ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 21)

πριν από 3 μήνες από davex3
|
28483 προβολές 560 απαντήσεις |
|
1...20 21 22...29
Προσθήκη ανάρτησης
xSerious169
πριν από 1 μήνα

ουάου και χαχα, υποθέτω ότι είναι απλώς χάσιμο χρόνου. Ελπίζω όμως να λάβετε τα χρήματά σας σύντομα και στη συνέχεια όλοι μετά από αυτό 😉 σταυρωμένα δάχτυλα!

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 1 μήνα

They gave you same answer that they give on live support xDD

πριν από 1 μήνα

Το παράπονό μου μόλις απαντήθηκε. «Διερευνούν το πρόβλημα».

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Normally, I don't believe that they have contacted us and therefore that they will try to find out what is going on. That's good news and I hope you get the money. 

However, I wonder why it is not the same for the other players. 😕

πριν από 1 μήνα

I have over £8000 in my account with this casino... I'll give anyone 20% if they can recover it! haha 😂

Jaro
πριν από 1 μήνα

Κάθε μέρα όλοι παραπονιούνται στο Casino Haber η απάντηση είναι πάντα η ίδια και μετά περνούν οι μέρες και δεν συμβαίνει τίποτα, τότε καλή τύχη jaro

Αυτόματη μετάφραση:
broganjohnson33
πριν από 1 μήνα

Δώσε μου το 20% αμέσως γιατί πριν πάρεις τα λεφτά έχουν περάσει μέρες, μήνες και χρόνια και τα καζίνο πίνουν κακιά Margerita στις Μαλδίβες 😁

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

I have over £8000 in my account with this casino... I'll give anyone 20% if they can recover it! haha 😂

πριν από 1 μήνα

Hello, I see that you have also resorted to filing a complaint, so let's see if the casino will also write you off or if your complaint will remain unresolved. Did they tell you the reason why you don't have your money ? 

πριν από 1 μήνα

Κάθε μέρα όλοι παραπονιούνται στο Casino Haber η απάντηση είναι πάντα η ίδια και μετά περνούν οι μέρες και δεν συμβαίνει τίποτα, τότε καλή τύχη jaro

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Yes, that may be true, but in some cases the casino does not even write back and complaint has been closed as unresolved. This is at least some difference and I wonder if they will do it in the resolution and try to pay the players. I wish that was the case.  

Jaro
πριν από 1 μήνα

hi, they just told me they had a backlog. I have since told them i would like to file a complaint and now conveniently the live chat will not open and i haven't received any responses to my emails.

Δημοσίευση από rayanmaxim68 διαγράφηκε
broganjohnson33
πριν από 1 μήνα

Γεια σου Jaro, έλαβα ένα email για πρώτη φορά σήμερα, είναι θαύμα που το καζίνο είναι ζωντανό😂😂😂😂😂 file

Αυτόματη μετάφραση:
broganjohnson33
πριν από 1 μήνα

That backlog exists for 9 weeks now at least 🤤… we’re all receiving fixed answers when we mail them or in live chat. This morning Irina told me in live chat that they would contact the Markering manager because of no reaction on my complaint on the guru website…

Boyke123
πριν από 1 μήνα

What deposit method did you use?

miskajups
πριν από 1 μήνα

Paysafecard

Boyke123
πριν από 1 μήνα

I heard from reliable source that their bank transfers are working fine but they had big problems with other methods but it should be fixed now. We will see in upcoming days if this is true or not.

miskajups
πριν από 1 μήνα

Περιμένω 2 τραπεζικά εμβάσματα εδώ και 7 εβδομάδες

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 1 μήνα

Did you deposit with trustly or visa?

miskajups
πριν από 1 μήνα

Crypto und trustly

xSerious169
πριν από 1 μήνα

Ok then i don't know what to believe anymore.

miskajups
πριν από 1 μήνα

I also requested my withdrawals to my bank account with bank transfer.

1...20 21 22...29
Μετάβαση στη σελίδααπό 29 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη