Γεια σας παιδιά, διαβάζω αυτό το νήμα συνεχώς εδώ και 3 μέρες και είστε όλοι πολύ χρήσιμοι. Ερώτηση, είχα μια απάντηση από την elegro - είπαν ότι δεν μπορούν να επαληθεύσουν την ταυτότητά μου και πρέπει να επικοινωνήσω με την τράπεζα για επιστροφή χρέωσης. Επικοινώνησα χθες με την τράπεζα και με παρέπεμψαν σε ομάδα ειδικών που θα επικοινωνήσουν μαζί μου μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Έχω πει ότι έχω επαναλάβει τον τζόγο σε παράνομα καζίνο και ότι είμαι εγγεγραμμένος στο gamstop και με έχουν εξαπατήσει. Ακολούθησα τη διαδρομή των κωδικών mcc που όλοι ήταν λάθος. Δεν έχω ξεκινήσει καμία επίσημη διαδικασία αντιστροφής χρέωσης ακόμα, αλλά σκέφτομαι να το κάνω σήμερα. Ο Elegro είπε ότι δεν με εντοπίζει, οπότε αυτό σημαίνει ότι έχω μια καλή ευκαιρία να πάρω πίσω τα χρήματα μέσω χρέωσης; Απάντησαν μέσα σε 24 ώρες, κάτι που ήταν εκπληκτικό και μου είπαν να επικοινωνήσω με την τράπεζα για επιστροφή χρέωσης. Οποιαδήποτε συμβουλή
Hi guys, been reading this thread constantly for 3 days now and you've all been really helpful. Question, ive had a response from elegro - they have said they cant verify my identity and I should contact the bank for a charge back. I contacted the bank yesterday and they have referred me to a specialist team who are contacting me by the end of the week. I've said I've relapsed gambling on illegal casinos and that I'm registered with gamstop and I've been scammed. I've gone down the route of mcc codes all being wrong. I've not started any formal chargeback process yet but I'm thinking I might do today. Elegro have said they csnt locate Me so does this mean I have a goodnchance of getting the funds back through charge back? They responded within 24 hours which was surprising and told me to contact bank for charge back. Any advice