Γεια, ειλικρινά με βοήθησες τόσο πολύ σε αυτό, δεν μπορώ να σε ευχαριστήσω αρκετά για τον χρόνο που αφιερώσατε για να το ψάξετε για μένα. Δυστυχώς, έκανα αυτές τις τραπεζικές μεταφορές πριν από αυτήν την ημερομηνία. Είμαι εντελώς αποσβολωμένος. Είχα μια τόσο κακή μέρα. Είχα 2 απαντήσεις από τα καζίνο που δήλωσαν ότι δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων. Η τράπεζά μου έχει επιστρέψει ορισμένες από τις χρεώσεις μου στην προδιαιτησία τώρα, αλλά με θεώρησε υπεύθυνο για τα υπόλοιπα, αν και τα αποδεικτικά στοιχεία ήταν ακριβώς τα ίδια με αυτά που οδήγησαν στο prearb. Ανέφεραν τη Santeda με την τράπεζά μου με τραπεζικά εμβάσματα σε αυτούς, μου είπαν ότι πρόκειται για αστική διαφορά. Απλώς είχε το ένα πράγμα μετά το άλλο. Καμία τύχη. Αν και έκλεισα τον λογαριασμό μου χωρίς λόγο. Απλώς στραγγισμένο με όλα. Η κατάθεση σε αυτά τα καζίνο έχει καταστρέψει τη ζωή μου. Ξέρω ότι ήταν δικό μου λάθος, αλλά ήμουν σε τόσο άσχημη θέση εκείνη τη στιγμή. Είναι δύσκολο για κάποιον να καταλάβει ποιος δεν το έχει περάσει, έτσι δεν είναι. Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας. Έχει εκτιμηθεί πολύ.
Hi, honestly you have been so helpful with regards to this, I cannot thank you enough for the time you have spent looking into this for me. Unfortunately I made these bank transfers before this date. I am absolutely gutted. I have had such a bad day. I had 2 responses from casinos stating the cannot refund me at all. My bank have taken some of my charge backs to pre arbitration now but deemed me liable for the rest although the evidence was exactly the same on the ones they have taken to pre arb. I reported Santeda with my bank with bank transfers to them, the told me that it is a civil dispute. Just had one thing after the other. No luck at all. Although I was closed out of my account for no reason. Just completely drained with it all. Depositing into these casinos has ruined my life. I know it was my fault but I was in such a bad place at the time. It's hard for anyone to understand who hasn't been through it isn't it. Thank you for your help. It's been very much appreciated.
Καταλαβαίνω πραγματικά τι περνάς. Είμαι και εγώ σε παρόμοια κατάσταση αυτή τη στιγμή. Έχω ραντεβού με δικηγόρο γιατί η υπόθεσή μου έχει γίνει αρκετά περίπλοκη. Αυτήν τη στιγμή εμπλέκομαι σε δικαστικές διαδικασίες κατά τρίτου εκτελούντα την επεξεργασία πληρωμών, καθώς είναι σημαντικό να λογοδοτήσουν και να διασφαλίσουν ότι έχουν συναλλαγές με νόμιμες επιχειρήσεις. Έχω ασχοληθεί ακόμη και με τον Διαμεσολαβητή σχετικά με την τράπεζά μου, η οποία έχει απορροφήσει τόσο μεγάλο μέρος της ενέργειάς μου τους τελευταίους τρεις μήνες.
Φαίνεται ότι έχετε δοκιμάσει ό,τι είναι δυνατό και η αναζήτηση νομικών συμβουλών μπορεί να είναι μεγάλος κίνδυνος μετά από όλα όσα έχετε ήδη χάσει. Ελπίζω πραγματικά να βρείτε την ψυχική ηρεμία που σας αξίζει και να μπορέσετε τελικά να προχωρήσετε από αυτήν την εμπειρία. Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η ευημερία σας έχει μεγαλύτερη σημασία. Το έχετε αυτό και πιστεύω ότι θα δείτε τα χρήματά σας να επιστραφούν σε εύθετο χρόνο—όσοι μας αδικούν συχνά αντιμετωπίζουν τις συνέπειές τους.
Μείνετε δυνατοί και αν ποτέ νιώθετε καταπονημένοι, μη διστάσετε να απευθυνθείτε για υποστήριξη. Όλοι χρειαζόμαστε ένα χέρι βοήθειας που και που. Σου εύχομαι τα καλύτερα — να προσέχεις τον εαυτό σου. ☺️
I truly understand what you’re going through; I'm in a similar situation myself right now. I have an appointment with a solicitor because my case has become quite complex. I’m currently involved in court proceedings against a third-party payment processor, as it's crucial that they are held accountable and ensure they're dealing with legitimate businesses. I've even involved the Ombudsman regarding my bank, which has taken up so much of my energy over the past three months.
It sounds like you've tried everything possible, and seeking legal advice could feel like a big risk after everything you’ve already lost. I really hope you find the peace of mind you deserve and can eventually move on from this experience. It’s important to remember that your well-being matters most. You’ve got this, and I believe you’ll see your money returned in due time—those who wrong us often face their consequences.
Stay strong, and if you ever feel overwhelmed, don’t hesitate to reach out for support. We all need a helping hand now and then. I’m wishing you all the best—take care of yourself. ☺️
Αναμένοντας τον διαμεσολαβητή σε σχέση με το Santeda/Goldenbet, έστειλε ακόμη και την υποστήριξη της goldenbet για το υλικό αδειοδότησης του Κουρασάο, αλλά βασικά είπαν ότι αυτό είναι ένα θέμα με το τρίτο μέρος, αν μπορείτε, παρακαλώ αναφέρετε τους στην επιτροπή τυχερών παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου, ζήτησα Λίγα άτομα εδώ μέχρι τώρα, ένα παράπονο μπορεί να τους ειδοποιήσει, πολλές σε σύντομο χρονικό διάστημα μπορεί να τους κάνει να διερευνήσουν σωστά.
Waiting for the ombudsman in regards to Santeda/Goldenbet, even sent goldenbet support the Curacao licensing stuff but they've basically said that's an issue with the third party, if you could, please report them to the UK gambling commission, i've asked a few people on here to now, one complaint might alert them, multiple in a short space of time might make them investigate properly.
Καλώς ήρθες! Καταλαβαίνω απόλυτα πόσο δύσκολη πρέπει να είναι αυτή η κατάσταση για εσάς. Είναι σημαντικό να ξέρετε πότε να κάνετε πίσω και φαίνεται ότι έχετε δοκιμάσει πραγματικά ό,τι μπορούσατε. Ίσως η απόκτηση δικηγόρου θα ήταν μια επιλογή, αλλά αυτό μπορεί να μην αξίζει τον κόπο για το ποσό που απαιτείται. Απλώς να θυμάστε, θα λάβετε τα χρήματά σας πίσω τελικά, και όσοι εκμεταλλεύονται τους άλλους θα πάρουν την ανταπόκρισή τους. Προσπαθήστε να χαλαρώσετε και σκεφτείτε αυτό ως ένα από τα μαθήματα ζωής—εξάλλου είμαστε όλοι άνθρωποι. Φροντίστε τον εαυτό σας και ίσως είναι καλή ιδέα να αποφύγετε τα τυχερά παιχνίδια προς το παρόν. Μείνετε δυνατοί και σας στέλνω πολλά καλά vibes! 🙏
You're welcome! I completely understand how tough this situation must be for you. It's important to know when to step back, and it sounds like you've really tried everything you could. Maybe getting a solicitor would be an option, but that might not be worth it for the amount involved. Just remember, you’ll get your money back eventually, and those who take advantage of others will get their comeuppance. Try to relax and think of this as one of life’s lessons—we're all human, after all. Take care of yourself, and it might be a good idea to steer clear of gambling for now. Stay strong, and sending you lots of good vibes! 🙏
Ευχαριστώ πολύ. Νομίζω ότι είναι καιρός να τα παρατήσω τώρα. Δεν έχω ιδέα για το πού να αναφέρω κ.λπ. και με κουράζει τις τελευταίες μέρες. Ξέρω τώρα σε περίπου 2 χρόνια θα είμαι απαλλαγμένος από χρέη και ειλικρινά δεν μπορώ να περιμένω. Ευτυχώς σταμάτησα πριν γίνει ακόμα χειρότερο. Είμαι ανύπαντρη μητέρα με 2 παιδιά και οι καιροί ήταν τόσο δύσκολοι. Κανείς δεν ξέρει για τα προηγούμενα θέματα μου. Είναι περίεργο το πώς έφτασε σε αυτό. Ποτέ δεν έπαιξα καθόλου στη ζωή μου μέχρι πριν από λίγα χρόνια. Δεν ήταν στον καλύτερο χώρο για το κεφάλι εκείνη τη στιγμή, οπότε ίσως αυτός ήταν ο λόγος για αυτό. Τώρα θα συγκεντρωθώ στο να μετράω αντίστροφα τις μέρες μέχρι να απαλλαγώ από τα χρέη. Σας ευχαριστώ πολύ. Εύχομαι και σε σένα όλη την τύχη. Πραγματικά ήσουν τόσο ευγενικός x
Thank you so much. I do think it's time to give up now. I am not very clued on where to report etc. and it's been draining me the past few days. I know now in about 2 years time I will be debt free & I honestly cannot wait. Thankfully I stopped before it got even worse. I am a single mum to 2 children & times have been so hard. No one knows about my previous issues. It's weird how it even got to this. Never gambled at all in my life until a few years ago. Wasn't in the best head space at the time so maybe that was the reason for it. Now I am going to concentrate on counting down the days till I'm debt free. Thank you so so much. Wish you all the luck too. You really have been so kind x
Γεια σου Lou Lou - αν δεν σε πειράζει να ρωτήσω τι σου είπε η τράπεζα για την προδιαιτησία; Είμαι έτοιμος να μπω στην ίδια κατάσταση και αναρωτιόμουν τι να περιμένω;
Hi Lou Lou - if you don’t mind me asking what did you bank say to you about pre arbitration? I am just about to go in to the same situation and I was wondering what to expect ?
ε, δεν είπαν πολλά. Ουσιαστικά μου έστειλε την απάντηση από τον έμπορο την οποία αμφισβήτησα ξανά και μετά έλαβα επιστολές στην εφαρμογή της τράπεζάς μου για να πω ότι το οδήγησε σε προδιαιτησία. Το είχα πριν λίγο καιρό με άλλον έμπορο. Είπαν εντελώς ψέματα και είπαν ότι αγόρασα δέρματα παιχνιδιών ή κάποιο είδος παιχνιδιού από αυτούς. Περιέργως, ισχυρίστηκε ότι αγόρασα το ίδιο πράγμα περίπου 10 φορές! Αυτό πήγε σε προδιαιτησία αλλά το έχασα. Δεν έχω ιδέα λοιπόν τι θα γίνει με αυτό. Προφανώς αμφισβητήθηκε και ο έμπορός σας; Ο λόγος αντιστροφής χρέωσης ήταν καλός ή οι υπηρεσίες δεν ελήφθησαν; Χ
hey, they haven't said much. Just basically sent me the response from the merchant which I disputed again then received letters on my bank app to say the have taken it to pre arbitration. I had this a while ago with another merchant. They completely lied & said I purchased game skins or some sort of gaming stuff from them. Funnily enough the claimed I purchased the same thing about 10 times! That went to pre arbitration but I lost that. So no idea what will happen with this one. Obviously your merchant disputed too? Was your chargeback reason good or services not received? X
Ο Iv είχε ακριβώς το ίδιο με εσένα με το velobet & cosmo bet. Ακριβώς η ίδια απάντηση. Απλώς κατηγορούν τον πάροχο πληρωμών για τον εσφαλμένο κωδικό. Ναι, είμαι στην ευχάριστη θέση να το κάνω αυτό καθώς έχω καταθέσει σε πολλά από αυτά τα καζίνο. Η Iv δεν αποσύρθηκε ποτέ. Μόλις κατατέθηκε. Σας έχει επιστρέψει η βρετανική προμήθεια τυχερών παιχνιδιών;
Iv had exactly the same as you with velobet & cosmo bet. Exactly the same response. They just blame the payment provider for the incorrect code. Yes I am happy to do this as I have deposited in alot of these casinos. Iv never withdrawn. Just deposited. Has the uk gambling commission come back to you?
Ξέρουν ακριβώς τι κάνουν, αλλά προσπαθούν να το παίξουν ανόητο, το χειρότερο από τα χειρότερα. Έχω μια απάντηση, διαρκεί 20/30 ημέρες, ζητούν κάποιες πληροφορίες και στη συνέχεια τις προωθούν στους "ειδικούς του κλάδου", προσπάθησα να αποσυρθώ από αυτούς ο ίδιος, αλλά η μόνη επιλογή για μένα ήταν μέσω SEPA, η οποία δεν λειτούργησε με δύο τράπεζες.
They know exactly what they're doing but trying to play stupid, worst of the worst. I've got a reply, takes 20/30 days, they ask for some information then forward it to their "sector specialists", i did try withdrawing from them myself but only option for me was via SEPA, which didn't work with two banks.
Μου έδωσαν την προσωρινή επιστροφή χρημάτων και μετά την 28η μέρα τα πήραν πίσω - μετά τους μίλησα σήμερα και είπαν ότι θα το πάνε σε προδιαιτησία - είπαν ότι θα το ανέβαζαν σήμερα και μετά έπρεπε να περιμένω άλλες 30 ημέρες για να δούμε το αποτέλεσμα! Το είχαν ανεβάσει αρχικά ως αγαθά και υπηρεσίες που δεν παραλήφθηκαν - αλλά ανέφερα επίσης σήμερα για λανθασμένους κωδικούς mcc! Είναι τόσο τρελό γιατί από τις πληροφορίες που βλέπω στο διαδίκτυο ο έμπορος σπάνια κερδίζει την προδιαιτησία, οπότε λυπάμαι που δεν το κάνατε - ειλικρινά δεν τρέφω και πολλές ελπίδες από την πλευρά μου - αλλά θα δούμε - Νομίζω ότι το επόμενο βήμα μετά από αυτό είναι ο Διαμεσολαβητής
Ye they gave me the temporary refund and then on the 28th day took it back - then I spoke to them today and they said they would take it to pre arbitration - said that they would raise it today and then I needed to wait another 30 days to see the outcome ! They had originally raised it as goods and services not received - but I also mentioned today about incorrect mcc codes ! It’s so crazy because from the information I see online the merchant rarely wins pre arbitration so I’m sorry to hear to you didn’t - honestly I don’t really hold out much hope on my side either - but we’ll see - I think the next step after that is the ombudsman
Γειά σου.
Μπορείτε να μου πείτε αν το curacao egaming εξακολουθεί να λειτουργεί ή αν οι αλλαγές στο curacao έχουν κάνει το φόρο τους;
https://www.curacao-egaming.com/
Hello.
Can you tell me if curacao egaming is still operational or if the changes to curacao have taken their toll?
https://www.curacao-egaming.com/
Ola.
Sabem me dizer se a curacao egaming ainda esta operacional ou se fom as alteracoes em curacao deixaram de assumir o seu papel?
https://www.curacao-egaming.com/
Ειλικρινά, έψαχνα πολύ στο διαδίκτυο και είδα ακριβώς το ίδιο πράγμα που οι έμποροι πολύ σπάνια κερδίζουν την προδιαιτησία και ήμουν τόσο αναστατωμένος όταν δεν το έκανα. Ήταν επίσης για 1600 £ και είπαν ότι αγόρασα 1600 £ πράγματα τυχερών παιχνιδιών σε διάστημα λίγων ημερών. Ήμουν συντετριμμένος που το έχασα και προφανώς δεν έκανα αρκετή έρευνα για το καζίνο επειδή δεν είχαν καμία άδεια. Το πήγα στον Διαμεσολαβητή και το έχασα και εκεί. Η απογοήτευση για μένα είναι ότι έχω σταματήσει να παίζω τυχερά παιχνίδια τώρα, συνειδητοποίησα πώς θα χάνεις πάντα, αλλά προσπαθούσα να πάρω πίσω κάποια χρήματα που έγιναν δεκτά παράνομα μόνο για να ξεπληρώσω τα χρέη μου, αλλά σήμερα τα συνόψισε για μένα. Έχω μερικές διαφωνίες τώρα είμαι προδιαιτησία, αλλά μόλις γίνει αυτό, θα το αφήσω εκεί. Έχω χτυπήσει έναν τοίχο από τούβλα τώρα και νιώθω εντελώς ξεφουσκωμένος από αυτόν. Ελπίζω πραγματικά να έχετε κάποια καλά νέα με τα δικά σας. Θα σας κρατάω ενήμερους με το δικό μου και θα με ενημερώσω για το πώς τα πας στο x
Honestly I was looking up alot online & saw exactly the same thing that the merchants very rarely win the pre arbitration & I was so upset when I didn't. It was for £1600 too & they said I purchased £1600 worth of gaming stuff over a period of a few days. I was devastated that I lost that & I clearly didn't do enough research into the casino because they held no license at all. I did take that to the ombudsman & I lost it there too. The frustration for me is I have stopped gambling now, I realised how you will always loose but I was trying to get back some money that was illegally accepted just to pay back debts but today just basically sumed it up for me. I have a few disputes now I'm pre arbitration but once that's done, I'm leaving it there. I have hit a brick wall now & feel totally deflated by it. I really hope you have some good news with yours. I will keep you updated with mine & let me know how you get on x
Ναι, ελπίζω ότι θα πάρετε κάτι πίσω από αυτά που έχετε ανοιχτά - θα σας ενημερώσω πώς θα τα πάω! Χ
Yes well hopefully you will get something back from the ones you have open - I’ll defo let you know how I get on ! X
Α, σίγουρα είναι. Θα υποβάλω επίσης μια αναφορά στην επιτροπή τυχερών παιχνιδιών και ειλικρινά, εάν σταματήσει αυτό να συμβεί σε κάποιον άλλο, τότε αυτό είναι το μόνο που μπορώ να ζητήσω τώρα. Δεν θα ξαναδώ τα χρήματά μου, αλλά η επίδραση που έχει ο τζόγος στην ψυχική σας υγεία είναι τρομακτική. Θα ήθελα πολύ να τους δω να σταματήσουν. Έχω μπλοκ τζόγου στον λογαριασμό μου για περισσότερα από 2 χρόνια, αλλά δεν είναι ανόητα και τα παρακάμπτω εύκολα. Ειλικρινά λαμβάνω περίπου 8 μηνύματα κειμένου την ημέρα από τυχαία καζίνο. Προσπαθώ να εστιάσω τώρα σε άλλα πράγματα για να ξεφύγω από αυτό, αλλά είναι τόσο δύσκολο. Νιώθω ντροπή για τον εαυτό μου, νιώθω ότι απογοητεύτηκα όλους γύρω μου, παρόλο που το κρατάω μυστικό και υπέφερα στη σιωπή για χρόνια, αλλά αν και δεν το ξέρουν, το ξέρω και με τρώει κάθε μέρα. Θέλω απλώς να προχωρήσω γρήγορα για μερικά χρόνια και να είμαι έξω από αυτή την τρύπα. Το μεγαλύτερο που έχω είναι το payop και αυτό θα εκκαθάρισε το χρέος μου, αλλά δεν υπάρχει καμία πιθανότητα εκεί. Ελπίζω κανείς από εμάς να μην επιστρέψει σε αυτό το x
Oh they definitely are. I will put a report into the gambling commission too & honestly if it stops this from happening to someone else then thats all I can ask for now. I won't ever see my money again but the affect gambling has on your mental health is horrendous. I would love to see them stopped. I have had gambling blocks on my account for over 2 years but they are not silly & bypass these blocks easy. I honestly receive about 8 text messages a day from random casinos. I am trying to focus now on other things to take my mind off of this but it's so hard. I feel ashamed of myself, feel like iv let everyone around me down even though I have kept this a secret & suffered in silence for years but although they don't know, I do & it eats me up every day. I just want to fast forward now to a couple of years & be out of this hole. The biggest one I have is payop & that would clear my debt but there's no chance there. I hope none of us return to this x
Θα κρατήσει τα πάντα σταυρωμένα για εσάς x
Will keep everything crossed for you x
Σε παρόμοια θέση, δέχομαι ότι τα χρήματά μου έχουν φύγει, αν τα πάρω πίσω από το FOS, τότε είναι υπέροχο, αλλά η κύρια εστίαση είναι να μην συμβεί αυτό σε κάποιον άλλο. Επηρεάζει πραγματικά την ψυχική σας υγεία, το άγχος είναι φρικτό. Πρέπει να υπάρξουν αυστηρότεροι νόμοι και για τη διαφήμιση του τζόγου, τα email μου είναι αηδιαστικά, λαμβάνετε μηνύματα επίσης... Προσπαθήστε να μην κακομάθετε για αυτό, είναι κάτι με το οποίο έχουμε παλέψει όλοι εδώ και ελπίζουμε ότι αυτή είναι η τελευταία φορά που όλοι μας αντιμετωπίσετε τυχόν προβλήματα τζόγου. Ειλικρινά θα έμπαινα στη νοοτροπία ότι έχει φύγει, αλλά προσπάθησα να προετοιμάσω μια σταθερή υπόθεση για το FOS και ελπίζω για το καλύτερο, νομίζω ότι είναι στη διακριτική ευχέρεια του εκχωρημένου πράκτορα ως επί το πλείστον από όσα έχω διαβάσει. Ας ελπίσουμε ότι αυτή είναι η τελευταία φορά που κάποιος από εμάς παίζει στοίχημα.
In a similar position, accepted my money is gone, if i get it back from FOS then great, but main focus is stopping it happening to someone else. Really does affect your mental health, the stress is horrendous. There needs to be stricter laws on advertising gambling too, my emails are sickening, get texts too... Try not to beat yourself up over it, it's a thing we've all struggled with here and hopefully this is the last time we all go through any gambling problems. I'd honestly get into the mindset it's gone but try and prep a solid case for the FOS and hope for the best, think it's just down to the discretion of the assigned agent for the most part from what i've read. Hopefully this is the last time any of us gamble.
Γεια σας 👋 μπορείτε να με βοηθήσετε με τις διευθύνσεις email που χρησιμοποιήσατε για το dsserv σας παρακαλώ. Δεν μπορώ να βρω αυτή την εταιρεία πουθενά και χρειάζομαι πραγματικά τη βοήθεια
Hi 👋 can you help me with the email addresses you used for dsserv please. I can't find that company anywhere and really need the help
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Currently, you are browsing the responsible gambling section of our website, which contains information related to problem gambling and responsible gambling practices. You clicked a link that leads outside of this section.
If you feel like you struggle to keep your gambling habits under control, we strongly recommend staying in the responsible gambling section and seeking help.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.