Ναι, θα είναι το πρώτο cashout… μετά από αυτό έχω άλλες αναλήψεις σε εκκρεμότητα
Yes it will be the first cashout… after that I have an other withdrawals pending
Θα σας κρατάω ενήμερους
I will keep you up to date
Ich halte euch auf dem laufenden
Σας έστειλαν επιβεβαίωση σχετικά με τον επαληθευμένο λογαριασμό σας; Δεν έλαβα κανένα email σχετικά με αυτό, αλλά το ρώτησα μέσω ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπο. Ο οικοδεσπότης συνομιλίας είπε ότι ο λογαριασμός μου έχει επαληθευτεί.
Did they sent you a confirmation about your verified account? I didn’t get any email about it but asked it via live chat in the website. The chat host said my account is verified.
Το ίδιο πράγμα συνέβη σε μένα. Δεν έλαβα email, απλώς ρώτησα στο live chat.
Same thing happened to me. I didn't receive an email, I just asked in the live chat.
Bei mir das gleiche. Habe keine email erhalten, nur im Live Chat gefragt.
Όχι, δεν υπάρχουν απαντήσεις στα email που τους έχω στείλει. Ούτε επιβεβαίωση της διαδικασίας επαλήθευσης μου ούτε για την κατάσταση των εκκρεμών αναλήψεών μου.
No there are no replies on the emails I’ve sent them. Neither confirmation of my verification procedure or the status of my pending withdrawals.
Γεια! Φαίνεται ότι αυτή η υποστήριξη καζίνο δεν ασχολείται πολύ με την αποστολή email. Λοιπόν, τουλάχιστον η συνομιλία κατά κάποιο τρόπο λειτουργεί. Ίσως το daley να είναι απλώς προσωρινό και όλοι οι παίκτες θα λάβουν τα χρήματα πολύ σύντομα. Σε κάθε περίπτωση είμαστε εδώ για να μάθουμε.
Πείτε μας πώς πάει 🤞
Hi! It seems like this casino support is not much into emailing. Well, at least the chat somehow works. Perhaps the daley is just temporary, and all players will get the money quite soon. In any case, we are here to find out.
Let us know how it goes 🤞
Μόλις έλαβα ένα email από την υποστήριξη πελατών. Μου ζητούν ένα κρυπτοπορτοφόλι για να στείλουν και τα χρήματά μου. Αλλά δεν έχω κρυπτοπορτοφόλι και θέλω να στείλουν τα χρήματα στον λογαριασμό μου στη Revolut, και αυτό τους απάντησα.
I’ve just received an email from the costumer support. They ask me for a crypto wallet to send my money too. But I don’t have a crypto wallet and want them to send the money to my Revolut account, and that’s what I answered them.
Ότι θέλουν να πληρώσουν και να απαντήσουν.
That they want to pay out and respond.
Das sie auszahlen wollen und antworten.
Απολύτως, αλλά δεν έχω κρυπτοπορτοφόλι
Absolutely, but I don’t have a crypto wallet
Μπορείτε να το στείλετε στο δικό μου 😂
You can have it sent to mine 😂
Kannst es zu meinem schicken lassen 😂
Καλή ιδέα! Αλλά μετά πρέπει να κάνουμε ξανά τη διαδικασία επαλήθευσης και αυτό παίρνει πολύ χρόνο ☺️
Good idea! But then we have to do the verifying procedure again and that takes a long long time ☺️
Μόλις έλαβα ένα email από την υποστήριξη πελατών. Μου ζητούν ένα κρυπτοπορτοφόλι για να στείλουν και τα χρήματά μου. Αλλά δεν έχω κρυπτοπορτοφόλι και θέλω να στείλουν τα χρήματα στον λογαριασμό μου στη Revolut, και αυτό τους απάντησα.
I’ve just received an email from the costumer support. They ask me for a crypto wallet to send my money too. But I don’t have a crypto wallet and want them to send the money to my Revolut account, and that’s what I answered them.
Μόλις δημιούργησα ένα και ζητώ απόσυρση σε αυτό το κρυπτογραφικό πορτοφόλι. Ίσως επιταχύνουν τη διαδικασία όταν επιλέξω να μεταφέρω τα χρήματα στον κρυπτο λογαριασμό μου. Αλλά είμαι νέος στο crypto, οπότε φοβάμαι λίγο πώς λειτουργεί
I just created one, and I request a withdrawal to that crypto wallet. Maybe they’ll speed up the process when I choose to transfer the money to my crypto account. But I’m new in crypto so I’m a little bit scared how it works
Ούτε γνωρίζω πολλά για το crypto, καθώς δεν το χρησιμοποιώ. Οπότε, παρακαλώ, βεβαίως ενημερώστε μας για το πώς πάει. Θέλω πολύ να μάθω το αποτέλεσμα. 🙏
I don't know much about crypto either, as I don't use it. So, please, surely keep us informed on how it goes. I really want to learn the outcome. 🙏
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.