Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 2 έτη από jrewing
|
24.010 προβολές 293 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...15
πριν από 1 μήνα

Εχω ανοιχτό παράπονο από ανάληψη που δεν έχει επεξεργαστεί ακόμα από τις 19/10. Δεν απαντάει κανείς. Αυτό το καζίνο έχει λανθασμένη κριτική καθώς καθυστερεί μονίμως της ανάληψης των παικτών. Έχω ζητήσει να επέμβουν ήδη καθώς θα ξεπεράσουμε τις 14 μέρες διότι έρχεται Σαββατοκύριακο που θεωρείται αργία. Κανένας δε με βοηθάει η ζωντανή συνομιλία μόνο συγγνώμη ζητάει και καμιά απάντηση για το πότε θα λάβω τα χρήματα μου. Το παράπονο μου είναι ήδη ανοιχτό αλλά κανένας εκπρόσωπος δεν απαντάει και σε 18 h λήγει η προθεσμία του εκπροσώπου σας

Zoe1996
πριν από 1 μήνα

I read your complaint and at the top right you have a timer which always has a party to answer. Tomas will deal with your complaint soon but I assume he is waiting for the time to pass. Then we will contact the casino. But you don't have to worry about anyone from our side getting to you. 

I would also mention that the casino is trying to resolve the situation and even if you have a delay in your withdrawal, I believe that you will come back soon with the news that you have received your money. 

πριν από 1 μήνα

Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας εκτιμώ πολύ την προσπάθεια που κάνετε για την επίλυση των θεμάτων μας όσον αφορά το καζίνο. Να σε ενημερώσω ότι δεν η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό. Συμβαίνει συχνά αλλά πρώτη φορά έχουμε φτάσει τόσες πολλές μέρες. Δεν μου απαντάνε τον λόγο της καθυστέρησης μου ζητάνε απλά συγνώμη.

Zoe1996
πριν από 1 μήνα

I absolutely sympathize with you and I would not want to wait that long either, but there is nothing left for us now and we have to adapt to the circumstances. If the 14 days pass, our team will try to help you. 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Σε περίπτωση που καλέσουν το καζίνο σε συνομιλία και δεν ανταποκριθεί το καζίνο τι συνέβη; Τι διαδικασία θα ακολουθήσει μετά ;

Zoe1996
πριν από 1 μήνα

If we contact the casino we give them a week to respond, if they don't we extend the timer again and if they don't respond in another week then the complaint is closed and the casino gets black points and their saftey index is lowered.

Anyway, so far I have the feeling that from what I have seen the casino is handling the complaints and therefore I would be positive in this case. 

But we'll see how this whole thing plays out.

πριν από 1 μήνα

Οκ κατάλαβα. Παντως 13 μέρες σήμερα ακόμα τίποτα!

Zoe1996
πριν από 1 μήνα

I would be furious, yet Jaro is correct. Despite this sounding like a terrible user experience, I too expect the casino to collaborate once the complaint gets to the point. Stil, it must be very exhausting for you. How are you feeling today?

πριν από 1 μήνα

Πραγματικά έχω νεύρα και ταυτόχρονα έχω Ανασφάλεια διότι θεωρώ απαράδεκτο τόση μεγάλη καθυστέρηση και θα καθυστερήσει παραπάνω γιατί έρχεται Σαββατοκύριακο και δε λειτουργεί το οικονομικό τμήμα. Το καζίνο αν θα απαντήσει στις 5 μέρες θα είμαστε τυχεροί. Ωστόσο πιστεύω ότι θα πάρει πολύ παραπάνω η ανάληψη μου. Δεν έχω αισιοδοξία.

Zoe1996
πριν από 1 μήνα

I can feel your frustration, for sure, but to tell you the truth, we will need to wait probably until Monday so our complaint team can try to contact the casino and therefore intervene in your case.

You know, from my experience, some complaints might be solved faster, and some of them need more time. I just hope that even if you wait a bit longer, at the end there will be good news.

So, please hang in there, and I will keep my fingers crossed for you.🤞

πριν από 1 μήνα

Γεια, ανησυχώ λίγο. Είμαι νέος σε αυτό το καζίνο και έχω ζητήσει τις πρώτες 2 αναλήψεις μου. Δεν ξέρω αν πληρώνει αυτό το καζίνο. Επειδή είμαι νέος σε αυτό το καζίνο, δεν εμπιστεύομαι τα πάντα. Προφανώς, έχω διαβάσει ότι έχουν χρήστες επί πληρωμή, αλλά σε διάστημα 14 ημερών. Λοιπόν, δεν ξέρω. Είμαι λίγο φοβισμένος.

Αυτόματη μετάφραση:
Sergius30
πριν από 1 μήνα

Hey, this is exactly the time we give casinos to pay out players. If that doesn't happen we will try to help you in your situation if you file a complaint.

On the other hand, I would say not to be skeptical right from the start and hang in there. What payment method did you use to withdraw? I would definitely check at least once every two days to see where you stand in your situation and also to see if the withdrawal status changes or not. Did you also need to provide the casino with any documents here or not? 

I'll keep my fingers crossed that it goes well and you can tell me any changes. 😉

πριν από 1 μήνα

Γεια σας καλημερα σε ολους ειμαι παιχτης Casinia και περιμενω αποδειξεις απο αυτους (8600€) θελω να μαθω ποσο χρονο πρεπει να περιμενω γιατι εχω εκκρεμες αποδειξεις (500+300+800) αν μπορει καποιος να μου πει αν λάβατε τις αναλήψεις τους ευχαριστώ και καλή σας μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 μήνα

Το ίδιο με κάρτα και μέχρι στιγμής δεν χρειάστηκε να προσκομίσω τεκμηρίωση αν και δεν το αποκλείω. Λυπάμαι που είμαι δύσπιστος, αλλά επειδή παίζετε με τα χρήματά σας και έχετε την τύχη να κερδίσετε, γίνεται πολύ απογοητευτικό να μην τα λάβετε αργότερα.

Αυτόματη μετάφραση:
Sergius30
πριν από 1 μήνα

Δεν καταλαβαίνω, είναι η πρώτη φορά που μου συμβαίνει αυτό σε ένα καζίνο. Δεν είχα ποτέ προβλήματα με τις αναλήψεις μου και τώρα περιμένω να δω αν μου φτάσει γιατί δεν είναι λίγα τα χρήματα...

Αυτόματη μετάφραση:
enzosanchez9
πριν από 1 μήνα

Πότε ζητήσατε την πρώτη απόσυρση;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Γεια σας καλημερα σε ολους ειμαι παιχτης Casinia και περιμενω αποδειξεις απο αυτους (8600€) θελω να μαθω ποσο χρονο πρεπει να περιμενω γιατι εχω εκκρεμες αποδειξεις (500+300+800) αν μπορει καποιος να μου πει αν λάβατε τις αναλήψεις τους ευχαριστώ και καλή σας μέρα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hello, how long have you been waiting for your money? Have you ever withdrawn before and are you verified in the casino? Have you been in contact with the casino and have they told you when you should get your money?

Let me know.

πριν από 1 μήνα

Το ίδιο με κάρτα και μέχρι στιγμής δεν χρειάστηκε να προσκομίσω τεκμηρίωση αν και δεν το αποκλείω. Λυπάμαι που είμαι δύσπιστος, αλλά επειδή παίζετε με τα χρήματά σας και έχετε την τύχη να κερδίσετε, γίνεται πολύ απογοητευτικό να μην τα λάβετε αργότερα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I understand that when a player plays with his own money, he would like accurate information about the withdrawal. I'm not blaming you at all, but sometimes players get scared without having a reason. Try to hold out and see what happens. Of course, try to keep checking the status of the withdrawal and if the 14 days pass, you can file a complaint and we will try to help you with your case. 

Do you think you can handle it? 🙂

Jaro
πριν από 1 μήνα

Ναι, θα το δοκιμάσω και θα δω τι θα γίνει. Ελπίζω να πάνε όλα καλά, μιας και δεν είναι οι μόνες αναλήψεις που μου έχουν απομείνει, έχω πολλές ακόμα να κάνω. Ελπίζω να πάνε όλα καλά. Το κακό είναι ότι με τρομάζει που αργούν τόσο πολύ.

Αυτόματη μετάφραση:
Sergius30
πριν από 1 μήνα

The casino has a fairly high safety index and handles almost all complaints, so that's definitely a good sign if you didn't get paid. But I firmly believe that this is just a delay and you will get everything. The wisest thing to do is to wait and not gamble with the money until everything is sorted out. 

In the meantime, any news?

1...7 8 9...15
Μετάβαση στη σελίδααπό 15 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα