ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 22)

πριν από 4 μήνες από davex3
|
43264 προβολές 587 απαντήσεις |
|
1...21 22 23...30
Προσθήκη ανάρτησης
rayanmaxim68
πριν από 2 μήνες

file

πριν από 2 μήνες

Tumblewins is a fake and scam casino. Cash out over weeks pending. No contact, no answer. Why casino guru don't let us to blacklist this tumblewins site?

πριν από 2 μήνες

Hello,

Although I can appreciate that some players think blacklisting is a worthwhile practice, I am not too sure what the effects are. When you say you would like to ban the casino, do you mean to hide it from players? Shall its review vanish?

Assume for a moment that we "hide" the casino properties. Would others gain from it? What is your opinion?

Now all players are welcome to browse its user feedback, discuss issues on the forum, view the complaints, find out that we do not recommend playing there. Do you think hiding all of these would help others make informed decisions?

Most people at Casino Guru think that would be a bad call.

rayanmaxim68
πριν από 2 μήνες

Regarding CIL, have you read this?

"Unfortunately, C.I.L. has no presence online and information about them is very scarce, so it is unclear exactly what is required of licensees for them to be able to operate. There also appears to be little attention to responsible gambling procedures, and no formal complaints procedure for players. This casts a lot of doubt on the safety and reliability of casinos operating under this license, and so players should be careful about which sites they choose to play at."

(https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-2 👈)

Radka
πριν από 2 μήνες

Ναι, ως παίκτης πρέπει πάντα να προσέχεις πού παίζεις και ίσως να αποφεύγεις αυτά τα νέα καζίνο. Μπορούμε μόνο να παραπονεθούμε και να περιμένουμε μέχρι να εξαφανιστούν τα καζίνο από την αγορά και να παίξουμε μόνο σε νόμιμα καζίνο. Μαθαίνουμε μόνο από την εμπειρία και αυτός ο γκουρού του σκάφους και οι άλλοι πίνακες είναι χρήσιμοι γιατί τελικά εμείς είμαστε αυτοί που αποφασίζουμε ποιος θα επιβιώσει γιατί χωρίς παίκτες δεν υπάρχουν καζίνο 🤷‍♀️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Το ίδιο νομίζω! Υπάρχουν καλύτερα καζίνο, αυτή τη στιγμή παίζω σε άλλο καζίνο με επιτυχία, με εκτίμηση Giovanni file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

So I am glad that you are doing well at least elsewhere. I hope that it will continue and that you will also manage to solve the problem with this casino. 

According to the complaint I have seen, the casino should be contacted soon so we will see. 🙂

πριν από 2 μήνες

Ναι, ως παίκτης πρέπει πάντα να προσέχεις πού παίζεις και ίσως να αποφεύγεις αυτά τα νέα καζίνο. Μπορούμε μόνο να παραπονεθούμε και να περιμένουμε μέχρι να εξαφανιστούν τα καζίνο από την αγορά και να παίξουμε μόνο σε νόμιμα καζίνο. Μαθαίνουμε μόνο από την εμπειρία και αυτός ο γκουρού του σκάφους και οι άλλοι πίνακες είναι χρήσιμοι γιατί τελικά εμείς είμαστε αυτοί που αποφασίζουμε ποιος θα επιβιώσει γιατί χωρίς παίκτες δεν υπάρχουν καζίνο 🤷‍♀️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I think you summed it up pretty well. It's important for players to find as much information as possible and when you talk about fresh casinos it's especially important in cases like this. Most of the time we don't have much experience from the players right away and it's hard to evaluate whether a casino will be good or not. And that's why I would play in the ones that I personally have a proven track record and not have big problems. Over time I would probably look for others but I would be interested to see how other players have fared there and what they went through. Without that I wouldn't have deposited anywhere. 🙂

πριν από 2 μήνες

Η Betsolino μόλις απάντησε στο παράπονό μου, αλλά εξακολουθώ να έχω πολύ λίγες ελπίδες.

Νομίζω ότι είναι περισσότερο θέμα χρόνου δισταγμού από το καζίνο.

Απλά ήθελα να σε ενημερώσω.

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 2 μήνες

And what did they reply?

vakah86
πριν από 2 μήνες

I think they’re just ‘buying’ extra time…

πριν από 2 μήνες

Η Betsolino μόλις απάντησε στο παράπονό μου, αλλά εξακολουθώ να έχω πολύ λίγες ελπίδες.

Νομίζω ότι είναι περισσότερο θέμα χρόνου δισταγμού από το καζίνο.

Απλά ήθελα να σε ενημερώσω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hmm but so far no complaint has had a more concrete explanation. At least I haven't seen it anywhere. So I hope that we and you will get to it soon and it can be resolved.😕

Jaro
πριν από 2 μήνες

Γι' αυτό ακριβώς είμαι τόσο δύσπιστος. Πάντα οι ίδιες προτάσεις χωρίς λόγο, πολύ χρόνο, τίποτα.

Λαμβάνουμε επίσης την ίδια ακριβώς απάντηση που γράφει η Betsolino εδώ στην ενότητα παραπόνων μέσω email ή ζωντανής συνομιλίας.

Δεν θα γίνει τίποτα, περισσότερος χρόνος = περισσότερα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I saw that the Betsolino review on this website is gone?

πριν από 2 μήνες

Γι' αυτό ακριβώς είμαι τόσο δύσπιστος. Πάντα οι ίδιες προτάσεις χωρίς λόγο, πολύ χρόνο, τίποτα.

Λαμβάνουμε επίσης την ίδια ακριβώς απάντηση που γράφει η Betsolino εδώ στην ενότητα παραπόνων μέσω email ή ζωντανής συνομιλίας.

Δεν θα γίνει τίποτα, περισσότερος χρόνος = περισσότερα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Well, I guess only time will tell how it will really be and whether they will try to resolve the complaints they have. I hope so. 

πριν από 2 μήνες

I saw that the Betsolino review on this website is gone?

πριν από 2 μήνες

Hi, the review isn't gone, you can't get to it or what's the problem ? 

πριν από 2 μήνες

Αυτήν τη στιγμή δεν κυκλοφορούν νέα παράπονα στο trustpilot, μόνο 3, τα οποία δεν μπορώ να καταλάβω. Υπάρχουν 12 αναφορές στο Casino Guru. Λοιπόν, άνθρωποι, αν δεν παραπονεθείτε και δεν γράψετε κριτικές, θα συνεχίσουν να απατούν.

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

I don’t see them anymore in my search results. When I’m searching for Betsolino I only find this forum thread.

Boyke123
πριν από 2 μήνες
Boyke123
πριν από 2 μήνες

I tried to find out what might be behind this problem and I learned that the casino doesn't have a license for Netherlands, so that's why it's not showing up for you. So it looks like you probably won't even see it. 😕

Jaro
πριν από 2 μήνες

Okay that’s strange! I till last week I saw the review perfectly… And now it’s gone

Boyke123
πριν από 2 μήνες

Yes, apparently you will only be able to see casinos that have a KSA license. Anyway, if something changes and you happen to get some new information I think we all welcome it. 

1...21 22 23...30
Μετάβαση στη σελίδααπό 30 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα