Ναι, αυτό είναι πολύ λογικό. Αλλά θα πληρώσετε περισσότερα για μια γρήγορη επεξεργασία διαβατηρίου όπως λέτε, και για μια επαλήθευση μάλλον δεν θα ήταν βέλτιστη. Προσπαθήστε λοιπόν να επικοινωνήσετε περαιτέρω μαζί τους και δείτε τι σας λένε. Εάν τίποτα δεν μπορεί να επιλυθεί, θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε.
Σταυρωμένα δάχτυλα.🤞
Yes, that's quite logical. But you will pay more for a fast passport processing as you say, and for one verification it would probably not be optimal. So try to communicate with them further and see what they tell you. If nothing can be resolved, we will try to help.
Fingers crossed.🤞
Η υποστήριξη μου έδωσε μια διαφορετική θέση σήμερα. Είπαν ότι θα το διαβιβάσουν στο αρμόδιο τμήμα και θα επικοινωνήσουν μαζί μου μέσω e-mail. Θα περιμένω και ελπίζω να βγει. 🤞🤞
Support gave me a different position today. They said they would pass it on to the department in charge and get back to me via e-mail. I'll wait and hope it works out. 🤞🤞
O Suporte hoje me passou uma posição diferente. Disse que passaria para o Departamento responsável e me posicionaria via E-mail. Vou aguardar e torcer para que dê certo. 🤞🤞
Αυτή είναι μια ελαφρώς πιο θετική απάντηση, οπότε ας περιμένουμε να δούμε τι θα βρουν. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουν να βρουν μια εναλλακτική λύση και θα μπορείτε να επαληθεύσετε.
Καλή τύχη. ☘️😊
That's a slightly more positive answer, so let's wait and see what they come up with. Hopefully they'll be able to find an alternative and you'll be able to verify.
Good luck. ☘️😊
Γεια σας, προσθέτω παράπονο στον γκουρού του καζίνο, αλλά το παράπονο εξετάζεται τώρα, περιμένω 12 ημέρες για επαλήθευση, πρώτα απ 'όλα περιμένω 5 ημέρες για επαλήθευση όλων των εγγράφων στον ιστότοπο όλα τα έγγραφα θα γίνονται δεκτά κάθε 24 ώρες όχι πιο γρήγορα 🙂, μετά από αυτήν την υποστήριξη στείλτε μου mail για να στείλω μια άλλη φωτογραφία με αριθμούς, θα το κάνω μετά από αυτό στείλτε μου άλλο mail για εγγραφή βίντεο και μετά από αυτό σήμερα περιμένω 6 μέρες. Είναι ένα μεγάλο αστείο.
Hello , i add complaint in casino guru but complaint is examing now, i wait 12 days for verification, first of all i wait 5 days for verify all documents in site all document will accepted every 24 hours not faster 🙂, after this support send me mail to send another photo with numbers, i will do IT after this send me another mail to record video, and after this today i wait 6 days. Its one big joke.
Γεια σας, πλησιάζετε στο χρονικό πλαίσιο που δίνουμε στα καζίνο για την ολοκλήρωση της επαλήθευσης. Είναι πολύς καιρός και αν συνεχίσουν να ρωτούν κάτι διαφορετικό, εγώ προσωπικά θα ήμουν υπέρ του να το ρωτήσω αμέσως για να μπορώ να στείλω τα πάντα. Αλλά ίσως το καζίνο δεν πιστεύει ότι κάτι είναι σωστό και πρέπει να το επαληθεύσουν 100% και να θέλουν να είναι σίγουροι. Καλά λοιπόν που συνεργάζεσαι και πιστεύω ότι αν κάνεις την επαλήθευση με επιτυχία δεν θα έχεις πια προβλήματα.
Εάν το κάνετε, η ομάδα μας θα είναι εδώ για να σας βοηθήσει. Αν μάθετε κάτι νέο, θα είμαι εδώ.
Σταυρωμένα δάχτυλα.🤞🤞
Hello, you are getting close to the time frame we give casinos to complete the verification. It's quite a long time and if they keep asking something different I personally would be in favor of asking it all at once so I can send everything. But maybe the casino doesn't think something is right and they need to verify it 100% and want to be sure. So it's good that you cooperate and I believe that if you do the verification successfully, you won't have problems anymore.
If you do, our team will be here to help you. If you find out anything new, I'll be here.
Fingers crossed.🤞🤞
Λάθος??
Είμαι 39 χρονών, στέλνω τα πάντα, τι μπορεί να φταίει; Μόνο καζίνο, Παίζω χωρίς μπόνους μόνο κουλοχέρηδες. Καταθέτω 496 και θέλω ανάληψη 1000.
Wrong ??
Im 39 years old, i send everything , what can be wrong ?? Only casino , i Play without bonus only slots. I deposit 496 and want withdraw 1000.
Αλλά μερικές φορές στο καζίνο μπορεί να μην αρέσει κάτι σχετικά με τα έγγραφα, τη selfie ή αυτά που στέλνετε και γι' αυτό ζητούν περισσότερα. Δεν ξέρω τι μπορεί να είναι, αλλά είναι μια διαδικασία με την οποία τα καζίνο είναι ιδιαίτερα προσεκτικά και σίγουρα δεν είσαι ο πρώτος ή ο τελευταίος άνθρωπος που θα περάσει κάτι τέτοιο. Ωστόσο, εφόσον όλα πάνε καλά από την πλευρά σου, δεν υπάρχει τίποτα ανησυχητικό και ελπίζω να βγει μια χαρά.
But sometimes the casino may not like something about the documents, selfie or what you send and that's why they ask for more. I don't know what it could be but it's a process that casinos are extra careful with and you're certainly not the first or last person to go through something like this. However, as long as everything is going well on your side then there is nothing to worry about and it will turn out fine I hope.
Jaro έχω πάνω από 100 λογαριασμούς καζίνο και στοιχηματισμού, έχω όλο το πορτοφόλι όπως binance, coinbase κ.λπ., πάντα το έγγραφό μου θα δέχεται χωρίς πρόβλημα, αυτή είναι η πρώτη φορά που η επαλήθευση μου είναι τόσο μεγάλη 🙂
Jaro i have over 100 casino and bookmakers account , i have all of wallet like binance , coinbase etc, always my document will accept without problem , this is first time where my verification is so long 🙂
Καταλαβαίνω ότι, μερικές φορές τα καζίνο μπορεί να επεκτείνουν λίγο την επαλήθευση για κάποιο λόγο, αλλά όπως είπα, μάλλον θέλουν απλώς να είναι σίγουροι για κάτι. Εάν χρειαστούν περισσότερες από 14 ημέρες, μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία μαζί μας και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει. Τι πιστεύεις, μπορείς να τα καταφέρεις; 🙂
I understand that, sometimes casinos may extend the verification a bit for some reason but as I said, they probably just want to be sure of something. If it takes more than 14 days, you can file a complaint with us and our team will try to assist you. What do you think, can you manage? 🙂
Έχω παράπονο για την υπόθεση γκουρού του καζίνο που εξετάζεται, από τη Victoria, αλλά ακόμα δεν υπάρχουν νέα
I have complaint in casino guru case is examing , by Victoria but still no news
Ξέρω πώς είναι, έχω πρόβλημα και με το KYC. Έχω επίσης αρκετούς λογαριασμούς σε άλλα καζίνο. Έχω ήδη περάσει κάποια που ήταν πολύ επεμβατικά και γραφειοκρατικά, ακόμα και ζητώντας δήλωση των λογαριασμών μου τους τελευταίους 3 μήνες, έστειλα τα πάντα ακόμη και χωρίς να συμφωνήσω και μετά από 12 ημέρες όλα ήταν καλά (Αυτό το επεμβατικό KYC που εγώ που περιγράφηκε δεν ήταν από την Betsofa). Πιστεύω ότι το KYC της Betsofa πρέπει να βελτιωθεί, να είναι πιο ευέλικτο και να αυξήσει τις επιλογές των εγγράφων που γίνονται αυτόματα αποδεκτά προκειμένου να μειωθούν οι χειροκίνητες αναλύσεις που διαρκούν περισσότερο.
I know what it's like, I'm having trouble with KYC too. I also have several accounts at other casinos. I've already been through some that were very invasive and bureaucratic, even asking for a statement of my accounts for the last 3 months, I sent everything even without agreeing and after a period of 12 days everything was fine (This invasive KYC that I described was not from Betsofa). I believe that Betsofa's KYC needs to be improved, to be more agile and to increase the options of automatically accepted documents in order to reduce the manual analyses that take the longest.
Eu sei como é isso, tbm estou com dificuldade nesse KYC. Tbm tenho várias contas em outros Cassinos. Ja passei por uns que foram bem invasivos e burocraticos pedindo ate extrato das minhas contas do ultimos 3 meses, envei tudo mesmo sem concordar e apos um periodo de 12 dias deu tudo certo (Esse KYC invasivo que descrevi não era da Betsofa). Acredito que esse KYC da Betsofa precisa de um aprimoramento, para ter maior agilidade e aumentar aa opções de documentos aceitos de modo automático pra reduzir as análises manuais que são as que mais demoram.
Εντάξει χθες ο λογαριασμός μου επαληθεύτηκε, κάνω ανάληψη χρημάτων μέσω κρυπτογράφησης από άποψη χρόνου η πληρωμή είναι 0-24 ώρες, αλλά η betsofa επεκτείνει τα πάντα στο μέγιστο τώρα θα περιμένω 18 ώρες 🙁
Ok yesterday my account is verified, i withdrawal money VIA crypto in terms time payout is 0-24 hours, but betsofa extends everything to the max now i will wait 18 hours 🙁
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.