Νομίζω ότι όλοι έχουμε προσεγγίσει πρώτα το καζίνο με το παράπονό μας Λάθος κωδικοποίηση χωρίς άδεια, κτλ. ζήτησε πλήρη επιστροφή χρημάτων. Καλά θα ήταν να διαβάσετε όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις τους, να ελέγξετε τις άδειές τους που διέπουν τα όργανα της Κόστα ρίκα Οι άδειες της Κόστα ρίκα είναι βασικά άκυρες. πέρυσι, οπότε οποιοσδήποτε ιστότοπος εμφανίζει άδειες τζαζ διαπραγματεύεται παράνομα με ληγμένες άδειες. Θα διάβαζα επίσης τους νέους νόμους για τις άδειες τζόγου για Μάλτα, Καρακάκο καθώς υπάρχουν κανόνες τώρα τα καζίνο πρέπει να τηρούν . Αλλά ακόμα και τότε το Καρακάκο εξακολουθεί να είναι θορυβώδες σε όλα τα πίσω χέρια και τη διαφθορά. Αλλά τα πράγματα μπορεί να είναι τυχαία τώρα που έρχονται νέοι νόμοι, μπορείτε επίσης να ελέγξετε στο CGC ποιοι ιστότοποι και εταιρείες τυχερών παιχνιδιών έχουν άδειες και πότε λήγουν.
Μπορεί να λάβετε το ίδιο ole speel που παίρνουμε όλοι. Κατάφερα να λάβω πλήρη επιστροφή χρημάτων από 1 εταιρεία, αλλά χρειάστηκε λίγος χρόνος και έπρεπε να υπογράψω ένα NDA, οπότε δεν μπορώ να αποκαλύψω τίποτα σχετικά με τον ιστότοπο που ήταν. Αν δεν έχετε πουθενά από ιστότοπους τότε απευθυνθείτε στην τράπεζα. Έχω επίσης προειδοποιήσει και είπα σε ιστότοπους ότι θα προχωρήσω σε αντιστροφές χρεώσεων και θα κινηθώ νομικά εάν δεν υπάρξει λύση. Λόγω παραβίασης ευαίσθητων δεδομένων, καθώς οι κάρτες μας υποτίθεται ότι είναι αποθηκευμένες με ασφάλεια και κρυπτογράφηση από άκρο σε άκρο και όχι, δίνονται σε μη ελεγχόμενους εμπόρους τρίτων που δεν είναι εγγεγραμμένοι στην FCA.
Ελπίζουμε ότι αυτό θα βοηθήσει να είναι επίμονο, αν δεν υπάρχει τύχη, τότε αντιστροφή χρέωσης
I think we all have approached casino first with our grievance Miscoding unlicensed ect ect requested full refund .It would do you well to read all their terms and conditions ,check their licences governing bodies Costa rica licences are basically null and void New licencing laws took effect last year so any site displaying jazz licences are trading illegally with expired licences .I would also read the new gambiling licence laws for Malta, Caracaco as there are rules now casinos must adhere to . But even then Caracaco is still dodgy all back handing and corruption. But things may chance now new laws come in you can also check on the CGC what gambiling sites and companies have licences and when they expire.
You may get same ole speel as we all get .I managed to get a full refund from 1 company but it took a while and had to sign a NDA so can't disclose anything about what site it was .If you get nowhere from sites then approach bank .I have also warned and told sites that I will proceed with chargebacks and will take legal action if no resolution. Due to breach of sensitive data as our cards are supposed to be stored securely and encrypted end to end and they are not they are given to unregulated 3rd party merchants who are unregistered with the FCA .
Hope this helps be persistent ,if no luck then chargeback
Κράτα μας ενήμερους! Αυτό ακούγεται πολλά υποσχόμενο!
Έχω μερικά με το bytenews
Keep us posted! This sounds promising!
I have a few with bytenews
Γεια, υπέβαλα 50 αιτήματα χθες και έλαβα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έλεγαν ορίστε την αναφορά σας για περίπου 20 από αυτά και ο ερευνητής θα επικοινωνήσει εντός 10 ημερών. Αυτό σημαίνει ότι έχουν επεξεργαστεί ξανά τη χρέωση; Λοιπόν τι σημαίνουν όλα αυτά;
Hey, I put through 50 requests yesterday and have had emails saying heres your ref for about 20 of them and the investigator will be in touch within 10 days. Does this mean they have processed the charge back? Liek what does it all mean?
Περιμένεις να το κοιτάξουν αν το έκανες μόνο χθες είναι πολύ νωρίς
You wait for them to look in to it if you only done them yesterday its too early
Γεια σου Paul, έχεις ιδέα ποιος είναι το vmgames warsaw;
Hi Paul, any idea who is vmgames warsaw?
Ok np δεν ξέρω με ποιον κάνετε τράπεζα, απλά ξέρω ότι οι μόνες επιλογές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι οι υπηρεσίες που δεν περιγράφονται.
Ok np I do not know who you bank with I just know the only options you can use is services not as described it takes time especially if you raised 50 for them to check it all
Γεια σας, συγγνώμη που δεν τα είχα ποτέ στις δηλώσεις μου
Hi there sorry never had them on my statements
Το Chase είναι απαίσιο, έκανα μια ερώτηση σχετικά με την περίπτωσή μου, με έκαναν να περιμένω σχεδόν ένα μήνα μόνο για να πω ότι δεν μπορούν να απαντήσουν στην ερώτησή μου καθώς η υπόθεση είναι πολύ τεχνική, οπότε παρακολούθησα και ρώτησα γιατί μπορούσαν να την απορρίψουν σε 50 λεπτά Παρά το γεγονός ότι δεν ήταν αρκετό για να περάσουν από τα στοιχεία, απλώς είπαν ότι είναι θέμα FOS τώρα
Chase are awful, i asked a question in regards to my case, they made me wait nearly a month only to say they cant answer my question as the case is too technical, so i followed up and asked why they could reject it in 50 minutes despite that not being long enough to go through the evidence, they just said its an FOS issue now
Μπορείτε να θυμηθείτε ποιο καζίνο χρησιμοποίησε ο έμπορος Nikotpf; Έχω δει μερικές διαφορετικές εκδοχές αυτού τώρα
Can you remember what casino used the Nikotpf merchant? I've seen a few different versions of that now
Επίσης, αν κάποιος έχει κάποια χρήσιμη πληροφορία για την Santeda International BV ή την Goldenbet συγκεκριμένα, θα το εκτιμούσα, επικοινωνήστε με διχόνοια ή email αν το κάνετε 🙂
Also, if anyone has any useful information on Santeda International B.V. or Goldenbet in specific, i'd appreciate it, reach out with discord or email if you do 🙂
Τους είπατε ότι σχετίζεται με τον τζόγο; Είναι δύσκολο να αντιμετωπιστούν, θυμάμαι δύο πολύ μικρά που απέρριψαν για τζόγο και αργότερα τους έκαναν για απάτη περίπου 40 £, οπότε φανταστείτε ότι το έκαναν για να σώσουν την καταγγελία για ένα μικρό ποσό.
Τα τελευταία που είχα μαζί τους νόμιζα ότι απλά δεν θα παραλάβω κανένα εμπόρευμα και τα έχουν επεξεργαστεί αλλά θα δουν τι επιστρέφει, όποιες αγορές κάνω τώρα είναι με VISA και Barclays γιατί φαντάζομαι ο Chase να είναι έτσι σε κανονικά θέματα. Τρομερή τράπεζα.
Did you tell them it was gambling related? They are difficult to deal with, I remember two very small ones they rejected on gambling then later did them on fraud around £40 so imagine did it to save the complaint for a small amount.
The last ones I had with them I thought I will just do no goods received and they have processed them but will see what comes back, any purchases I make now are with VISA and Barclays because I imagine Chase to be like this on normal issues. Terrible bank.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.