Ωραία νέα, οπότε χαίρομαι που τελικά πήρες τα χρήματα. Προφανώς, οφειλόταν πραγματικά στις διακοπές και τα Σαββατοκύριακα.
Θα παίξετε ξανά εδώ;🙂
Fair news, so I'm glad you finally got the money. Apparently, it was really due to the holidays and weekends.
Are you going to play here again?🙂
Πώς μπορεί το καζίνο να έχει τόσο καλές κριτικές όταν όλοι απλώς παραπονιούνται.
Εγώ ο ίδιος περιμένω την πληρωμή μου 40 μέρες.
Πάντα μια νέα δικαιολογία
Αποφύγετε το καζίνο!
Δεν υπάρχει τίποτα άλλο να πούμε
How can the casino have such good reviews when everyone just complains.
I myself have been waiting for my payment for 40 days.
Always a new excuse
Avoid Casino!
There is nothing more to say
Wie kann das Casino so gute Bewertungen haben wenn sich jeder nur beschwert.
ich selbst warte seid 40 Tagen auf meine Audzahlug .
Ständig eine neue Ausrede
Casino Vermeiden!
Mehr ist nicht zu sagen
40 ημέρες είναι πολύς χρόνος για να περιμένει κανείς την απόσυρση, σίγουρα.
Μπορώ να ρωτήσω όμως ποιος είναι ο λόγος αυτής της καθυστέρησης;
Θα πρότεινα να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ με την ομάδα μας, ώστε να διερευνήσει το θέμα και να προσπαθήσει να βοηθήσει στην επίλυση του προβλήματος.
Ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να το κάνετε.
Τι λέτε; Θα το δοκιμάσεις;
40 days is a really long time to wait for withdrawal, for sure.
May I ask what is the reason for this delay, though?
I would suggest you file a complaint here with our team so they can investigate the matter and try to help in solving the issue.
Please follow this link to do so.
What do you say? Will you try that?
Γεια σας, προσπάθησα 5 φορές να επαληθεύσω τον εαυτό μου στο στοίχημα Bruce, αλλά απορρίπτουν τα πάντα
Hello, I have tried 5 times to verify myself at Bruce bet, but they reject everything
Hallo ich habe schon ganze 5 Mal versucht mich bei Bruce bet zu verifizieren die lehnen alles ab
Γεια σας, θα μπορούσατε να μου πείτε πιο συγκεκριμένα ποια έγγραφα απορρίπτονται; Όλα όσα στέλνετε δεν συμμορφώνονται; Ρωτήσατε το καζίνο τον λόγο για τον οποίο απορρίφθηκαν τα έγγραφα;
Μπορείτε να εξηγήσετε την κατάσταση περισσότερο, παρακαλώ, θα σας ήμουν ευγνώμων και ίσως μάθουμε κάτι μαζί.🙂
Hello, could you tell me more specifically what documents are rejected? Is everything you send not compliant? Did you ask the casino the reason why the documents were rejected?
Can you explain the situation more, please, I would be grateful and maybe we find out something together.🙂
Γεια σας, πριν από περίπου 2 εβδομάδες κέρδισα 3700€ στο διαδικτυακό καζίνο 1bruce.bet. Έχω κάνει τα πάντα όσον αφορά την επαλήθευση, τα έχω ανεβάσει όλα μέσω PDF, λογαριασμούς, διαβατήριο, selfie με ταυτότητα και στιγμιότυπο οθόνης Paysafe με το όνομά μου, αλλά πάντα υπάρχουν κάποιες δικαιολογίες και κανένας πραγματικός λόγος. Δεν ξέρουμε τι να κάνουμε, αν κάποιος είχε το ίδιο πρόβλημα και μπορεί να με βοηθήσει, θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο. Σας ευχαριστώ πολύ
Hello, about 2 weeks ago I won 3700€ at 1bruce.bet online casino. I have done everything in terms of verification, uploaded everything via PDF, bills, passport, selfie with ID and Paysafe screenshot with my name, but there are always some excuses and no real reason. We don't know what to do, if anyone has had the same problem and can help me that would be super helpful. Thank you very much
Hallo, ich habe vor circa 2 Wochen einen Gewinn über 1bruce.bet online Casino 3700€ gewonnen. Ich habe bezüglich Verifizierung alles gemacht per PDF alles hochgeladen Rechnungen, Pass, Selfie mit Ausweis und Paysafe Screenshot mit meinem Namen aber immer sind irgendwelche Ausreden und keine richtige Begründung. Wir wissen nicht weiter wenn jemand das selbe Problem hatte und mir helfen kann wäre super hilfreich. Vielen Dank
Γεια, μπορείτε να μου πείτε ποιο θεωρεί το καζίνο το πραγματικό πρόβλημα; Υπάρχουν έγγραφα που απορρίφθηκαν και δεν έχετε περάσει ακόμα από επαλήθευση ή τι κρύβεται πίσω από αυτό;
Τέλος πάντων, αν έχουν περάσει πάνω από 2 εβδομάδες, δεν θα περίμενα άλλο και μπορείτε να μαςανοίξετε μια καταγγελία και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
Τι λέτε;
Hey, can you tell me what the casino sees as the real problem? Are there any documents rejected and you haven't gone through verification yet or what is behind it?
Anyway, if it's been more than 2 weeks, I wouldn't wait any longer and you can open a complaint with us and we'll try to help you.
What do you say?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.