ΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 2 έτη από jrewing
|
10991 προβολές 137 απαντήσεις |
|
1...5 6 7
Προσθήκη ανάρτησης
Romi
πριν από 2 μήνες

Still no changes. Online Support send the same text each time, email support still no answer. I think it is the time to open a complaint.

Joxxi
πριν από 2 μήνες

Hi, I would slowly start to think about it too, but you have to take into account what Romi said and that is 14 days. After that time our team will intervene and until then they will find out everything they need from you. 

I can see that there have been no changes and I am quite sorry if they keep giving you the same answer and nothing moves forward. 

So if you decide to open a complaint definitely let me know. 

πριν από 1 μήνα

καλησπερα περιμενω εδω και 10 μερες μια αναληψη και δεν εχει ερθει και σημερα πηγα να μπω στην σελιδα και γραφει Η σύνδεσή σας δεν είναι ιδιωτική

Οι εισβολείς μπορεί να προσπαθήσουν να κλέψουν τις πληροφορίες σας από το casinia100.com (για παράδειγμα, κωδικοί πρόσβασης, μηνύματα ή πιστωτικές κάρτες).

antonismylonas
πριν από 1 μήνα

Geiasou. This is a message from the browser that the given page may not encrypt data during the entire transfer of information. Which would be bad when making payments or entering pins, but it rarely happens directly on the casino's website. You can read a great explanation here 👈.

And now to your withdrawal. Is your account fully verified at this casino? Can you see any message in your account regarding the withdrawal, perhaps? Is it pending, for example, or is there no information at all?

Try to contact the support staff of the casino to find out what is happening, and let us know, please, if you need our intervention.

πριν από 1 μήνα

απο της 22 /7 περιμενω την αναληψη εχω κανει μια αναληψη που ηρθε μιλαω καθε μερα μαζι τουσ και μου λενε το ιδιο πραγμα οτι θα ερθει συντομα και τιποτα εχουν περασει 12 μερες

πριν από 1 μήνα

Εκανα μια αναληψη 500€ στης 21/07 και περιμενω δυο εβδομαδες 12 μερες ηδη και δεν εχει ολοκληρωθει η αναληψη μου... συνεχως τους στελνω σε τσατ και email εχω μιλησει με 100 εκπροσωπους και συνεχεια τα ιδια λογια η αναληψη σας ειναι ασφαλης δεν υπαρχει καποια ανησυχια δωστε μας λιγο χρονο καθε μερα τα ιδια λογια κοροιδία λογο φορτου εργασιας η αναληψης σας ειναι στο τελευταιο σταδιο της επεξεργασιας θα ολοκληρωθει πολυ συντομα τι να κανω;

πριν από 1 μήνα

απο της 22 /7 περιμενω την αναληψη εχω κανει μια αναληψη που ηρθε μιλαω καθε μερα μαζι τουσ και μου λενε το ιδιο πραγμα οτι θα ερθει συντομα και τιποτα εχουν περασει 12 μερες

πριν από 1 μήνα

It is quite positive that you are able to get in touch with them and they inform you about what is happening.

Sometimes the delay could be due to overloading and even if a casino is understaffed. Which could be really happening right now during the summer holiday season.

Also bear in mind that usually weekends don't count, because they do not work, so hopefully they will be able to solve it soon.

Keep us informed, and in case that the 14-day timeframe passes, our team can try to help you out.


πριν από 1 μήνα

Εκανα μια αναληψη 500€ στης 21/07 και περιμενω δυο εβδομαδες 12 μερες ηδη και δεν εχει ολοκληρωθει η αναληψη μου... συνεχως τους στελνω σε τσατ και email εχω μιλησει με 100 εκπροσωπους και συνεχεια τα ιδια λογια η αναληψη σας ειναι ασφαλης δεν υπαρχει καποια ανησυχια δωστε μας λιγο χρονο καθε μερα τα ιδια λογια κοροιδία λογο φορτου εργασιας η αναληψης σας ειναι στο τελευταιο σταδιο της επεξεργασιας θα ολοκληρωθει πολυ συντομα τι να κανω;

πριν από 1 μήνα

Hello there. I am sorry that you have to experience this delay. As I tried to explain in my previous post to the other user as well, this can sometimes happen when the casino has many withdrawal requests at once and they fail to keep up.

I really hope that this is caused due to this summer holiday season and soon they will be able to process everything.

Is your account fully verified at this casino? If you don't mind me asking.🙂

Please try to wait for a few days. We usually give casinos 14 full days to complete the request. Let us know how it goes, and if needed, we'll try to intervene.

Romi
πριν από 1 μήνα

Δεν μου εβγαζε πως θελει επαληθευση γιατι και καταθεση εκανα με την καρτα μου με τραπεζικο λογαριασμο παρεπιπτοντως εγω εκανα μια κινηση να στειλω στο email τους φωτογραφιες την ταυτοτητα μπρος πισω και λογαριασμο ρευματος για να επιβεβαιωθει και η διευθυνση αλλα και με εκπροσωπους που μιλησα μου ειπαν πως απο την πλευρα σου ειναι ολα ενταξει να μην ανησυχειται και οτι ολα ειναι καλα και η αναληψη σας ειναι στο τελευταιο σταδιο της επεξεργασιας και θα καταβληθει συντομα λιγο υπομονη συνεχεια αυτο λενε.

Ναι αλλα αυριο και μεθαυριο πληρωμες δεν γινονται οποτε θα κλεισω 14 μερες την κυριακη

steliosstamatis999
πριν από 1 μήνα

If the casino confirms that the payment is in the final stage, it should arrive soon. Let's wait till monday to see if you receive the money. Do not forget that most of the casinos don't process any payments during the weekends, and that is why we also give them 14 full days where weekends are not counted.

I hope that you will receive the money on monday and our team won't be needed in this case.

Anyway, let us know about any updates.

Romi
πριν από 1 μήνα

Ευχαριστω πολυ μακαρι να ειναι ετσι !

Αν δεν ειναι θα μιλησουμε ξανα !

Ευχαριστω πολυ για την βοηθεια και το ενδιαφερον

πριν από 1 μήνα

Λοιπον μολις μου ηρθε email απο το καζινο και μου ειπαν πως η αναληψη ολοκληρωθηκε απλα τα χρηματα θα καταβληθουν απο 3 εως 5 εργασιμες

Αν δεν μπουν θα σας ενημερωσω

πριν από 1 μήνα

Τα πηρα τα χρηματα μου το καζινο αυτο ειναι αξιοπιστο ευχαριστω πολυ

steliosstamatis999
πριν από 1 μήνα

Hi!

That was close to the aforementioned deadline, and for the casino, it seemed like a long shot. But your relief and the fact that you now have the money are what really count. Thank you for sharing your progress with us, I'm so glad you can put this behind.

Tell me, will you be sticking with Casinia? It should be much better in the future because the verification usually causes the first withdrawals to take the longest. 🤔



Radka
πριν από 1 μήνα

Ναι νομιζω θα επαιζα ξανα

πριν από 1 μήνα

Ναι νομιζω θα επαιζα ξανα

πριν από 1 μήνα

Please come back with more of your experiences later on.😉

I hope they will only be positive.

πριν από 1 μήνα

The worst Casino, since 12.08.2024 I have been waiting for a withdrawal, nothing is happening.

Remi
πριν από 4 εβδομάδες

Hey, I see that you have already submitted a complaint and Veronika explained that we give casinos 14 days to send you the money. 

However, did the casino tell you what's behind it? Did you play with the bonus or not ? Are you already verified here ? 

Let me know. 

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 4 εβδομάδες
Jaro
πριν από 4 εβδομάδες

It says that I don't need to be verified.

I never use the bonus.

The casino always says the same, be patient.

They are very unprofessional.

Remi
πριν από 4 εβδομάδες

Of course I wouldn't want to hear that either. I'm curious to see where our team gets to and hopefully we'll be able to help you. Anyway, the good news is that the casino has a lot of resolved complaints, so if this continues I firmly believe that they will resolve yours as well.

I'll keep my fingers crossed for you.🤞☘️

1...5 6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη