Τέτοιες πληροφορίες θα ήταν σίγουρα χρήσιμες για να γράψει η Kristina στην καταγγελία που έχετε υποβάλει. Αυτή χειρίζεται την υπόθεσή σας και αν θέλετε να προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε, θα χρειαστεί να της περιγράψετε την κατάσταση περισσότερο για να μπορέσει να καταλάβει και να διερευνήσει καλύτερα.
Δεν ξέρω γιατί το καζίνο το κάνει με αυτόν τον τρόπο και κλείνει τα άλλα πεδία στη διαδικασία επαλήθευσης, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι αυτό που έγραψα, το οποίο είναι ότι αν δουν το πρώτο και είναι εντάξει, μπορείτε να ανεβάσετε το επόμενο. Αλλά αυτό είναι για μένα μια περιττή παράταση της διαδικασίας.
Κρίμα που δεν έχουν απαντήσει ακόμα, αλλά όταν έχεις απάντηση, φρόντισε να με ενημερώσεις.
Such information would certainly be useful for Kristina to write in the complaint you have filed. She is handling your case and if you want us to try to help you, you will need to describe the situation to her more so she can better understand and investigate.
I don't know why the casino does it this way and closes the other fields in the verification process, all I can think of is what I wrote, which is that if they look at the first one and it's OK, you can upload the next one. But this is for me an unnecessary prolongation of the process.
Too bad they haven't replied yet, but when you have an answer, be sure to let me know.
Αυτόματη μετάφραση: