Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνN1 απάτη καζίνο;

N1 απάτη καζίνο; (σελίδα 10)

πριν από 3 έτη από Sa-br-ina21
|
49.593 προβολές 234 απαντήσεις |
|
1...9 10 1112
Romi
πριν από 2 μήνες

Σας έχω στείλει αποδεικτικό σας έχω στείλει τις κινήσεις του λογαριασμού μου που έγιναν 580 ευρώ καταθέσεις την ίδια ώρα από την ίδια κάρτα μπορεί το καζίνο να αποδείξει ότι έγιναν σε έναν λογαριασμό και σε 13 ψεύτικους;

Garas
πριν από 2 μήνες

To me, it seems that for the complaint purposes, it was not actually proof. I'm certain it could be used properly otherwise. If I'm not mistaken, you're now saying that providing transactions associated with one account also proves there have not been 13 other accounts? The point is that the casino, on the other hand, provided links between all these accounts. You said that yourself:

"Only one account has been verified The other accounts have been made without any verification and wrong email and the same card was used in all accounts without the casino asking for any verification "

Frankly, you deliberately violated the basic rule. I'm sorry, but there is not much to add.


Radka
πριν από 2 μήνες

Πως γίνεται να χρησιμοποιηθεί η ίδια κάρτα πάνω από έναν λογαριασμό; Και πως γίνεται να γίνει εγγραφή λογαριασμού με ψεύτικα στοιχεία χωρίς να γίνει κάποια επαλήθευση;

Garas
πριν από 2 μήνες

Let me explain.

The same explanation, based on the same principles, applies to both questions:

Obviously, any player can achieve that at casinos that offer only a swift registration process. Changing the very little required information is something an ordinary player would do. Don't you think?

As I'm sure you know, the verification upon quick registration is not a common practice. Counting on something you suggest instead of what you actively understand leads to these kinds of situations.

Both using the same card as well as registering multiple accounts is the players' sole decision, which the casino can't prevent. This is exactly the reason why almost every casino (aside from anonymous ones) clearly states both in their terms and conditions. Normally, when you confirm your registration, you also agree to the terms and conditions.

It is really very easy, though: Never create more than one account because using the same card for multiple accounts is probably not going to cause you any trouble at all - with a single account, right?

Radka
πριν από 2 μήνες

Μα πως γίνεται η ίδια να χρησιμοποιηθεί σε πάνω από έναν λογαριασμό; Αφού υπήρχε ένας λογαριασμός ταυτοποιμενος με τα αληθινά μου στοιχεία και κάρτα. Πως γίνεται να χρησιμοποιηθεί ξανά η κάρτα σε άλλους λογαριασμούς με ψεύτικα στοιχεία;

Garas
πριν από 2 μήνες

Because there is no physical restriction which would actively block you when you use the same card on various accounts. The responsibility to follow the rules you previously agreed to is primarly yours to take. Please do not expect casinos to monitor all your actions to prevent you from breaking the rules.

Try to think about it like this: Why would the casino invest in such an advanced restrictive tool, if it is clearly stated in the rules that you can't do it anyway? The logical result is that the casino deals with consequences of your actions, yet the cause is on you to consider.

Do you know what I mean, please?

Radka
πριν από 2 μήνες

Και πως έγινε η κατάσχεση των καταθέσεων αμέσως χωρίς να γίνει επιστροφή των χρημάτων; Είναι νόμιμο το καζίνο να επιτρέψει να γίνουν οι καταθέσεις και να προχωρήσει σε κατασχέση;

πριν από 2 μήνες

Ενώ έχω κάνει τόσες καταγγελίες ότι το καζίνο έχει κατασχεσει τις καταθέσεις μου χωρίς κάποια εξήγηση και γιατί δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας με το καζίνο ώστε να ξέρω τι έχει γίνει με την κατάσχεση

Garas
πριν από 2 μήνες

Do I understand correctly that you mean the deposits from the multiple accounts of yours?

Well, you have violated their rules by opening those accounts, so if it is clearly stated in their terms that it is strictly prohibited and the casino will confiscate the money from these accounts, they did so.🤷‍♀️

In most of the casinos, as we have already said many times before, the verification is done only when withdrawing and not when deposits are made. When you were going through the verification process, only then the casino found out that you had opened multiple accounts and seized the deposits.

Did it happen that way, right?

Romi
πριν από 2 μήνες

Εγώ ξανά ρωτάω γιατί δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας με το καζίνο; Έχω ζητήσει πολλές φορές να μου εξηγήσουν πώς γίνεται να επιμένει το καζίνο να μου επιστρέψει τα 100 ευρώ από τα 580 που έγιναν οι καταθέσεις με τον ίδιο τρόπο έχω ζητήσει να επικοινωνήσει κάποιος αρμόδιος μαζί μου η το νομικό τμήμα του καζίνο με τον δικηγόρο μου και δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας με το καζίνο να μου εξηγήσουν πώς έχουν εξαίρεση μέρος των καταθέσεων αφού έχουν γίνει όλες με τον ίδιο τρόπο από ψεύτικους λογαριασμούς

Garas
πριν από 2 μήνες

I bet the casino is convinced there is nothing else to discuss. Even here, on the forum, we've explained everything, I guess.

Normally, when the player fails to comply with the rules, he is also not fit for any refunds. I probably still do not understand why you believe you should get something under the many times described circumstances.

What makes you think you should be refunded, please?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Radka
πριν από 2 μήνες

Σας εξηγω ότι δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας τους έχω στείλει πολλές φορές να επικοινωνήσει κάποιος υπεύθυνος και τους στέλνει και ο δικηγόρος μου και δεν απαντάει και δεν υπάρχει άλλος τρόπος επικοινωνίας είναι απάτη το n1 casino αφήνει τους πελάτες να κάνουν κατάθεση μετά προχωράει σε κατάσχεση και δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας

Garas
πριν από 2 μήνες

Πως θα μπορέσω να μάθω γιατί το καζίνο επιθυμεί να μου επιστρέψει τα 100 ευρώ από το σύνολο των 580 ευρώ που έχουν κατασχεθεί; Πως μπορώ να ξέρω ότι δεν έγινε απάτη και δεν κατασχέθηκε το υπόλοιπο ποσό από υπαλλήλους του καζίνο εφόσον δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας και δεν γίνεται να επικοινωνήσει ο νομικός σύμβουλος μου μαζί τους;

Garas
πριν από 2 μήνες

As it was said many times before, unfortunately, we are unable to do anything about it.

Your complaint was rejected as unjustified because you have violated the rules. It finishes here for us; there is no way to go any further.

Please stay well, and try to obey the rules all the time to avoid situations like this.

Romi
πριν από 2 μήνες

Είναι δυνατόν να μην μπορώ να επικοινωνήσω με το καζίνο με κάποιον υπεύθυνο να μου εξηγήσει πως έγιναν 13 λογαριασμοί με ψεύτικα στοιχεία και χρέωσαν την κάρτα μου είναι δυνατόν να σας εξηγώ ότι το καζίνο με έχει εξαπατήσει και πως δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας με το καζίνο και να απορρίπτεται την καταγγελία;

Romi
πριν από 2 μήνες

Γιατί δεν μπορώ να επικοινωνήσω με την διοίκηση η ο δικηγόρος μου να πάρω εξηγήσεις πως γίνεται να επιστραφεί ένα μέρος του ποσού εφόσον πρόκειται για ίδια περίπτωση και αν είναι νόμιμο να γίνουν λογαριασμοί με ψεύτικα στοιχεία χωρίς κάποια επαλήθευση και να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους λογαριασμούς η ίδια κάρτα; Δεν γίνεται να μην υπάρχει επικοινωνία με το καζίνο και αυτό να είναι νόμιμο;

Garas
πριν από 2 μήνες

To be completely honest and respectful, I believe the casino manager has lost interest in answering your questions, and the longer we continue this conversation, the better I understand his approach. It is not against the law to ignore someone; in certain situations, it is the right thing to do.

Consider all of us; we have been asked the exact same questions by you repeatedly, but you still do not understand that we are unable to assist you, and there is now nothing more to talk about.

Kindly go over the entire information exchange we had again; you will undoubtedly find all the answers.

If you would rather to keep using the word "illegal" incorrectly, then by all means, you did create more accounts illegally; everything else is insignificant. That was the start of the rule violation that led to this exact situation.

I still make an effort to understand you, but we shall not be answering the same queries over and over again

We all appreciate your understanding.

Radka
πριν από 2 μήνες

Ο υπεύθυνος του καζίνο δεν έχει επικοινωνήσει ποτέ ούτε μαζί μου ούτε με τον δικηγόρο μου και αυτό είναι παράνομο εφόσον δεν έχουμε πάρει ποτέ εξηγήσει πως γίνεται να έχουν γίνει 13 λογαριασμοί με ψεύτικα στοιχεία να έχει χρησιμοποιηθεί η ίδια κάρτα να έχουν κατασχεθεί οι καταθέσεις το συνολικό ποσό των 580 ευρώ και η απόφαση του καζίνο είναι να επιθυμεί να επιστρέψει ένα μέρος του ποσού τα 100 ευρώ έχω ζητήσει επανειλημμένα να μου εξηγήσουν πώς γίνεται να υπάρχει αυτή η εξαίρεση εφόσον είναι ίδια περίπτωση και δεν έχουν επικοινωνήσει ποτέ μαζί μου όταν δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας με κάποιο καζίνο η κάποιο νομικό τμήμα αυτό δεν είναι παράνομο;

Radka
πριν από 2 μήνες

Δεν νομίζω να υπάρχει άλλο νόμιμο καζίνο που να μην υπάρχει τρόπος επικοινωνίας η νομικό τμήμα να επικοινωνήσει με τον δικό μου νομικό σύμβουλο ώστε να προχωρήσει η έρευνα για τους ψεύτικους λογαριασμούς με τα ψεύτικα στοιχεία που χρέωσαν την κάρτα μου και να ερευνηθεί από την διεύθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος μην προσπαθείτε να καλύψετε το καζίνο που κατέσχεσε τις καταθέσεις μου

πριν από 2 μήνες

Δεν θα μου απαντήσετε αν είναι λογικό που σε ένα νόμιμο καζίνο δεν υπάρχει τρόπος επικοινωνίας με κάποιον υπεύθυνο ούτε κάποιο νομικό τμήμα να απαντήσει στο εξώδικο του δικηγόρο για να προχωρήσει η έρευνα για τους ψεύτικους λογαριασμούς και την κατασχέση καταθέσεων;

1...9 10 1112
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα