Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοBetSofa Casino - γενική συζήτηση

BetSofa Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 2 έτη από kszysio
|
12.417 προβολές 76 απαντήσεις |
|
1 2 34
πριν από 1 έτος

i had few cashout problem is minifits.

I waited a few days for the payment and they canceled and said that this option is not available. there is a problem . Unfortunately, there has been a fight against gambling in Poland for some time now and there was no other option apart from mifinity. I said that I will write on every forum about this and h paying. and suddenly I got information that I can pay out once . After a few minutes, the money in my Mifinity account

πριν από 1 έτος

Εν τω μεταξύ, υπάρχουν μόνο δικαιολογίες και αντιφάσεις.


Πρώτα είπε ότι το αίτημα ανάληψης μου ακυρώθηκε λόγω τεχνικών προβλημάτων. Έλαβα ένα email που έλεγε ότι είχα ξεπεράσει το όριο μου.

Τότε ένας υποστηρικτής μου λέει ότι μπορώ να υποβάλω νέα αίτηση αύριο γιατί έχουν ολοκληρωθεί οι τεχνικές εργασίες. Γελοίο καζίνο!


Πάντα απλώς δικαιολογίες από εγκληματίες.

Και οι δύο αποσύρσεις μου σήμερα το πρωί φέρεται να υποβλήθηκαν σε επεξεργασία. Αλλά κανείς δεν μπορεί να μου πει τι σημαίνει επεξεργασμένο! Μόλις μεταφερθεί ένα ποσό από ένα καζίνο, θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης από αξιόπιστα καζίνο.


Δεν ήρθε τίποτα εδώ!


Αντίθετα, η υποστήριξη μιλά γύρω από αυτό.

Υποτίθεται ότι τώρα εξαρτάται από την τράπεζά μου ότι μπορεί να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να φτάσουν τα χρήματα!




Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

you will get money for sure. you just have to be patient . It's strange that their technical problems with me had a waist problem 2 months ago .

and they haven't been able to fix it until now.

πριν από 1 έτος

Όχι, το πρόβλημα είναι οι δικαιολογίες της BetSofa.

Μόλις κερδίσω μεγαλύτερο ποσό, αυτοαποκλείομαι για λίγο για να ηρεμήσω και να μην τζογάρω ξανά τα λεφτά στη μεγαλομανία!

Σε κάθε καζίνο όπου δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα, ήταν πολύ απλό πράγμα. Καταφέρατε να πληρώσετε τα χρήματα παρά τον αποκλεισμένο λογαριασμό!

Εδώ σε αυτό το καζίνο γνωρίζετε ότι αυτό είναι δυνατό μόνο εάν δεν είστε πλέον αποκλεισμένοι. Στη συνέχεια, πρέπει να ζητήσετε μια πληρωμή μέσω της επιλογής πληρωμής.

Αλλά αυτό είναι μαλακία, γιατί το ίδιο το καζίνο γράφει ότι μπορείτε να ζητήσετε αναλήψεις μέσω υποστήριξης.

Η πληρωμή μου από χθες δεν είναι ακόμα εκεί! Δικαιολογούνται ότι θα εξαρτηθεί από την τράπεζά μου. Αλλά με διαβεβαίωσε ότι αυτό είναι ανοησία!

Όταν ξαναρωτάω, η υποστήριξη μου λέει ότι πρέπει να γράψω στην τεχνική υποστήριξη....



Αυτόματη μετάφραση:
MatzeHe
πριν από 1 έτος

Hello,

Though I understand that you do not like the whole situation, we do not create review ratings solely based on players' opinions.

This is what user reviews were created for. I can see that you submitted a complaint, so now you know that

"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."

If we come across any unfair behavior on the casino's side while dealing with the complaint, however, we will alter the rating. Feel free to read more about the complaint's consequences right here.

For now, I would suggest cooperation and patience.


πριν από 1 έτος

Όχι, το πρόβλημα είναι οι δικαιολογίες της BetSofa.

Μόλις κερδίσω μεγαλύτερο ποσό, αυτοαποκλείομαι για λίγο για να ηρεμήσω και να μην τζογάρω ξανά τα λεφτά στη μεγαλομανία!

Σε κάθε καζίνο όπου δεν είχα κανένα πρόβλημα μέχρι τώρα, ήταν πολύ απλό πράγμα. Καταφέρατε να πληρώσετε τα χρήματα παρά τον αποκλεισμένο λογαριασμό!

Εδώ σε αυτό το καζίνο γνωρίζετε ότι αυτό είναι δυνατό μόνο εάν δεν είστε πλέον αποκλεισμένοι. Στη συνέχεια, πρέπει να ζητήσετε μια πληρωμή μέσω της επιλογής πληρωμής.

Αλλά αυτό είναι μαλακία, γιατί το ίδιο το καζίνο γράφει ότι μπορείτε να ζητήσετε αναλήψεις μέσω υποστήριξης.

Η πληρωμή μου από χθες δεν είναι ακόμα εκεί! Δικαιολογούνται ότι θα εξαρτηθεί από την τράπεζά μου. Αλλά με διαβεβαίωσε ότι αυτό είναι ανοησία!

Όταν ξαναρωτάω, η υποστήριξη μου λέει ότι πρέπει να γράψω στην τεχνική υποστήριξη....



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I'd also like to add the casino may have some issues with its payment provider - like many other casinos nowadays. Local law restrictions usually cause it, so sadly, if this is the case it means that the casino just has to wait for a result from its 3rd party provider. This process can take some time, I hope you'll get the winnings soon. 🤞

πριν από 1 έτος

Φυσικά και το αποδέχεσαι. περιμένετε 14 ημέρες. Ο παίκτης μπορεί να καταθέσει χιλιάδες ευρώ, εντάξει, έτσι δεν είναι;


Γεγονός είναι ότι το 24ωρο δεν ταιριάζει με αυτό που αναφέρεται ως χρόνος επεξεργασίας.

Αν δεν έχω αρκετούς υπαλλήλους, πρέπει να προσλάβω περισσότερους.

Εάν δεν τηρείτε τους δικούς σας όρους και προϋποθέσεις, τι γίνεται τότε;

Δεν είναι απόψεις που εκφράζω, είναι πραγματικές εμπειρίες.

Υπάρχει ακόμη και ενημέρωση. Ξαφνικά θέλετε ένα αντίγραφο ενός νέου εγγράφου, όπως η άδεια οδήγησης.

Η επαλήθευση με ταυτότητα και αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού δεν αρκεί.

Αυτά είναι δικαιολογίες και τακτικές καθυστερήσεων, τίποτα περισσότερο.

Υπάρχει λόγος που πολλές χώρες απαγορεύουν τα καζίνο. Ακριβώς τέτοιες διαδικαστικές αξίες όπως σε αυτό το καζίνο.

Το καλωσορίζω. Το καλό είναι ότι δεν θα χρειάζεστε πλέον φόρουμ καζίνο στο μέλλον.

Νομίζετε ότι είναι υπέροχο που η BetSofa τα καταφέρνει έτσι.

Διαφορετικά δεν μπορώ να εξηγήσω τι είναι το σκραπ με 14 ημέρες.


Οι όροι και οι προϋποθέσεις λένε:

1. Επεξεργασία εντός 24 ωρών. Αυτό δεν ταιριάζει.

2. Η μεταφορά εξαρτάται από τον πάροχο χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. Στην περίπτωση αυτή η πληρωμή γίνεται μέσω του ίδιου παρόχου με την κατάθεση, δηλαδή απευθείας μεταφορά και διαθεσιμότητα της πίστωσης.

Μερικές φορές νομίζω ότι οι εργαζόμενοι στο φόρουμ εργάζονται για τέτοια καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
MatzeHe
πριν από 1 έτος

It's a common thing in many casinos that withdrawals can't be processed from blocked accounts. Their platforms simply don't allow that. I worked in a casino where you could do exactly what you described. Request the withdrawal and then self-exclude for a short period of time. But that's not how it works in all casinos.

Some casinos have so strange internal systems that for example it's impossible to close you account permanently. I'd say that's much worse compared to the situation when you can't withdraw from a blocked account. At the end of the day, it's called "a blocked account" so I'm not too surprised you can't withdraw from an account that is blocked.

πριν από 1 έτος

Ο λογαριασμός δεν είναι πλέον αποκλεισμένος. Τώρα έχω θέσει όρια ώστε να μπορώ να πάρω τα χρήματά μου χωρίς να τα στοιχηματίσω. Παρόλα αυτά, παίρνεις το χρόνο σου. Τώρα θέλετε μια δεύτερη επαλήθευση. Θέλεις την ταυτότητά σου και ξαφνικά πάλι το δίπλωμα οδήγησης.


Ακριβώς αυτό που συνέβη σε άλλες κριτικές! Ξαφνικά τα έγγραφα είναι λάθος, τα οποία έγιναν αποδεκτά από αμέτρητα άλλα καζίνο. Αυτό το βρώμικο καζίνο ανακατεύει χρήματα μπρος-πίσω, αυτό είναι όλο! Οι έγκαιρες πληρωμές απλά δεν υπάρχουν!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
MatzeHe
πριν από 1 έτος

So, I'd say that things are moving the right way.

Setting such limits is the best thing you can do. Was any reason given for the second verification, though?


πριν από 1 έτος

Τώρα πρέπει να περιμένω άλλες 3 μέρες για τον τρίτο έλεγχο. Τουλάχιστον κατάφερες να πληρώσεις κάτι.

Όμως από τη Δευτέρα δεν έχει γίνει τίποτα.

Αυτό το κακό καζίνο αποφεύγεται μετά τη λήψη όλων των κερδών.

Δεν έχω ιδέα γιατί έχει ήδη γίνει αναθεώρηση.

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω την καλή βαθμολογία και υποψιάζομαι ότι το Casino Guru, όπως και πολλά άλλα καζίνο, εμπλέκεται.

Σε άλλα φόρουμ, αυτό το καζίνο SHIT δεν τα πάει καλά.

Απλά η ηλίθια δήλωση ότι κάνεις κάτι μόνο μετά από 14 μέρες είναι μαλακίες.

Σε τελική ανάλυση, θα πρέπει επίσης να τηρήσω τους όρους και τις προϋποθέσεις αυτών των βρώμικων καζίνο.

Γιατί δεν τηρούν τους δικούς τους όρους και προϋποθέσεις.

Ο χρόνος επεξεργασίας δίνεται εντός 24 ωρών και δεν τηρείται καν από απόσταση!

Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στη δική μου περίπτωση, όπως μπορείτε να διαβάσετε σε διάφορες πλατφόρμες.

Ελπίζω ότι αυτή η χωματερή θα καταρρεύσει ή θα αποσυρθεί αφού επιτέλους πάρω τα κέρδη μου.


Βάζεις ημερήσια όρια αλλά πληρώνεις κάθε λίγες μέρες.

Δεν υπάρχει σοβαρότητα σε αυτόν τον σύλλογο.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ναι, το toll wie man so ein deckt Casino

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Περίμενα πληρωμή για 1 μήνα. Κάτω από την καταγγελία εδώ, επίσης μόνο η τυπική απάντηση από το καζίνο. Τα κέρδη ελέγχονται τακτικά, επομένως δεν υπάρχει τίποτα με πληρωμή 24 ωρών.


Έγραψα και στον κάτοχο της άδειας.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Το Casino Guru έχει τώρα πολλά καζίνο εδώ, θα πάρω οποιοδήποτε στοίχημα σε αυτό. Έχετε ήδη περάσει από μερικά καζίνο που έχουν αξιολογηθεί ως καλά εδώ. Ήταν όλοι κακοί

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τώρα πρέπει να περιμένω άλλες 3 μέρες για τον τρίτο έλεγχο. Τουλάχιστον κατάφερες να πληρώσεις κάτι.

Όμως από τη Δευτέρα δεν έχει γίνει τίποτα.

Αυτό το κακό καζίνο αποφεύγεται μετά τη λήψη όλων των κερδών.

Δεν έχω ιδέα γιατί έχει ήδη γίνει αναθεώρηση.

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω την καλή βαθμολογία και υποψιάζομαι ότι το Casino Guru, όπως και πολλά άλλα καζίνο, εμπλέκεται.

Σε άλλα φόρουμ, αυτό το καζίνο SHIT δεν τα πάει καλά.

Απλά η ηλίθια δήλωση ότι κάνεις κάτι μόνο μετά από 14 μέρες είναι μαλακίες.

Σε τελική ανάλυση, θα πρέπει επίσης να τηρήσω τους όρους και τις προϋποθέσεις αυτών των βρώμικων καζίνο.

Γιατί δεν τηρούν τους δικούς τους όρους και προϋποθέσεις.

Ο χρόνος επεξεργασίας δίνεται εντός 24 ωρών και δεν τηρείται καν από απόσταση!

Αυτό δεν συμβαίνει μόνο στη δική μου περίπτωση, όπως μπορείτε να διαβάσετε σε διάφορες πλατφόρμες.

Ελπίζω ότι αυτή η χωματερή θα καταρρεύσει ή θα αποσυρθεί αφού επιτέλους πάρω τα κέρδη μου.


Βάζεις ημερήσια όρια αλλά πληρώνεις κάθε λίγες μέρες.

Δεν υπάρχει σοβαρότητα σε αυτόν τον σύλλογο.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Allow me to point out a detail:

The terms state how long the transfer takes, but have found any given time frame for the verification or some other checks? I guess you have not because it varies a lot.

Just imagine that the casino states in its terms: Verification + transfer of funds takes approximately 3 -14 days. What would you think? Many players would go somewhere else where the terms say 24 hours - but only for the transfer.

No one can tell you how long the verification will take in advance, especially in cases a further check is needed.

I can imagine that you are not going to like this, but that's ok. I just wanted to note my point of view.

We try to review the casinos to express how likely the casinos are to treat players fairly. I feel that some players simply do not want to see the whole picture, no problem with that.



MatzeHe
πριν από 1 έτος

How exactly bad?

So far, you've submitted just a single complaint hence I would love to know your opinion about the rest of the casinos.

I'm just wondering whether you notice that showing the casino does not mean we are promoting it. 🙂 We aim to review as many casinos as we can. I perfectly understand players' experiences can be quite different, that's what user reviews are made for.

πριν από 1 έτος

Περίμενα πληρωμή για 1 μήνα. Κάτω από την καταγγελία εδώ, επίσης μόνο η τυπική απάντηση από το καζίνο. Τα κέρδη ελέγχονται τακτικά, επομένως δεν υπάρχει τίποτα με πληρωμή 24 ωρών.


Έγραψα και στον κάτοχο της άδειας.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

I read the complaint and found out that the game provider is involved. Sadly, this is another check that needs to be done in order to pay the winnings. Such a check has nothing to do with the estimated transfer time stated in the rules.

And yes, the casino must wait patiently for the game provider to present the conclusion and results. Only after then the withdrawal can be carried out - in this case. Even it has been a month already. 🙁

I'm sorry and I hope it will not take too long.

πριν από 1 έτος

Έλαβα τις πληρωμές και μετά άφησα την υποστήριξη να περάσει πραγματικά.

Κανείς δεν χρειάζεται έναν τέτοιο χειριστή καζίνο.

Για να ευχαριστήσω, μπλόκαραν τον λογαριασμό μου.

Αυτό το καζίνο δεν δέχεται κριτική.


Αυτόματη μετάφραση:
MatzeHe
πριν από 1 έτος

Hello, Happy to hear you finally get the winnings.

I guess the complaint can be closed, right?

I'd say that constructive criticism should be considered as evaluated feedback though the way it is communicated really matters. From my personal experiences, I can say that line dividing the feedback from let's say a flood of negative emotionally colored information can be thin 🙂.

Some casinos prefer the easiest way - to close the account.

πριν από 11 μήνες

i made deposit 1100 euro, won 5200 without using bonus.

Casino closed account without any reason, passed more that week, no any information.

do not reccommend

1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα