Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 12)

 από jrewing
|
40.679 προβολές 361 απαντήσεις |
|
1...11 12 13...19
Sergius30 deleted the post

Σήμερα παρέλαβα το πρώτο ποσό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα μου κλείσουν την υπόθεση. Μου μένει ακόμα η απόσυρση της 21/11. Πρέπει να ασκήσω μεγάλη πίεση στο καζίνο για να το κυκλοφορήσει. Φαίνεται ότι το κρατάνε μέχρι να μην το αντέξουν άλλο ή δεν καταλαβαίνω γιατί αργεί τόσο πολύ. Σου λέω, Jaro, είναι πολύ περίεργο. Είναι η δεύτερη φορά που περιμένω τόσο πολύ σε λιγότερο από ένα μήνα. Ακόμα κι έτσι, τουλάχιστον το μισό από αυτό είναι ήδη εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:

At least some good news then. Apparently the casino has such a payout period and of course, even though it's quite a long time from time to time, the players who play here will probably have to get used to it. It's not the first time, but if I was playing in a casino and the money came after 2 weeks, the most important thing for me would be that I got it.

Not everyone is like me so I understand that some people don't like it. So now we will wait together for the next half. 🙂

Καλημέρα σήμερα είναι η 15 μέρα χωρίς ανταπόκριση πιστεύω ότι πρέπει να κάνω αναφορά

If it lasts more than two weeks I would file a complaint. Obviously, I would expect that somehow the money will come to you in this time, but at least you will be sure that if nothing happens, we will try to help you.🙂

Ευχαριστώ jaro έχουν περάσει ήδη 2 βδομάδες και οι απαντήσεις που περνώ είναι πάντα ιδιες

Jaro

Θα περιμένω και σήμερα μήπως γίνει κάτι

Kostas777

If nothing happens for the day and you feel like you need help, just click on this link.

I really hope this will be resolved soon and when you have an update let me know. 

Good luck. ☘️

Σήμερα παρέλαβα το πρώτο ποσό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα μου κλείσουν την υπόθεση. Μου μένει ακόμα η απόσυρση της 21/11. Πρέπει να ασκήσω μεγάλη πίεση στο καζίνο για να το κυκλοφορήσει. Φαίνεται ότι το κρατάνε μέχρι να μην το αντέξουν άλλο ή δεν καταλαβαίνω γιατί αργεί τόσο πολύ. Σου λέω, Jaro, είναι πολύ περίεργο. Είναι η δεύτερη φορά που περιμένω τόσο πολύ σε λιγότερο από ένα μήνα. Ακόμα κι έτσι, τουλάχιστον το μισό από αυτό είναι ήδη εκεί.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σου Serguis, έχω ήδη 1405 € στη διαδικασία ανάληψης, ζητήθηκαν 500 € στις 2, 500 € στις 3 και 405 € στις 4 αυτού του μήνα. Διαβάζω το παράπονό σας και ήθελα να μου πείτε λίγα λόγια για την εμπειρία σας και πόσο χρόνο χρειάστηκε να σας πληρώσω για την πρώτη σας ανάληψη, μιας και είμαι νέος και δεν εμπιστεύομαι ιδιαίτερα αυτό το site. Ευχαριστώ, με εκτίμηση.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro

Γεια σου Jaro, καλημέρα.

Νομίζω ότι θα έχω το ίδιο πρόβλημα με αυτά τα παιδιά με 3 εκκρεμείς αναλήψεις που έχω με την Casinia. Έχω καταθέσει χρήματα και δεν έχω παίξει με κανένα μπόνους, θέλω να το επισημάνω. Οι αναλήψεις είναι 500€ την 2η ημέρα, 500€ την 3η ημέρα και 405€ την 4η ημέρα.

Ξέρω ότι είναι ακόμα νωρίς, αλλά όταν μιλάω με την υποστήριξη μου λένε πάντα το ίδιο πράγμα. Ότι υπάρχει πολύς όγκος αναλήψεων και ότι καθυστερούν λίγο. Νομίζω ότι θα χρειαστώ τη βοήθειά σας. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες, είμαι στη διάθεσή σας. Χαιρετισμοί.

Αυτόματη μετάφραση:
mimifalcaommg

Καλημέρα σήμερα μίλησα πάλι με το καζίνο και μου είπαν ότι υπάρχει πρόβλημα με τις αναλήψεις και ότι μέχρι την Δευτέρα θα έχουν γίνει. Επίσης αυτό το πρόβλημα το φτιάξανε, μακάρι να είναι έτσι... Βλέπουμε μέχρι Δευτέρα

Kostas777

Ευχαριστώ Κώστα, ας δούμε πώς θα εξελιχθούν οι υποθέσεις μας την επόμενη εβδομάδα. Αυτή τη στιγμή όλες οι αναλήψεις μου είναι υπό εξέταση. Χαιρετισμοί.

Αυτόματη μετάφραση:

Ζήτησα 3 αναλήψεις των 500 € η καθεμία αφού κέρδισα 9.000 € στο Casinia στις 24/11. Τώρα είναι 12/6 και ακόμα δεν έχουν αποδεχτεί αυτές τις αναλήψεις. Η απάντησή τους μέρα με τη μέρα είναι η ίδια. Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας. Ο διακομιστής έχει λάβει πλεόνασμα αναλήψεων και υπάρχει καθυστέρηση στις αναλήψεις... μου συνέβη πριν από μερικούς μήνες να χρειαστούν περίπου 15 ημέρες για να καταθέσω τα χρήματά μου, αλλά με την αποδοχή τους έχουν ήδη ξεπεράσει τις 11 ημέρες γελοίο για μένα... Τι να κάνω για αυτό; Χρειάζομαι βοήθεια, ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σου Jaro, καλημέρα.

Νομίζω ότι θα έχω το ίδιο πρόβλημα με αυτά τα παιδιά με 3 εκκρεμείς αναλήψεις που έχω με την Casinia. Έχω καταθέσει χρήματα και δεν έχω παίξει με κανένα μπόνους, θέλω να το επισημάνω. Οι αναλήψεις είναι 500€ την 2η ημέρα, 500€ την 3η ημέρα και 405€ την 4η ημέρα.

Ξέρω ότι είναι ακόμα νωρίς, αλλά όταν μιλάω με την υποστήριξη μου λένε πάντα το ίδιο πράγμα. Ότι υπάρχει πολύς όγκος αναλήψεων και ότι καθυστερούν λίγο. Νομίζω ότι θα χρειαστώ τη βοήθειά σας. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερες πληροφορίες, είμαι στη διάθεσή σας. Χαιρετισμοί.

Αυτόματη μετάφραση:

Well, it is really very early to get the help from our complaint team, as we give casinos 14 full days to proceed with the withdrawal.

But surely keep us updated, and hopefully it really is caused by the high amount of withdrawals.

We'll wait for new information from you here.

Ζήτησα 3 αναλήψεις των 500 € η καθεμία αφού κέρδισα 9.000 € στο Casinia στις 24/11. Τώρα είναι 12/6 και ακόμα δεν έχουν αποδεχτεί αυτές τις αναλήψεις. Η απάντησή τους μέρα με τη μέρα είναι η ίδια. Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας. Ο διακομιστής έχει λάβει πλεόνασμα αναλήψεων και υπάρχει καθυστέρηση στις αναλήψεις... μου συνέβη πριν από μερικούς μήνες να χρειαστούν περίπου 15 ημέρες για να καταθέσω τα χρήματά μου, αλλά με την αποδοχή τους έχουν ήδη ξεπεράσει τις 11 ημέρες γελοίο για μένα... Τι να κάνω για αυτό; Χρειάζομαι βοήθεια, ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αυτόματη μετάφραση:

If you go through this thread, you will see that you are not alone in this.

I hope that these delays are really caused by the high volume of withdrawals and that any intervention of our complaint team won't be needed.

Please let us know whenever there is something new. Will you?

Romi

Γεια σου Romi, επικοινώνησα ξανά μαζί τους σήμερα και ως συνήθως μου είπαν ότι είναι στην τελική διαδικασία επαλήθευσης και ότι θα επιλυθεί σύντομα. Αν δεν έχω νέα σας μέχρι τη Δευτέρα, θα επικοινωνήσω ξανά μαζί σας. Σας ευχαριστώ!!

Αυτόματη μετάφραση:
Jaimesbd93

So it is good that you have submitted your complaint, where our team will try to find out the reason for this delay and hopefully resolve the issue.

Is this your first withdrawal request, or have you had any before at this casino?

Romi

Καλημέρα, έχω κάνει ήδη αρκετές αναλήψεις μαζί τους πριν από μερικούς μήνες, χρειάστηκαν 11/14 ημέρες για να πληρώσουν αλλά έσπευσαν να επαληθεύσουν και να αποδεχτούν τις αναλήψεις. Σε αυτή την περίπτωση, χρειάστηκαν ήδη 15 ημέρες για να επαληθεύσω τις 3 αναλήψεις των 500 € που έχω κάνει μέχρι τώρα και μου απομένουν 7.500 € για ανάληψη.

Αυτόματη μετάφραση:

Casinia Casino creates a vibrant atmosphere, with the Majestic King slot game stealing the spotlight for its captivating themes and rewarding payouts. The game’s engaging features and steady wins make it an exciting choice for players seeking both adventure and great rewards.

Καλημέρα,


Έχω κάνει 3 αναλήψεις σε αυτό το στοιχηματικό site για συνολικά 1035€ (δεν μου επιτρέπουν να τις κάνω όλες ταυτόχρονα), τις ζήτησα στις 6, 7 και 8 Δεκεμβρίου μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Ξέρετε πόσος χρόνος χρειάζεται για να εξουσιοδοτηθεί η πληρωμή;;; Διαβάζω σχόλια σε αυτήν τη σελίδα και φοβάμαι ότι δεν λάβω τα χρήματά μου.


Ό,τι καλύτερο.


Αυτόματη μετάφραση:

Καλημέρα,


Έχω κάνει 3 αναλήψεις σε αυτό το στοιχηματικό site για συνολικά 1035€ (δεν μου επιτρέπουν να τις κάνω όλες ταυτόχρονα), τις ζήτησα στις 6, 7 και 8 Δεκεμβρίου μέσω τραπεζικού εμβάσματος. Ξέρετε πόσος χρόνος χρειάζεται για να εξουσιοδοτηθεί η πληρωμή;;; Διαβάζω σχόλια σε αυτήν τη σελίδα και φοβάμαι ότι δεν λάβω τα χρήματά μου.


Ό,τι καλύτερο.


Αυτόματη μετάφραση:

Hey, I've moved your post under the casino you're writing about. Here you can read other gaming experiences. From what I know, it usually takes the casino about two weeks to pay out a player. Of course, this may not be the case in every case, but there are quite a few cases where such waiting times are marked by players. We also give casinos two weeks to pay out players and if that doesn't work, you can contact us and we will try to help you.

Anyway, was it necessary for you to get verified or something like that or not?

Jaro

Από τότε που έγραψα προσπάθησα να επαληθεύσω τον λογαριασμό και δεν με αφήνει, το μήνυμα που μου βγάζει είναι ότι ο λογαριασμός μου δεν απαιτεί επαλήθευση.

Έχω επίσης επικοινωνήσει μαζί τους για να δω γιατί δεν μπόρεσα να επαληθεύσω τον λογαριασμό και μου είπαν ότι υπάρχουν λογαριασμοί που δεν απαιτούν επαλήθευση.

Αυτόματη μετάφραση:
1...11 12 13...19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα