Το Tumblewins είναι ένα ψεύτικο καζίνο απάτης. Εξαργύρωση για εβδομάδες σε εκκρεμότητα. Καμία επαφή, καμία απάντηση. Γιατί ο γκουρού του καζίνο δεν μας αφήνει να βάλουμε στη μαύρη λίστα αυτόν τον ιστότοπο του tumblewins;
Tumblewins is a fake and scam casino. Cash out over weeks pending. No contact, no answer. Why casino guru don't let us to blacklist this tumblewins site?
Γειά σου,
Αν και μπορώ να εκτιμήσω ότι ορισμένοι παίκτες πιστεύουν ότι η μαύρη λίστα είναι μια αξιόλογη πρακτική, δεν είμαι πολύ σίγουρος ποια είναι τα αποτελέσματα. Όταν λέτε ότι θα θέλατε να απαγορεύσετε το καζίνο, εννοείτε να το κρύψετε από τους παίκτες; Θα εξαφανιστεί η κριτική του;
Ας υποθέσουμε για μια στιγμή ότι «κρύβουμε» τις ιδιότητες του καζίνο. Θα κέρδιζαν άλλοι από αυτό; Ποια είναι η γνώμη σας;
Τώρα όλοι οι παίκτες είναι ευπρόσδεκτοι να περιηγηθούν στα σχόλια των χρηστών του, να συζητήσουν θέματα στο φόρουμ, να δουν τα παράπονα, να ανακαλύψουν ότι δεν συνιστούμε να παίξετε εκεί. Πιστεύετε ότι η απόκρυψη όλων αυτών θα βοηθούσε άλλους να λάβουν τεκμηριωμένες αποφάσεις;
Οι περισσότεροι άνθρωποι στο Casino Guru πιστεύουν ότι αυτό θα ήταν μια κακή κλήση.
Hello,
Although I can appreciate that some players think blacklisting is a worthwhile practice, I am not too sure what the effects are. When you say you would like to ban the casino, do you mean to hide it from players? Shall its review vanish?
Assume for a moment that we "hide" the casino properties. Would others gain from it? What is your opinion?
Now all players are welcome to browse its user feedback, discuss issues on the forum, view the complaints, find out that we do not recommend playing there. Do you think hiding all of these would help others make informed decisions?
Most people at Casino Guru think that would be a bad call.
Σχετικά με το CIL, το έχετε διαβάσει αυτό;
"Δυστυχώς, η CIL δεν έχει παρουσία στο διαδίκτυο και οι πληροφορίες σχετικά με αυτές είναι πολύ σπάνιες, επομένως δεν είναι σαφές τι ακριβώς απαιτείται από τους κατόχους άδειας για να μπορούν να λειτουργούν. Επίσης, φαίνεται να δίνεται λίγη προσοχή στις διαδικασίες υπεύθυνου τζόγου και καμία επίσημη καταγγελία διαδικασία για τους παίκτες Αυτό θέτει πολλές αμφιβολίες για την ασφάλεια και την αξιοπιστία των καζίνο που λειτουργούν με αυτήν την άδεια, και έτσι οι παίκτες θα πρέπει να είναι προσεκτικοί σχετικά με τις τοποθεσίες που επιλέγουν να παίξουν.
( https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-2 👈)
Regarding CIL, have you read this?
"Unfortunately, C.I.L. has no presence online and information about them is very scarce, so it is unclear exactly what is required of licensees for them to be able to operate. There also appears to be little attention to responsible gambling procedures, and no formal complaints procedure for players. This casts a lot of doubt on the safety and reliability of casinos operating under this license, and so players should be careful about which sites they choose to play at."
(https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-2 👈)
Ναι, ως παίκτης πρέπει πάντα να προσέχεις πού παίζεις και ίσως να αποφεύγεις αυτά τα νέα καζίνο. Μπορούμε μόνο να παραπονεθούμε και να περιμένουμε μέχρι να εξαφανιστούν τα καζίνο από την αγορά και να παίξουμε μόνο σε νόμιμα καζίνο. Μαθαίνουμε μόνο από την εμπειρία και αυτός ο γκουρού του σκάφους και οι άλλοι πίνακες είναι χρήσιμοι γιατί τελικά εμείς είμαστε αυτοί που αποφασίζουμε ποιος θα επιβιώσει γιατί χωρίς παίκτες δεν υπάρχουν καζίνο 🤷♀️
Yes, as a player you always have to be careful where you play and maybe avoid these new casinos. We can only complain and wait until the casinos disappear from the market and only play in legal casinos. We only learn from experience and this board guru and other boards are helpful because in the end we are the ones who decide who survives because without players there are no casinos 🤷♀️
Ja man muss als Spieler immer aufpassen wo man spielt .und vielleicht diese neue Casinos vermeiden wir können uns nur beschweren und abwarten bis die casino von Markt verschwinden und nur noch in legaler Casino spielen wir Lehren nur aus Erfahrung und diese Board guru und andere board sind hilfreich denn am ende sind wir die entscheiden wer überlebt denn ohne Spieler kein Casinos 🤷♀️
Το ίδιο νομίζω! Υπάρχουν καλύτερα καζίνο, αυτή τη στιγμή παίζω σε άλλο καζίνο με επιτυχία, με εκτίμηση Giovanni
I think the same! There are better casinos, at the moment I am playing at another casino with success, best regards Giovanni
Das gleiche denke ich auch! haber gibt besser casino zurzeit spiele ich eine andere casino mit erfolg mfg Giovanni
Χαίρομαι λοιπόν που τα πάτε καλά τουλάχιστον αλλού. Ελπίζω ότι θα συνεχιστεί και ότι θα καταφέρετε επίσης να λύσετε το πρόβλημα με αυτό το καζίνο.
Σύμφωνα με την καταγγελία που έχω δει, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το καζίνο σύντομα, οπότε θα δούμε. 🙂
So I am glad that you are doing well at least elsewhere. I hope that it will continue and that you will also manage to solve the problem with this casino.
According to the complaint I have seen, the casino should be contacted soon so we will see. 🙂
Ναι, ως παίκτης πρέπει πάντα να προσέχεις πού παίζεις και ίσως να αποφεύγεις αυτά τα νέα καζίνο. Μπορούμε μόνο να παραπονεθούμε και να περιμένουμε μέχρι να εξαφανιστούν τα καζίνο από την αγορά και να παίξουμε μόνο σε νόμιμα καζίνο. Μαθαίνουμε μόνο από την εμπειρία και αυτός ο γκουρού του σκάφους και οι άλλοι πίνακες είναι χρήσιμοι γιατί τελικά εμείς είμαστε αυτοί που αποφασίζουμε ποιος θα επιβιώσει γιατί χωρίς παίκτες δεν υπάρχουν καζίνο 🤷♀️
Yes, as a player you always have to be careful where you play and maybe avoid these new casinos. We can only complain and wait until the casinos disappear from the market and only play in legal casinos. We only learn from experience and this board guru and other boards are helpful because in the end we are the ones who decide who survives because without players there are no casinos 🤷♀️
Ja man muss als Spieler immer aufpassen wo man spielt .und vielleicht diese neue Casinos vermeiden wir können uns nur beschweren und abwarten bis die casino von Markt verschwinden und nur noch in legaler Casino spielen wir Lehren nur aus Erfahrung und diese Board guru und andere board sind hilfreich denn am ende sind wir die entscheiden wer überlebt denn ohne Spieler kein Casinos 🤷♀️
Νομίζω ότι το συνόψισες πολύ καλά. Είναι σημαντικό για τους παίκτες να βρίσκουν όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες και όταν μιλάτε για φρέσκα καζίνο είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε περιπτώσεις όπως αυτή. Τις περισσότερες φορές δεν έχουμε μεγάλη εμπειρία από τους παίκτες αμέσως και είναι δύσκολο να αξιολογήσουμε αν ένα καζίνο θα είναι καλό ή όχι. Και γι' αυτό θα έπαιζα σε αυτά που προσωπικά έχω αποδεδειγμένο ιστορικό και δεν έχω μεγάλα προβλήματα. Με τον καιρό μάλλον θα έψαχνα για άλλους, αλλά θα με ενδιέφερε να δω πώς τα πήγαν άλλοι παίκτες εκεί και τι πέρασαν. Χωρίς αυτό δεν θα είχα καταθέσει πουθενά. 🙂
I think you summed it up pretty well. It's important for players to find as much information as possible and when you talk about fresh casinos it's especially important in cases like this. Most of the time we don't have much experience from the players right away and it's hard to evaluate whether a casino will be good or not. And that's why I would play in the ones that I personally have a proven track record and not have big problems. Over time I would probably look for others but I would be interested to see how other players have fared there and what they went through. Without that I wouldn't have deposited anywhere. 🙂
Η Betsolino μόλις απάντησε στο παράπονό μου, αλλά εξακολουθώ να έχω πολύ λίγες ελπίδες.
Νομίζω ότι είναι περισσότερο θέμα χρόνου δισταγμού από το καζίνο.
Απλά ήθελα να σε ενημερώσω.
Betsolino has just responded to my complaint, but I still have very little hope.
I think it's more a matter of time hesitation from the casino.
Just wanted to let you know.
Betsolino hat soeben auf meine Beschwerde reagiert , habe dennoch sehr sehr wenig Hoffnung.
Ich denke es ist eher Zeit zögern vom Casino.
Wollte es Euch nur Wissen lassen.
Η Betsolino μόλις απάντησε στο παράπονό μου, αλλά εξακολουθώ να έχω πολύ λίγες ελπίδες.
Νομίζω ότι είναι περισσότερο θέμα χρόνου δισταγμού από το καζίνο.
Απλά ήθελα να σε ενημερώσω.
Betsolino has just responded to my complaint, but I still have very little hope.
I think it's more a matter of time hesitation from the casino.
Just wanted to let you know.
Betsolino hat soeben auf meine Beschwerde reagiert , habe dennoch sehr sehr wenig Hoffnung.
Ich denke es ist eher Zeit zögern vom Casino.
Wollte es Euch nur Wissen lassen.
Χμμ, αλλά μέχρι στιγμής κανένα παράπονο δεν έχει πιο συγκεκριμένη εξήγηση. Τουλάχιστον δεν το έχω δει πουθενά. Ελπίζω λοιπόν ότι εμείς και εσείς θα το φτάσουμε σύντομα και θα μπορέσει να λυθεί.😕
Hmm but so far no complaint has had a more concrete explanation. At least I haven't seen it anywhere. So I hope that we and you will get to it soon and it can be resolved.😕
Γι' αυτό ακριβώς είμαι τόσο δύσπιστος. Πάντα οι ίδιες προτάσεις χωρίς λόγο, πολύ χρόνο, τίποτα.
Λαμβάνουμε επίσης την ίδια ακριβώς απάντηση που γράφει η Betsolino εδώ στην ενότητα παραπόνων μέσω email ή ζωντανής συνομιλίας.
Δεν θα γίνει τίποτα, περισσότερος χρόνος = περισσότερα χρήματα.
That's exactly why I'm so skeptical. Always the same sentences without a reason, a length of time, nothing.
We also receive the exact same answer that Betsolino writes here in the complaints section via email or live chat.
Nothing will happen, more time = more money.
Genau deshalb bin ich so skeptisch. Immer die gleichen Sätze ohne einen Grund , eine Zeitdauer , nichts.
Genau diese Antwort, wie sie Betsolino hier bie den Beschwerden schreibt , bekommen wir auch per Email oder im Live Chat zu hören.
Da wird nichts passieren , mehr Zeit `= mehr Geld.
Γι' αυτό ακριβώς είμαι τόσο δύσπιστος. Πάντα οι ίδιες προτάσεις χωρίς λόγο, πολύ χρόνο, τίποτα.
Λαμβάνουμε επίσης την ίδια ακριβώς απάντηση που γράφει η Betsolino εδώ στην ενότητα παραπόνων μέσω email ή ζωντανής συνομιλίας.
Δεν θα γίνει τίποτα, περισσότερος χρόνος = περισσότερα χρήματα.
That's exactly why I'm so skeptical. Always the same sentences without a reason, a length of time, nothing.
We also receive the exact same answer that Betsolino writes here in the complaints section via email or live chat.
Nothing will happen, more time = more money.
Genau deshalb bin ich so skeptisch. Immer die gleichen Sätze ohne einen Grund , eine Zeitdauer , nichts.
Genau diese Antwort, wie sie Betsolino hier bie den Beschwerden schreibt , bekommen wir auch per Email oder im Live Chat zu hören.
Da wird nichts passieren , mehr Zeit `= mehr Geld.
Λοιπόν, υποθέτω ότι μόνο ο χρόνος θα δείξει πώς θα είναι πραγματικά και αν θα προσπαθήσουν να επιλύσουν τα παράπονα που έχουν. Το ελπίζω.
Well, I guess only time will tell how it will really be and whether they will try to resolve the complaints they have. I hope so.
Αυτήν τη στιγμή δεν κυκλοφορούν νέα παράπονα στο trustpilot, μόνο 3, τα οποία δεν μπορώ να καταλάβω. Υπάρχουν 12 αναφορές στο Casino Guru. Λοιπόν, άνθρωποι, αν δεν παραπονεθείτε και δεν γράψετε κριτικές, θα συνεχίσουν να απατούν.
There are currently no new complaints circulating on trustpilot, only 3, which I cannot understand. There are 12 reported on Casino Guru. Well, people, if you do not complain and do not write reviews, they will continue to cheat.
Ist zur zeit keine neue Beschwerde im Umlauf bei trustpilot nur 3 das kann ich nicht verstehen bei Casino guru sind 12 gemeldet. nun leute wenn ihr euch nicht beschwert und keine Rezensionen schreibt machen diese betrügen weiter
Δεν τα βλέπω πια στα αποτελέσματα αναζήτησής μου. Όταν ψάχνω για το Betsolino, βρίσκω μόνο αυτό το νήμα του φόρουμ.
I don’t see them anymore in my search results. When I’m searching for Betsolino I only find this forum thread.
Προσπάθησα να μάθω τι μπορεί να κρύβεται πίσω από αυτό το πρόβλημα και έμαθα ότι το καζίνο δεν έχει άδεια για την Ολλανδία, γι' αυτό δεν εμφανίζεται για εσάς. Φαίνεται λοιπόν ότι μάλλον δεν θα το δείτε καν. 😕
I tried to find out what might be behind this problem and I learned that the casino doesn't have a license for Netherlands, so that's why it's not showing up for you. So it looks like you probably won't even see it. 😕
Εντάξει αυτό είναι περίεργο! Μέχρι την περασμένη εβδομάδα είδα τέλεια την κριτική… Και τώρα έφυγε
Okay that’s strange! I till last week I saw the review perfectly… And now it’s gone
Ναι, προφανώς θα μπορείτε να βλέπετε μόνο καζίνο που έχουν άδεια KSA. Τέλος πάντων, αν αλλάξει κάτι και τύχει να πάρεις κάποιες νέες πληροφορίες, νομίζω ότι το καλωσορίζουμε όλοι.
Yes, apparently you will only be able to see casinos that have a KSA license. Anyway, if something changes and you happen to get some new information I think we all welcome it.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.