Γειά σου,
εμείς οι διαχειριστές δεν επικοινωνούμε με τα καζίνο και όπως πιστεύω ότι έχω εξηγήσει, δεν παρέχουμε νομικές συμβουλές. Εξετάζουμε αν τα caisno ενεργούν δίκαια ή όχι. Επομένως, εάν προτιμάτε να συζητάτε νομικές και νομικές δηλώσεις, συνιστώ ανεπιφύλακτα να συμβουλευτείτε έναν δικηγόρο. Κατά προτίμηση κάποιος ειδικευμένος σε θέματα τυχερών παιχνιδιών.
Εφόσον έχετε υποβάλει το παράπονο, ο υπεύθυνος διαχείρισης παραπόνων μπορεί να έρθει σε επαφή με τον εκπρόσωπο του καζίνο εάν είναι απαραίτητο. Είναι ένα από τα πιο πιθανά βήματα σε αβέβαιες συνθήκες που περιγράφονται στις οδηγίες για τους παίκτες . Σε κάθε περίπτωση, θα ενημερώνεστε για κάθε εξέλιξη, αλλά δεν σας βλάπτει ποτέ να διαβάσετε τον οδηγό που ανέφερα.
Λυπάμαι που έχουν περάσει περισσότερες από τρεις εβδομάδες από τότε που συζητήσαμε το θέμα. Ως εκ τούτου, θα άφηνα τις λεπτομέρειες για την καταγγελία, γιατί δεν μπορώ να θυμηθώ πολλά. Επιπλέον, αυτό είναι ένα φόρουμ και δεν επιλύουμε ζητήματα εδώ για αυτό. Πιστεύω ότι δεν είναι τόσο σοβαρό. Θα προσπαθήσω να παρακολουθώ την πρόοδο τουλάχιστον.
Hello,
we admins don't contact casinos, and as I believe I have explained, we don't provide legal advices. We consider w´hether caisnos act fairly or not. Thus, if you prefer to discuss law and law statements, I strongly recommend consulting with a lawyer. Preferably one skilled in gambling matters.
Since you have submitted the complaint, the complaint handler may get in touch with the casino representative if necessary. It is one of the most likely steps during uncertain circumstances described in the instructions for players. In any case, you will be informed of every development, but it never hurts to read the guide I mentoned.
I'm sorry it has been more than three weeks since we discussed the matter; hence, I would leave the details for the complaint, because I can't recall much. Furthermore, this is a forum, and we do not resolve issues here for that; I believe it is not that serious. I'll try to keep up with the progress at least.
Αυτόματη μετάφραση: