ΦόρουμΚαζίνοBruce Bet Casino - γενική συζήτηση

Bruce Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 6)

πριν από 5 μήνες από Gambit123
|
4916 προβολές 108 απαντήσεις |
|
1...5 6
Προσθήκη ανάρτησης
Tamara11
πριν από 2 εβδομάδες

Hi, certainly not the most pleasant situation you've found yourself in. 

However, I noticed right away that you have already filed a complaint and have responded to Nick, so we'll see how the case goes from here. 

Anyway, your withdrawal was approved you say, so I would see that as a positive. Do you also have a verified account with the casino or have you not been asked to do so yet ? Obviously I wouldn't have the best feeling after a week, but try to be patient and if nothing changes and the casino doesn't reply, you can contact us and we will try to help you. 

I'll keep my fingers crossed that the money will show up in your account soon. ☘️☘️😊

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

filefile Και προφανώς δεν πληρώνεται ούτε η δεύτερη πληρωμή των 1200 ευρώ αλλά δεν έλαβα email και δεν πιστώθηκε η πίστωση. Μπράβο, περιμένω από τις 24.04.24 και σήμερα πρέπει να διαβάσω κάτι τέτοιο στο live chat μετά από τόσα κείμενα, δεν έλαβα ακριβές email και ούτε η πίστωση πιστώθηκε στον λογαριασμό μου.

Αυτόματη μετάφραση:
Tamara11
πριν από 1 εβδομάδα

Thanks for the screenshots, be sure to mention these facts in your complaint, because I think it is essential. 

Anyway, do you also have any reason from the casino why you didn't get your money back to your gaming account ? It would certainly not be pleasant if they just cancelled the withdrawal and didn't refund the money. It's getting all tangled up and so our team will investigate and try to help.

Hopefully, it will turn out well in the end. 

πριν από 1 εβδομάδα

Γειά σου

Στην πραγματικότητα είμαι πολύ απρόθυμος να κάνω μια καταγγελία αυτή τη στιγμή... Αλλά σιγά σιγά αρχίζω να αμφιβάλλω για την ειλικρίνεια του διαδικτυακού καζίνο BruceBet. Όχι μόνο πρέπει να παρέχετε ύποπτα ιδιωτικές πληροφορίες για επαλήθευση, αλλά δεν τηρούνται οι χρόνοι επεξεργασίας που αναφέρονται στους όρους και προϋποθέσεις, ακούτε επίσης τις ίδιες δικαιολογίες ξανά και ξανά από τη ζωντανή συνομιλία (ακόμα και ένα chatbot θα ήταν πιο δημιουργικό ).. Επιπλέον, απαντούν ακόμη και σε αυτές τις ύποπτες πληροφορίες με την ελπίδα ότι είναι ένα αξιόπιστο διαδικτυακό καζίνο, αλλά δεν φαίνεται ότι μπορείτε να περιμένετε κανενός είδους συνεργασία ή συνεργασία επί ίσοις όροις εδώ!! Πρώτα υποβάλλετε όλα όσα ζητήσατε συγκεκριμένα στη ζωντανή συνομιλία τι χρειαζόταν (διαθέσιμο ιστορικό + στιγμιότυπο οθόνης), και μετά λαμβάνει περισσότερα... Αλλά το υπέβαλα πάντως. Πραγματικά καταλαβαίνω κάτι τέτοιο, καθώς υπάρχουν πολλοί απατεώνες στο Διαδίκτυο, και γι' αυτό χαίρομαι που εμπλέκομαι σε μια τέτοια υπόθεση! Συν τοις άλλοις, όλα έχουν πλέον υποβληθεί σωστά και σωστά αρκετές φορές και τώρα περιμένω μάταια απάντηση... Όποια μορφή κι αν πάρει - email, εφαρμογή, μηνύματα inbox κλπ. Αλλά δεν γίνεται τίποτα.. ΤΙΠΟΤΑ δεν έρχεται... Παρά αυτή την πολύ ασυνήθιστη επαλήθευση, ήμουν πάντα συνεργάσιμος και συνεργάστηκα αμέσως την ίδια μέρα! Αναρωτιέμαι όμως πώς μπορώ να είμαι σίγουρος ότι δεν έχω πέσει στην παγίδα ενός απατεώνα;; Ζητώ ειλικρινά να διεκπεραιωθεί το αίτημα απόσυρσής μου και κυρίως να λαμβάνω σχόλια!! Ελπίζω ότι το BruceBet OnlineCasino ενδιαφέρεται για μια λογική και ικανοποιητική λύση και για τις δύο πλευρές! Διαφορετικά, όμως, αισθάνομαι υποχρεωμένος να προβώ σε νομικές και μιντιακές ενέργειες!!! Από την πλευρά μου, παρά την περίπτωση αυτή, η συνεργασία και η συνεργασία δεν επικρίνεται και φυσικά ΑΚΟΜΑ αναμενόμενη! Ελπίζω σε μια γρήγορη συμφωνία!


Θα ήταν απίστευτα ωραίο να λάβω βοήθεια και υποστήριξη στην περίπτωσή μου! Το ποσό πληρωμής είναι 500 ευρώ

Αυτόματη μετάφραση:
sabrina191121
πριν από 1 εβδομάδα

Hi, how long have you been waiting for your withdrawal ? 

I certainly understand that in such a situation it is important for you that the casino gives you some kind of answer or reassurance. However, if you have provided all the documents and the casino still hasn't contacted you, I would say that they are still processing them, so when everything is ready and the checks are in order or something comes up, they will contact you. 

So I wouldn't be skeptical right away and just try to be patient because sometimes it takes longer than we expect. 

Anyway, I also noticed that you filed a complaint, so you are definitely not alone in this and if nothing moves in the next few days, our team will try to help you. 

I firmly believe that you will see your 500 as soon as possible. 

πριν από 4 ημέρες

Γεια σας, παίζω με τον Bruce εδώ και λίγο καιρό. Ήμουν πολύ τυχερός στην αρχή και κέρδισα 8000 ευρώ. Πέρασα επίσης χρόνια με την επαλήθευση, νομίζω ότι ήταν σχεδόν 2 εβδομάδες. Μπορώ μόνο να δώσω σε όλους τη συμβουλή να θέσουν ένα όριο στον ιστότοπο και να περιμένουν. Πάντα έπαιρνα τα χρήματά μου από αυτό το καζίνο μέχρι τώρα, ακόμα κι αν μερικές φορές έπαιρνε περισσότερο χρόνο, αλλά πλήρωναν και προσφέρουν πάντα καλά μπόνους. Η συμβουλή μου είναι απλώς να ορίσετε ένα όριο τζίρου και κατάθεσης και να μην ενεργοποιήσετε δωρεάν περιστροφές χωρίς κατάθεση, τότε θα λειτουργήσει και σε αυτό το καζίνο.. αυτή είναι η εμπειρία μου

Αυτόματη μετάφραση:
Dominik9999
πριν από 3 ημέρες

Hi and thank you for your contribution with your experience which I believe will be useful for players. 

Anyway, what payment method do you use when it takes so long sometimes ? How long did it take you to complete the account verification ? Are you still playing here even though withdrawals are not so fast ? 

Jaro
πριν από 3 ημέρες

ναι, εξακολουθώ να παίζω εκεί... Χρησιμοποιώ πάντα τραπεζικό έμβασμα, συνήθως χρειάζονται 48 ώρες για την επεξεργασία και μετά 2-7 εργάσιμες ημέρες για να μπουν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό... Απλώς έβαλα στον εαυτό μου ένα όριο στοιχήματος κατά τη διάρκεια αυτού χρόνος για να μην μπορώ να παίξω. Η επαλήθευση λογαριασμού χρειάστηκε περίπου 1,5 εβδομάδα, νομίζω τότε. Το πρόβλημα είναι ότι αν κάτι δεν πάει καλά και στείλεις νέα έγγραφα, δεν υποβάλλονται σε επεξεργασία για τουλάχιστον 24 ώρες και μερικές φορές θέλουν περίεργα και πολύ συγκεκριμένα πράγματα. Μου αρέσει να παίζω εκεί γιατί προσφέρουν καλά μπόνους και δεν υπάρχει μέγιστο cashout.

Αυτόματη μετάφραση:
Dominik9999
πριν από 2 ημέρες

I think you described it perfectly. 

If we're talking about withdrawals, if it was around a week, I personally wouldn't mind that much. There are casinos where it takes much longer and if there was no problem with the withdrawal and the money would always come to me eventually, it would be fine. 

Following the verification, what specific things did the casino want ? I know that sometimes casinos, for example, want various selfies with the date written on the paper, ID and some other curiosity. So I'm quite interested to know what it was in your case. 

Regarding the bonuses, I wouldn't use them too much, but if you like them and even managed to withdraw from them, that's great. But max cashout is also something that players will probably enjoy, so that's where the casino can benefit. 

I also thought that if you have this kind of experience, you can write a user review. You described it perfectly and maybe you would help more than one player. 

So if you decide to, just click here- user reviews.  ⬅️

Keep up the good work. ☘️👍

1...5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα