημερωσω

Τα πηρα τα χρηματα μου το καζινο αυτο ειναι αξιοπιστο ευχαριστω πολυ

steliosstamatis999

Hi!

That was close to the aforementioned deadline, and for the casino, it seemed like a long shot. But your relief and the fact that you now have the money are what really count. Thank you for sharing your progress with us, I'm so glad you can put this behind.

Tell me, will you be sticking with Casinia? It should be much better in the future because the verification usually causes the first withdrawals to take the longest. 🤔



Radka

Ναι νομιζω θα επαιζα ξανα

Ναι νομιζω θα επαιζα ξανα

Please come back with more of your experiences later on.😉

I hope they will only be positive.

The worst Casino, since 12.08.2024 I have been waiting for a withdrawal, nothing is happening.

Remi

Hey, I see that you have already submitted a complaint and Veronika explained that we give casinos 14 days to send you the money. 

However, did the casino tell you what's behind it? Did you play with the bonus or not ? Are you already verified here ? 

Let me know. 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Jaro

It says that I don't need to be verified.

I never use the bonus.

The casino always says the same, be patient.

They are very unprofessional.

Remi

Of course I wouldn't want to hear that either. I'm curious to see where our team gets to and hopefully we'll be able to help you. Anyway, the good news is that the casino has a lot of resolved complaints, so if this continues I firmly believe that they will resolve yours as well.

I'll keep my fingers crossed for you.🤞☘️

Γεια σε όλους.

Έχω και εγώ προβλήματα. Από τις 13 Αυγούστου, η πληρωμή έχει κολλήσει για επαλήθευση. Σε κάθε συνομιλία παρηγορούμαι, ζητώ συγγνώμη και κάνω υπομονή για κατανόηση. Είπα ότι δεν καταλαβαίνω και θέλω τα λεφτά μου. Το τέλος της ιστορίας είναι ότι σήμερα, 22 Αυγούστου, ακύρωσαν την πληρωμή για τεχνικούς λόγους. Έτσι ζήτησα ξανά πληρωμή και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κάνω ξανά υπομονή.


Αυτόματη μετάφραση:

Hello all , i dont know what is going on with this site , in the beggining i loved it , everything was good , withdrawals were slow but they were paying out , actually their service support is really nice .....anyhow problem is that im currently waiting my withdrawal since 09.08. and now its 23.08.....(they said that they re facing with problems in pay departmant)....and that i should wait (i really have understanding , but 14 days is too much..im losing trust )........now i really dont know what to do? anyone has any suggestions or explanations? .......if they doesnt pay me off , im determinated to hire lawyers and do something about my money

1...5 6 7...18
Μετάβαση στη σελίδααπό 18 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα