πριν από 2 ημέρες
Ενδεχομένως να ακολουθήσετε τη διαδρομή απάτης/απάτης και να δείτε αν θα ανοίξουν ξανά την αντιστροφή χρέωσης;
Potentially go fraud/scam route and see if they will reopen the chargeback?
0
Ενδεχομένως να ακολουθήσετε τη διαδρομή απάτης/απάτης και να δείτε αν θα ανοίξουν ξανά την αντιστροφή χρέωσης;
Potentially go fraud/scam route and see if they will reopen the chargeback?
Μακάρι να βοηθήσουν. Είναι παρθένα χρήματα, όταν πρωτομίλησα για αυτό είπαν ότι είναι τζόγος δεν μπορούν να βοηθήσουν. Σίγουρα αυτό δεν μπορεί να είναι τόσο απλό αν και σωστά;
I wish they’d help. It’s virgin money, when I first spoke about it they said as it’s gambling they can’t help. Surely that can’t be as simple as that though right?
Όχι - Τα παρθένα χρήματα είναι Visa ή Mastercard;
Ο μόνος τρόπος εάν οι τράπεζες αρνηθούν είναι να παραπονεθούν μετά το FOS. Δυστυχώς, φαίνεται να μας ταλαιπωρεί το ποια τράπεζα μας βοηθά και για ποιο λόγο δίνουμε για αντιστροφή χρέωσης.
No - Is virgin money Visa or Mastercard?
The only route if banks refuse is go complaints then FOS. Unfortunately it appears to be hit and miss on what bank helps us and for what reason we give for chargeback.
Το μόνο πράγμα είναι να τους προσεγγίσετε ξανά και να πείτε ότι ο τζόγος είναι άσχετος ότι αυτές οι εταιρείες ενεργούν δόλια και παρέχουν όλες τις πληροφορίες για αυτόν. Μπορεί να λειτουργήσει, αλλά υποθέτω ότι απορρίφθηκε τότε είναι παράπονα και μετά FOS
Only thing is to approach them again and say the gambling is irrelevant these companies are acting fraudulent and provide all information on him. May work but I assume as rejected then it’s complaints then FOS
Mastercard φίλε. Υπάρχει κάπου που μπορώ να επικοινωνήσω προσωπικά;
Mastercard mate. Is there anywhere I can reach you privately?
Salop1986 στο twitter.
Ο Chase μου έλεγε πάντα όχι στον τζόγο με Mastercard, οπότε τα αγαθά δεν παραλαμβάνονταν για την πλειοψηφία. Επεξεργάστηκαν δύο μικρά υπό απάτη, υποθέτω ότι επιστράφηκαν αμέσως.
Salop1986 on twitter.
Chase always told me no to gambling on Mastercard so went goods not received for the majority. They did process two small ones under fraud I assume as refunded instantly.
Συγγνώμη φίλε όχι στο twitter. Οπουδήποτε αλλού; Τόσο περίεργο πιστεύετε ότι πρέπει να ξαναπροσπαθήσω ως αγαθά που δεν παραλήφθηκαν με αυτά;
Sorry mate not on twitter. Anywhere else? So weird do you think I should retry as goods not received with those?
Γεια σας, συγγνώμη για την αργή απάντηση, η δουλειά ήταν τρελή, θα είμαι σπίτι απόψε και θα προσπαθήσω να σας στείλω email σε όλους. Είχα επιστροφές χρημάτων από Dsservltd, Ari10, Όλες τις παραλλαγές Kashia (Djembe, Sankofa, Empire), Depasify, Cloud Smart Hosty, Artiluxa, νομίζω ότι μπορεί να έχω επιτυχία με το Eduntage. Αλλά μερικές φορές δεν έχουν επιστραφεί ΟΛΕΣ οι συναλλαγές, αλλά έχουν χάσει κάποιες. Αλλά αυτά είναι τα μόνα με τα οποία μπορώ να βοηθήσω αυτή τη στιγμή, ακόμα ψάχνω για πολλά περισσότερα 😫 αν θέλετε να σας βοηθήσω με τις επαφές που χρησιμοποίησα, ενημερώστε με ποιον έμπορο. Με πολλά από αυτά επέστρεφαν χωρίς απάντηση και θα έστελνα σε αρκετούς εμπόρους, οπότε δεν ξέρω πάντα ποιος είναι ο σωστός αλλά πρέπει να είναι ένας από αυτούς.
Hi sorry all for the slow reply work has been crazy, will be home tonight and will try and email you all. I have had refunds from Dsservltd, Ari10, All Kashia variations (Djembe, Sankofa, Empire), Depasify, Cloud Smart Hosty, Artiluxa, I think I may be successful with Eduntage. But sometimes not ALL transactions have been refunded they’ve missed some. But these are the only ones I can help with at the moment, I’m still looking for a lot more 😫 if you want me to help you with the contacts I used please let me know which merchant. With a lot of them they refunded without a reply and I would send to several merchants so don’t always know which is the right one but must be one of them.
Ναι, θα έλεγα απλώς ότι έχω επιστρέψει στις δηλώσεις μου ελεγμένες και αυτό λέει ψηφιακή τέχνη, δεν έχω λάβει καμία ψηφιακή τέχνη. Είναι μια λεπτή γραμμή που πρέπει να περπατήσετε, αλλά αυτό δεν είναι ψέμα, δεν το έχετε λάβει, ας υποθέσουμε ότι αν σας προκαλέσουν σχετικά με τον τζόγο θα μπορούσατε να πείτε ότι πρόκειται για ψηφιακή τέχνη, δεν έχω λάβει τίποτα, κρατήστε το απλό.
Yes I would just say I have gone back through my statements checked and this says digital art, I have not received any digital art. It’s a fine line to tread but that isn’t a lie, you haven’t received it, suppose if challenged about gambling you could say these are digital art I have not received anything, keep it simple.
Εντάξει φίλε μου, επικοινώνησα επίσης με τους εν λόγω εμπόρους και τους μιλούσα εδώ και εβδομάδες. Είπαν να τους επιτρέψουν τρεις εβδομάδες για έρευνα, έχουν περάσει πάνω από τρεις εβδομάδες. Έκτοτε επικοινώνησα μαζί τους και απλώς με φαντάζουν…
Okay mate will do, I’ve also contacted said merchants and have been speaking to them for weeks. They said to allow them three weeks for investigation, it’s been over threee weeks. I’ve since contacted them and they are just ghosting me…
Λέει "άλλο" στην τράπεζα μου λένε σε σχέση με το finnart και το artstrid
It says "other" on my bank say in regards to finnart and artstrid
Αυτό έχει συμβεί σε μένα και στους άλλους. Κάποιοι είχαν πλήρεις επιστροφές χρημάτων, είχα 15 £ από το finnart από 240 £ περίπου. Καμία επιστροφή χρημάτων από την artstrid. Είμαι σίγουρος ότι είναι οι ίδιοι ιδιοκτήτες κ.λπ.
Το δικό μου έχει περάσει πάνω από 3 εβδομάδες τώρα, επικοινώνησα με τους ιδιοκτήτες για ένα αίτημα πρόσβασης θέματος χωρίς ενημέρωση ούτε για αυτό
This is what has happened to myself and others. Some have had full refunds, I had £15 from finnart out of £240 approx. No refund from artstrid. I’m certain they are the same owners etc.
Mine has been over 3 weeks now, I’ve contacted the owners for a subject access request no update on that either
100% ο ίδιος συνάδελφος ιδιοκτήτης. Η Finnart διευθύνεται από την emiga touch Ltd στην Ιρλανδία. Η Artstrid διευθύνεται από την Emerald touch Ltd στην Ιρλανδία. Ρυθμίστε 1 ημέρα χωριστά το ένα από το άλλο lol. Τόσο προφανές…
100% same owner mate. Finnart run by emiga touch Ltd in Ireland. Artstrid run by emerald touch Ltd in Ireland. Set up 1 day apart from each other lol. So obvious…
έχει κανείς βοήθεια με την Astrid?? Διεύθυνση email ή ιστότοπο;; Δεν μπορώ να βρω τίποτα για αυτόν τον επεξεργαστή πληρωμών, θα σας ανταποδώσω ευχαρίστως αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει τώρα
does anybody have any help with Astrid?? An email address or website?? I cant find anything for this payment processor, will happily return favour if someone can help me now
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.