Λοιπόν, αυτό είναι το πρόβλημα κατά τη γνώμη μου. Οποιοσδήποτε θα μπορούσε να το πει τότε. Στα καζίνο, οι λογαριασμοί δεν επαληθεύονται πάντα στην αρχή, είναι συνήθως κατά την πρώτη ή τις επόμενες αναλήψεις, εκτός αν είναι ασυνήθιστο. Αλλά αν δεν έχετε τίποτα να το υποστηρίξετε, αυτό είναι που πιθανότατα θα έπειθε την ομάδα μας αν ήταν αλήθεια.
Θα δοκιμάσω όμως και κάτι ακόμα, αν έχασαν την κάρτα σου γιατί δεν επικοινώνησες με την τράπεζα ότι αυτές οι συναλλαγές δεν προήλθαν από εσένα; Εναλλακτικά, δεν έχετε κάποιο είδος επαλήθευσης συναλλαγής δύο παραγόντων; Αυτό είναι κάτι που είναι ίσως το πιο συνηθισμένο στον σημερινό κόσμο, όταν μπορεί να συμβούν καταστάσεις όπως αυτή.
Επίσης, προσπαθήσατε να περιγράψετε στην τράπεζα τι σας συνέβη και ζητήσατε αντιστροφή χρέωσης;
Μάλλον δεν είναι η καλύτερη επιλογή, αλλά από την άλλη, αν δεν χρησιμοποιούσατε τα χρήματα, μπορεί να έχει κάποιο νόημα.
Well, that's the problem in my opinion. Anyone could say that then. In casinos, accounts are not always verified at the beginning, it's usually on the first or subsequent withdrawals, unless it's unusual. But if you have nothing to back it up, that's what would probably convince our team if it were true.
However, I'll try one more thing, if they missused your card, why didn't you contact the bank that these transactions didn't come from you? Alternatively, don't you have some kind of two-factor transaction verification? That's something that's probably the most common in today's world when situations like this can occur.
Also, did you try to describe to the bank what happened to you and ask for a chargeback?
It's probably not the best option, but on the other hand, if you didn't use the money, it might make some sense.
Αυτόματη μετάφραση: