Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBruce Bet Casino - γενική συζήτηση

Bruce Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

 από Gambit123
|
26.138 προβολές 166 απαντήσεις |
|
12 3 4...9
Jaro

και η απάτη ξαναρχίζει, πρέπει να περιμένω πολύ για να πληρωθούν τα χρήματα, αυτό είναι γελοίο filefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
dzejudzeju60

file

o απο 23 Ιανουαρίου περιμένω να επαληθευτούν τα λεφτά, ξαναγράφουν τα ίδια, λέγοντάς μου να περιμένω γιατί μπορεί να είναι περισσότερο, είναι ήδη εκεί, δεν είναι σπουδαίο, περιμένω για τα χρήματα για σχεδόν ένα μήνα, δεν είναι σοβαρό καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:

We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process, so I understand that if you wait longer it is not pleasant. If the wait is shorter, I don't think it's necessary to be skeptical and ask the casino what the status of the withdrawal is. 

Since you made a new request, I suppose it might take a while again, but we'll see how it all turns out. From the screenshots you posted in the chat, they told you that you will have to be patient. 

Anyway, you have an open complaint and if you can't help yourself, you can reach out to us and our team will be there for you. 

Fingers crossed you get the money as soon as possible. 🤞

file

I see that you are still communicating with the casino, so at least that's a good sign. However, according to the email, you just have to be patient and you haven't learned anything more. 

However, you have a complaint, so if you learn something new, don't hesitate to let me know. I firmly believe that you will get your money. 

Μετά τη δημιουργία μιας νέας πληρωμής των κερδών μου, δεν έχω ακόμα χρήματα, περιμένω έναν μήνα και εξακολουθούν να γράφουν το ίδιο πράγμα filefile αυτό είναι ήδη μαλακίες, τρελαίνονται και εξαπατούν τους ανθρώπους, πόσο καιρό μπορείς να περιμένεις ένα μήνα και ακόμα δεν έχω χρήματα στον λογαριασμό μου;

Αυτόματη μετάφραση:
dzejudzeju60

Well, this is truly too much...

All I can say for now is that I hope the complaint will reward you with a fair ending soon!

Frankly, I do not completely understand the issue, yet I'm strongly convinced the management had enough time to find a decent solution, and I'm sorry to see you so helpless!


Σημερα πρεπει να ειναι στον λογαριασμο, φυσικα δεν υπαρχει βοηθεια, γραφουν οτι πρεπει να περιμενω, αυτο ειναι παρα πολλο, δεν ξερω γιατι εχουν ακομα αδεια καζινο αν αυτο ειναι απατη και κλοπη, μαλλον κέρδισα μην πάρω τα λεφτά μου πίσω.

Αυτόματη μετάφραση:

και πάλι δεν έχω χρήματα για τεχνικούς λόγους, πού μπορεί να αναφερθεί αυτό το καζίνο για απάτη και κλοπή χρημάτων; 30 μέρες αναμονής είναι μάλλον πάρα πολλές. file

Αυτόματη μετάφραση:
dzejudzeju60

I get it; it sounds very frustrating!

Let's give Branislav some time to get familiar with the situation, and hopefully, the casino representative will be able to cooperate a bit better with him! The way I see it, we won't make it without a proper explanation from their side. Try to hold on! 🙏

Λοιπόν, θα περιμένω να δω τι μπορώ να κάνω

Αυτόματη μετάφραση:
dzejudzeju60

Let us know whenever you have something new, please. So we can track your progress.

Best of luck to you. 🙏

και ξέρετε κάτι για τα χρήματά μου, τα περιμένω για πάνω από ένα μήνα, γράφω στην ηλεκτρονική υποστήριξη Και εξακολουθεί να είναι το ίδιο, περιμένετε γιατί το τμήμα πληρωμών δεν έχει απαντήσει ακόμα και ούτω καθεξής

Αυτόματη μετάφραση:

και παλι πηρα την ιδια απαντηση απο αυτους, ιδια με την προηγουμενη φορα, αυτη η υποθεση ειναι καταλληλη για δικαστηριο, τι κανουν οι ανθρωποι, πες μου που να γραψω e-mail σχετικα με την αδεια καζινο τους γιατι εχω βαρεθει file

Αυτόματη μετάφραση:
dzejudzeju60

I know that if the casino doesn't give you any relevant answer, it's not pleasant. 

However, Branislav has contacted the casino, so I would recommend to wait for an answer from them and see what position they take. If the complaint is not resolved, Branislav will certainly suggest contacting the licensing authority. Try to give him some time and lets find out how the casino will react. 

Would that be possible ? 

εντάξει, ευχαριστώ για τη βοήθειά σας, με εκτίμηση

Αυτόματη μετάφραση:
dzejudzeju60

You're welcome, I hope it turns out fair and happy. Anything new you learn don't hesitate to let me know. I'll be eagerly waiting. 

Γεια σας, τα χρήματα επιστράφηκαν στον λογαριασμό μου στο καζίνο, σήμερα παρήγγειλα ανάληψη στον τραπεζικό μου λογαριασμό για 3η φορά, να δούμε τι θα γίνει αυτή τη φορά

Αυτόματη μετάφραση:
dzejudzeju60

Hm, so let's see if things move forward and if you manage to withdraw the money on 3x. Be sure to let Branislav know in your complaint and feel free to let us know here on the forum.

I will believe that this time it will end positively. 😊

Το ίδιο πρόβλημα και για μένα, απλά δεν θέλουν να πληρώσουν στο Bruce Bet Casino, έχω στείλει τα πάντα και πάντα απορρίπτεται. Αυτός ο ιστότοπος θέλει πίσω τα χρήματα που έχασαν, θέλει ο παίκτης να συνεχίσει να παίζει μέχρι ο λογαριασμός να φτάσει τα 0 €.

Αυτόματη μετάφραση:
sisdagi

Hi, I'm sorry to hear about your problems at the casino. According to what you describe, are you trying to successfully pass the account verification or am I wrong ? Did you send the documents and are they rejected ? Please let me know how long it takes and what the casino gives you as the reason. 

We will see if we can help you. 

12 3 4...9
Μετάβαση στη σελίδααπό 9 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα