Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνN1 απάτη καζίνο;

N1 απάτη καζίνο; (σελίδα 12)

πριν από 3 έτη από Sa-br-ina21
|
49.453 προβολές 233 απαντήσεις |
|
1...11 12
Jaro
πριν από 5 ημέρες

Δεν γίνεται να το αποδείξω αυτο ξέρω μόνο ότι αν γίνει έρευνα το καζίνο έχει επιτρέψει να χρησιμοποιηθεί η κάρτα σε πολλούς λογαριασμούς με ψεύτικα στοιχεία με ψεύτικους αριθμούς τηλεφώνου και ψεύτικα mail χωρίς καμία επιβεβαίωση λογαριασμού και επαλήθευση και το έχω γράψει στην καταγγελία μου

Garas
πριν από 5 ημέρες

Well, that's the problem in my opinion. Anyone could say that then. In casinos, accounts are not always verified at the beginning, it's usually on the first or subsequent withdrawals, unless it's unusual. But if you have nothing to back it up, that's what would probably convince our team if it were true. 

However, I'll try one more thing, if they missused your card, why didn't you contact the bank that these transactions didn't come from you? Alternatively, don't you have some kind of two-factor transaction verification? That's something that's probably the most common in today's world when situations like this can occur. 

Also, did you try to describe to the bank what happened to you and ask for a chargeback? 

It's probably not the best option, but on the other hand, if you didn't use the money, it might make some sense.

Jaro
πριν από 5 ημέρες

Έχω κάνει όλα αυτά που μου είπατε και ακύρωσα την κάρτα μου αλλά είχαν προλάβει να γίνουν οι χρεώσεις είναι προφανές ότι δεν έγινε καμία έρευνα από εσάς και ότι προσπαθείτε να καλύψετε την n1 casino που είναι προφανές πως πρόκειται για απάτη και το περισσότερο ανησυχητικό για μένα και την οικογένειά μου είναι πως το καζίνο με παραπλανήσε ζητώντας τα προσωπικά μου στοιχεία και τον τραπεζικό μου λογαριασμό λέγοντας πως θα γίνει η επιστροφή και όταν έστειλα τα στοιχεία μου δεν μου ξανά απάντησε το καζίνο στα mail δεν έγινε ποτέ φυσικά η επιστροφή και δεν υπάρχει άλλος τρόπος επικοινωνίας και πολύ φοβάμαι για την ζωή μου και την οικογένειά μου

Garas
πριν από 5 ημέρες

Then I think using the means to verify the transaction in the future will be important for you. In the internet age, if they try to take advantage of you, at least you know about it and can act. This way you can't prove anything, you just write it as it was, and I don't think that's enough. 

If you went to the police and said your money had been stolen, the police would also ask you questions and if you couldn't prove anything, I wonder how it would have turned out. 

I'm absolutely not trying to cover the casino and I don't take it lightly because if I was in that situation myself, I would be nervous and I would try to do everything I could to get it sorted out. 

You ignored the other things I asked you, did you contact the bank that you had this problem and try to communicate with them about the chargeback? Have you also had communication with the casino where they promised you a refund? 

Jaro
πριν από 5 ημέρες

Φυσικά και έχω όλες τις συνομιλίες με το καζίνο που μου ζητάνε τα προσωπικά στοιχεία για να γίνει η επιστροφή των χρημάτων μπορώ να αποδείξω ότι το καζίνο με παραπλανήσε λέγοντας ψέματα για τους στείλω τα προσωπικά μου στοιχεία και τον λογαριασμό

Garas
πριν από 3 ημέρες

Hello,

May I know how your bank responded to this issue? I could not find this piece of information here. Thanks!

Radka
πριν από 3 ημέρες

Η τράπεζα μου απάντησε ότι εφόσον το καζίνο κατάσχεσε τις καταθέσεις μου δεν μπορεί η τράπεζα να προχωρήσει σε αποζημίωση μόνο ακύρωσε την κάρτα μου

Garas
πριν από 2 ημέρες

I see. Thank you. Are there any other actions you may still try out? a chargeback, through the card, for instance? By the look of it, it seems like the end to me. Since it was only the casino's benevolence to promise the deposits to be returned. 🙁

Radka
πριν από 2 ημέρες

Δηλαδή τόσο καιρό η n1 casino προσπαθούσε να με παραπλανήσει με ψέματα για να αποσπάσει τα προσωπικά στοιχεία και τον τραπεζικό λογαριασμό της οικογένειας μου;

Garas
χθες

This is not obviously a question for me. We're getting back to the part where you need to prove that.

Radka
πριν από 23 ώρες

Να σας αποδείξω ότι μου ζητούσαν τα προσωπικά μου στοιχεία και τον αριθμό λογαριασμού για να μου επιστρέψουν τις καταθέσεις που έχουν κατασχέσει και η επιστροφή δεν έγινε ποτέ ενώ τους έστειλα όλα τα στοιχεία μου;

πριν από 23 ώρες

Να σας αποδείξω ότι μου ζητούσαν τα προσωπικά μου στοιχεία και τον αριθμό λογαριασμού για να μου επιστρέψουν τις καταθέσεις που έχουν κατασχέσει και η επιστροφή δεν έγινε ποτέ ενώ τους έστειλα όλα τα στοιχεία μου;

πριν από 23 ώρες

Πόσα λεφτά σε φάγανε?

Garas
πριν από 23 ώρες

No, the whole point is that you very often say the casino's unfair motivation is pretty obvious to you. For me, for instance, it is not. Can you prove the casino intended to collect personal data for misusing these? Because of the way I see it, this is your concern and also a thing yet unproven.

I think you should discuss that with your local personal data protection office or similar office.

Based on the complaint, the main point for us is that the casino deliberately chose to refund the deposit despite we did not think they had to. Afterwards, they changed the opinion. Both complaints you've submitted against this casino were closed for the reason that your claim for refunds is not valid.

I'm sorry to be so straightforward, but to me the rest seems to be the matter of your opinion and thus should be consulted with GDPR specialists.

Radka
πριν από 22 ώρες

Είναι πολύ λογικό το καζίνο μόλις έστειλα τα προσωπικά μου στοιχεία να άλλαξε γνώμη και να μην μου επιστρέφει τα 580 ευρώ που μου έχουν κατασχέσει ελπίζω κόσμος που βλέπει τα μυνήματα μου να επικοινωνήσει μαζί μου και να κινηθούμε νομικά για την απάτη της n1 καζίνο και την συγκάλυψη από εσάς γιατί δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να προχωρήσω μόνος μου ελπίζω πελάτες που έχετε εξαπατήσει και εσείς και η n1 casino να επικοινωνήσουν μαζί μου ώστε πληρώσετε για την εξαπάτηση

1...11 12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα