ΦόρουμΚαζίνοBruce Bet Casino - γενική συζήτηση

Bruce Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 8)

πριν από 11 μήνες από Gambit123
|
16185 προβολές 148 απαντήσεις |
|
1...7 8
Radka
πριν από 3 εβδομάδες

Την ανάληψη τη ζήτησα 2610 και ακριβώς την επόμενη ημέρα 27/10 έστειλα τα έγγραφα....μου απαντάνε μετά από 2 ημέρες μέσω email να τα ξαναστειλω....μπήκα λοιπόν εχθές να τα ξαναστειλω και ανέβηκε μόνο το πρώτο έγγραφο τα υπόλοιπα όχι διότι έκλεισαν το πεδίο αυτό....τους έκανα παράπονα στην εξυπηρέτηση πελατών χωρίς αποτέλεσμα τους τα έστειλα και μέσω email και μέχρι σήμερα δεν έχω καμία απάντηση....Ωστόσο σήμερα μπήκα στη πλατφόρμα και πήγα στο ιστορικό πληρωμών και είδα ότι ενώ ήταν εκκρεμης η ανάληψη μου σήμερα δείχνει αποτυχία.....μιλάω για αυτό με την εξυπηρέτηση και μου είπαν ότι είναι ναι τεχνικό το θέμα και να ξαναζητησω ανάληψη. Αμέσως πήγα να ξαναζητησω ανάληψη και δεν μου το επιτρέπει....μου μπλοκαραν τα χρήματα....μπορείτε να μου πείτε τι να κάνω?

πριν από 3 εβδομάδες

Το χειρότερο καζίνο bruce bet....μεγάλη καθυστέρηση στην ταυτοποίηση εγγραφων με αποτέλεσμα να μην σε αφήνει να κάνεις ανάληψη.

Αποχώρησα έκλεισα τον λογαριασμό μου και συμβουλεύω όποιος μπει να παίξει να προσέχει πάρα πολύ.

Με άριστα το 10 βαθμολογώ -10 σε ολα

vickyanastasiou50
πριν από 3 εβδομάδες

Well, I am not sure what you were expecting from submitting a withdrawal request if the casino explicitly advised you not to do so due to ongoing technical difficulties.

In any event, problems arise, particularly technical ones. Instead of making snap judgments, try to relax and give the casino some time to settle the issue. Monitor the situation and share the progress. Can you do that?



πριν από 2 εβδομάδες

Μην παίξεις ποτέ στο στοίχημα Bruce, έχω στείλει έγγραφα για ανάληψη κερδών εδώ και 10 μέρες και σου ζητούν το αδύνατο, σωστά, ταυτότητα και φωτογραφία της τραπεζικής κάρτας, μετά ξεκινούν με: πιστοποιητικό κατοικίας, τελευταίο πληρωμένος λογαριασμός ρεύματος ή φυσικού αερίου, φορολογική δήλωση.... αλλά που έχεις δει κάτι τέτοιο.... δεν το προτείνω σε κανέναν, είναι απάτη

Αυτόματη μετάφραση:
matteoonali74
πριν από 2 εβδομάδες

Hey, from what I can see, you're going through verification. But what seems to be the problem, you can't verify and you don't have something that the casino allows? Some of the documents are not usual, but I don't see the first time that the casino asks for something like that. Is there a particular document that is causing the issue? 

Please let me know.

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Συμφωνώ με τον matteoonali74. Τα ίδια έκαναν και σε μένα....είναι απάτη....τίποτα δεν εγκριναν σωστό από τα έγγραφα....για αυτό το λόγο έκλεισα και το λογαριασμό μου

vickyanastasiou50
πριν από 2 εβδομάδες

I know that this is quite an unpleasant situation if the verification takes longer, but the casinos make sure that they don't miss anything important. It is also obvious that you will not be able to withdraw until you complete it successfully, so I personally would continue to work with the casino. Since you have opened a complaint, our team will try to help you if there are further problems and you don't know what to do next. 

I see you closed your account, do you have any balance left? I wouldn't just keep the money in an account, I'd want to withdraw it. Also, did the casino tell you why they didn't accept any of your documents? 

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Δεν μου ανέφεραν τίποτα για τα έγγραφα όσες φορές και αν μίλησα με την εξυπηρέτηση πελατών...καμία ενημέρωση....μου ακύρωσαν την απόσυρση και για αυτό το λόγο έκλεισα το λογαριασμό μου...όσα χρήματα είχα τα έπαιξα και τέλος....δεν θέλω καμία επαφή με το bruce bet .....είναι μια απατη

vickyanastasiou50
πριν από 2 εβδομάδες

That's too bad, they cancelled your withdrawal because you haven't been verified yet. If they didn't tell you anything about the documents you could have waited and we would have tried to help you and after some time contacted the casino to explain. But if you don't have the money in your account yet, we have nothing to help you with, since you have closed your account.

I'm very sorry and I hope nothing like this will happen again.

However, I have one more request, could you write to Kristina back in your complaint that you lost the money? Just click here and write to her because she is waiting for your reply.

Thank you very much.

1...7 8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα