N1 απάτη καζίνο; (σελίδα 8)

πριν από 3 έτη από Sa-br-ina21
|
45510 προβολές 205 απαντήσεις |
|
1...7 8 9...11
Προσθήκη ανάρτησης
Garas
πριν από 3 μήνες

Geia sou. I can see that you were able to submit a complaint, and it is now waiting to be reviewed by our team.

Please stay put, and we'll get back to you soon. Hopefully, together, we'll be able to solve everything.

Have you received any news from the casino by now, perhaps? If you have any news, please forward it to us.

Romi
πριν από 3 μήνες

Όχι δεν έχω καμία ενημέρωση κάθε μέρα τους στέλνω να μου εξηγήσουν γιατί δεν μου επιστρέφουν τις καταθέσεις των 580 ευρώ που έχουν κατασχεθεί γιατί δεν ήξερα ότι απαγορεύεται ο διπλοτυπος λογαριασμός και δεν μου απαντάνε έχω να λάβω κάποιο mail από το καζίνο πάνω από έναν μήνα ενώ τους στέλνω κάθε μέρα να μου εξηγήσουν αν είναι νόμιμο που έχουν κατασχέσει τις καταθέσεις χώρις να γίνει επιστροφή

Garas
πριν από 3 μήνες

In such a case, I really want to see what our complaint team will be able to do. I just need to wait a bit so they can investigate.

Just please, from now on, keep in mind to always read the terms at each casino before depositing. You can avoid such issues, for sure.🙏

πριν από 3 μήνες

Δεν μου έχει απαντήσει κανείς αν είναι νόμιμο που η n1 casino δεν μου έχει επιστρέψει τα 580 ευρώ των καταθέσεων που έχει κατασχέσει και γιατί η εξυπηρέτηση πελατών δεν μου απαντάει ποτέ το καζίνο

Garas
πριν από 3 μήνες

As I can see, your complaint was closed as unjustified due to the reasons Veronika wrote there as such: "Creating multiple accounts is forbidden because it can be used to exploit bonuses or evade restrictions, which can lead to unfair advantages and complications for both the casino and other players."

Also, to answer your question regarding the legality of the casino's approach,. As we are not lawyers here, we really cannot give you an answer to this kind of question. The only thing we can say is that the casino’s Terms and Conditions clearly stated that creating multiple accounts was prohibited, and violating those led to the forfeiture of funds.

Unfortunately, we cannot influence the support to answer its players, even though we believe that they always should do that.

I hope that this helps you next time to avoid making this kind of mistake.

Romi
πριν από 3 μήνες

Σας έχω εξηγήσει πολλές φορές ότι στην δική μου περίπτωση δεν χρησιμοποιήθηκε κανένα μπόνους γιατί είχαν κατασχεθεί από την αρχή οι καταθέσεις και δεν έχει γίνει καμία επιστροφή και δεν μου απαντάει ποτέ το καζίνο ώστε να ξέρω τι έχει γίνει

Garas
πριν από 3 μήνες

The most crucial thing, in my opinion, is to remember that the complaint was turned down because of multiple account breaches. Aside from anonymous casinos, this is just not allowed.

There have been very few complaints that I have seen resolved, even in cases where the player had a valid reason for breaking multiple account rules.

We truly do not want to argue with you or lecture you, but I think your additions have little significance to the primary problem raised by making multiple accounts.

I'm sorry.

Radka
πριν από 2 μήνες

Δεν μου έχετε απαντήσει ποτέ αν έχετε επικοινωνήσει με το n1 casino και αν είναι νόμιμο η κατάσχεση των καταθέσεων μου χωρίς να γίνει επιστροφή

Garas
πριν από 2 μήνες

Hello,

we admins don't contact casinos, and as I believe I have explained, we don't provide legal advices. We consider w´hether caisnos act fairly or not. Thus, if you prefer to discuss law and law statements, I strongly recommend consulting with a lawyer. Preferably one skilled in gambling matters.

Since you have submitted the complaint, the complaint handler may get in touch with the casino representative if necessary. It is one of the most likely steps during uncertain circumstances described in the instructions for players. In any case, you will be informed of every development, but it never hurts to read the guide I mentoned.

I'm sorry it has been more than three weeks since we discussed the matter; hence, I would leave the details for the complaint, because I can't recall much. Furthermore, this is a forum, and we do not resolve issues here for that; I believe it is not that serious. I'll try to keep up with the progress at least.

πριν από 2 μήνες

Κλέφτες και μπασταρδια

πριν από 2 μήνες

Το καζίνο συνεχίζει να απορρίπτει τα mail να μην μου απαντάει στο τσατ και ένας υπάλληλος του καζίνο προσπάθησε να με παραπλανήσει λέγοντας ψέματα ότι έχει γίνει η επιστροφή των χρημάτων

πριν από 2 μήνες

Μην το εισάγετε με κανένα κωδικό πρόσβασης

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Κλέφτες και μπασταρδια

πριν από 2 μήνες

Hello, could you tell me or explain what happened in the casino if you have this opinion ? It would probably be better than just such insults. 

πριν από 2 μήνες

Το καζίνο συνεχίζει να απορρίπτει τα mail να μην μου απαντάει στο τσατ και ένας υπάλληλος του καζίνο προσπάθησε να με παραπλανήσει λέγοντας ψέματα ότι έχει γίνει η επιστροφή των χρημάτων

πριν από 2 μήνες

Hmm, like Radka said, we'll have to wait for our complaint team to find out and if they can help you. The casino not responding to you is certainly not pleasant, but there is nothing more to do than wait and see how it develops. So it would be possible and if you learn something new you could say so. I hope this will be dealt with fairly as soon as possible.

πριν από 1 μήνα

Είναι απάτη η n1 casino οι υπάλληλοι έχουν κατασχέσει τις καταθέσεις μου μου ζήτησαν τα στοιχεία μου για να γίνει η επιστροφή και δεν μου επέστρεψαν ποτέ τα χρήματα και ούτε υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσω μαζί τους γιατί δεν απαντάνε προσέξτε την n1 casino και η guru casinoδεν έχει κάνει τίποτα μακριά από την n1 casino είναι απάτη

Garas
πριν από 1 μήνα

Unfortunately, we couldn't help you any further with your complaint due to the fact that you have violated the rule and opened a duplicate account, which is clearly stated in the casino terms as prohibited.🤷‍♀️

Please make sure to read the full terms every time before depositing in any online casino to avoid issues like this.🙏

πριν από 1 μήνα

Το καζίνο έχει ζητήσει τα στοιχεία μου για να γίνει η επιστροφή έχω στείλει τα πάντα και η επιστροφή δεν έγινε ποτέ τόσους μήνες προσπαθούν να με παραπλανήσουν και να με εξαπατήσουν

Garas
πριν από 1 μήνα

Oh, that's bad.

Frankly, not much to help with, I'm afraid. The situation would be much easier if your case regarding claimed refunds wasn't closed as unjustified. I'm sorry to see our opinions vary.

πριν από 1 μήνα

Άρα δεν έχει γίνει κανένας έλεγχος που έγιναν 13 λογαριασμοί στο καζίνο με ψεύτικα στοιχεία χωρίς καμία επιβεβαιώσει και επαλήθευση από το καζίνο και επέτρεψαν να γίνουν σε όλους αυτούς τους λογαριασμούς καταθέσεις από την ίδια κάρτα;

Garas
πριν από 1 μήνα

Γιατί δεν μου απαντάτε; Γιατί καλύπτεται το n1 casino θέλω να μου πείτε τι πρέπει να κάνω για να αποκαλυφθεί η απάτη θέλω να προσφύγω στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος, πως γίνεται να έγιναν 13 λογαριασμοί με ψεύτικα στοιχεία χωρίς καμία επαλήθευση και ταυτοποίηση και να έγιναν καταθέσεις σε όλους τους λογαριασμούς από την ίδια κάρτα; Δεν είναι παράνομο να επιτρέψει το καζίνο να χρησιμοποιηθεί η ίδια κάρτα σε πάνω από έναν λογαριασμό;

1...7 8 9...11
Μετάβαση στη σελίδααπό 11 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα