Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνN1 απάτη καζίνο;

N1 απάτη καζίνο; (σελίδα 12)

 από Sa-br-ina21
|
62.112 προβολές 240 απαντήσεις |
|
1...11 12 13
Jaro

Δεν γίνεται να το αποδείξω αυτο ξέρω μόνο ότι αν γίνει έρευνα το καζίνο έχει επιτρέψει να χρησιμοποιηθεί η κάρτα σε πολλούς λογαριασμούς με ψεύτικα στοιχεία με ψεύτικους αριθμούς τηλεφώνου και ψεύτικα mail χωρίς καμία επιβεβαίωση λογαριασμού και επαλήθευση και το έχω γράψει στην καταγγελία μου

Garas

Well, that's the problem in my opinion. Anyone could say that then. In casinos, accounts are not always verified at the beginning, it's usually on the first or subsequent withdrawals, unless it's unusual. But if you have nothing to back it up, that's what would probably convince our team if it were true. 

However, I'll try one more thing, if they missused your card, why didn't you contact the bank that these transactions didn't come from you? Alternatively, don't you have some kind of two-factor transaction verification? That's something that's probably the most common in today's world when situations like this can occur. 

Also, did you try to describe to the bank what happened to you and ask for a chargeback? 

It's probably not the best option, but on the other hand, if you didn't use the money, it might make some sense.

Jaro

Έχω κάνει όλα αυτά που μου είπατε και ακύρωσα την κάρτα μου αλλά είχαν προλάβει να γίνουν οι χρεώσεις είναι προφανές ότι δεν έγινε καμία έρευνα από εσάς και ότι προσπαθείτε να καλύψετε την n1 casino που είναι προφανές πως πρόκειται για απάτη και το περισσότερο ανησυχητικό για μένα και την οικογένειά μου είναι πως το καζίνο με παραπλανήσε ζητώντας τα προσωπικά μου στοιχεία και τον τραπεζικό μου λογαριασμό λέγοντας πως θα γίνει η επιστροφή και όταν έστειλα τα στοιχεία μου δεν μου ξανά απάντησε το καζίνο στα mail δεν έγινε ποτέ φυσικά η επιστροφή και δεν υπάρχει άλλος τρόπος επικοινωνίας και πολύ φοβάμαι για την ζωή μου και την οικογένειά μου

Garas

Then I think using the means to verify the transaction in the future will be important for you. In the internet age, if they try to take advantage of you, at least you know about it and can act. This way you can't prove anything, you just write it as it was, and I don't think that's enough. 

If you went to the police and said your money had been stolen, the police would also ask you questions and if you couldn't prove anything, I wonder how it would have turned out. 

I'm absolutely not trying to cover the casino and I don't take it lightly because if I was in that situation myself, I would be nervous and I would try to do everything I could to get it sorted out. 

You ignored the other things I asked you, did you contact the bank that you had this problem and try to communicate with them about the chargeback? Have you also had communication with the casino where they promised you a refund? 

Jaro

Φυσικά και έχω όλες τις συνομιλίες με το καζίνο που μου ζητάνε τα προσωπικά στοιχεία για να γίνει η επιστροφή των χρημάτων μπορώ να αποδείξω ότι το καζίνο με παραπλανήσε λέγοντας ψέματα για τους στείλω τα προσωπικά μου στοιχεία και τον λογαριασμό

Garas

Hello,

May I know how your bank responded to this issue? I could not find this piece of information here. Thanks!

Radka

Η τράπεζα μου απάντησε ότι εφόσον το καζίνο κατάσχεσε τις καταθέσεις μου δεν μπορεί η τράπεζα να προχωρήσει σε αποζημίωση μόνο ακύρωσε την κάρτα μου

Garas

I see. Thank you. Are there any other actions you may still try out? a chargeback, through the card, for instance? By the look of it, it seems like the end to me. Since it was only the casino's benevolence to promise the deposits to be returned. 🙁

Radka

Δηλαδή τόσο καιρό η n1 casino προσπαθούσε να με παραπλανήσει με ψέματα για να αποσπάσει τα προσωπικά στοιχεία και τον τραπεζικό λογαριασμό της οικογένειας μου;

Garas

This is not obviously a question for me. We're getting back to the part where you need to prove that.

Radka

Να σας αποδείξω ότι μου ζητούσαν τα προσωπικά μου στοιχεία και τον αριθμό λογαριασμού για να μου επιστρέψουν τις καταθέσεις που έχουν κατασχέσει και η επιστροφή δεν έγινε ποτέ ενώ τους έστειλα όλα τα στοιχεία μου;

Να σας αποδείξω ότι μου ζητούσαν τα προσωπικά μου στοιχεία και τον αριθμό λογαριασμού για να μου επιστρέψουν τις καταθέσεις που έχουν κατασχέσει και η επιστροφή δεν έγινε ποτέ ενώ τους έστειλα όλα τα στοιχεία μου;

Πόσα λεφτά σε φάγανε?

Garas

No, the whole point is that you very often say the casino's unfair motivation is pretty obvious to you. For me, for instance, it is not. Can you prove the casino intended to collect personal data for misusing these? Because of the way I see it, this is your concern and also a thing yet unproven.

I think you should discuss that with your local personal data protection office or similar office.

Based on the complaint, the main point for us is that the casino deliberately chose to refund the deposit despite we did not think they had to. Afterwards, they changed the opinion. Both complaints you've submitted against this casino were closed for the reason that your claim for refunds is not valid.

I'm sorry to be so straightforward, but to me the rest seems to be the matter of your opinion and thus should be consulted with GDPR specialists.

Radka

Είναι πολύ λογικό το καζίνο μόλις έστειλα τα προσωπικά μου στοιχεία να άλλαξε γνώμη και να μην μου επιστρέφει τα 580 ευρώ που μου έχουν κατασχέσει ελπίζω κόσμος που βλέπει τα μυνήματα μου να επικοινωνήσει μαζί μου και να κινηθούμε νομικά για την απάτη της n1 καζίνο και την συγκάλυψη από εσάς γιατί δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να προχωρήσω μόνος μου ελπίζω πελάτες που έχετε εξαπατήσει και εσείς και η n1 casino να επικοινωνήσουν μαζί μου ώστε πληρώσετε για την εξαπάτηση

Garas

I'm sorry, but I also have a logical explanation for that, and it does not include unethical practices from casino. As I said, if you fear your personal data is going to be compromised, try out the local GDPR authority.

Wish you a good day.

Το καζίνο 22bet άνοιξε τον λογαριασμό ενώ τον είχα κλείσει για πάντα για λόγους εθισμού και άνοιξε τον λογαριασμό μου έστειλε mail και στην συνέχεια να χάσω 2700 ευρώ πως γίνεται ενώ έχω κάνει αυτόαποκλεισμό το καζίνο να ξανά ανοίξει τον λογαριασμό χωρίς επιθυμία δικιά μου ζητάω από το καζίνο να μου επιστρέψουν τα χρήματα που έχασα

Έχω στείλει στη φόρμα παραπόνων σας παρακαλώ βοηθήστε με έπεσα θύμα απάτης το 2021 ανοίχτηκε λογαριασμός με τα στοιχεία μου στη 22bet στη συνέχεια μετά από καιρό έκλεισα τον λογαριασμό λόγου εθισμού πρόσφατα ο λογαριασμός άνοιξε ξανά χωρίς καμία δικιά μου αίτηση η εντολή και έγιναν καταθέσεις ο λογαριασμός δεν ταυτοποιήθηκε ποτέ από το 2021 ενώ στους όρους αναφέρεται πως είναι υποχρεωτική η ταυτοποίηση και η επαλήθευση σε περίπτωση συναλλαγών 2000 στη δική μου περίπτωση δεν τηρήθηκαν οι όροι του καζίνο σας στέλνω στιγμιότυπο με τους όρους που αναφέρουν την ταυτοποίηση και στην δική μου περίπτωση που έγιναν συναλλαγές πάνω από 5000 ευρώ δεν τηρήθηκαν οι κανονισμοί όπως και το άνοιγμα του λογαριασμού που δεν υπάρχει πουθενά αίτηση δική μου να ανοίξει ξανά ο ο λογαριασμός σας εκλιπαρώ εγκρίνεται την αίτηση παραπονονου ώστε να μου επιστραφούν τα χρήματα των καταθέσεων εφόσον παραβιάστηκαν οι κανονισμοί από μεριάς του καζίνου 

Το καζίνο 22bet άνοιξε τον λογαριασμό ενώ τον είχα κλείσει για πάντα για λόγους εθισμού και άνοιξε τον λογαριασμό μου έστειλε mail και στην συνέχεια να χάσω 2700 ευρώ πως γίνεται ενώ έχω κάνει αυτόαποκλεισμό το καζίνο να ξανά ανοίξει τον λογαριασμό χωρίς επιθυμία δικιά μου ζητάω από το καζίνο να μου επιστρέψουν τα χρήματα που έχασα

The casino ought to clarify why they believe this to be self-exclusion, in my opinion.

Έχω στείλει στη φόρμα παραπόνων σας παρακαλώ βοηθήστε με έπεσα θύμα απάτης το 2021 ανοίχτηκε λογαριασμός με τα στοιχεία μου στη 22bet στη συνέχεια μετά από καιρό έκλεισα τον λογαριασμό λόγου εθισμού πρόσφατα ο λογαριασμός άνοιξε ξανά χωρίς καμία δικιά μου αίτηση η εντολή και έγιναν καταθέσεις ο λογαριασμός δεν ταυτοποιήθηκε ποτέ από το 2021 ενώ στους όρους αναφέρεται πως είναι υποχρεωτική η ταυτοποίηση και η επαλήθευση σε περίπτωση συναλλαγών 2000 στη δική μου περίπτωση δεν τηρήθηκαν οι όροι του καζίνο σας στέλνω στιγμιότυπο με τους όρους που αναφέρουν την ταυτοποίηση και στην δική μου περίπτωση που έγιναν συναλλαγές πάνω από 5000 ευρώ δεν τηρήθηκαν οι κανονισμοί όπως και το άνοιγμα του λογαριασμού που δεν υπάρχει πουθενά αίτηση δική μου να ανοίξει ξανά ο ο λογαριασμός σας εκλιπαρώ εγκρίνεται την αίτηση παραπονονου ώστε να μου επιστραφούν τα χρήματα των καταθέσεων εφόσον παραβιάστηκαν οι κανονισμοί από μεριάς του καζίνου 

If I'm not mistaken, we exchanged a few emails today. Well, I know it seems like the casino acted quite irrationally, and I would love to resolve the matter right here and now, but you know it is not something I could do. Please give the complaint team some time. I know the matter is urgent; I do. There are currently tons of complaints so please try to avoid the casino; try to resist.

Are you familiar with our responsible gambling zone? Just in case you would ever need more quiet space or tips on how to stay away from gambling, this link will help. 👈

Εννοείται πως θέλω να μείνω μακριά από το συγκεκριμένο καζίνο για αυτό είχα ζητήσει να γίνει και ο αποκλεισμός και το καζίνο άνοιξε ξανά τον λογαριασμό χώρις την συγκατάθεση την δική μου σκεφτείτε ότι άνοιξε τον λογαριασμό χώρις αυτός ο λογαριασμός να έχει ταυτοποιηθεί ποτέ και επέτρεψε συναλλαγές αξίας 5000 ευρώ και πάνω ενώ στους κανονισμούς αναφέρει ότι απαιτείται ταυτοποίηση του λογαριασμού σε συναλλαγές αξίας 2000 ευρώ και πάνω θέλω να βρεθεί λύση και να μην καταχραστεί το καζίνο τις καταθέσεις παραπλανώντας στην οικογένεια και παραβιάζοντας τους κανονισμούς θέλω να με βοηθήσετε να επιστραφούν τα ποσά όλων των καταθέσεων (το καζίνο αρνείται να απαντήσει στα mail μου για διευκρινήσεις για το πώς ανοίχτηκε ο λογαριασμός και αν έχουν χρησιμοποιηθεί ποτέ έγκυρα έγγραφα για την ταυτότητα μου και την ταυτοποίηση του λογαριασμού)

1...11 12 13
Μετάβαση στη σελίδααπό 13 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα