ΦόρουμΚαζίνοBetsolino Casino - γενική συζήτηση

Betsolino Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 μήνες από davex3
|
25360 προβολές 554 απαντήσεις |
|
1 2 3...29
Προσθήκη ανάρτησης
davex3
πριν από 2 μήνες

Im also from the Netherlands and they didn’t cashier my withdrawal requests for more than a week now. Did you receive your money already?

πριν από 2 μήνες

The same issue here, but with a little difference. I wasn’t able to upload my documents for verification. There was an error in the website constantly. So I’ve sent en email and they replied me with the option to send my docs with email. After sending my docs a received a confirmation with the message that my account would be verified within 48 hours. I’m more than 72 hours waiting now and still didn’t get an email that my account is verified, neither I can see it is on the website in my account section.


my withdrawal request is pending for more dan 4 days now.

πριν από 2 μήνες

Do you have any updates regarding your verification and withdrawal by now, perhaps? Please, let us know.

Romi
πριν από 2 μήνες

No there are no replies on the emails I’ve sent them. Neither confirmation of my verification procedure or the status of my pending withdrawals.

Boyke123
πριν από 2 μήνες

Τι λέει η ζωντανή συνομιλία;

Ακόμα περιμένω την επαλήθευση μου. Προφανώς θα έπρεπε να γίνει σήμερα.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Boyke123 διαγράφηκε
Boyke123
πριν από 2 μήνες

Η ζωντανή συνομιλία είναι πλέον διαθέσιμη. Δεν δουλεύουν τα Σαββατοκύριακα.

Το ρώτησα σήμερα και μου είπαν ότι η επαλήθευση μου θα είχε ολοκληρωθεί μέχρι τις 5 το απόγευμα

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Ive just chatted for the first time in my Betsolino career, thanks for your tip.


the chat host says my account is fully verified, but they can’t handle withdrawal questions in live chat. Therefor I have to send an email to another e-mailadres. I just sent the email and will wait for reply.

Boyke123
πριν από 2 μήνες

Αλλά αυτό είναι καλό.

Κρατήστε μας ενήμερους, ελπίζω και οι δύο πληρωμές μας να διεκπεραιωθούν γρήγορα.

Αυτόματη μετάφραση:
Boyke123
πριν από 2 μήνες

I haven't 🙁

davex3
πριν από 2 μήνες

Ποια είναι η κατάσταση της πληρωμής σας; Εκκρεμεί ακόμα';

Ή έχει πληρώσει το καζίνο και υπάρχει πρόβλημα με τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών;

η πρώτη σας πληρωμή έφτασε αμέσως;

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

Its processed, at least what it shows.

They say sorry for delay, that all.

Yes, very fast, few hours.

davex3
πριν από 2 μήνες

Τότε σίγουρα θα φτάσει, μην ανησυχείτε!

Αυτόματη μετάφραση:
Boyke123
πριν από 2 μήνες

They dont reply, I send them email 1 week ago, no answer

davex3
πριν από 2 μήνες

Και τι λέει η ζωντανή συνομιλία;

Αυτό είναι αρκετά αστείο.

Αυτόματη μετάφραση:
xSerious169
πριν από 2 μήνες

They say sorry for delay, that all.

πριν από 2 μήνες

Έκανα αίτημα ανάληψης την Παρασκευή. Μπορώ να σας ενημερώσω πότε θα γίνει επεξεργασία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

#755 noda 400EUR 2024-06-13 12:27:01 Status: OK

Still havent received it, shows ok for 2 weeks now

davex3
πριν από 2 μήνες

Αλλά μετά το καζίνο πλήρωσε και το λάθος βρίσκεται αλλού.

Αυτόματη μετάφραση:
davex3
πριν από 2 μήνες

Which method did you use for the withdrawal? It shows the casino has sent the money… In my case the withdrawals I requested are still on ‘pending’.

xSerious169
πριν από 2 μήνες

I dont know, from my side I did everything good

1 2 3...29
Μετάβαση στη σελίδααπό 29 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα