Γεια σου, αγαπητέ χρήστη.
Πέρασα λίγο χρόνο με τον Μπράνισλαβ συζητώντας μαζί μας όλη τη συνεργασία σας.
Με βάση αυτή τη συζήτηση, προέκυψε πολύ ξεκάθαρα ότι πήρατε την καταγγελία σαν ένα είδος παιχνιδιού και πολλές φορές πρέπει να συνεργαστείτε σωστά, όχι μόνο με τα καζίνο αλλά τελικά με τον υπεύθυνο χειρισμού παραπόνων.
Επιπλέον, ακόμη και το σύστημά μας έχει εντοπίσει πολλές ομοιότητες με άλλους χρήστες που αφορούν προσωπικά δεδομένα και έγγραφα. Ακόμη και τα καζίνο δεν μπόρεσαν να επαληθεύσουν τα έγγραφά σας, τα οποία δεν μπορέσατε να παράσχετε σωστά. Σύμφωνα με τον τρόπο που επικοινωνήσατε μαζί μας και επίσης επειδή απέχουμε πολύ από το να σας θεωρήσουμε νόμιμο παίκτη, πιστεύουμε ότι σκόπιμα χάσατε τον πολύτιμο χρόνο μας.
Με βάση αυτό, είμαστε περισσότερο από πεπεισμένοι ότι ο χρόνος μας πρέπει να δαπανηθεί καλύτερα με παίκτες που αναζητούν υποστήριξη.
Αυτό είναι το αποτέλεσμα. Επομένως, εάν χρειάζεστε πραγματικά βοήθεια, εξαρτάται από την ομάδα εάν θα αλλάξει γνώμη και θα σας δώσει άλλη μια ευκαιρία.
Θα ήθελα επίσης να πω ότι οι προσπάθειές σας να κάνετε τους διαχειριστές παραπόνων να φαίνονται ότι δεν ενδιαφέρονται αρκετά δεν είναι ευπρόσδεκτες. Για να σεβαστώ το απόρρητό σας, δεν θα μοιραστώ μαζί μας όλες τις λεπτομέρειες που έχω μάθει μέχρι τώρα για το ιστορικό σας.
Επειδή οι ενέργειές σας δεν είναι αντικειμενικές ή δίκαιες, σας ζητώ να σταματήσετε να ενεργείτε έτσι.
Εάν δεν το κάνετε, η πρόσβασή σας στο φόρουμ θα κλείσει.
Αυτό το φόρουμ δεν χρειάζεται αρνητικά vibes.
Η υποβολή της καταγγελίας σημαίνει ότι συμμορφώνεστε με τις πολιτικές της. είναι πραγματικά τόσο απλό, και από την άποψή μας, δεν έχετε συμπεριφερθεί σαν κανονικός παίκτης που αναζητά υποστήριξη. Έτσι, οι δωρεάν υπηρεσίες μας δεν είναι διαθέσιμες για εσάς αυτήν τη στιγμή.
Hello, dear user.
I spent some time with Branislav discussing your whole cooperation with us.
Based on this discussion, it came out very clearly that you took the complaint like a sort of game, and many times you have to properly cooperate, not just with casinos but eventually with the complaint handler.
Additionally, even our system has detected many similarities with other users involving personal data and documents. Even the casinos were unable to verify your documents, which you were not able to provide correctly. According to the way you have communicated with us and also because we are far from considering you a legitimate player, we feel you have been deliberately wasting our precious time.
Based on that, we are more than convinced our time should be better spent with players seeking support.
This is the result. So if you actually need help, it's up to the team whether they change their minds and give you another chance.
I would also like to say that your attempts to make the complaint handlers look like they do not care enough are not welcome. To respect your privacy, I won't share all the details I've learned so far about your history with us.
Because your actions are not objective or fair, I ask that you kindly stop acting like that.
If you don't, your access to the forum will be closed.
This forum does not need negative vibes.
Submitting the complaint means you adhere to its policies; it's really that simple, and from our point of view, you have not been acting like a regular player seeking support. So, our free services are not available for you at this moment.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 6 μήνες
Αυτόματη μετάφραση: