ΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 10)

πριν από 2 έτη από jrewing
|
20654 προβολές 206 απαντήσεις |
|
1...9 10 11
Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

file Έλαβα αυτό το email σήμερα. Έχω ζητήσει τόσες φορές από όλα τα παιδιά στη ζωντανή συνομιλία να με βοηθήσουν, αλλά έλαβα αυτήν την απάντηση μόλις σήμερα. Πρέπει να συνεχίσω να περιμένω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Είναι περισσότερο το ίδιο με τον Jorge, ο λογαριασμός μου είναι επαληθευμένος, οπότε δεν μου έχουν ζητήσει επαλήθευση, αλλά όλα είναι εντάξει, τι συμβαίνει και σε μένα, όπως ήδη ανέφερα, έχω 2 αναλήψεις από 11/06 και 11 /07, μέχρι στιγμής, όπως είπα, θα περιμένω μέχρι την Τετάρτη 20 για να κάνω την καταγγελία, εκτός από αυτές τις αναλήψεις, έχω 3.335,07 € στον λογαριασμό που Δεν έχω αγγίξει καθόλου για να μην χάσω τα λεφτά και δεν μπορώ να κάνω τίποτα γιατί αυτές οι αναλήψεις δεν διεκπεραιώνονται και δεν μπορώ να τις αποσύρω, όπως είπε ο Jorge, είναι το ίδιο όπως πάντα, δεν κάνω δεν ξέρω για όλους. file

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 εβδομάδες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Φίλε, πού μπορώ να κάνω αξίωση; Γιατί πραγματικά βαρέθηκα να λαμβάνω την ίδια απάντηση από τη ζωντανή συνομιλία.

Αυτόματη μετάφραση:
jorgeramonhh
πριν από 2 εβδομάδες

Στο link που σου αφήνω Jaro, θα δεις ένα πράσινο link για να υποβάλεις αξίωση, μπες και δήθεν θα σε βοηθήσουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

file Έλαβα αυτό το email σήμερα. Έχω ζητήσει τόσες φορές από όλα τα παιδιά στη ζωντανή συνομιλία να με βοηθήσουν, αλλά έλαβα αυτήν την απάντηση μόλις σήμερα. Πρέπει να συνεχίσω να περιμένω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

I can see that this is such a classic answer, but if you've gotten some money before, at least that's a good sign. I know there can be a queue, and if the casino has a queue, you'll probably have to continue to be patient, but I still think waiting a month for your money is too much. So if you decide to file a complaint, our team will try to help you and we'll see what happens. 

Alternatively, if you wait, you can also let me know. I hope this will not be prolonged unnecessarily any longer. 😕

πριν από 2 εβδομάδες

Είναι περισσότερο το ίδιο με τον Jorge, ο λογαριασμός μου είναι επαληθευμένος, οπότε δεν μου έχουν ζητήσει επαλήθευση, αλλά όλα είναι εντάξει, τι συμβαίνει και σε μένα, όπως ήδη ανέφερα, έχω 2 αναλήψεις από 11/06 και 11 /07, μέχρι στιγμής, όπως είπα, θα περιμένω μέχρι την Τετάρτη 20 για να κάνω την καταγγελία, εκτός από αυτές τις αναλήψεις, έχω 3.335,07 € στον λογαριασμό που Δεν έχω αγγίξει καθόλου για να μην χάσω τα λεφτά και δεν μπορώ να κάνω τίποτα γιατί αυτές οι αναλήψεις δεν διεκπεραιώνονται και δεν μπορώ να τις αποσύρω, όπως είπε ο Jorge, είναι το ίδιο όπως πάντα, δεν κάνω δεν ξέρω για όλους. file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

If it's the same song, but you're waiting little less, I'd probably be skeptical too. The casino also has a limit on withdrawals and waiting quite a long time to withdraw your winnings must be frustrating. 

On the other hand, I commend you for not gambling with the extra money you have in your account and leaving it there, that's a very good approach. 

Still, I hope that the process of withdrawing the money will speed up and you will both get what belong to you. 

If not, we will be here to try and help.

πριν από 2 εβδομάδες

Φίλε, πού μπορώ να κάνω αξίωση; Γιατί πραγματικά βαρέθηκα να λαμβάνω την ίδια απάντηση από τη ζωντανή συνομιλία.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

In my previous reply I left a link as another player wrote. The green letters will redirect you directly to the complaint when you click on them. But if you need it, I can share it again.😉

πριν από 2 εβδομάδες

Τους ξαναπαραπονιέμαι και κατηγορούν μόνο το οικονομικό. Όταν ρωτάς με ποιον μπορείς να μιλήσεις, δεν σου απαντούν και σου λένε ότι δεν έχουν περισσότερες πληροφορίες και ότι απλά πρέπει να περιμένεις. Και καθώς περνούν οι μέρες, ακυρώνουν συνεχώς τα αιτήματα ανάληψης για να συνεχίσουν να με καθυστερούν.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Αγαπητοί Κύριοι του Γκουρού του Καζίνο!!!! Η πρώτη πληρωμή ολοκληρώθηκε, χρειάζομαι άλλη πληρωμή 500€. Συνεχίζω το σχέδιό μου. Αν δεν έρθει σε λίγες μέρες, θα κάνω την επίσημη καταγγελία μου, αλλά προς το παρόν φαίνεται καλό.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Τους ξαναπαραπονιέμαι και κατηγορούν μόνο το οικονομικό. Όταν ρωτάς με ποιον μπορείς να μιλήσεις, δεν σου απαντούν και σου λένε ότι δεν έχουν περισσότερες πληροφορίες και ότι απλά πρέπει να περιμένεις. Και καθώς περνούν οι μέρες, ακυρώνουν συνεχώς τα αιτήματα ανάληψης για να συνεχίσουν να με καθυστερούν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Okay, I'll try again, you can file a complaint with us on our website. Maybe you got it wrong to complain to them, although expressing something like that shouldn't be a problem. 

This link and the green letters in my reply will take you to the formular where you fill in everything that is needed and our team will deal with your case. 

Do you think you can handle it? 

πριν από 1 εβδομάδα

Αγαπητοί Κύριοι του Γκουρού του Καζίνο!!!! Η πρώτη πληρωμή ολοκληρώθηκε, χρειάζομαι άλλη πληρωμή 500€. Συνεχίζω το σχέδιό μου. Αν δεν έρθει σε λίγες μέρες, θα κάνω την επίσημη καταγγελία μου, αλλά προς το παρόν φαίνεται καλό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

I think we are both happy that the first withdrawal has come. I'm so glad you could write this and you must have enjoyed the wait. Now we will wait for the next one and I hope it will be faster than the last one. 

When there is a change, let me know.🎉☘️😊

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Αν έχω νέα θα σας γράψω!! Εδώ!! Λοιπόν, αυτή είναι η αρχή ενός μεγάλου δρόμου. Απομένουν ακόμη 3260 για ανάληψη, συμπεριλαμβανομένης της απόσυρσης στις 11/07. Νομίζω ότι θα δούμε ο ένας τον άλλον σε αυτό το φόρουμ για πολύ καιρό.

Αυτόματη μετάφραση:
Sergius30
πριν από 1 εβδομάδα

I don't think I mind, I'd love to see all the money get into your account. Of course I'd love it if it didn't take so long, but we'll see in time. In the meantime, the fact that you got something is a good sign.

Good luck. ☘️

Sergius30
πριν από 1 εβδομάδα

Αυτό είναι καλό φίλε μου. χαίρομαι για σένα. Πόσο καιρό περιμένεις;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 εβδομάδα

Το casinia καθυστερη τις αναλήψεις μου μετά από νίκη 9000 ευρώ

πριν από 1 εβδομάδα

Καλημέρα παίζω στο casinia και έχω κάνει αίτημα ανάληψης από 10/11/24 χωρίς καμία ανταπόκριση. Έχει κανείς άλλος το ίδιο πρόβλημα;

Kostas777
πριν από 1 εβδομάδα

Hi there!

I'm sorry to see another player with delayed payment. It is, however, quite similar to what others have been reporting. If you browse the thread, I guess you would agree.

In my opinion, it is quite obvious that the financial team is in delay, and therefore it seems all players just have to wait for the casino to catch up with the delay. 🙁 I imagine my response won't cheer you up; sadly, I still recommend patience.

Would you mind updating us on the progress? If you won't receive the money in the next 4 days, I will come up with a complaint feature. If you are interested in learning more, however, I will explain the basics right away.

Radka
πριν από 1 εβδομάδα

Τα καταθέσαμε σήμερα πριν λίγο, ελπίζω να μην ξανακαθυστερησουν γιατί έχω αρκετό υπόλοιπο για ανάληψη ακομα

Kostas777
πριν από 1 εβδομάδα

I would say it is still up in the air. Just be careful that you do not lose the money in the event that the withdrawal is delayed. We would not help you much under such circumstances. Please be careful.

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Γεια σας, αναφέρομαι ξανά εδώ. Έχω ήδη λάβει τις 2 αναλήψεις μου. Τώρα έχω άλλα 2, ένα στις 20/11 με 500€ και ένα άλλο στις 21/11 για το ίδιο ποσό. Ελπίζω να μην πάρει τόσο χρόνο όσο οι άλλοι και υποβάλλονται σε επεξεργασία. Θα σας κρατάω ενήμερους.

Αυτόματη μετάφραση:
1...9 10 11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα