N1 απάτη καζίνο; (σελίδα 8)

πριν από 3 έτη από Sa-br-ina21
|
35493 προβολές 153 απαντήσεις |
|
1...7 8
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

Δεν έχω περιγράψει γιατί δεν μου δίνεται η δυνατότητα να γράψω ότι προσπαθώ να γράψω σβήνεται αλλά σας έχω στείλει την περιγραφή της κατάστασης σε mail

Garas
πριν από 1 μήνα

So, you've got a problem in your complaint, huh? So try to open it in anonymous/incognito window and see if it keeps getting deleted. Alternatively, where did you send the email, to what address please?

πριν από 1 μήνα

Έχω κάνει κατάθεση 580 ευρώ σε διπλότυπο λογαριασμό χώρις να ξέρω ότι δεν επιτρέπεται και το καζίνο έχει κατασχεσει τις καταθέσεις έχει κλείσει τον λογαριασμό δεν μου έχει επιστρέψει τα 580 ευρώ που έχουν κατασχεθεί και δεν μου απαντάει στα mail σχετικά με την υπόθεση

Garas
πριν από 1 μήνα

Geia sou. I can see that you were able to submit a complaint, and it is now waiting to be reviewed by our team.

Please stay put, and we'll get back to you soon. Hopefully, together, we'll be able to solve everything.

Have you received any news from the casino by now, perhaps? If you have any news, please forward it to us.

Romi
πριν από 1 μήνα

Όχι δεν έχω καμία ενημέρωση κάθε μέρα τους στέλνω να μου εξηγήσουν γιατί δεν μου επιστρέφουν τις καταθέσεις των 580 ευρώ που έχουν κατασχεθεί γιατί δεν ήξερα ότι απαγορεύεται ο διπλοτυπος λογαριασμός και δεν μου απαντάνε έχω να λάβω κάποιο mail από το καζίνο πάνω από έναν μήνα ενώ τους στέλνω κάθε μέρα να μου εξηγήσουν αν είναι νόμιμο που έχουν κατασχέσει τις καταθέσεις χώρις να γίνει επιστροφή

Garas
πριν από 1 μήνα

In such a case, I really want to see what our complaint team will be able to do. I just need to wait a bit so they can investigate.

Just please, from now on, keep in mind to always read the terms at each casino before depositing. You can avoid such issues, for sure.🙏

πριν από 1 μήνα

Δεν μου έχει απαντήσει κανείς αν είναι νόμιμο που η n1 casino δεν μου έχει επιστρέψει τα 580 ευρώ των καταθέσεων που έχει κατασχέσει και γιατί η εξυπηρέτηση πελατών δεν μου απαντάει ποτέ το καζίνο

Δημοσίευση από 101bettor διαγράφηκε από Romi
Αιτία: Διαφήμιση
Δημοσίευση από 101bettor διαγράφηκε από Romi
Αιτία: Διαφήμιση
Δημοσίευση από 101bettor διαγράφηκε από Romi
Αιτία: Διαφήμιση
Garas
πριν από 1 μήνα

As I can see, your complaint was closed as unjustified due to the reasons Veronika wrote there as such: "Creating multiple accounts is forbidden because it can be used to exploit bonuses or evade restrictions, which can lead to unfair advantages and complications for both the casino and other players."

Also, to answer your question regarding the legality of the casino's approach,. As we are not lawyers here, we really cannot give you an answer to this kind of question. The only thing we can say is that the casino’s Terms and Conditions clearly stated that creating multiple accounts was prohibited, and violating those led to the forfeiture of funds.

Unfortunately, we cannot influence the support to answer its players, even though we believe that they always should do that.

I hope that this helps you next time to avoid making this kind of mistake.

Romi
πριν από 1 μήνα

Σας έχω εξηγήσει πολλές φορές ότι στην δική μου περίπτωση δεν χρησιμοποιήθηκε κανένα μπόνους γιατί είχαν κατασχεθεί από την αρχή οι καταθέσεις και δεν έχει γίνει καμία επιστροφή και δεν μου απαντάει ποτέ το καζίνο ώστε να ξέρω τι έχει γίνει

Garas
πριν από 1 μήνα

The most crucial thing, in my opinion, is to remember that the complaint was turned down because of multiple account breaches. Aside from anonymous casinos, this is just not allowed.

There have been very few complaints that I have seen resolved, even in cases where the player had a valid reason for breaking multiple account rules.

We truly do not want to argue with you or lecture you, but I think your additions have little significance to the primary problem raised by making multiple accounts.

I'm sorry.

Radka
πριν από 2 εβδομάδες

Δεν μου έχετε απαντήσει ποτέ αν έχετε επικοινωνήσει με το n1 casino και αν είναι νόμιμο η κατάσχεση των καταθέσεων μου χωρίς να γίνει επιστροφή

Garas
πριν από 2 εβδομάδες

Hello,

we admins don't contact casinos, and as I believe I have explained, we don't provide legal advices. We consider w´hether caisnos act fairly or not. Thus, if you prefer to discuss law and law statements, I strongly recommend consulting with a lawyer. Preferably one skilled in gambling matters.

Since you have submitted the complaint, the complaint handler may get in touch with the casino representative if necessary. It is one of the most likely steps during uncertain circumstances described in the instructions for players. In any case, you will be informed of every development, but it never hurts to read the guide I mentoned.

I'm sorry it has been more than three weeks since we discussed the matter; hence, I would leave the details for the complaint, because I can't recall much. Furthermore, this is a forum, and we do not resolve issues here for that; I believe it is not that serious. I'll try to keep up with the progress at least.

πριν από 2 εβδομάδες

Κλέφτες και μπασταρδια

πριν από 2 εβδομάδες

Το καζίνο συνεχίζει να απορρίπτει τα mail να μην μου απαντάει στο τσατ και ένας υπάλληλος του καζίνο προσπάθησε να με παραπλανήσει λέγοντας ψέματα ότι έχει γίνει η επιστροφή των χρημάτων

πριν από 2 εβδομάδες

Μην το εισάγετε με κανένα κωδικό πρόσβασης

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 εβδομάδες

Κλέφτες και μπασταρδια

πριν από 2 εβδομάδες

Hello, could you tell me or explain what happened in the casino if you have this opinion ? It would probably be better than just such insults. 

πριν από 2 εβδομάδες

Το καζίνο συνεχίζει να απορρίπτει τα mail να μην μου απαντάει στο τσατ και ένας υπάλληλος του καζίνο προσπάθησε να με παραπλανήσει λέγοντας ψέματα ότι έχει γίνει η επιστροφή των χρημάτων

πριν από 2 εβδομάδες

Hmm, like Radka said, we'll have to wait for our complaint team to find out and if they can help you. The casino not responding to you is certainly not pleasant, but there is nothing more to do than wait and see how it develops. So it would be possible and if you learn something new you could say so. I hope this will be dealt with fairly as soon as possible.

1...7 8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη