πριν από 5 ημέρες
Γεια, μπορείτε να με βοηθήσετε πώς να λάβω επιστροφή χρημάτων
από συναλλαγές ari10. 🙂
Hello can you help me how to get refund
from ari10 transactions. 🙂
0
Γεια, μπορείτε να με βοηθήσετε πώς να λάβω επιστροφή χρημάτων
από συναλλαγές ari10. 🙂
Hello can you help me how to get refund
from ari10 transactions. 🙂
Μην ξεχνάτε τους ανθρώπους της ομάδας, αν θέλετε να συμμετάσχετε
Για όσους δεν γνωρίζουν, συγκεντρωνόμαστε ως συλλογικότητα για να φέρουμε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους με παράπονα κατά των καζίνο υπό τον όμιλο Santandea. Όλοι είχαμε προβλήματα με κάποιο καζίνο υπό την ομπρέλα τους.
Μαζεύοντας και παρουσιάζοντας την υπόθεση στο CGB μπορεί να λάβουν μεγαλύτερη προσοχή και πιθανόν να δράσουν λόγω του αριθμού των καταγγελιών. Αξίζει μια βολή.
Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να στείλετε
Τοποθεσία
Καζίνο /όνομα χρήστη και χονδρικά οφειλόμενο ποσό
Όλες οι πληροφορίες θα τηρηθούν αυστηρά εμπιστευτικές και δεν θα κοινοποιηθούν σε κανένα άλλο μέλος
Επίσης για το καλό άτομο που μου έστειλε το email λέγοντας ότι προσπαθώ να εξαπατήσω ανθρώπους για χρήματα. Δεν έχω αναφέρει ούτε μια φορά χρήματα ή πληρωμή για να το κάνω αυτό. Απλώς για να είμαι ξεκάθαρος δεν απαιτώ ή δεν θα ζητήσω πληρωμή περαιτέρω γραμμή είτε .Το κάνω αυτό καθώς βρίσκομαι στο ίδιο σκάφος με πολλούς άλλους και θέλω να δω αν μπορούμε να κάνουμε κάτι ως ομάδα και αυτό είναι όλο.
Don't forget about the group folks,if you want to join
santedatimetoact@yahoo.com
For those who don't know,we are coming together as a collective to bring as many people as possible with complaints against casinos under the Santandea group .we have all had issues with some casino under their umbrella.
By coming together and presenting the case to the CGB they may take more notice and likely to act due to the number of complaints. It's worth a shot .
All you need to do is send
Location
Casino /username and roughly amount owed
All information will be held in strict confidence and will not be shared with any other members
Also for the nice person who sent me the email saying I am trying to scam people for money .Not once have I mentioned money or payment for doing this .Just to be crystal clear I do not require or will not ask for payment further down the line either .I am doing this as I am in same boat as many others and I want to see if we can get something done as a group and that's it .
Χμμ, καλό σημείο μου ανέφερε κάποιος ότι ένα καζίνο ήταν flip flopping. Δεν νομίζω ότι ούτε το καζίνο γνώριζε πού ήταν η άδεια του ή το σκόνταψε μόνο του και πιάστηκε σε ένα email lol.
Hmm good point someone mentioned to me that a casino was flip flopping .I don't think even casino knew where it's licence was or it tripped it self up and got caught out in a email lol.
Ποια καζίνο ανήκουν σε αυτήν την ομάδα παρακαλώ;
What casinos are under this group please ?
Γειά σου.
Μπορείτε να μου πείτε αν το curacao egaming εξακολουθεί να λειτουργεί ή αν οι αλλαγές στο curacao έχουν κάνει το φόρο τους;
https://www.curacao-egaming.com/
Hello.
Can you tell me if curacao egaming is still operational or if the changes to curacao have taken their toll?
https://www.curacao-egaming.com/
Ola.
Sabem me dizer se a curacao egaming ainda esta operacional ou se fom as alteracoes em curacao deixaram de assumir o seu papel?
https://www.curacao-egaming.com/
Γεια σας, συγκεντρώσαμε ότι:
Ενώ το Curaçao eGaming δεν προσφέρει πλέον άδειες σε χειριστές διαδικτυακών τυχερών παιχνιδιών, η πρώην ρυθμιστική αρχή προσφέρει πλέον Υπηρεσίες Διαπίστευσης. Αυτές οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν βοήθεια με τις εφαρμογές αδειών GCB, τη διάρθρωση της επιχείρησης και τις ενημερώσεις εντύπων και τεκμηρίωσης. Οι φορείς εκμετάλλευσης που γίνονται διαπιστευμένοι μπορούν να επιδείξουν μια νέα σφραγίδα διαπίστευσης που αποδεικνύει την αφοσίωσή τους στη συμμόρφωση και τις βέλτιστες πρακτικές.
Hi, we've colleted that:
While Curaçao eGaming no longer offers licenses to online gaming operators, the former regulator now offers Accreditation Services. These services include assistance with GCB license applications, business structuring, and forms and documentation updates. Operators that become accredited can display a new Accreditation Seal demonstrating their dedication to compliance and best practices.
Mystake, goldenbet, donbet, volbet, rolletto, cosmobet για να αναφέρουμε μερικά, αν μπορεί κάποιος άλλος να προσθέσει, καθώς έχω διαπιστώσει ότι οι εταιρείες υπό oxyion development Ltd έχουν πλέον εξαγοραστεί από τη Santeda επίσης
Mystake, goldenbet, donbet,volbet,rolletto,cosmobet to name a few if anyone else can add as I have found that Companies under oxyion development Ltd have now been bought out by Santeda also
Γεια σου φίλε υπάρχει κάπου να μιλήσουμε ιδιωτικά; Telegram, WhatsApp, insta ή email; Απλά να έχετε μερικές ερωτήσεις
Hi mate is there anywhere we can talk privately? Telegram, WhatsApp, insta or email? Just have a few questions
Γεια σου φίλε υπάρχει κάπου να μιλήσω μαζί σου;
Hi mate is there’s somewhere I can talk with u?
Μερικές πληροφορίες για όσους χρησιμοποιούν το Chase bank - Η Chase Bank ταξινομεί τις χρεώσεις τζόγου ως αναλήψεις μετρητών, καθιστώντας σχεδόν αδύνατη την επιστροφή.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα συνιστούσα προϊόντα/υπηρεσίες που δεν ελήφθησαν.
Some info for those using Chase bank - Chase Bank classifies gambling charges as cash withdrawals, making it nearly impossible to charge back.
This is why I would recommend goods/services not received.
Γεια σε όλους, κι εγώ είμαι στην ίδια κατάσταση.
Είχα ενεργοποιημένο ένα μπλοκ τζόγου στην εφαρμογή μου Revolut
Αλλά το καζίνο Luckywins κατάφερε να ξεκινήσει την ειδοποίηση push
Η χρέωση κάρτας 300 € και 400 € για εταιρεία TopUp.com και ακόμη και η χρέωση 200 € που θα έπρεπε να είχε γίνει στην κάρτα μου από την εφαρμογή Revolut εμφανίζεται ως μεταφορά που έγινε από εμένα στο όνομα Strukin.
Στην πραγματικότητα παραβίασαν το νόμο κάνοντας τραπεζικό έμβασμα στο όνομά μου.
Έχω στείλει email στο TopUp.com αλλά δεν αναγνωρίζουν τη συναλλαγή και η Revolut αρνείται να προχωρήσει.
Βοηθήστε με, είστε οι μόνοι που μου μένουν
Hi everyone, I'm in the same situation too.
I had a gambling block activated on my Revolut app
But Luckywins casino managed to start the push notification
Card charge of €300 and €400 for a TopUp.com company and even a charge of €200 that should have been made to my card from my Revolut app appears as a transfer made by me in the name of Strukin.
They actually broke the law by making a wire transfer in my name.
I have sent emails to TopUp.com but they do not recognize the transaction and Revolut refuses to proceed.
Give me some help, you're the only ones left for me
Salve a tutti anche io nella stessa situazione
Avevo il blocco attivato contro il gioco d'azzardo sulla mia app Revolut
Ma il casinò Luckywins è riuscito a fare partire la notifica push
Addebito su carta di 300€ e 400€ per una società TopUp.com e addirittura un addebito di 200€ che mi sarebbe dovuto essere fatto su carta dalla mia app Revolut risulta come bonifico effettuato da me a nome di Strukin.
Hanno proprio violato la legge emettendo un bonifico a mio nome
Ho inviato mail a TopUp.com ma disconoscono l'operazione e Revolut si rifiuta di procedere.
Datemi un aiuto mi siete rimasti solo voi
Γεια με ποιον κάνετε τράπεζα; Περνάω παρόμοια κατάσταση με το natwest. Έβαλα 50 αντιστροφές χρέωσης κάτω από τα προϊόντα που δεν εγγράφηκαν και είπα στο τεύχος πληροφοριών με αγαθό και υπηρεσία και υπηρεσία δεν ελήφθη. Πρόσθεσα στις σημειώσεις ότι ήταν λάθος κωδικοί mcc. Είχα 32 μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έλεγαν ότι εκδίδουν προσωρινές επιστροφές χρημάτων και σήμερα μου ήρθαν περισσότερες από 500 επιστροφές χρημάτων - ΠΑΡΑΤΩΣ αυτά δεν είναι από την τράπεζα, αλλά από εμπόρους που επιβεβαίωσε σήμερα η τράπεζα. Στη συνέχεια, μίλησα με την ομάδα της Discussz, η οποία είπε ότι όλες οι αντιστροφές χρεώσεων έχουν ακυρωθεί καθώς επικοινώνησαν με την τράπεζα εμπόρων και είπαν ότι έγινε με έμβασμα, ο πράκτορας το εξήγησε σαν να έγινε σε μια διεθνή πληρωμή όπως η Western Union, οπότε δεν μπορώ να λάβω μια αντιστροφή χρέωσης. Δεν έχω ακόμη επίσημη αλληλογραφία από την τράπεζα μέσω email σχετικά με αυτό και είμαι πολύ μπερδεμένος. Τώρα λένε ότι πρέπει να περάσω από τη διαδρομή της απάτης. Μπορεί κάποιος να μου δώσει μερικές ιδέες και προτάσεις και είμαι τόσο κολλημένος τώρα στο τι να κάνω!!! Τι να κάνω μετά
Hey who do u bank with? I'm going through a similar situation with natwest. I raised 50 chargebacks under goods not recd and said in the info issue with good and service and service not received. I added in the notes it was wrong mcc codes. I've had 32 emails saying they are issuing temporary refunds and today I've had over 500 in refunds come in - HOWEVER these are not from the bank these are from merchants which the bank confirmed today. I then spoke to the disputesz team who said all the chargebacks have been cancelled as they contacted the merchants bank and they said it was done by transfer the agent explained it like it was done on an international payment like western union so I can't get a chargeback. I've not had an official correspondence from the bank by email about this yet and I'm just so confused. They're now saying I should go through the scam route. Can someone please give me some ideas and suggestions and im so stuck now on what to do!!! What do I do next
Η τράπεζα είναι η Revolut, οι πληρωμές μου είναι δύο που γίνονται μέσω χρεωστικής κάρτας και εφαρμογής και η άλλη εμφανίζεται ως τραπεζικό έμβασμα αλλά δεν το έκανα... Δεν ξέρω πώς το έκαναν αλλά μετέτρεψαν μια πληρωμή από την εφαρμογή με κάρτα σε τραπεζικό έμβασμα. Ωστόσο, η τράπεζα Revolut λέει ότι δεν μπορεί να προχωρήσει σε αντιστροφές χρεώσεων
The bank is Revolut, my payments are two made via debit card and app and the other appears as a bank transfer but I didn't do it... I don't know how they did it but they transformed a payment from the app with card into a bank transfer. However, the Revolut bank says it cannot proceed with chargebacks
La banca è Revolut,i miei pagamenti sono due fatti tramite carta di debito e app e l'altro risulta come bonifico ma non sono stato io a farlo...non so come abbiano fatto ma hanno trasformato un pagamento da app con carta in bonifico.La banca Revolut però dice che non può procedere con i chargeback
Γεια, κάνω τράπεζα με την Barclays. Συγγνώμη που είμαι λίγο μπερδεμένος σε αυτό. Ήταν πιστωτική κάρτα που χρησιμοποιήσατε; Το Iv δεν έλαβε ποτέ προσωρινές επιστροφές χρημάτων, αλλά νομίζω ότι το κάνετε σε πιστωτικές κάρτες. Έτσι, όταν λάβατε τις επιστροφές χρημάτων, ανέφερε το όνομα του εμπόρου ή τον κωδικό αντιστροφής χρέωσης; Δεν ξέρω αν οι τράπεζες είναι διαφορετικές, αλλά θα πίστευα ότι αν είναι το όνομα του εμπόρου, θα ήταν απευθείας από τον έμπορο, οπότε αυτό θα σήμαινε ότι σας έχουν επιστρέψει τα χρήματα. Είναι πληρωμές με χρεωστική κάρτα και όχι τραπεζικά εμβάσματα; Χ
Hey, I bank with Barclays. Sorry I'm a little confused on this. Was it a credit card you used? Iv never received temporary refunds but think you do on credit cards. So when you got the refunds, did it state the merchants name or the chargeback code? I don't know if banks are different but would think if it is the merchants name, it would of been directly from the merchant so that would mean they've refunded you. Are they debit card payments & not bank transfers? X
Είστε στην ευχάριστη θέση να μου δώσετε το email σας; Μετά να το διαγράψω μόλις το έχω; Μπορώ να σου στείλω email
Are you happy to give me your email? Then delete it once I have it? I can email you
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.