Γεια σας, σας γράφω για να εξηγήσω το ιστορικό επαλήθευσης μου, το Bruce Beth Casino έχει περιορίσει την είσοδό μου εκεί σήμερα, αν και έλαβα ένα γράμμα στο ταχυδρομείο... πείτε μου στην πορεία, πρέπει να παραπονεθώ με τη βοήθειά σας; ?? Περνάω επαλήθευση από τις 6 Μαρτίου και ακόμα χωρίς αποτέλεσμα.. πού να ανεβάσω στιγμιότυπα;; Και τι.. ευχαριστώ
Hello, I’m writing to you to explain my verification history, Bruce Beth Casino has restricted my entry there today, although I received a letter in the mail... tell me along the way, do I need to complain with your help??? I’ve been going through verification since March 6th and still to no avail.. where to upload skinshots?? And what.. thank you
Здравствуйте, обращаюсь к вам с разъяснения моей историей верификации, Казино Брюс Бэт ограничили мне вход туда сегодня, хотя на почту пришло письмо... подскажите по ходу мне с вашей помощью нужно жаловаться???с 6 марта прохожу верификацию и всё безрезультатно..куда загрузить скиншоты?? И какие.. спасибо
Γεια σου, σου είπε και το καζίνο τι συμβαίνει με τα έγγραφά σου; Βλέπω ότι έχετε προσπαθήσει να τα ανεβάσετε αρκετές φορές και ακόμα απορρίπτονται. Δεδομένου ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν αυτήν τη διαδικασία επαλήθευσης και έχετε σχεδόν τελειώσει, θα συνιστούσα ένα παράπονο, καθώς δεν μπορείτε να φτάσετε πουθενά.
Μπορείτε να το ανοίξετε εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο . ⬅️
Επίσης, αν δεν ξέρετε τι να περιμένετε από το ίδιο το παράπονο, απλώς διαβάστε τις πληροφορίες σε αυτόν τον οδηγό για να έχετε καλύτερη εικόνα.
Θα το πας τότε;
Hey, did the casino also tell you what's wrong with your documents ? I see you have tried to upload them several times and they are still rejected. Since we give casinos 14 days to sort out this verification process and you are almost through it, I would recommend a complaint since you can't get anywhere.
You can open it here on this link. ⬅️
Also, if you don't know what to expect from the complaint itself, just read the information in this guide to get a better picture.
Are you going to go for it then ?
Εδώ είναι το υπόλοιπό μου 3027 ευρώ 2750 ευρώ στη διαδικασία πληρωμής, αλλά τα 250 ευρώ πρέπει να παραμείνουν εκεί ως μπόνους προμήθειας χρήματα 0 ευρώ που πληρώνω και επίσης πρέπει να δώσω μια προμήθεια για πληρωμή που δεν είναι φυσιολογική
Here is my balance 3027 euros 2750 € in the payout process but the 250 euros have to stay there as a commission bonus money 0 euros I pay in and also have to give a commission for payment that's not normal
Hier ist mein guthaben 3027 euro 2750 € im auszahlungsprozess aber die 250 euro müssen als provision da bleiben bonus geld 0 euro ich zahlen ein und muss für bezahlung auch noch provision geben das ist doch nicht normal
Γειά σου!
Δεν είμαι σίγουρος ότι κατανοώ σωστά την κατάσταση, αλλά τέτοιες χρεώσεις ενδέχεται να ισχύουν όταν χρησιμοποιείτε συγκεκριμένους τρόπους πληρωμής. Κάθε φορά που έχετε αμφιβολίες για οποιαδήποτε θέματα, όχι μόνο σχετικά με τις χρεώσεις, το καλύτερο βήμα είναι να συμβουλευτείτε πρώτα την υποστήριξη, όπως κάνατε.
Έτσι, σύμφωνα με το στιγμιότυπο οθόνης: 10% αφαιρείται επειδή δεν πληροίτε τις απαιτήσεις στοιχηματισμού. Αυτά δεν ισχύουν μόνο για μπόνους αλλά και για καταθέσεις. Αυτό είναι αρκετά συνηθισμένο αυτές τις μέρες. Είστε εξοικειωμένοι με αυτό, ίσως; Κατά τη γνώμη μου, ο Rocky εξήγησε ότι δεν πληρούσατε την απαίτηση στοιχηματισμού πριν υποβάλετε το αίτημα ανάληψης.
Επιπλέον, μόνο οι κουλοχέρηδες υπολογίζονται ως συνεισφορές για την ικανοποίηση των απαιτήσεων στοιχηματισμού, όχι το βίντεο πόκερ ή τα επιτραπέζια παιχνίδια γενικά, όπως εξήγησε επίσης ο Rocky.
Έτσι, όπως το βλέπω εγώ, οι καταθέσεις δεν μπορούν να στοιχηματιστούν σε επιτραπέζια παιχνίδια και θα έπρεπε να είχατε παίξει σε κουλοχέρηδες.
Αν και θα έλεγα, είναι κάπως ενδιαφέρον.
Hello!
Not sure I understand the situation correctly, but such fees might be applied when you use certain payment methods. Every time you have doubts about any topics, not only related to the fees, the best step is to consult with support first, as you did.
So, according to the screenshot: 10% is deducted because you have not met wagering requirements. Those are not only applied to bonuses but also to deposits. That's pretty common these days. Are you familiar with this, perhaps? In my opinion, Rocky has explained that you did not meet the wagering requirement before you submitted your withdrawal request.
Additionally, only slots are counted as contributions towards meeting the wagering requirements, not video poker, or table games generally, as was also explained by Rocky.
So the way I see it, deposits can't be wagered on table games, and you should have played on slots.
Though I would say, it's kind of interesting.
Αγαπητέ παίχτη,
Πριν επιστρέψουμε στο ζήτημα του καζίνο σας, θα ήθελα να τονίσω ότι δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε δύο παρόμοιους λογαριασμούς για να έρθετε σε επαφή μαζί μας εδώ. Δεν θα ήταν ωραίο να δημιουργήσετε περισσότερους λογαριασμούς και στα καζίνο. Έτσι, ας μείνουμε μόνο σε ένα, έτσι δεν είναι;
Στο πρόβλημά σας τώρα: Ειλικρινά, κανείς δεν μπορεί να υποβάλει καταγγελία για λογαριασμό σας. Έλεγξα για λίγο το στιγμιότυπο οθόνης και για να είμαι ειλικρινής, δεν καταλαβαίνω τι φαίνεται να είναι το πρόβλημα. Μπορείτε παρακαλώ να μου περιγράψετε το θέμα;
Φαίνεται ότι κάτι δεν πάει καλά με τα έγγραφά σας, έχετε ιδέα τι μπορεί να είναι αυτό;
Εάν όχι, σίγουρα θα ζητούσα την υποστήριξη του καζίνο, απλώς και μόνο επειδή πρέπει να περάσετε την επαλήθευση και αυτοί χειρίζονται τη διαδικασία αξιολόγησης. Έτσι, το να φτάσω απευθείας στην πηγή μου ακούγεται πολύ αποτελεσματικό.
Ωστόσο, επιτρέψτε μου να μοιραστώ τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που έχουν οι παίκτες με τα έγγραφα:
Μοιραστείτε την πρόοδο που έχει σημειωθεί, ώστε να είμαστε σε επαφή για να σας υποστηρίξουμε.
Dear player,
Before we get back to your casino issue, I would love to stress that you don't need to use two similar accounts to get in touch with us here. It would not be cool to create more accounts in casinos too; thus, let's just stick with one, shall we?
To your problem now: Frankly, no one can file a complaint on your behalf. I briefly checked the screenshot, and to be honest, I do not understand what seems to be the problem. Can you please describe the issue to me?
Something seems to be wrong with your documents, do you have any clue what that might be?
If not, I would certainly ask for the casino's support, simply because you need to pass the verification and they are handling the evaluation process. Thus, getting directly to the source sounds very effective to me.
Still, let me share the most common issues players have with documents:
Kindly share any progress made, so we can stay in touch to support you.
Το καζίνο παίζει για χρόνο, ανταποκρίνεται όσο το δυνατόν πιο αργά. Τα έγγραφα που έστειλα ανέφεραν ξεκάθαρα το πλήρες όνομά μου και τη διεύθυνσή μου. Εξήγησε τι είναι το παιχνίδι ρόλων, δεν καταλαβαίνω καλά
The casino is playing for time, responding as late as possible. The documents I sent clearly stated my full name and address. Explain what roleplaying is, I don’t quite understand
Казино тянет время, отвечают максимально поздно. В документах которые я присылал было чётко указано полное имя и адрес. Объясните что такое отыгрыш, я не совсем понимаю
Δεν έχω παίξει ποτέ επιτραπέζια παιχνίδια, τον έχω εγγράψει στο Bruce Bet και παίζω μόνο κουλοχέρηδες
I've never played table games, I've registered him with Bruce Bet and I only play slot machines
Habe nie tischspiele gespielt ich wahr seid ihn bei bruce bet angemeldet bin nur an automaten
Το καζίνο παίζει για χρόνο, ανταποκρίνεται όσο το δυνατόν πιο αργά. Τα έγγραφα που έστειλα ανέφεραν ξεκάθαρα το πλήρες όνομά μου και τη διεύθυνσή μου. Εξήγησε τι είναι το παιχνίδι ρόλων, δεν καταλαβαίνω καλά
The casino is playing for time, responding as late as possible. The documents I sent clearly stated my full name and address. Explain what roleplaying is, I don’t quite understand
Казино тянет время, отвечают максимально поздно. В документах которые я присылал было чётко указано полное имя и адрес. Объясните что такое отыгрыш, я не совсем понимаю
Εντάξει, όταν στείλατε τα έγγραφα όπως θα έπρεπε να είναι, ποιο είναι το πρόβλημα σύμφωνα με το καζίνο; Ποια συγκεκριμένα πράγματα δεν πληρούν τα έγγραφά σας και πρέπει. Αν απαντήσουν αργά, τι σας λένε; Καλό είναι να απαντήσουμε σε αυτές τις ερωτήσεις για να προχωρήσουμε.
Θα σας κάνω μια ακόμη ερώτηση, και αυτή είναι πόσο καιρό προσπαθείτε να επαληθεύσετε, παρακαλώ;
Okay, so when you sent the documents as they were supposed to be, what is the problem according to the casino ? What specific things do not meet your documents and should they. If they respond late, what do they tell you ? It is good to answer these questions so we can move on.
I'll give you one more question, and that is how long have you been trying to verify, please ?
Δεν έχω παίξει ποτέ επιτραπέζια παιχνίδια, τον έχω εγγράψει στο Bruce Bet και παίζω μόνο κουλοχέρηδες
I've never played table games, I've registered him with Bruce Bet and I only play slot machines
Habe nie tischspiele gespielt ich wahr seid ihn bei bruce bet angemeldet bin nur an automaten
Εντάξει, έτσι προφανώς πρέπει να στοιχηματίσετε κατάθεση για να μπορέσετε να κάνετε ανάληψη. Το έχεις κάνει ακόμα; Νομίζω ότι αν το κάνεις, τότε θα πρέπει να μπορείς να κάνεις ανάληψη. Φυσικά στις κουλοχέρηδες όπως έχει ήδη εξηγηθεί στα στιγμιότυπα οθόνης και αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με την απόσυρση ενημερώστε με. Αν δεν γνωρίζεις κάτι, σίγουρα καλό θα ήταν να ρωτήσεις πρώτα την υποστήριξη, γιατί θα μπορούν να σε συμβουλέψουν καλύτερα.
Okay, so apparently you need to wager deposit to be able to withdraw. Have you done it yet? I think if you do, then you should be able to make a withdrawal. Of course on the slots as already explained in the screenshots and if you still have problems with the withdrawal let me know. If you don't know something, it would definitely be good to ask the support first, because they will be able to advise you best.
Γεια σας, θα σας πω ότι έγραψα ήδη ότι το καζίνο δεν μπορεί ακόμα να με επαληθεύσει, εξηγώντας το από το γεγονός ότι δεν υπάρχει σφραγίδα στο έγγραφο που έστειλα. Έστειλα ένα ασφαλιστήριο συμβόλαιο, μια επιταγή από μεταβίβαση της Western Union, όπου αναγράφεται ξεκάθαρα το όνομα, η διεύθυνση και η ημερομηνία μου, χθες βρήκα Ένα άλλο έγγραφο από τον τόπο εργασίας γράφεται επίσης εκεί. Το έστειλα, περιμένω. Δεν έχω κατάλληλα έγγραφα, ζήτησα εναλλακτική επιβεβαίωση του τόπου διαμονής μου, μου έστειλαν το ίδιο. Δεν έχω δύναμη πια
Hello, I’ll tell you that I already wrote that the casino still cannot verify me, explaining this by the fact that there is no stamp in the document I sent. I sent an insurance contract, a check from a Western Union transfer, where my name, address and date are clearly indicated, yesterday I found Another document from the place of work is also spelled out there. I sent it, I’m waiting. I don’t have any suitable documents, I asked for an alternative confirming my place of residence, they sent me the same thing. I have no strength anymore
Здравствуйте скажу вам так уже писал,что казино меня до сих пор не может верифицировать объясняя это тем что в высланном мною документе нету печати.я высылал страховой договор ,чек от перевода Вестерн юнион,где чётко указано моё имя адрес и дата, вчера я нашёл ещё один документ с места работы там тоже всё прописано.отпавил,жду Больше у меня подходящих документов нет,я спросил альтернативу подтверждающюю места моего проживания, присылают тоже самое. Нет сил уже
Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι δυνατόν να έχετε σφραγίδα στο έγγραφο που θέλουν από εσάς; Βλέπω ότι προσπαθείτε να λύσετε αυτό το πρόβλημα με κάποια εναλλακτική, αλλά δεν λειτουργεί.
Γι' αυτό σας έχουμε προτείνει να υποβάλετε καταγγελία εάν αυτό επιμένει και δεν ξέρετε τι να κάνετε.
Εάν θέλετε, μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ σε αυτόν τον σύνδεσμο .
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις σχετικά με αυτό, μη διστάσετε να με ενημερώσετε και θα προσπαθήσω να σας βοηθήσω.
Does that mean that it is not possible for you to have a stamp on the document they want from you ? I see that you are trying to solve this problem by some alternative, but it is not working.
That's why we have offered you to file a complaint if this persists and you don't know what to do.
If you feel like it, you can file a complaint here on this link.
If you have any questions about it, feel free to let me know and I'll try to help you.
Γεια σας, είμαι νέος εδώ. Κέρδισα ένα μεγάλο ποσό, αλλά τώρα η επαλήθευση αποτυγχάνει. Έχω την αίσθηση ότι είναι απλώς παρενόχληση και η bruce.bet απλά δεν θέλει να πληρώσει τα χρήματα. Όλες οι σχετικές πληροφορίες εμφανίζονται στα έγγραφα.
Έχει κανείς παρόμοιες εμπειρίες;
Hello, I'm new here. I won a large sum but now the verification fails. I have the feeling that it's just harassment and bruce.bet simply doesn't want to pay out the money. All the relevant information is shown on the documents.
Does anyone have similar experiences?
Hallo ich bin neu hier , ich habe eine größere Summe gewonnen aber nun scheitert es an der verifizierung,ich habe das Gefühl das es reine Schikane ist und bruce.bet einfach das Geld nicht auszahlen will . Auf den Dokumenten sind alle relevanten Informationen ersichtlich.
Hat da jemand ähnliche Erfahrungen?
Γεια και καλώς ήρθατε εδώ. Λυπάμαι για αυτό το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε σε αυτό το καζίνο. Σας εξήγησαν γιατί απέτυχε η επαλήθευση, όπως είπατε; Έχετε δώσει όλα τα απαραίτητα έγγραφα; Προσπαθήστε να γράψετε περισσότερες λεπτομέρειες, παρακαλώ, για να προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε με αυτό, προσπαθήστε να μην καταλήξετε σε κανένα συμπέρασμα εδώ. Θα περιμένουμε την απάντησή σας.
Hi and welcome here. I am sorry about this issue you are having at this casino. Have they explained to you why the verification failed, as you said? Have you provided all the documents needed? Try to write some more details, please, so we could try to help you out with this, try not to fall into any conclusion here. We will wait for your response.
Εξαρτάται από την απόδειξη του τόπου διαμονής μου. Ζήτησα από την υποστήριξη εάν μπορούσα να ανεβάσω τον λογαριασμό από τον πάροχο διαδικτύου μου και μου είπαν ναι, ήταν δυνατό.
Αλλά το έγγραφο απορρίφθηκε, πραγματικά έχω αρχίσει να απελπίζομαι. Τώρα ανέβασα ξανά μια κίνηση τραπεζικού λογαριασμού
It depends on the proof of my place of residence. I asked support if I could upload the bill from my internet provider and they said yes, it was possible.
But the document was rejected, I'm really starting to despair. I've now uploaded a bank statement again
Es liegt an den Nachweis über meinen Wohnsitz , ich habe im Support gefragt ob ich die Rechnung meines Internet Anbieters hochladen kann , sie sagten ja das geht .
Aber das Dokument wurde abgelehnt, ich bin wirklich langsam verzweifelt. Ich habe jetzt erneut ein Bank Statement hochgeladen
Βεβαιωθείτε ότι το έγγραφο είναι στη σωστή μορφή. Συνήθως η μορφή που απαιτείται είναι .pdf. Σε πολλές περιπτώσεις αυτός είναι ο λόγος για τη μη αποδοχή των εγγράφων. Μπορείτε να το ελέγξετε, παρακαλώ, και να μας ενημερώσετε; Θα περιμένω την απάντησή σας.
Please make sure, that the document is in the right format. Usually the format needed is a .pdf one. In many cases this is the reason for not accepting the documents. Could you check it, please, and let us know? Will wait for your response.
Το bruce.bet δεν δέχεται PDF Μπορώ να ανεβάσω μόνο jpg, PNG
bruce.bet does not accept PDF I can only upload jpg, PNG
bruce.bet akzeptiert keine PDF ich kann nur jpg , PNG hochladen
Εντάξει, ό,τι λειτουργεί για να περάσετε την επαλήθευση. Απλώς βεβαιωθείτε ότι όλα τα έγγραφα περιέχουν τις ζητούμενες πληροφορίες. Η σωστή μορφή δεν είναι το μόνο πράγμα που πρέπει να σας ενδιαφέρει.
Ίσως δεν θα ήταν κακό να κάνουμε μια μικρή ανακεφαλαίωση εδώ:
Ποιο έγγραφο εξακολουθεί να λείπει και ποιος ήταν ο τελευταίος λόγος απόρριψής του, παρακαλώ;
Okay, whatever works for you to pass the verification. Just make sure all documents contain the requested information. The correct format is not the only thing you need to care about.
Maybe it would not hurt to do a little recap here:
Which document is still missing, and what was the last reason for its rejection, please?
Καλή μέρα,
Είμαι πολύ απογοητευμένος,-Η. Κατέθεσα στο καζίνο Bruce bet και κέρδισα και μετά ζήτησα ανάληψη. Αυτό επιβεβαιώθηκε με επιτυχία και θα έπρεπε να είχε παραληφθεί εντός 5-7 εργάσιμων ημερών. Τώρα έχουν περάσει περισσότερες από 7 ημέρες και όταν ρώτησα, με διαβεβαίωσαν ότι κάποιος θα επικοινωνούσε μαζί μου μέσω email. Μέχρι στιγμής δεν έχω λάβει κανένα μήνυμα και καμία ανάληψη.
Good day,
I am very disappointed. I deposited at Bruce bet casino and won, then requested a withdrawal. This was successfully confirmed and should have been received within 5-7 working days. It has now been longer than 7 days and when I asked, I was assured that someone would contact me by email. So far, I have not received any message and no withdrawal.
Guten Tag,
Ich bin sehr enttäuscht, habe bei Bruce bet casino eingezahlt und gewonnen, dann Auszahlung angefordert. Diese wurde erfolgreich bestätigt und sollte innerhalb von 5-7 Werktagen erhalten. Es sind mittlerweile länger als 7 Tage und auf Nachfrage wurde mir versichert, dass sich jemand per Email melden wird. Bis jetzt keine Nachricht erhalten und keine Auszahlung.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.