Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBruce Bet Casino - γενική συζήτηση

Bruce Bet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από Gambit123
|
18.112 προβολές 148 απαντήσεις |
|
1 2 3...8
πριν από 11 μήνες

Παρά την εγκεκριμένη πληρωμή στις 16 Ιανουαρίου, εξακολουθώ να περιμένω την πληρωμή μου μέχρι σήμερα. Η υποστήριξη του καζίνο μου λέει απλώς να περιμένω να έρθουν τα χρήματα.

Απλώς πιστεύω ότι είναι ντροπή αυτό που συμβαίνει εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 11 μήνες

Try literally just clear my balance to 0 and after many conversations by mail or chat just telling me to wait and that is proceed to correct professionals to deal with it. And simply saying scram

schnipsy78
πριν από 11 μήνες

Agre with you simply saying site despite a twin of decent site's have big wishes for being SCAM site

schnipsy78
πριν από 11 μήνες

Ναι, αυτό το καζίνο ληστεύει κόσμο, περιμένω από τις 15 Ιανουαρίου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Ok so from beginning.

On 12.01 have put to widraw 1500

On site it appears in 3 parts 700,700,100. After waiting till 18.01 what have left to widraw was 2x700

So seeing have planty free spins have started activated them on the next day one 700 have been cancelled and reduced

filefilefilefile

mattmess
πριν από 11 μήνες

filefilefilefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
mattmess
πριν από 11 μήνες

After that have received what have left from one 700. Second one was still waiting for verification I haven't done nothing on site since then even written mail to confirm I don't have any active bonus end if I want to deactivate or something in response have got information I don't have any "bonus balance" and have waited till 20.01 when I get informed of widraw to be unable to get through skrill. And that should use other methods. So have done after 3 days thay cancelled my widraw and and take all money like thay do with first part without any explanation since today. THE END. filefilefilefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 11 μήνες
πριν από 11 μήνες

...

πριν από 11 μήνες

Παρά την εγκεκριμένη πληρωμή στις 16 Ιανουαρίου, εξακολουθώ να περιμένω την πληρωμή μου μέχρι σήμερα. Η υποστήριξη του καζίνο μου λέει απλώς να περιμένω να έρθουν τα χρήματα.

Απλώς πιστεύω ότι είναι ντροπή αυτό που συμβαίνει εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Hello, I saw that you have lodged a complaint and I have heard that you have already requested the withdrawals earlier. One of them has already arrived on 16.1 and now you are waiting for the next one. We give casinos 14 days to resolve withdrawals, so you are already within that time frame. 

Besides the fact that you have to wait, the casino hasn't told you anything else yet ? 

As for the complaint, it would be helpful if you could answer Tomas' questions so he can move forward. 

I firmly believe that you will be able to get the second part and you will be satisfied. 

If you'd like an update, let me know. 

πριν από 11 μήνες

Try literally just clear my balance to 0 and after many conversations by mail or chat just telling me to wait and that is proceed to correct professionals to deal with it. And simply saying scram

πριν από 11 μήνες

I suppose the casino does some additional checks, but since your balance dropped to zero, I figured the casino would have a reason for that. I was expecting that there might be some violation of the Terms and Conditions, but that's just my guess. Until we have an answer from the casino why this happened, we can only guess. 

So, if you find out why it happened, you can certainly share it with us. 

Also, you have a complaint, so our team will try to help you in this situation. 

Hopefully everything will be resolved fairly. 

πριν από 11 μήνες

Ναι, αυτό το καζίνο ληστεύει κόσμο, περιμένω από τις 15 Ιανουαρίου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Hi, I also saw that you have an open complaint and therefore you are all in the same situation I feel. You haven't learned anything new about the withdrawal yet either ? 

πριν από 11 μήνες

...

πριν από 11 μήνες

Hey, I reckon you've read this conversation and when you wrote here I was wondering if you have a problem in this casino too ? Or did you just want to express your sympathy towards the other players ? 


πριν από 11 μήνες

και γεια σας, μου επέστρεψαν όλα τα λεφτά στον λογαριασμό του παιχνιδιού, τώρα έχω ξαναπληρώσει με έμβασμα, η τράπεζα είναι από χθες, περιμένει επαλήθευση, θα δούμε αν θα στείλουν ή θα είναι πάλι το ίδιο file

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 11 μήνες

No of course I have already been asking about the reason for that action but only answer is that they already have tell team who is doing such things and just telling me to wait patiently. How anyone could be patient when he sees some very suspicious behaviour from casino site. Especially if it's first time after playing for few god years and see plenty of casino sites but never like that

dzejudzeju60
πριν από 11 μήνες

Σας εύχομαι καλή επιτυχία με αυτό. Δυστυχώς, πιστεύω ότι δεν θα λάβετε την πληρωμή σας με αυτόν τον τρόπο.


Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 11 μήνες

αφιερωμένο σε ειδικούς και πρέπει να περιμένετε. Δυστυχώς, το καζίνο επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά με τους κανόνες και τους κανονισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

και γεια σας, μου επέστρεψαν όλα τα λεφτά στον λογαριασμό του παιχνιδιού, τώρα έχω ξαναπληρώσει με έμβασμα, η τράπεζα είναι από χθες, περιμένει επαλήθευση, θα δούμε αν θα στείλουν ή θα είναι πάλι το ίδιο file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Also did you get any reason why your money was returned to your gaming account ? 

Anyway, when you made a new withdrawal via bank transfer, make sure you let us know if the money has arrived or if you are still in the same situation. 

πριν από 11 μήνες

No of course I have already been asking about the reason for that action but only answer is that they already have tell team who is doing such things and just telling me to wait patiently. How anyone could be patient when he sees some very suspicious behaviour from casino site. Especially if it's first time after playing for few god years and see plenty of casino sites but never like that

πριν από 11 μήνες

I understand your frustration and that the reason in this case would certainly be good to know at least for comfort. 

However, while the casino is checking your account, they will probably inform you only when they have completed this process. 

And since you already have a complaint, our team will be available to try to help, but for now we will have to be patient. 

Let us know if anything changes. 

πριν από 11 μήνες

αφιερωμένο σε ειδικούς και πρέπει να περιμένετε. Δυστυχώς, το καζίνο επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά με τους κανόνες και τους κανονισμούς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Yes, so far you are in the same situation as the other players. You will have to wait until the checks are over and the casino tells you what to do. We give casinos 14 days to resolve the withdrawal, so if nothing changes by then and the casino hasn't paid you back, our team will try to help. 

You will need to be patient in the meantime. 

Good luck. ☘️

Jaro
πριν από 11 μήνες

o απο 23 Ιανουαρίου περιμένω να επαληθευτούν τα λεφτά, ξαναγράφουν τα ίδια, λέγοντάς μου να περιμένω γιατί μπορεί να είναι περισσότερο, είναι ήδη εκεί, δεν είναι σπουδαίο, περιμένω για τα χρήματα για σχεδόν ένα μήνα, δεν είναι σοβαρό καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα