Υποθέτω ότι δεν έχουμε καταλάβει ο ένας τον άλλον. μη διστάσετε να χρησιμοποιήσετε τον σύνδεσμο που σας έστειλα. 🙏 Μιλούσα για το Casino Guru Safer Gambling Zone, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να βοηθάει τους παίκτες να απομακρυνθούν από τα καζίνο γενικά. Φυσικά καταλαβαίνω την ανησυχία σας και καταλαβαίνω απόλυτα γιατί έγινε η καταγγελία.
Καθώς προχωρά η καταγγελία, με βάση τις πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν, υποθέτω ότι θα μάθουμε ποια είναι μια δίκαιη λύση.
Είναι πιθανό το καζίνο να έχει αναγνωρίσει τη σοβαρότητα της κατάστασης και να την αντιμετωπίσει κυρίως μέσω της καταγγελίας. Ας υποθέσουμε ότι οι απλοί εργαζόμενοι δεν αναμένεται να αντιμετωπίσουν μια τέτοια περίσταση.
I guess we haven't understood each other; feel free to use the link I sent you. 🙏 I was talking about Casino Guru Safer Gambling Zone, which is designed to help players get a bit further from casinos in general. Of course I understand your concern and perfectly understand why the complaint has been set.
As the complaint progresses, based on the information gathered, I guess we will find out what is a fair solution.
It is possible that the casino has recognized the gravity of the situation and will address it primarily through the complaint. Suppose that ordinary employees are not expected to deal with such a circumstance.