N1 απάτη καζίνο;

πριν από 3 έτη από Sa-br-ina21
|
18131 προβολές 97 απαντήσεις |
|
1 2...5
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 έτη

Την περασμένη εβδομάδα κατάθεσα χρήματα στο N1 Casino και αγόρασα δωρεάν παιχνίδια στο παιχνίδι για 30 ευρώ. Όταν κέρδισα σχεδόν 1500 ευρώ και έκανα μια πληρωμή. Ο λογαριασμός μου θα απενεργοποιηθεί και θα επιστραφεί έως και 500 ευρώ. Υποτίθεται ότι παραβίασα τους κανόνες μπόνους. Δεν είχα καν ένα μπόνους που ξεπερνούσε τα 2000 ευρώ. Είχα επικοινωνήσει με την υποστήριξη THE soft και κάθε φορά που με αναφέρουν σε μπόνους και τώρα θα πρέπει να αποσυρθώ. Νομίζω ότι είναι πραγματικά χάλια. Πρώτα πληρώνετε και κερδίζετε και μετά κάτι. Και κέρδισα στο megaway.

Αυτόματη μετάφραση:
Sa-br-ina21
πριν από 3 έτη

I'm quite confused now. You say you didn't play with a bonus, but you also say that you bough free games for 30 eur. It sounds to me like you deposited 30 eur and received a bonus in a form of free spins.

Daniel
πριν από 3 έτη

Όχι, κατέθεσα 2 φορές για 50 ευρώ χωρίς μπόνους. Και έπαιξε το παιχνίδι Majetic Megaway. Μπορείτε να αγοράσετε δωρεάν περιστροφές για 30 ευρώ.

Έχετε κάνει ποτέ ένα στιγμιότυπο οθόνης. LG sabrina

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 έτη

Looks like they have two unresolved complaints here on Guru with "due to breaching bonus terms and conditions".


https://casino.guru/n1-casino-player-s-winnings-have-been-cancelled


https://casino.guru/slothunter-casino-player-s-winnings-from-a-bonus-have


You should definitely open a complaint in my opinion, maybe one on AskGamblers as well.


Sa-br-ina21
πριν από 3 έτη

I see! I know what you mean. Alright, in that case, I honestly suggest you to create the complaint here so my colleagues can take a look at it:

https://casino.guru/complaints

πριν από 1 έτος

Έχω κάνει κατάθεση 3 φορές μπόνους δεν είδα ποτέ. Έχω κάνει τα πάντα από ταυτοποίηση μέχρι κ την τράπεζα το swift μου ζήτησαν για να κάνουν την ανάληψη χειροκίνητα γιατί εμένα όταν πάω να κάνω ανάληψη μου τα ακυρώνουν.. Πάντως ακόμα κ τώρα που γράφω δεν έχω απάντηση από κανέναν τους. Δεν ξέρω πόσο αξιόπιστο sait τελικά είναι. ,🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

steliospod
πριν από 1 έτος

Hi there,

so the first problem is that you haven't got the bonus - well even on our side you'll not find any bonuses available for players from Greece offered by N1 Casino. Sadly, only the casino can explain why you have not got any bonus, so it's double bad that you are ignored.

May I know whether your account has been fully verified and when, please?

We allow casinos 14 full days to complete the KYC and send the winnings, so if you feel that the time is closing, the complaint would be the best solution.

Learn more about the complaint procedure here.



πριν από 1 έτος

Μεγάλοι απατεώνες μου πήραν 500 ευρώ απ' το λογαριασμό γιατί είπαν ότι παραβίασα τους όρους του μπόνους.βεβαια όλα αυτά αφού αιτήθηκαν ανάληψη.προσοχη μάγκες μεγάλοι απατεώνες μακρια

giwrgosgewrgaras11
πριν από 1 έτος

Hello,

may I know what rule you were supposed to violate? Are you sure have not done it?

Kindly paste the casino explanation here, so we will see whether the casino acted accordingly.

What do you think about that idea?

πριν από 1 έτος

Έπαιζα με όριο που μου είχαν βάλει για μέρες και προφανώς όταν μου το άνοιξαν είχα τζιραρει 70 φορές το μπόνους απλά είναι απατεώνες γιατί όταν αιτήθηκα ανάληψη μετά από μέρες και ενώ έπαιζα τότε βρήκαν να μου πουν ότι παραβίασα τους όρους απλά είναι μεγάλοι απατεώνες κλείστε τους είναι κλεφτες

giwrgosgewrgaras11
πριν από 1 έτος

If you believe that you have not done anything against the rules and the casino made a mistake, submit a complaint, please. The Complaint Team will look into the matter and inspect the rules and your gaming history, if possible.

Just click here if you wish to start the complaint process.

This is the easiest way to demonstrate if you are correct about this casino being unfair to you.

πριν από 1 έτος

Παιδιά προσοχή, θα πρέπει να το δούνε οι αρμόδιοι, κάνεις κατάθεση, παίζεις χωρίς μπόνους, κάνεις τζίρο του ποσού σου κι αφού κάνεις αίτημα ανάληψης αρχίζουν τα όργανα.


Ακυρώνουν την ανάληψη σου αμέτρητες φορές με διάφορους λόγους (να αποστείλεις έγγραφά κτλ) αφού τα αποστείλεις σου ακυρώνουν πάλι την ανάληψη, σου δηλώνουν ότι θα γίνει η ανάληψη χειροκίνητα και σου κάνουν και απενεργοποίηση του λογαριασμού σου, με αιτιολογία ότι θα ενεργοποιηθεί αφού γίνει η ανάληψη.


Προσοχή από όλους.

Mauros
πριν από 1 έτος

Hello there,

is this your personal experience? Being in your shoes I'd submit a complaint.

It's interesting how many players describe complications and indicate that the winnings were stolen, but when it comes to submitting a complaint, well, nothing happens.

It's a shame though, the Complaint Team is here to help with every reasonable issue. 🤔

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Καλησπέρα από λίγο καιρό είχα ανοίξει λογαριασμό σε έναν δικό μου και ένα στη μητέρα μου και έκανα μία κατάθεση από τη δικιά μου paysafe στο λογαριασμό της μητέρας μου κέρδισε κάποια χρήματα και μας λένε ότι δεν γίνεται Ανάληψη επειδή έγινε κατάθεση από άλλο λογαριασμό paysafe έτσι ρωτάω αφού είναι παράνομο γιατί δέχτηκαν την κατάθεση και δεν την απέρριψαν και τώρα έχουνε σφραγίσει το λογαριασμό της μητέρας μου με τα κέρδη που δεν ήταν από μπόνους και δεν μας απαντάνε καν στα e-mail στα μηνύματα και μας δίνει απλά περιμένετε και ήταν παράνομο αυτό που κάνατε κατάθεση από τρίτο πρόσωπο και ότι ήταν στους όρους ότι θα χορεύετε κατατάσσει από την πρόσωπο δυστυχώς δεν το είχαμε δει αυτό και ποσόν ήταν ότι έγινε κατάθεση από τη δικιά μου περισσεύει στης μητέρας μου πιστεύαμε ότι δεν θα υπήρχε κάποιο πρόβλημα με τα Ανάληψη

Lootik1312
πριν από 1 έτος

Hello,

in general, by creating an account in the casino, you agree to comply with all rules. Sadly, I have to say that tons of casinos do not accept players from the same household, using the same IP address (sharing the same wi-fi connection as an example) and living at the same address. You should always ask the casino in advance whether this is ok - then save the answer by making a screenshot.

Would be good to mention, that we see such rules as quite limiting and possibly dangerous for inexperienced players. On the other hand, if you read the terms, you would notice those rules 🙁 - Always read the terms!

What is far worse is that you used a third-party (your mom's) payment option for deposits. This is strictly prohibited, and again you would read that in terms. 🙁

Always use only your payment options so you can always prove that such options are registered on you - that will usually happen when you submit a withdrawal.

So basically you made a few mistakes.

Kindly keep in that if you deposit sooner before your account is fully verified (you pass the KYC) no one knows that the payment options are not yours. You are directly responsible for making the deposits. It's up to every player to comply with the rules.

If you need help feel free to submit a complaint, just be aware that you made several mistakes at the whole beginning, so the result is not guaranteed. 🙏







πριν από 1 έτος

Μεγάλα καρι@λια...Μακριά!! Ταυτοποιηθηκα, δεν έλαβα κανένα bonus και φυσικά όταν αιτηθηκα ανάληψη, πήρα τα παπ@ρια μου! Το θέμα δεν είναι ότι ζητάνε αποδεικτικά καρτών και σελφι για ταυτοπροσωπια, αλλά ότι τα στέλνεις και δεν σε πληρώνουν ποτέ.

plakiaseuagelos
πριν από 1 έτος

Honestly, I'm not sure whether this is an automatic translator issue, but I am unsure whether you got the winnings or you didn't. It says "of course when I requested a withdrawal, I got my money!"

Let me know what the situation looks like, I want to be sure about the withdrawal.


plakiaseuagelos
πριν από 1 έτος

Μεγάλοι απατεώνες τους διαφημίζουν και στην τηλεόραση ούτε ευρώ στους απατεωνες μάγκες μακρια

giwrgosgewrgaras11
πριν από 1 έτος

Hey there.

Are you currently waiting for the withdrawal to be processed, or are you rather saying that you have not yet won there?

πριν από 1 έτος

Από τα χειρότερα καζίνο. Αν τυχόν κάνεις ανάληψη πληρώνει πολύ γρήγορα αλλά δεν κάνεις αναληψη ποτέ. Όλα είναι σφιχτά κ κλειδωμένα.

Μακριά

1 2...5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα