Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοCasinia Casino - γενική συζήτηση

Casinia Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 19)

 από jrewing
|
39.992 προβολές 359 απαντήσεις |
|
1...18 19

... 18 σελίδες συζήτησης, ανεπίλυτα παράπονα πελατών εδώ & στο AskG, καθώς και στα αδελφά καζίνο.


Αντί για την προειδοποίηση για προσοχή με κόκκινο παραπάνω, ένα 8,3 στα 10 λάμπει με φιλικό πράσινο και βοηθάει τους άλλους να χάσουν χρήματα και να μην λάβουν τα κέρδη τους.


Στην περίπτωσή μου είναι μόνο 75 ευρώ, ανοιχτό για 4 εβδομάδες, δεδομένων των ανεπίλυτων παραπόνων και του μικρού ποσού, μια καταγγελία δεν έχει νόημα.


Πραγματικά σκέφτομαι πολύ το CasinoGuru και σας θεωρώ, για παράδειγμα, την LCB, αξιόπιστους χειριστές. Καταλαβαίνω επίσης ότι πρέπει να πληρώνετε τους υπαλλήλους σας κ.λπ., και ότι τα καζίνο όπως αυτό πληρώνουν σίγουρα υψηλά μπόνους, αλλά όπως έχουν τα πράγματα τώρα, υποστηρίζετε την απάτη επειδή, για παράδειγμα, οι αρχάριοι βλέπουν τη βαθμολογία σας, πιστεύουν ότι είναι αξιόπιστη και τελικά δεν παίρνουν τα κέρδη τους. Έχω μάθει να ελέγχω το AskG, εκτός από το CG, για ανεπίλυτα παράπονα πριν κάνω κατάθεση, αλλά πιθανότατα μόνο το 5% το κάνει αυτό.


Προφανώς το καζίνο θα μπορούσε να έχει εκατοντάδες χιλιάδες «μαύρες κουκκίδες» και να μην είναι ακόμα κόκκινο... 🙁

Αυτόματη μετάφραση:
hugbearli

Hi!

Hold on, for a second - perhaps there is a sort of missunderstanding. There has been no uresolved complaints against this casino:

file

https://casino.guru/complaints/all

Have you by chance mistaken that with forum posts or user reviews which has nothing to do with the rating?

I mean, your idea is good - if there had been unresolved complaints the rating would have been lower in proportion to the severenity of the complaints - represented by black points.

However, as you can see all reported problems have always been resolved. As far as we can say based on the complaint you mentioned, the casino pays. I also could not find a single unresolved complaint submitted by you.

May I know, where the catch seems to be?


Γεια σου Radka 🙂


Συγγνώμη αν εκφράστηκα με μπερδεμένο τρόπο.

Υπάρχουν ανεπίλυτα παράπονα στο AskG, https://www.askgamblers.com/de/online-casinos/test/casinia-casino/complaints


Υπάρχουν επίσης σοβαρά σημεία που αντιτίθενται στη σοβαρότητα, για παράδειγμα το TrustPilot, ότι το καζίνο έχει εξαιρετικά μεγάλο αριθμό υποθέσεων στο AskG σε σύγκριση με το μικρό του μέγεθος (γι' αυτό πιθανώς παίρνει βαθμολογία μόνο 4 στα 10) και εξαιρετικά μεγάλο χρόνο απόκρισης 8 ημερών, δηλαδή μετά από προειδοποίηση.

Και αν σωστά δείχνετε στους χρήστες τα ανεπίλυτα ζητήματα των αδελφών καζίνο με την ίδια διαχείριση όταν τα αναφέρετε ως "Μη λυμένα", θεωρώ επίσης μη ρεαλιστικό να μην το πιστώσω και σε αυτό το καζίνο, ειδικά επειδή είναι θέμα χρόνου. Φαίνεται ότι ήταν έτσι μόνο πρόσφατα με το AskG, πριν αντιδράσουν.

Και όταν μου παρακρατούν 75 € (εδώ και εβδομάδες, λαμβάνω μόνο email που λένε ότι θα τα προωθήσουν ξανά με "ύψιστη προτεραιότητα"), αυτό σας δίνει μια καλή ιδέα για το τι συμβαίνει εκεί αυτήν τη στιγμή. Είτε "εξοικονομείτε" σε ποσά, ας πούμε, κάτω από 100€ επειδή ξέρετε ότι κανείς δεν θα αναλάβει δράση (και, ας πούμε, 75 μαύροι πόντοι δεν θα σας κάνουν τίποτα), είτε έχετε πιο σοβαρά προβλήματα, τα οποία μπορεί να συμβούν γρήγορα σε μικρότερα καζίνο.


Lg

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη
Αυτόματη μετάφραση:
hugbearli

Hello, and thanks for the explanation. I should have started with the point explaining that I can add my or let's say demonstrate CG optics to that subject. My bad, sorry. 🙂

Well, I guess every player may use the whole internet to create an opinion on a casino. My colleagues, instead of that, consider evaluated situations. Based on our experiences with the external sources, we chose this way.

However, I know there is a person tracking external complaints—not TP reviews, because their policies are absurd. As long as they allow players to review Casino Guru for not paying out the winnings or delaying withdrawals, that's besides the point. 😀

However, you are correct; the more sources players aim to seek, the better, and we have never presented our website as the only way to get familiar with casinos.

When it comes to black points, those are "awarded" only for unresolved complaints, which is not usually very appreciated. However, if you check any casino review—not just the number—you will see the latest complaints directly there, so once you spot an unresolved complaint, I guess it is a fair clue. Also, sister sides are included, as you can see:

filefile

I understand the website is very complex, and browsing all reviews, tabs, or even forums, or understanding what the Safety Index actually means, is not an easy task.

Safety Index also takes into consideration the casinos scale, so what would not affect a bigger international casino may ruin a smaller, local online casino based on the amount of the black points awarded.

I understand the feeling that each Safety Index needs to correspond with the "general opinion." Yet the experiences differ; hence, it is not possible to reach that goal.

Thus, we ask players to express their experiences—good or bad—on the forum, through the reviews, and so on.

Let me know if you want to delve deeper.

1...18 19
Μετάβαση στη σελίδααπό 19 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα