Λοιπόν, δεν θα το έλεγα συγκεκριμένα εμπειρία καλού παίκτη. Παρόλο που τα καζίνο τείνουν να κλείνουν λογαριασμούς για να τους επαληθεύσουν χωρίς μεγάλη αναστάτωση από καμία πλευρά, εξακολουθώ να πιστεύω ότι η άνεση του παίκτη πρέπει να είναι πρώτη.
Από την άλλη πλευρά, αυτό μοιάζει πραγματικά με έναν ενδελεχή έλεγχο λογαριασμού, υποθέτοντας από την καταγγελία σας ότι μερικά από αυτά περιγράφουν το κλείσιμο λογαριασμού χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
"Μετά τον αποκλεισμό του λογαριασμού στο καζίνο είπε ότι πρέπει να κάνουν κάποια πρόσθετη επαλήθευση σχετικά με τις δραστηριότητές μου στα παιχνίδια, μετά ρώτησα κάποιες ενημερώσεις, καμία απάντηση."
Θα έλεγα ότι ο λογαριασμός σας έχει επισημανθεί σε όλα τα καζίνο. Αλλά μην με ρωτήσετε γιατί, δεν θα ήθελα να κάνω εικασίες.
Παρεμπιπτόντως, ασχολείσαι με το αθλητικό στοίχημα;
Well, I would not call that specifically a good player's experience. Even though casinos tend to close accounts in order to verify them without much disruption from any side, I still think the player's comfort should come first.
On the other hand, this truly looks like a thorough account check, assuming from your complaint that a few of them describe account closure without prior notice.
"After account was blocked casino said that they need to make some additional verification about my gaming activities, then i asked some updates, no any answer."
I'd say your account is flagged across casinos. But do not ask me why, I'd hate to speculate.
Are you involved in sports betting, by the way?