Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 11)

 από jrewing
|
40.682 προβολές 361 απαντήσεις |
|
1...10 11 12...19

Είμαι πολύ χαρούμενος φίλε μου, αλλά ταυτόχρονα με γεμίζει απογοήτευση. Περιμένω την πρώτη απόσυρση 2 μήνες και τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας, αναφέρομαι ξανά εδώ. Έχω ήδη λάβει τις 2 αναλήψεις μου. Τώρα έχω άλλα 2, ένα στις 20/11 με 500€ και ένα άλλο στις 21/11 για το ίδιο ποσό. Ελπίζω να μην πάρει τόσο χρόνο όσο οι άλλοι και υποβάλλονται σε επεξεργασία. Θα σας κρατάω ενήμερους.

Αυτόματη μετάφραση:

Well that's great, I wish it didn't take so long anyway but you never know. At least you know what you could prepare for if it was the same.

I'll be waiting for your next update, enjoy your wins.😊☘️

Είμαι πολύ χαρούμενος φίλε μου, αλλά ταυτόχρονα με γεμίζει απογοήτευση. Περιμένω την πρώτη απόσυρση 2 μήνες και τίποτα.

Αυτόματη μετάφραση:

Okay I have tried to help you twice and this is the last time I will tell you where you can make a complaint and our team will try to assist you.

Please click on this link: https://casino.guru/complaints/all and describe everything that is going on. I hope you can handle it.

Jaro

Λοιπόν, προς το παρόν περιμένω ακόμα αυτές τις αναλήψεις, αν δεν διεκπεραιωθούν σε 14 ημέρες θα προχωρήσω στην καταγγελία. Την τελευταία φορά που έκανα ανάληψη εγγεγραμμένος στο φόρουμ, κατέληξαν να με πληρώσουν, αν και πολύ, πολύ αργά. Προς το παρόν, με αυτές τις αναλήψεις αντιμετωπίζω ξανά αυτά τα προβλήματα. Ελπίζω να μην καταφύγω στο παράπονο και να σταυρώ τα δάχτυλά μου ότι όλα πάνε καλά αυτή τη φορά...

Αυτόματη μετάφραση:
Sergius30

I also hope that you will not have to take this step, but we will see how it develops further. At least as I said, you have experience of how long it took the first time, so that's about it for now. 

Have you tried asking them what's behind the delay? Maybe it's normal for a casino to take the time to process and send the money if several players have the same experience.

Jaro

Λοιπόν, μου απαντούν το ίδιο όπως πάντα, ότι έχουν αρκετές καθυστερήσεις λόγω της μεγάλης ζήτησης που έχουν. Την περασμένη εβδομάδα με διαβεβαίωσαν ότι θα φτάσουν οι αναλήψεις, αλλά τελικά καθυστέρησε. Θα περιμένουμε και θα δούμε.

Αυτόματη μετάφραση:
Sergius30

Good attitude, I think. So let's wait and see what happens next. If nothing changes, feel free to write and we'll see what we can do. 

Anyway, I hope it won't be necessary and you will get your money. 🙂

Jaro

Προχώρησα σε καταγγελία, 14 μέρες αναμονή τώρα και σε 1 μήνα μου συνέβη το ίδιο μέχρι να μου πιστώσουν τις υπόλοιπες αναλήψεις, συγνώμη αλλά η υπομονή έχει όριο από την πλευρά της υποστήριξης, λαμβάνω μόνο το ίδιο μήνυμα, το αίτημά σας βρίσκεται στην ουρά, κάντε υπομονή και δεν μπορώ να φτάσω σε καμία θύρα

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
Sergius30

Sure, I don't blame you, so fine. I hope the team will be able to help you and you will get your money as soon as possible. 

I'll keep my fingers crossed for you. 🤞

Jaro

Σας ευχαριστούμε Jaro για την προσοχή σας σε αυτό το φόρουμ και για ό,τι κάνετε για εμάς, είναι χαρά να μοιραστώ αυτή τη φορά μαζί σας 🤞🏻😁

Αυτόματη μετάφραση:
Sergius30

You're welcome, but the most important thing will be to get it all sorted out and turn out well, then I'll have peace of mind. And you too, I believe. ☘️

So let's wait for positive news. 😉

I’m totally hooked on the Joker Cashpot game! The vibrant visuals and unique bonus rounds make it so much fun to play, and every spin feels like a new adventure with the potential for huge rewards.

magicalpine

Does it make any sense that you write under casino posts basically always about a game and nothing more? Maybe you could be a bit more specific about some things and answer me.🤔

Καλημέρα, πάλι υπάρχει αργοπορία στην ανάληψη από το casinia. Από 21 Νοεμβρίου έχω κάνει αίτημα και ακόμα τίποτα

Kostas777

Hmm, I'm afraid that if every player has such a delay, it's possible that it will take a similar amount of time. Obviously you'll have to be patient again to withdraw the money, although I know it's frustrating. So far it doesn't look like anyone has written to say that they have received the money in any reasonable time. 

But if it takes more than 14 days, you have the option of filing a complaint with us. 

What do you say?🙂

Jaro

Θα περιμένω 2 μέρες ακόμα και μετά θα προχωρήσω σε καταγγελία

Kostas777

So would I. But I hope you won't have to do it that way and the money will come by this time.👍

Jaro

Σήμερα παρέλαβα το πρώτο ποσό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα μου κλείσουν την υπόθεση. Μου μένει ακόμα η απόσυρση της 21/11. Πρέπει να ασκήσω μεγάλη πίεση στο καζίνο για να το κυκλοφορήσει. Φαίνεται ότι το κρατάνε μέχρι να μην το αντέξουν άλλο ή δεν καταλαβαίνω γιατί αργεί τόσο πολύ. Σου λέω, Jaro, είναι πολύ περίεργο. Είναι η δεύτερη φορά που περιμένω τόσο πολύ σε λιγότερο από ένα μήνα. Ακόμα κι έτσι, τουλάχιστον το μισό από αυτό είναι ήδη εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:
Sergius30

Καλημέρα φίλε και εγώ έχω κάνει αίτημα ανάληψης από 21 Νοεμβρίου και δεν μου έχει μπει τίποτα. Έχω 8000 για ανάληψη και δεν πιστεύω ότι θα τα πάρω

Jaro

Καλημέρα σήμερα είναι η 15 μέρα χωρίς ανταπόκριση πιστεύω ότι πρέπει να κάνω αναφορά

1...10 11 12...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα