ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 22)

πριν από 3 μήνες από davex3
|
28511 προβολές 560 απαντήσεις |
|
1...21 22 23...29
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

hi, they just told me they had a backlog. I have since told them i would like to file a complaint and now conveniently the live chat will not open and i haven't received any responses to my emails.

πριν από 1 μήνα

It was probably not the best idea to mention it, but I still firmly believe that the casino will try to resolve this situation. Lately quite a few players have been coming in with the same problem as you and if nothing is done about it, then the safety index can take a big hit. 

So I will wait to see if you have any news or not. Feel free to share then.

πριν από 1 μήνα

Γεια σου Jaro, έλαβα ένα email για πρώτη φορά σήμερα, είναι θαύμα που το καζίνο είναι ζωντανό😂😂😂😂😂 file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Well, I guess it didn't tell us much, so I hope they will manage to resolve their issues as soon as possible. But so far it's the same old song. I wonder if there will be some positive news in the near future. 

Jaro
πριν από 1 μήνα

Το ίδιο νομίζω! Υπάρχουν καλύτερα καζίνο, αυτή τη στιγμή παίζω σε άλλο καζίνο με επιτυχία, με εκτίμηση Giovanni file

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Torich23 διαγράφηκε από Radka
Αιτία: Διαφήμιση
πριν από 1 μήνα

Tumblewins is a fake and scam casino. Cash out over weeks pending. No contact, no answer. Why casino guru don't let us to blacklist this tumblewins site?

πριν από 1 μήνα

Δείτε τα πάντα εδώ, προειδοποίησα για αυτόν τον ιστότοπο!


Αυτόματη μετάφραση:
krrre1
πριν από 1 μήνα

Όπως βλέπω έχετε έγκυρη άδεια και μπορείτε να παραπονεθείτε φωτογραφία file

Αυτόματη μετάφραση:
rayanmaxim68
πριν από 1 μήνα

file

πριν από 1 μήνα

Tumblewins is a fake and scam casino. Cash out over weeks pending. No contact, no answer. Why casino guru don't let us to blacklist this tumblewins site?

πριν από 1 μήνα

Hello,

Although I can appreciate that some players think blacklisting is a worthwhile practice, I am not too sure what the effects are. When you say you would like to ban the casino, do you mean to hide it from players? Shall its review vanish?

Assume for a moment that we "hide" the casino properties. Would others gain from it? What is your opinion?

Now all players are welcome to browse its user feedback, discuss issues on the forum, view the complaints, find out that we do not recommend playing there. Do you think hiding all of these would help others make informed decisions?

Most people at Casino Guru think that would be a bad call.

rayanmaxim68
πριν από 1 μήνα

Regarding CIL, have you read this?

"Unfortunately, C.I.L. has no presence online and information about them is very scarce, so it is unclear exactly what is required of licensees for them to be able to operate. There also appears to be little attention to responsible gambling procedures, and no formal complaints procedure for players. This casts a lot of doubt on the safety and reliability of casinos operating under this license, and so players should be careful about which sites they choose to play at."

(https://casino.guru/licensing-authorities/curacao-license-2 👈)

Radka
πριν από 1 μήνα

Ναι, ως παίκτης πρέπει πάντα να προσέχεις πού παίζεις και ίσως να αποφεύγεις αυτά τα νέα καζίνο. Μπορούμε μόνο να παραπονεθούμε και να περιμένουμε μέχρι να εξαφανιστούν τα καζίνο από την αγορά και να παίξουμε μόνο σε νόμιμα καζίνο. Μαθαίνουμε μόνο από την εμπειρία και αυτός ο γκουρού του σκάφους και οι άλλοι πίνακες είναι χρήσιμοι γιατί τελικά εμείς είμαστε αυτοί που αποφασίζουμε ποιος θα επιβιώσει γιατί χωρίς παίκτες δεν υπάρχουν καζίνο 🤷‍♀️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Το ίδιο νομίζω! Υπάρχουν καλύτερα καζίνο, αυτή τη στιγμή παίζω σε άλλο καζίνο με επιτυχία, με εκτίμηση Giovanni file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

So I am glad that you are doing well at least elsewhere. I hope that it will continue and that you will also manage to solve the problem with this casino. 

According to the complaint I have seen, the casino should be contacted soon so we will see. 🙂

πριν από 1 μήνα

Ναι, ως παίκτης πρέπει πάντα να προσέχεις πού παίζεις και ίσως να αποφεύγεις αυτά τα νέα καζίνο. Μπορούμε μόνο να παραπονεθούμε και να περιμένουμε μέχρι να εξαφανιστούν τα καζίνο από την αγορά και να παίξουμε μόνο σε νόμιμα καζίνο. Μαθαίνουμε μόνο από την εμπειρία και αυτός ο γκουρού του σκάφους και οι άλλοι πίνακες είναι χρήσιμοι γιατί τελικά εμείς είμαστε αυτοί που αποφασίζουμε ποιος θα επιβιώσει γιατί χωρίς παίκτες δεν υπάρχουν καζίνο 🤷‍♀️

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I think you summed it up pretty well. It's important for players to find as much information as possible and when you talk about fresh casinos it's especially important in cases like this. Most of the time we don't have much experience from the players right away and it's hard to evaluate whether a casino will be good or not. And that's why I would play in the ones that I personally have a proven track record and not have big problems. Over time I would probably look for others but I would be interested to see how other players have fared there and what they went through. Without that I wouldn't have deposited anywhere. 🙂

πριν από 1 μήνα

Η Betsolino μόλις απάντησε στο παράπονό μου, αλλά εξακολουθώ να έχω πολύ λίγες ελπίδες.

Νομίζω ότι είναι περισσότερο θέμα χρόνου δισταγμού από το καζίνο.

Απλά ήθελα να σε ενημερώσω.

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 1 μήνα

And what did they reply?

vakah86
πριν από 1 μήνα

I think they’re just ‘buying’ extra time…

πριν από 1 μήνα

Η Betsolino μόλις απάντησε στο παράπονό μου, αλλά εξακολουθώ να έχω πολύ λίγες ελπίδες.

Νομίζω ότι είναι περισσότερο θέμα χρόνου δισταγμού από το καζίνο.

Απλά ήθελα να σε ενημερώσω.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hmm but so far no complaint has had a more concrete explanation. At least I haven't seen it anywhere. So I hope that we and you will get to it soon and it can be resolved.😕

Jaro
πριν από 1 μήνα

Γι' αυτό ακριβώς είμαι τόσο δύσπιστος. Πάντα οι ίδιες προτάσεις χωρίς λόγο, πολύ χρόνο, τίποτα.

Λαμβάνουμε επίσης την ίδια ακριβώς απάντηση που γράφει η Betsolino εδώ στην ενότητα παραπόνων μέσω email ή ζωντανής συνομιλίας.

Δεν θα γίνει τίποτα, περισσότερος χρόνος = περισσότερα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Boyke123 διαγράφηκε
πριν από 1 μήνα

I saw that the Betsolino review on this website is gone?

1...21 22 23...29
Μετάβαση στη σελίδααπό 29 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη