ΦόρουμΚαζίνοBruce Bet Casino - γενική συζήτηση

Bruce Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 7)

πριν από 11 μήνες από Gambit123
|
15189 προβολές 142 απαντήσεις |
|
1...6 7 8
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 5 μήνες

Κάπου πρέπει να είναι ξεκάθαρο σε ποιο σημείο έπαιξα με ποιο μπόνους, πόσα στοιχήματα έβαλα, από ποιο ποσό καλύφθηκαν οι απαιτήσεις μπόνους, πόσο υψηλό ήταν το υπόλοιπο των πραγματικών χρημάτων κ.λπ.


Αυτόματη μετάφραση:
mietz88
πριν από 5 μήνες

Thus here comes the series of questions for the casino representative.

"Additionally, once the player fulfilled the wagering requirements for the free spin bonus and the winnings were added to their real balance, how was the player supposed to know that the maximum bonus winning limit was still in effect for further play? Your clarification on this matter would be appreciated."

With luck the casino will explain.

πριν από 2 μήνες

Ο Μπρους πόνταρε αφού κέρδισε 1000 ευρώ μου ζητάνε χίλια έγγραφα που δεν είναι ποτέ καλά ... είσαι απλά κλέφτες

Αυτόματη μετάφραση:
desantisangela80
πριν από 2 μήνες

Hi there.

Do you too think this statement should use a more deeper explanation?

How about you start with the list of documents provided and the casino's objections? I think that would truly be at least something to begin with and also, worth further discussion.

Don't hesitate to describe all you have been through so far.

πριν από 1 μήνα

Άλλη μια άρνηση επαλήθευσης του προφίλ μου. Περίεργο που πρέπει να εξαργυρώσω. Τα έγγραφα που αποστέλλονται με οποιονδήποτε τρόπο app web mail PEC καμία σχέση. Τα έγγραφα είναι εντάξει δεν ξέρω τι να κάνω πια

Αυτόματη μετάφραση:
dfivizzoli
πριν από 1 μήνα

Hello,

May I know for how long have you been trying to verify the account? What was the last response you received from the casino? I'm trying to find out if something has indicated an issue. That would certainly help to avoid the same issue. Kindly provide more details; perhaps there is a way out.

Radka
πριν από 1 μήνα

Γεια σας 2 ολόκληρες εβδομάδες 8 υποβολές εγγράφων. Φτάσαμε ζητώντας selfies με κάρτα φορτωτικών και τραπεζικά έγγραφα iban. Στάλθηκε μέσω web app αλλά λένε ότι δεν φτάνουν. Έχω τις οθόνες που λένε doc sent.

Αυτόματη μετάφραση:
dfivizzoli
πριν από 1 μήνα

Oh, that's actually a long time!

Have you also tried to send it all through standard email?


Well, we believe such situations require closer look. We aim to support players who has been struggling for so long.

Feel free to read about the procedures in this guide. 👈 You don't need to worry much though, the most essential part is cooperation.

If you are interested in trying the complaint out, use this green link 👈

Ask us anything you would like to know, we'll get back to you tomorrow. Is that ok?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
πριν από 6 ημέρες

Θέμα αναληψη καθυστέρηση και ταυτοποιηση

πριν από 6 ημέρες

Παίζω στο καζίνο bruce bet

Έχω ζητήσει ανάληψη έχω δώσει τα απαραίτητα έγγραφα για τη ταυτοποίηση.....έχουν περάσει πέντε ημέρες και δεν έχω λάβει τα χρήματα ακομη

vickyanastasiou50
πριν από 6 ημέρες

Hi, so when you submitted your documents for verification, were they already approved and have you been successfully verified or not yet and are you waiting for the casino to check them? It is important that you go through this process first and then you should be able to withdraw money. 

So let me know how it is and we'll see what happens next. 

Jaro
πριν από 6 ημέρες

Γεια σας! Μου ζήτησαν έγγραφα για ταυτοποίηση. Το πρώτο έγγραφο το ανέβασα....τα άλλα δύο που χρειάζονται δεν κατάφερα να τα ανεβάσω διότι έκλεισαν το πεδίο αυτό μόλις ανέβασα μόνο το πρώτο έγγραφο....ωστόσο όλα τα έγγραφα τα έχω στείλει με email

vickyanastasiou50
πριν από 6 ημέρες

That probably wouldn't comfort me too much, because I would have the feeling that they always have to approve one first so I can send another one. You did the right thing to email them, but let's see if they take that into consideration. How long are you waiting for them to verify your first document? We give casinos 14 days to do this and if they don't we will try to help if you lodge a complaint. 

But we can wait and see what happens and how it develops. 

Jaro
πριν από 6 ημέρες

Κάνουν περίπου 72 ώρες να απαντήσουν....ωστόσο από τη στιγμή που ζητάνε τρία έγγραφα γιατί έκλεισαν το πεδίο μόλις ανέβασα το πρώτο μόνο? Αυτό δεν συμβαίνει σε άλλα καζίνο.

Απάντηση στο email δεν έχω ακόμα αν τα δέχονται με αυτό τον τρόπο

Εσείς μπορείτε να κάνετε κάτι σε αυτό?

vickyanastasiou50
πριν από 6 ημέρες

Such information would certainly be useful for Kristina to write in the complaint you have filed. She is handling your case and if you want us to try to help you, you will need to describe the situation to her more so she can better understand and investigate. 

I don't know why the casino does it this way and closes the other fields in the verification process, all I can think of is what I wrote, which is that if they look at the first one and it's OK, you can upload the next one. But this is for me an unnecessary prolongation of the process. 

Too bad they haven't replied yet, but when you have an answer, be sure to let me know. 

πριν από 6 ημέρες

Θα σας ενημερώσω οπωσδήποτε.

Αυτό είναι χρονοβόρο διαδικασία και καθόλου ευχάριστη. Αν έχω κάτι νεότερο θα σας ενημερώσω....Ωστόσο θα ενημερώσω και τη κ. Κριστινα


vickyanastasiou50
πριν από 5 ημέρες

Yes I believe so, but we'll see what the casino comes up with, maybe you'll be able to upload more documents at the same time. But it also seems to me to be unnecessarily long. I'm glad you updated Kristina and I'll wait for news. 

Jaro
πριν από 5 ημέρες

Δυστυχώς δεν διεκπεραιώνεται η ανάληψη.....τους έστειλα email με τα έγγραφα δεν έχω καμία απάντηση από αυτούς.....καθυστερούν πάρα πολύ να ελέγξουν τα εγγραφα

vickyanastasiou50
πριν από 5 ημέρες

Επίσης να σας ενημερώσω ότι μίλησα σήμερα με την εξυπηρέτηση πελατών του bruce bet διότι μου ακύρωσαν την ανάληψη ενώ φαινόταν εκκρεμης και επισης καμία πρόοδος για τα έγγραφα ταυτοποίησης.....Δεν πήρα καμία απάντηση επί του θεματος

vickyanastasiou50
πριν από 5 ημέρες

Oh. Please make sure to keep your complaint up to date. Just in case - take particular note of the following inquiries in the complaint:

When did you request the payment and when did you provide documents to verify your account?

Your complaint can be updated here 👈👈

It is important! Thank you.

1...6 7 8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα