Νομίζω ότι το Casino Guru δεν μπορεί να κάνει τίποτα εάν ο υπεύθυνος του καζίνο δεν έρθει σε επαφή.
Είναι απλώς χάσιμο χρόνου. Το τελευταίο μου αίτημα διαβεβαιώθηκε από την Irina chat!!! Ότι η πληρωμή
Σταδιακή επεξεργασία λόγω υπερβολικά πολλών πληρωμών
Η υπομονή σας εκτιμάται ιδιαίτερα καθώς εργαζόμαστε μέσω μιας μεγάλης ουράς πληρωμών. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να επιλύσουμε αυτό το ζήτημα και η πληρωμή σας θα διευθετηθεί σύντομα.
1
I think Casino Guru can't do anything if the casino operator doesn't get in touch.
It's just a waste of time. My last request was assured by Irina chat!!! That the payment
Gradually processed due to too many payouts
Your patience is greatly appreciated as we work through a long queue of payments. We're making every effort to resolve this issue, and your payment will be addressed soon.
1
Ich denke das Casino guru nichts machen kann den wenn der Casino Betreiber sich nicht melden.
Ist nur Zeitverschwendung. Meine letzte Anfrage wurde von Irina chat versichert!!! Das die Auszahlung
Nach und nach bearbeiten werden wegen zu vielen Auszahlung ist
Your patience is greatly appreciated as we work through a long queue of payments. We're making every effort to resolve this issue, and your payment will be addressed soon.
1
Αυτόματη μετάφραση: