ΦόρουμΚαζίνοBruce Bet Casino - γενική συζήτηση

Bruce Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 11 μήνες από Gambit123
|
15150 προβολές 142 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...8
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 7 μήνες

Προσπαθώ να επαληθεύσω τον εαυτό μου για εβδομάδες χωρίς επιτυχία, τίποτα δεν μοιάζει με αποδοχή, έχω στείλει όλα τα έγγραφά μου 100 φορές και νομίζω ότι απλά δεν θέλουν να πληρώσουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια.. Λοιπόν πλήρωσα με κάρτα viza για αρκετά 100 ευρώ μετά κέρδισα και τώρα υποτίθεται ότι θα κάνω επαλήθευση στο Bruce Bet αλλά πριν από αυτό μου μετέφεραν κέρδος 150 χωρίς επαλήθευση. Τώρα η μεγάλη εισφορά είναι 6000 ευρώ. Η επαλήθευση δεν λειτουργεί. Έχω όλες τις τραπεζικές μου κάρτες, άδεια παραμονής, κάρτα ασφάλισης υγείας Άδεια οδήγησης ΔΕΚΟ ΛΟΓΙΣΜΟΣ ηλεκτρικού ρεύματος selfie με το διαβατήριό μου ό,τι προσπάθησα πάντα απορρίπτεται

Αυτόματη μετάφραση:
sisdagi
πριν από 7 μήνες

Thanks for the explanation. 

But does the casino give you a reason why it's still rejected ? I can think that it's not well sharpened or it could be a problem that the documents don't contain everything that is needed. Although that's just my idea, so it doesn't have to be that way and it would be best to know the casino's reason. 

However, since this has been going on for a few weeks, we give casinos 14 days to resolve such a process, so I recommend filing a complaint. 

You can do so at this link.  ⬅️

Of course, if you want to know more about what to expect when you file a complaint, you can find it in this guide.

Are you up for it ? 

πριν από 7 μήνες

Γεια Jaro.. Έτσι, κατέληξα να λάβω άλλη μια απόρριψη και ήθελε να έχει μια φωτογραφία της πιστωτικής μου κάρτας και τη φωτογραφία του κανονικού λογαριασμού όπου έπρεπε να πάνε τα χρήματα. Τράβηξα και τις δύο φωτογραφίες και επίσης ανέβασα την κατάσταση λογαριασμού και από τις δύο κάρτες αν δεν λειτουργήσει ξανά αυτή τη φορά θα κάνω μια καταγγελία και θα μιλήσω με την υποστήριξη εδώ filefilefile



Αυτόματη μετάφραση:
sisdagi
πριν από 7 μήνες

I see that the casino has described what you have to deliver to them, but I still don't understand why it's rejected. What comes to my mind is that you are sending something that might not be correct. Of course, I will try to provide to the casino everything they need and if it is rejected again, then file a complaint on the link I sent you in my last post.

I hope you will be successful this time. 

πριν από 7 μήνες

Το πραγματικό μου όνομα στα τούρκικα είναι Önder στη Γερμανία δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα όπως Ö οπότε υπάρχει λατινικό oe στο καζίνο το όνομά μου Önder είναι καταχωρημένο αλλά στην τραπεζική κάρτα είναι με το oe που θα μπορούσε να είναι ο λόγος, αλλά όταν πληρώνω στο καζίνο όταν γράφω Önder λέει ότι θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε λατινικά για το αντί για ö με oe. Πιστέψτε με, έβγαλα όλα τα έγγραφα με ένα κινητό Samsung με την καλύτερη ποιότητα φωτογραφιών και τα προβλήματα εξακολουθούν να προκύπτουν

Αυτόματη μετάφραση:
sisdagi
πριν από 7 μήνες

Hmm, I guess if this should be the only problem, then it shouldn't be that hard to solve if everything you send has the same name in the documents. 

Anyway, if your documents are still rejected, then you can file a complaint with us and our team will try to help you with your situation.

Let me know where you stand.

πριν από 7 μήνες

Έκανα καταγγελία στο τουρκικό διαβατήριό μου γράφει Önder αλλά επειδή τα λατινικά χρησιμοποιούνται στη Γερμανία γράφει σε τραπεζικές κάρτες κλπ. Oender άρα οι τελευταίες δηλώσεις είναι αληθείς στην τραπεζική κάρτα το όνομα δεν διαβάζεται κλπ... και έχω στείλει κάρτες 100 φορές file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Πες μου από που να αρχίσω να συμπεράνω τι χρειάζεται για αυτό;;;

Αυτόματη μετάφραση:
denisplikus
πριν από 7 μήνες

Hey there!

I'd really love to help, but you need to be more specific first, if you don't mind.

Almost every casino offers live chat or support, which is the first line to help you with withdrawals. Is there any particular reason you are not asking in the casino? Can you access your account?

Anyway, are you sure its name is "Bruse bet"? I'm almost certain it's not like that. Be so good, and aside from providing details, also paste the casino's URL.

We'll try to figure something out then.

πριν από 7 μήνες

Γεια σας, είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για τον Bruce Bet, έχω ήδη στείλει έγγραφα που επιβεβαιώνουν τη διαμονή μου πολλές φορές, αλλά δεν εγκρίνουν την επαλήθευση, επομένως δεν μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων για 9 ημέρες.

Μου ζητούν αποδείξεις κοινής ωφελείας, τραπεζικές ή αστυνομικές δηλώσεις, αλλά δεν είμαι ο ιδιοκτήτης αυτού του ακινήτου,

Πώς αλλιώς μπορώ να επιβεβαιώσω τον τόπο διαμονής μου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για τον Bruce Bet, έχω ήδη στείλει έγγραφα που επιβεβαιώνουν τη διαμονή μου πολλές φορές, αλλά δεν εγκρίνουν την επαλήθευση, επομένως δεν μπορώ να κάνω ανάληψη χρημάτων για 9 ημέρες.

Μου ζητούν αποδείξεις κοινής ωφελείας, τραπεζικές ή αστυνομικές δηλώσεις, αλλά δεν είμαι ο ιδιοκτήτης αυτού του ακινήτου,

Πώς αλλιώς μπορώ να επιβεβαιώσω τον τόπο διαμονής μου;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Hi, have you tried to ask them about it, if there is any alternative way to confirm it and verify successfully ? I think the best thing to do would be to communicate with the casino about it and if they don't suggest anything and you continue to have problems, then I would recommend filing a complaint with us. 

Also, we give casinos a full 14 days to resolve the verification or withdrawal process. 

So I will wait for your reply and update.

denisplikus
πριν από 7 μήνες

Can you not upload the first page of your bank statement less than 3mths old in PDF format. It's never failed for me.

πριν από 7 μήνες

Έκανα καταγγελία στο τουρκικό διαβατήριό μου γράφει Önder αλλά επειδή τα λατινικά χρησιμοποιούνται στη Γερμανία γράφει σε τραπεζικές κάρτες κλπ. Oender άρα οι τελευταίες δηλώσεις είναι αληθείς στην τραπεζική κάρτα το όνομα δεν διαβάζεται κλπ... και έχω στείλει κάρτες 100 φορές file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Yes, I understood that and I think it's a good move to lodge a complaint since the casino doesn't seem to be able to help. Let's see if our team can do it. Of course, if you manage to resolve the situation somehow in the meantime, let us know. 

I firmly believe that as soon as possible you will be able to say that you have been successfully verified. 

Jaro
πριν από 7 μήνες

Λειτούργησε χάρη στη βοήθειά σας, είναι καλό που υπάρχουν καλοί άνθρωποι σαν εσάς, σας ευχαριστώ πολύ, είμαι τόσο ανακουφισμένος 👍👍👍👍 file

Αυτόματη μετάφραση:
sisdagi
πριν από 7 μήνες

In that case, congratulations and I am excited together with you. The verification was carried out and I strongly believe that the withdrawal from the casino will be equally successful. If there are any problems, please do not hesitate to contact us. 

Good luck. ☘️🤗

Jaro
πριν από 7 μήνες

Hello Jaro προβλήματα πληρωμής Τώρα λένε γενικά ότι το 10% πρέπει να παρακρατηθεί πρώτα εδώ λόγω ξεπλύματος βρώμικου χρήματος και μετά εδώ προμήθεια 10 τοις εκατό έχω 3000 ευρώ Θέλω μόνο να πληρώσω 2750 ευρώ πρέπει να πάνε σε κουλοχέρηδες και να στοιχηματίσουν με 59 ευρώ ώστε να πληρούνται οι προϋποθέσεις Δεν έχω κανένα μπόνους δεκτό ούτε έπαιξε εδώ την τελευταία συνομιλία filefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
sisdagi
πριν από 7 μήνες

Εδώ είναι το υπόλοιπό μου 3027 ευρώ 2750 ευρώ στη διαδικασία πληρωμής, αλλά τα 250 ευρώ πρέπει να παραμείνουν εκεί ως μπόνους προμήθειας χρήματα 0 ευρώ που πληρώνω και επίσης πρέπει να δώσω μια προμήθεια για πληρωμή που δεν είναι φυσιολογική filefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 7 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, την 5η ημέρα μόλις πήραμε έναν λόγο που δεν περάσαμε την επαλήθευση. Σήμερα στείλαμε ξανά έγγραφο με όνομα και διεύθυνση, περιμένουμε απάντηση, έγιναν περισσότερες από 8 υποβολές εγγράφων και κανένα δεν έγινε δεκτό. Το καζίνο δεν έδωσε την ευκαιρία να στείλει άλλη απόδειξη της διεύθυνσης κατοικίας μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 7 μήνες

Γεια σας, σας γράφω για να εξηγήσω το ιστορικό επαλήθευσης μου, το Bruce Beth Casino έχει περιορίσει την είσοδό μου εκεί σήμερα, αν και έλαβα ένα γράμμα στο ταχυδρομείο... πείτε μου στην πορεία, πρέπει να παραπονεθώ με τη βοήθειά σας; ?? Περνάω επαλήθευση από τις 6 Μαρτίου και ακόμα χωρίς αποτέλεσμα.. πού να ανεβάσω στιγμιότυπα;; Και τι.. ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
1...3 4 5...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα