ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 24)

πριν από 4 μήνες από davex3
|
43318 προβολές 587 απαντήσεις |
|
1...23 24 25...30
Προσθήκη ανάρτησης
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Irina told me that my wager is complete and i should get the money now so we will see. My hopes are not very high but atleast something happened like you said

πριν από 2 μήνες

Νομίζω ότι το Casino Guru δεν μπορεί να κάνει τίποτα εάν ο υπεύθυνος του καζίνο δεν έρθει σε επαφή.

Είναι απλώς χάσιμο χρόνου. Το τελευταίο μου αίτημα διαβεβαιώθηκε από την Irina chat!!! Ότι η πληρωμή

Σταδιακή επεξεργασία λόγω υπερβολικά πολλών πληρωμών

Η υπομονή σας εκτιμάται ιδιαίτερα καθώς εργαζόμαστε μέσω μιας μεγάλης ουράς πληρωμών. Καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να επιλύσουμε αυτό το ζήτημα και η πληρωμή σας θα διευθετηθεί σύντομα.

1 file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Well, I think a lot of players have heard this several times and nothing has been solved yet. I don't understand why the casino first replies to the thread that they are investigating everything and then what happens is that they end up not replying and the complaint is left as unresolved, that's pretty sad for me. But you're right, if they don't communicate with us, it's hard to resolve and help. 

πριν από 2 μήνες

Irina told me that my wager is complete and i should get the money now so we will see. My hopes are not very high but atleast something happened like you said

πριν από 2 μήνες

I can't even tell if this is good news or not. Anyway, I think we'll all be waiting for you to make your withdrawal. I hope you do and this whole situation will be over. Although it seems to me that if a casino has problems paying out less than €100, who knows how the cases where it's a bit more will turn out. 🤷‍♂️

πριν από 2 μήνες

https://www.trustpilot.com/review/tumblewins.com

krrre1
πριν από 2 μήνες

Πρόκειται για το Betsolino

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

I can tell that nothing happened after my withdrawal. i think their tactic was trying to get me to lose my money

miskajups
πριν από 2 μήνες

Αυτό ήταν μόλις χθες. Θα ήταν θαύμα αν είχε ήδη αντιμετωπιστεί και σε άλλα καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Ακόμα κι αν ήταν μόλις χθες, τα λεφτά του δεν θα έρθουν.

Το να αντέχεις και να ελπίζεις ότι θα χάσει τα χρήματά του είναι το σωστό, νομίζω.

Όλα αυτά είναι απάτη, έχουν περάσει μήνες (!) χωρίς καμία πληρωμή. Αυτό τα λέει όλα.

Το CasinoGuru επέκτεινε επίσης το παράπονό μου καθώς , μάλλον θα ήταν καλύτερο να το κλείσω για να πέσει τελικά η βαθμολογία του Betsolino.

Τα παράτησα, θα έπρεπε και εσύ.

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 2 μήνες

Δεν θα τα παρατήσω και θα κάνω τα πάντα για να σταματήσω αυτά τα εγκλήματα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Απλώς δεν καταλαβαίνω γιατί οι άνθρωποι έλαβαν τα χρήματά τους πριν από μερικές εβδομάδες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Το χειρότερο που μπορεί να γίνει είναι να τους κακολογήσουμε παντού.

Οι πληρωμές ήταν περισσότερες από 6-7 εβδομάδες πριν. Το καζίνο ήταν/είναι νέο!

Αυτό σημαίνει ότι πλήρωσαν μερικά άτομα στην αρχή για να πάρουν χρόνο, τον οποίο πήραν επίσης όπως μπορείτε να δείτε.

Οι πληρωμές έχουν σταματήσει για περισσότερες από 7 εβδομάδες! Ακόμα κι αν υπήρχαν «δυσκολίες», σε κάθε παρέα δεν διαρκούν πάνω από 7 εβδομάδες.

Ήμουν ένας από τους πρώτους που ήμουν μεταξύ των "μη πληρωτών" εδώ, οπότε θεωρητικά θα έπρεπε να είχα λάβει τα χρήματα μέχρι τώρα αν σιγά σιγά λύνονταν τα προβλήματά τους.

Απλώς προσπαθούν να χάσουν περισσότερο χρόνο, τίποτα περισσότερο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Εδώ η ίδια απάντηση όπως πάντα και μετά αγνοήστε file

Αυτόματη μετάφραση:
vakah86
πριν από 2 μήνες

Ususlly i got that answer aswell but yesterday they told me i have to wager more.

πριν από 2 μήνες

Yesterday in live chat no fixed answers, they said they will investigate because my payout was processed…. Nothing happens or is changed now

πριν από 2 μήνες

I can tell that nothing happened after my withdrawal. i think their tactic was trying to get me to lose my money

πριν από 2 μήνες

I can't say for sure, but don't play with money. I'm curious if something will change in the following days.

Jaro
πριν από 2 μήνες

I will update.

πριν από 2 μήνες

Το καζίνο δέχεται ακόμα καταθέσεις. Προσπάθησα να καταθέσω για πλάκα. Μαζεύουν χρήματα σαν απατεώνες (καημένα γουρούνια). Θα στείλω στην BETSOLINO LIMITED πακέτο με μπισκότα και μια οδοντόβουρτσα για φυλακή. Αν κάποιος θέλει να στείλει ένα πακέτο, δώστε του τη διεύθυνση Διεύθυνση έδρας.

Suite 22 Cariocca Business Park, Μάντσεστερ, Ευρύτερο Μάντσεστερ, Ηνωμένο Βασίλειο, M40 8BB

Το καζίνο δέχεται ακόμα κατάθεση Προσπάθησα να καταθέσω για πλάκα .μαζεύουν λεφτά σαν απατεώνες ( καημένο το γουρούνι θα στείλω στην BETSOLINO LIMITED πακέτο με μπισκότα και και οδοντόβουρτσες για φυλακή που θέλει ακόμα να της στείλει πακέτο τη διεύθυνση Διεύθυνση έδρας


Suite 22 Cariocca Business Park, Μάντσεστερ, Ευρύτερο Μάντσεστερ, Ηνωμένο Βασίλειο, M40 8BB

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

file

πριν από 2 μήνες

Γεια, οι άνθρωποι λαμβάνουν email από το Casino Guru όταν πατάω το κουμπί λέει Casino Spinsala που είναι το ίδιο με το Betsolino και 5 μπόνους επίσης με άδεια Costa Rica στο Trustpilot με κακές κριτικές τι συμβαίνει μόνο Costa Rica Casino τι είναι αυτό το χάλι που χάνω Η εμπιστοσύνη μου σε αυτό το ταμπλό όπως και το snatchcasino5 εμπιστεύεστε τον γκουρού αυτά τα καζίνο δεν πληρώνουν Περιμένω εβδομάδες από 3 Καζίνο 1300 ευρώ κατόπιν σύστασης από τον γκουρού..

Αυτόματη μετάφραση:
rayanmaxim68
πριν από 2 μήνες

I wouldn't say that we recommend casinos, but we try to inform players about them so that they can decide whether to play at a given casino. From what I have seen, the casino was marked as fresh a week ago and therefore, we don't have that much experience even from players that we could take advantage of. That's why I always suggest to find as much as possible to convince you if you want to deposit there. Fresh casinos I would say are always a risk at the beginning until they are proven. 

I also saw that you have a complaint and we are trying to help so I wonder if the casino will respond. 

I'll keep my fingers crossed for you. 🤞

1...23 24 25...30
Μετάβαση στη σελίδααπό 30 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα