Δεν μπορώ απολύτως να καταλάβω γιατί ο γκουρού του Καζίνο κάνει μηδενικές ενέργειες ενώ δεκάδες άνθρωποι αναφέρουν ότι τα σκληρά κερδισμένα χρήματά τους είναι απάτη.
Καταλαβαίνω αν 1-2 άτομα δεν λάμβαναν τα χρήματά τους, τότε ναι, είναι αρκετά κατανοητό να περιμένουμε και να μάθουμε πώς θα κλιμακωθούν τα πράγματα, αλλά τώρα είμαστε πολλοί και το ποσό των χρημάτων αυξάνεται κάθε μέρα . Και η βαθμολογία τόσο του Betsolino όσο και του 5 μπόνους είναι ακόμα αρκετά αξιοπρεπής.
Λαμβάνουμε πάντα τα ίδια μηνύματα στο φόρουμ "Παρακαλώ συμπληρώστε μια καταγγελία", "Παρακαλώ περιμένετε 14 ημέρες για να πραγματοποιήσει την πληρωμή το καζίνο" και ούτω καθεξής. Περιμένω 8 βδομάδες, δεν γίνεται ΤΙΠΟΤΑ. Ξέρετε, έχω αρχίσει να νιώθω ότι ο γκουρού του Καζίνο επωφελείται επίσης από την προσέλκυση ανθρώπων σε αυτό το καζίνο, επειδή αυτή η πολιτική μηδενικής αντίδρασης και αυτή η ανοχή δεν είναι κατανοητές. Και τελικά το παράπονο δεν έχει επιλυθεί, ο γκουρού του Καζίνο λέει ότι δεν μπορεί να κάνει τίποτα, γιατί το καζίνο αγνοεί το παράπονο, ενώ είναι εκείνοι που προώθησαν το καζίνο με μια αρκετά αξιοπρεπή βαθμολογία.
Από όσο γνωρίζω οι Askgamblers έδωσαν σε αυτό το καζίνο μια φρικτή βαθμολογία μόλις άρχισαν να εμφανίζονται παράπονα. Ο γκουρού του καζίνο τα πάει καλύτερα.
I absolutely cannot understand why Casino guru makes zero action while tens of people report that their hard earned money is scammed.
I do understand if it would be 1-2 people not receiving their money, then yes, it is pretty understandable to wait and find out how things will escalate, but now there are many of us and the amount of money is increasing every single day. And the rating of both Betsolino and 5bonuses are still pretty decent.
We always receive the same messages in the forum "Please fill a complaint", "Please wait 14 days for the casino to make the payment" and so on. I have waited for 8 weeks, NOTHING is happening. You know, I am kinda starting to get a feeling that Casino guru also benefits from attracting people to this casino, because this zero reaction policy and such tolerance is just not understandable. And in the end complaint is unresolved, Casino guru says that cannot do anything, because casino ignores the complaint, while they are the ones that promoted the casino with a pretty decent rating.
As far as I know Askgamblers gave this casino a horrible rating as soon as complaints started to appear. Casino guru do better.
Αυτόματη μετάφραση: