ΦόρουμΚαζίνοBruce Bet Casino - γενική συζήτηση

Bruce Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 5)

πριν από 5 μήνες από Gambit123
|
5113 προβολές 108 απαντήσεις |
|
1...4 5 6
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

filefilefile

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, σας γράφω για να εξηγήσω το ιστορικό επαλήθευσης μου, το Bruce Beth Casino έχει περιορίσει την είσοδό μου εκεί σήμερα, αν και έλαβα ένα γράμμα στο ταχυδρομείο... πείτε μου στην πορεία, πρέπει να παραπονεθώ με τη βοήθειά σας; ?? Περνάω επαλήθευση από τις 6 Μαρτίου και ακόμα χωρίς αποτέλεσμα.. πού να ανεβάσω στιγμιότυπα;; Και τι.. ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hey, did the casino also tell you what's wrong with your documents ? I see you have tried to upload them several times and they are still rejected. Since we give casinos 14 days to sort out this verification process and you are almost through it, I would recommend a complaint since you can't get anywhere. 

You can open it here on this link. ⬅️

Also, if you don't know what to expect from the complaint itself, just read the information in this guide to get a better picture. 

Are you going to go for it then ? 

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, σήμερα μου έστειλαν... file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Μπορώ να σας ζητήσω να υποβάλετε καταγγελία για μένα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Εδώ είναι το υπόλοιπό μου 3027 ευρώ 2750 ευρώ στη διαδικασία πληρωμής, αλλά τα 250 ευρώ πρέπει να παραμείνουν εκεί ως μπόνους προμήθειας χρήματα 0 ευρώ που πληρώνω και επίσης πρέπει να δώσω μια προμήθεια για πληρωμή που δεν είναι φυσιολογική filefile

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hello!

Not sure I understand the situation correctly, but such fees might be applied when you use certain payment methods. Every time you have doubts about any topics, not only related to the fees, the best step is to consult with support first, as you did.

So, according to the screenshot: 10% is deducted because you have not met wagering requirements. Those are not only applied to bonuses but also to deposits. That's pretty common these days. Are you familiar with this, perhaps? In my opinion, Rocky has explained that you did not meet the wagering requirement before you submitted your withdrawal request.

Additionally, only slots are counted as contributions towards meeting the wagering requirements, not video poker, or table games generally, as was also explained by Rocky.

So the way I see it, deposits can't be wagered on table games, and you should have played on slots.

Though I would say, it's kind of interesting.


πριν από 1 μήνα

Μπορώ να σας ζητήσω να υποβάλετε καταγγελία για μένα;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Dear player,

Before we get back to your casino issue, I would love to stress that you don't need to use two similar accounts to get in touch with us here. It would not be cool to create more accounts in casinos too; thus, let's just stick with one, shall we?


To your problem now: Frankly, no one can file a complaint on your behalf. I briefly checked the screenshot, and to be honest, I do not understand what seems to be the problem. Can you please describe the issue to me?

Something seems to be wrong with your documents, do you have any clue what that might be?

If not, I would certainly ask for the casino's support, simply because you need to pass the verification and they are handling the evaluation process. Thus, getting directly to the source sounds very effective to me.

Still, let me share the most common issues players have with documents:

  • make sure the documents are in the correct format (usually .pdf, no screenshots, or cropped pictures)
  • make sure each document provides specific details (eg.: the bank statement must show your full name, address, and account details)
  • make sure you followed the list given to the last point (seems like you've been asked for a lot of documents, don't skip anything)

Kindly share any progress made, so we can stay in touch to support you.


πριν από 1 μήνα

Εντάξει ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Το καζίνο παίζει για χρόνο, ανταποκρίνεται όσο το δυνατόν πιο αργά. Τα έγγραφα που έστειλα ανέφεραν ξεκάθαρα το πλήρες όνομά μου και τη διεύθυνσή μου. Εξήγησε τι είναι το παιχνίδι ρόλων, δεν καταλαβαίνω καλά

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 μήνα

Δεν έχω παίξει ποτέ επιτραπέζια παιχνίδια, τον έχω εγγράψει στο Bruce Bet και παίζω μόνο κουλοχέρηδες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Το καζίνο παίζει για χρόνο, ανταποκρίνεται όσο το δυνατόν πιο αργά. Τα έγγραφα που έστειλα ανέφεραν ξεκάθαρα το πλήρες όνομά μου και τη διεύθυνσή μου. Εξήγησε τι είναι το παιχνίδι ρόλων, δεν καταλαβαίνω καλά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Okay, so when you sent the documents as they were supposed to be, what is the problem according to the casino ? What specific things do not meet your documents and should they. If they respond late, what do they tell you ? It is good to answer these questions so we can move on. 

I'll give you one more question, and that is how long have you been trying to verify, please ? 

πριν από 1 μήνα

Δεν έχω παίξει ποτέ επιτραπέζια παιχνίδια, τον έχω εγγράψει στο Bruce Bet και παίζω μόνο κουλοχέρηδες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Okay, so apparently you need to wager deposit to be able to withdraw. Have you done it yet? I think if you do, then you should be able to make a withdrawal. Of course on the slots as already explained in the screenshots and if you still have problems with the withdrawal let me know. If you don't know something, it would definitely be good to ask the support first, because they will be able to advise you best. 

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, θα σας πω ότι έγραψα ήδη ότι το καζίνο δεν μπορεί ακόμα να με επαληθεύσει, εξηγώντας το από το γεγονός ότι δεν υπάρχει σφραγίδα στο έγγραφο που έστειλα. Έστειλα ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο, μια επιταγή από μεταβίβαση της Western Union, όπου αναγράφεται ξεκάθαρα το όνομα, η διεύθυνση και η ημερομηνία μου, χθες βρήκα Ένα άλλο έγγραφο από τον τόπο εργασίας γράφεται επίσης εκεί. Το έστειλα, περιμένω. Δεν έχω κατάλληλα έγγραφα, ζήτησα εναλλακτική επιβεβαίωση του τόπου διαμονής μου, μου έστειλαν το ίδιο. Δεν έχω δύναμη πια file

Αυτόματη μετάφραση:
denisplikus2008
πριν από 1 μήνα

Does that mean that it is not possible for you to have a stamp on the document they want from you ? I see that you are trying to solve this problem by some alternative, but it is not working. 

That's why we have offered you to file a complaint if this persists and you don't know what to do. 

If you feel like it, you can file a complaint here on this link

If you have any questions about it, feel free to let me know and I'll try to help you. 

πριν από 1 μήνα

Γεια σας, είμαι νέος εδώ. Κέρδισα ένα μεγάλο ποσό, αλλά τώρα η επαλήθευση αποτυγχάνει. Έχω την αίσθηση ότι είναι απλώς παρενόχληση και η bruce.bet απλά δεν θέλει να πληρώσει τα χρήματα. Όλες οι σχετικές πληροφορίες εμφανίζονται στα έγγραφα.


Έχει κανείς παρόμοιες εμπειρίες;

Αυτόματη μετάφραση:
Fenixdad
πριν από 1 μήνα

Hi and welcome here. I am sorry about this issue you are having at this casino. Have they explained to you why the verification failed, as you said? Have you provided all the documents needed? Try to write some more details, please, so we could try to help you out with this, try not to fall into any conclusion here. We will wait for your response.

Romi
πριν από 1 μήνα

Εξαρτάται από την απόδειξη του τόπου διαμονής μου. Ζήτησα από την υποστήριξη εάν μπορούσα να ανεβάσω τον λογαριασμό από τον πάροχο διαδικτύου μου και μου είπαν ναι, ήταν δυνατό.


Αλλά το έγγραφο απορρίφθηκε, πραγματικά έχω αρχίσει να απελπίζομαι. Τώρα ανέβασα ξανά μια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού

Αυτόματη μετάφραση:
Fenixdad
πριν από 1 μήνα

Please make sure, that the document is in the right format. Usually the format needed is a .pdf one. In many cases this is the reason for not accepting the documents. Could you check it, please, and let us know? Will wait for your response.

Romi
πριν από 1 μήνα

Το bruce.bet δεν δέχεται PDF Μπορώ να ανεβάσω μόνο jpg, PNG

Αυτόματη μετάφραση:
Fenixdad
πριν από 1 μήνα

Okay, whatever works for you to pass the verification. Just make sure all documents contain the requested information. The correct format is not the only thing you need to care about.

Maybe it would not hurt to do a little recap here:

Which document is still missing, and what was the last reason for its rejection, please?


πριν από 2 εβδομάδες

Καλή μέρα,

Είμαι πολύ απογοητευμένος,-Η. Κατέθεσα στο καζίνο Bruce bet και κέρδισα και μετά ζήτησα ανάληψη. Αυτό επιβεβαιώθηκε με επιτυχία και θα έπρεπε να είχε παραληφθεί εντός 5-7 εργάσιμων ημερών. Τώρα έχουν περάσει περισσότερες από 7 ημέρες και όταν ρώτησα, με διαβεβαίωσαν ότι κάποιος θα επικοινωνούσε μαζί μου μέσω email. Μέχρι στιγμής δεν έχω λάβει κανένα μήνυμα και καμία ανάληψη.

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
CandyBlitzBombs_flash_alt
Το Free Slot Tournament με έπαθλο 1000€ είναι LIVE!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα