Δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν τη διαδικασία ανάληψης, οπότε καταλαβαίνω ότι αν περιμένετε περισσότερο δεν είναι ευχάριστο. Εάν η αναμονή είναι μικρότερη, δεν νομίζω ότι είναι απαραίτητο να είστε δύσπιστοι και να ρωτήσετε το καζίνο ποια είναι η κατάσταση της απόσυρσης.
Εφόσον κάνατε ένα νέο αίτημα, υποθέτω ότι μπορεί να πάρει λίγο χρόνο ξανά, αλλά θα δούμε πώς θα εξελιχθούν όλα. Από τα στιγμιότυπα που δημοσίευσες στο chat, σου είπαν ότι θα πρέπει να κάνεις υπομονή.
Τέλος πάντων, έχετε ένα ανοιχτό παράπονο και αν δεν μπορείτε να βοηθήσετε τον εαυτό σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και η ομάδα μας θα είναι εκεί για εσάς.
Σταυρωμένα δάχτυλα θα πάρετε τα χρήματα το συντομότερο δυνατό. 🤞
We give casinos 14 days to sort out the withdrawal process, so I understand that if you wait longer it is not pleasant. If the wait is shorter, I don't think it's necessary to be skeptical and ask the casino what the status of the withdrawal is.
Since you made a new request, I suppose it might take a while again, but we'll see how it all turns out. From the screenshots you posted in the chat, they told you that you will have to be patient.
Anyway, you have an open complaint and if you can't help yourself, you can reach out to us and our team will be there for you.
Fingers crossed you get the money as soon as possible. 🤞
Αυτόματη μετάφραση: