Γεια, σίγουρα δεν είναι η πιο ευχάριστη κατάσταση στην οποία έχετε βρεθεί.
Ωστόσο, παρατήρησα αμέσως ότι έχετε ήδη υποβάλει καταγγελία και έχετε απαντήσει στον Nick, οπότε θα δούμε πώς θα πάει η υπόθεση από εδώ.
Τέλος πάντων, η απόσυρσή σας εγκρίθηκε λέτε, οπότε θα το έβλεπα ως θετικό. Έχετε επίσης επαληθευμένο λογαριασμό στο καζίνο ή δεν σας έχει ζητηθεί ακόμα; Προφανώς δεν θα είχα την καλύτερη αίσθηση μετά από μια εβδομάδα, αλλά προσπαθήστε να είστε υπομονετικοί και αν δεν αλλάξει τίποτα και το καζίνο δεν απαντήσει, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα ώστε τα χρήματα να εμφανιστούν σύντομα στον λογαριασμό σας. ☘️☘️😊
Hi, certainly not the most pleasant situation you've found yourself in.
However, I noticed right away that you have already filed a complaint and have responded to Nick, so we'll see how the case goes from here.
Anyway, your withdrawal was approved you say, so I would see that as a positive. Do you also have a verified account with the casino or have you not been asked to do so yet ? Obviously I wouldn't have the best feeling after a week, but try to be patient and if nothing changes and the casino doesn't reply, you can contact us and we will try to help you.
I'll keep my fingers crossed that the money will show up in your account soon. ☘️☘️😊