Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνN1 απάτη καζίνο;

N1 απάτη καζίνο; (σελίδα 9)

πριν από 3 έτη από Sa-br-ina21
|
49.666 προβολές 234 απαντήσεις |
|
1...8 9 10...12
Romi
πριν από 2 μήνες

Γιατί δεν μου απαντάτε προσπαθείτε να καλύψετε το καζίνο σας παρακαλώ θέλω να μου πείτε πως να χειριστώ την υπόθεση θέλω να προσφύγω στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος η n1 casino επέτρεψε να γίνουν 13 λογαριασμοί με ψεύτικα στοιχεία χωρίς καμία επαλήθευση και ταυτοποίηση και να γίνουν καταθέσεις και στους 3 λογαριασμούς από την ίδια κάρτα αυτό είναι παράνομο και έπειτα το καζίνο κατέσχεσε και καταχράστηκε τα ποσά των καταθέσεων

πριν από 2 μήνες

Σας εκλιπαρώ απάντησε μου επίσημα πως δεν θα γίνει η επιστροφή των καταθέσεων 580 ευρώ που έχουν κατασχεθεί από το καζίνο ώστε να γίνει έρευνα από την δίωξη πως επιτράπηκε από το καζίνο να γίνουν 13 λογαριασμοί με ψεύτικα στοιχεία χωρίς επιβεβαίωση και ταυτοποίηση και έγιναν σε όλους τους λογαριασμούς καταθέσεις από την ίδια κάρτα ώστε να βρεθούν οι υπάλληλοι του καζίνο που κατέσχεσαν και καταχράστηκαν τα χρήματα μου 


πριν από 2 μήνες

It's a top casino, I've never had any problems with it before. It's a pity that things turned out this way for you.

πριν από 2 μήνες

Είναι απάτη έχουν επιτρέψει να γίνουν 13 λογαριασμοί με ψεύτικα στοιχεία χωρίς Καμία επαλήθευση και καμιά ταυτοποίηση και να γίνουν σε όλους τους λογαριασμούς καταθέσεις από την ίδια κάρτα χωρίς κάποιον έλεγχο στη συνέχεια κατέσχεσαν το ποσό συνολική αξία 580 ευρώ και αρνείται το καζίνο να γίνει η επιστροφή ενώ τους έχω στείλει όλα τα στοιχεία που μου είχαν ζητήσει για να γίνει η επιστροφή δεν έγινε ποτέ όπως και δεν υπάρχει κάποιος τρόπος επικοινωνίας να μου εξηγήσουν πώς έγιναν οι λογαριασμοί με ψεύτικα στοιχεία και πως γίνεται να χρησιμοποιηθεί η ίδια κάρτα σε πάνω από έναν λογαριασμό και πλέον αρνούνται να απαντήσουν και στα mail

πριν από 2 μήνες

Γιατί δεν μου απαντάτε προσπαθείτε να καλύψετε το καζίνο σας παρακαλώ θέλω να μου πείτε πως να χειριστώ την υπόθεση θέλω να προσφύγω στη δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος η n1 casino επέτρεψε να γίνουν 13 λογαριασμοί με ψεύτικα στοιχεία χωρίς καμία επαλήθευση και ταυτοποίηση και να γίνουν καταθέσεις και στους 3 λογαριασμούς από την ίδια κάρτα αυτό είναι παράνομο και έπειτα το καζίνο κατέσχεσε και καταχράστηκε τα ποσά των καταθέσεων

πριν από 2 μήνες

Did you create those accounts? I saw that the main issue was that you had duplicated accounts so I'm sorry. As far as cybercrimes are concerned, we have no power in these cases because it's out of our reach. You would have to contact the police or lawyers.

Of course, it's not always possible to answer you right away, we don't work 24/7 so try to be patient next time please.

Although I'm sorry about what happened, it would be good not to break the casino rules to avoid similar things next time. Unfortunately, casinos are not obliged to, and most of the time they don't even verify accounts right away. Sometimes they don't even do it on the first withdrawal, so they probably had no way of knowing that you deposited with the same card until the verification happened. 

I think that's a good lesson to learn from a situation like that.

πριν από 2 μήνες

Η παρανομία είναι του καζίνο που έχει επιτρέψει να γίνουν 13 λογαριασμοί με ψεύτικα στοιχεία χωρίς επαλήθευση και ταυτοποίηση και να γίνουν σε όλους τους λογαριασμούς καταθέσεις από την ίδια κάρτα σε αυτό το θέμα δεν έγινε κανένας έλεγχος και καμιά έρευνα οπότε και εσείς δικαιολογείται τη n1 casino που με εξαπάτησε

πριν από 2 μήνες

It's a top casino, I've never had any problems with it before. It's a pity that things turned out this way for you.

πριν από 2 μήνες

Hey, I see that the players' experiences are different in this casino. What would you say is the best thing about this casino for you? 🤔😊

Jaro
πριν από 2 μήνες

Αυτό το καζίνο είναι τραγικό δεν ούτε τρόπο επικοινωνίας στα mail δεν απαντάνε έχω ζητήσει να επικοινωνήσει κάποιος υπεύθυνος μαζί μου και αγνοούν τα αιτήματα μου 7 μήνες δεν μπορώ να βρω λύση στο πρόβλημα μου

Garas
πριν από 2 μήνες

Okay, but the answer for you was also posted and you didn't respond to that. It would probably be better if you replied to that than to something where I answered to another player. 

Jaro
πριν από 2 μήνες

Τι ακριβώς να απαντήσω; Σας έχω εξηγήσει ότι η n1 casino επέτρεψε να γίνουν 13 λογαριασμοί με ψεύτικα στοιχεία χωρίς καμία επαλήθευση και ταυτοποίηση με ψεύτικα mail και τηλέφωνα και επέτρεψε να γίνουν σε όλους τους λογαριασμούς καταθέσεις από την ίδια κάρτα στη συνέχεια κατάσχεσαν τα ποσά και έπειτα δεν έχω καμία επικοινωνία ούτε απαντάνε στα mail

Jaro
πριν από 2 μήνες

Το καζίνο επέτρεψε να γίνουν 13 λογαριασμοί με ψεύτικα στοιχεία τηλέφωνα και mail έγιναν οι εγγραφές χωρίς καμιά επαλήθευση και ταυτοποίηση και στη συνέχεια επέτρεψε να γίνουν καταθέσεις και στους 13 ψεύτικους λογαριασμούς από την ίδια χρεωστική κάρτα όπου στη συνέχεια κατέσχεσε τις καταθέσεις χώρις να προχωρήσει σε επιστροφή και χωρίς να υπάρξει κάποια εξήγηση πως έγιναν καταθέσεις σε λογαριασμούς με ψεύτικα στοιχεία εδώ και 7 μήνες προσπαθώ να έρθω σε επικοινωνία με κάποιον υπεύθυνο του καζίνο αλλά η αντιμετώπιση είναι απαράδεκτη δεν απαντάνε στα μυνήματα και δεν υπάρχει άλλος τρόπος επικοινωνίας

Garas
πριν από 2 μήνες

Dear Garas,

Allow me to be a bit straight forward on this occasion:

Since almost every nowdays casino states in its terms pretty clearly that only account is allowed per user, I'd say you, as an experienced player, should understand the casino is not to blame for your terms violation. We can of course discuss the details behind your unfortunate experiences, yet it feels truly weird if someone who showed the effort to create 13 fake accounts in the casino calls such a casino a scam.

From my perspective this is behaviour typical for complusive players or bonus abusers.

Keeping the common logic in mind, none of your additionaly cretated accounts would pass the KYC, thus the outcome would be again bad for you.

In such a situation, players tend to expect the casino to protect them from harmful experiences, especially if they have shown or even admitted addiction, yet the second side of the coin is also pretty obvious:

Each casino has a different platform, sometimes only your name, email, and password are required to register, it is not possible to detect multiple accounts. Since it is a common standard that the KYC is triggered by the withdrawal request or when the withdrawal amount hits a certain amount, the casino employees just expext players to follow the rules to keep themselves from unpleasent surprises.

I'd say, follow the rules to the point in order to call the casino a scam later. I hope you understand that.


As part of our Global Self-Exclusion Initiative, we've partnered with BetBlocker, a UK-registered charity providing a free service to support people worldwide. You can find more information about our initiative here (https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative) and about BetBlocker here (https://betblocker.org/).

BetBlocker is quick and easy to install on multiple devices, taking just 2 minutes. Once installed, it blocks access to over 84,200 gambling websites and runs quietly in the background. The service can be used anonymously and helps individuals manage their access to gambling safely and appropriately, whether that means complete restriction or limiting access during vulnerable periods. 


Please, look after yourself.

Radka
πριν από 2 μήνες

Σας έχω εξηγήσει πολλές φορές ότι οι ψεύτικοι λογαριασμοί δεν έχουν γίνει από μένα τρίτο πρόσωπο δημιούργησε το 13 λογαριασμούς με ψεύτικα στοιχεία και χρησιμοποιήθηκε σε όλους τους λογαριασμούς η ίδια κάρτα το καζίνο δεν έκανε κανέναν έλεγχο ούτε για την επαλήθευση των λογαριασμών με τα ψεύτικα στοιχεία ούτε πως η κάρτα χρησιμοποιείται σε πάνω από έναν λογαριασμό

Garas
πριν από 2 μήνες

If you can prove it, please reopen the complaint, and our team will surely have a look at it. But without any proof, unfortunately, there is nothing we can do.🤷‍♀️

Romi
πριν από 2 μήνες

Σας έχω στείλει να ανοίξει ξανά η καταγγελία αλλά δεν έχω πάρει απάντηση μπορώ να σας στείλω και τις κινήσεις που έχουν έγινε σε όλους τους λογαριασμούς από την ίδια κάρτα και στο ότι έγιναν οι λογαριασμοί με ψεύτικα στοιχεία δεν ξέρω πως μπορώ να το αποδείξω εγώ έχω μόνο ένα τηλέφωνο και μόνο ένα mail άρα δεν θα μπορούσα να κάνω άλλο λογαριασμό με τα ίδια στοιχεία πρέπει το καζίνο να μου εξηγήσει πως έγιναν οι 13 λογαριασμοί με ανύπαρκτα στοιχεία χωρίς επαλήθευση και πως έγιναν σε όλους αυτούς τους λογαριασμούς καταθέσεις από μια και μόνο κάρτα

Garas
πριν από 2 μήνες

Well, whenever you try to reopen a complaint or even file one, you need to give our team some time to get to it. We experience hundreds of complaints coming in every day, so there is no possibility to get to it right away.

Now I believe that you got a reply from our complaint team, and as I can see, it was rejected, unfortunately. Without providing any proof of what you are trying to say, it is really hard to make a case from it, you know.

I am sorry we couldn't be of any help here.

Romi
πριν από 2 μήνες

Σας έχω εξηγήσει πολλές φορές ότι δεν μου απαντάει ούτε το καζίνο αρνείται να μου εξηγήσει πως έγιναν οι λογαριασμοί με ψεύτικα στοιχεία χρέωσαν όλοι οι λογαριασμοί την ίδια χρεωστική κάρτα μου ; Πρέπει να βρω πως έγινε αυτό και να μην εξαπατήσουν και άλλους πελάτες τους3

Garas
πριν από 2 μήνες

I hope you will find the solution.

Romi
πριν από 2 μήνες

Πως να βρω την λύση αφού εσείς απορρίπτεται την καταγγελία και καλύπτετε το καζίνο χώρις να γίνει κάποιος έλεγχος

Garas
πριν από 2 μήνες

Unfortunately, without any proof we are not able to help you in any way. It is not covering up, at all.

If there is proof, the case can be made.

Sorry, but we wouldn't move anywhere this way.

1...8 9 10...12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα