Αρχική σελίδαΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνN1 απάτη καζίνο;

N1 απάτη καζίνο; (σελίδα 11)

πριν από 3 έτη από Sa-br-ina21
|
49.490 προβολές 234 απαντήσεις |
|
1...10 11 12
πριν από 2 μήνες

Δεν θα μου απαντήσετε αν είναι λογικό να μην υπάρχει τρόπος επικοινωνίας και ούτε νομικό τμήμα σε ένα νόμιμο καζίνο όπως η n1 casino; Γιατί δεν μπορώ να έρθω σε επικοινωνία με κάποιον υπεύθυνο του καζίνο ώστε να γίνει έρευνα για τους ψεύτικους λογαριασμούς με τα ψεύτικα στοιχεία που χρέωσαν την κάρτα μου

Garas
πριν από 2 μήνες

Γεια σου φίλε.

ΠΑΡΑΒΑΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ. Αυτοί εδώ στο φόρουμ είναι καλοσυνάτοι, οπότε σου λένε ωραία: παραβήκες τους κανόνες.

Αλλά δεν είμαι τόσο καλός, οπότε θα είμαι απόλυτα ειλικρινής. Και αυτό δεν θα σου αρέσει.

ΕΦΤΙΑΞΑ 12...13 ΨΕΥΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ. ΗΘΕΛΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ. ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΟΙ. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΙΡΘΕΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ.

Δεν αξίζεις 10 δικηγόρους. Επειδή αποδεχτήκατε τους κανόνες και τους ΟΡΟΥς της DELOZITA κατά την εγγραφή σας. ΟΡΟΙ ΚΑΖΙΝΟ.

ΜΗΝ ΒΑΡΕΤΕ! ( Ίσως σου κάνουν μήνυση 😉 ) Καλύτερα να σιωπήσεις.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Σας έχω ρωτήσει αν είναι λογικό ένα νόμιμο καζίνο να μην υποστηρίζει τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες και να μην έχει νομικό τμήμα

πριν από 2 μήνες

Γιατί δεν μπορώ να επικοινωνήσω με την διοίκηση η ο δικηγόρος μου να μου πάρω εξηγήσεις πως γίνεται να επιστραφεί ένα μέρος του ποσού εφόσον πρόκειται για ίδια περίπτωση και αν είναι νόμιμο να γίνουν λογαριασμοί με ψεύτικα στοιχεία χωρίς κάποια επαλήθευση και να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους λογαριασμούς η ίδια κάρτα;

Jaro
πριν από 2 μήνες

Σας έχω ρωτήσει πολλές φορές αν είναι λογικό να μην έχει τρόπο επικοινωνίας η νομικό τμήμα ένα νόμιμο καζινο σαν την n1 casino

zorans71
πριν από 2 μήνες

Οι λογαριασμοί που έχουν γίνει και χρέωσαν την ίδια κάρτα μου έχουν γίνει με ψεύτικα στοιχεία χωρίς επαλήθευση δεν ισχύει η αποδοχή των όρων

πριν από 1 εβδομάδα

Σε 3 μέρες με φάγανε 2500€ επιστροφή καθόλου δεν παίζει κανένα παιχνίδι παίζω πάνω από 1€ πάτημα μέχρι και 6€ και η μεγαλύτερη νίκη σε μπόνους ήταν 50€ και όταν τους ζήτησα μπόνους δεν δώσανε τίποτα μόνο 20 free spin των 0.10€

giorgosigo91
πριν από 1 εβδομάδα

Hi, well, according to what you describe, you lost in the casino, which is unfortunately a common phenomenon. Casinos always have an advantage over the player and I personally would probably not put that much money there. It would be more fun than depositing large sums of money there and then being sad that you lost it. 

As for the bonuses, the casino is not obliged to give you one for losing. So basically even what they give you is a little extra even if it's not much.

I'd probably take a break from casinos.

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Για να έπαιξα τόσα λεφτά σημαίνει ότι δεν με πειράζει έχω να παίξω.Παιδια μακριά από σελίδες από Μάλτα δεν παίζουν καθόλου μόνο σε ελληνικές η παγκόσμιες όπως είναι η netbet να παίζεται

giorgosigo91
πριν από 1 εβδομάδα

Εμένα μου έχουν κατασχέσει τις καταθέσεις τους έστειλα όλα τα στοιχεία που μου ζήτησαν για να γίνει η επιστροφή των χρημάτων και από τότε ποτέ δεν μου επέστρεψαν ποτέ τα χρήματα που μου έχουν κατασχέσει και δεν μου απαντάνε στα mail και δεν υπάρχει άλλος τρόπος επικοινωνίας η μεγαλύτερη απάτη που έχω συναντήσει ποτέ

πριν από 1 εβδομάδα

Κάτι πρέπει να κάνουμε όμως αυτή η σελίδα μπορεί να είναι και στημένα όλα μπορεί και τα RTP να είναι πειραγμενα

giorgosigo91
πριν από 1 εβδομάδα

Τι μπορούμε να κάνουμε; Έχω προχωρήσει σε καταγγελία και στην ΕΕΕΠ και στην GURU CASINO και δεν έχει γίνει τίποτα καλύπτουν την N1 CASINO μόνο στην περίπτωση που δεν μου έχουν επιστρέψει τα χρήματα που μου έχουν κατασχέσει και δεν υπάρχει άλλος τρόπος επικοινωνίας εφόσον δεν μου απαντάνε ποτέ και δεν υπήρξε κάποια τιμωρία από την ΕΕΕΠ μόνο να το διαδίδουμε παντού εμείς για την συγκεκριμένη εταιρεία ότι είναι απάτη μήπως και γλυτώσουν κάποιοι τα χρήματα τους μπορούμε

πριν από 1 εβδομάδα

Τι μπορούμε να κάνουμε; Έχω προχωρήσει σε καταγγελία και στην ΕΕΕΠ και στην GURU CASINO και δεν έχει γίνει τίποτα καλύπτουν την N1 CASINO μόνο στην περίπτωση που δεν μου έχουν επιστρέψει τα χρήματα που μου έχουν κατασχέσει και δεν υπάρχει άλλος τρόπος επικοινωνίας εφόσον δεν μου απαντάνε ποτέ και δεν υπήρξε κάποια τιμωρία από την ΕΕΕΠ μόνο να το διαδίδουμε παντού εμείς για την συγκεκριμένη εταιρεία ότι είναι απάτη μήπως και γλυτώσουν κάποιοι τα χρήματα τους μπορούμε

πριν από 1 εβδομάδα

You still have the opportunity to take your case to the authorities. We explained why it was rejected by us. I think it's quite clearly because of duplicated accounts. I don't think the authority would have decided otherwise.🤔

Jaro
πριν από 1 εβδομάδα

Σας έχω εξηγήσει πολλές φορές ότι έχει χαθεί η κάρτα μου και το καζίνο επέτρεψε σε κάποιον να δημιουργήσει πολλούς λογαριασμούς με ψεύτικα στοιχεία και να γίνουν στη συνέχεια καταθέσεις με την ίδια κάρτα σε όλους τους λογαριασμούς κάτι που απαγορεύεται από τους κανονισμούς και στη συνέχεια μου ζήτησαν τα προσωπικά μου στοιχεία ώστε να γίνει η επιστροφή των 580 ευρώ που είχαν κατασχεθεί από το καζίνο στη συνέχεια που έστειλα όλα τα στοιχεία μου το καζίνο σταμάτησε να απαντάει στα mail και φυσικά η επιστροφή των κατασχεμένων δεν έγινε ποτέ

πριν από 1 εβδομάδα

Garas, ένας δικηγόρος μπορεί κάλλιστα να βρει τα στοιχεία επικοινωνίας, δουλειά του είναι.


Από εκεί και πέρα θα το ξαναπώ για το N1Casino (Greece):

  1. είναι η μοναδική εταιρεία που δεν έχει τηλεφωνική εξυπηρέτηση, βγάλτε τα συμπεράσματά σας.
  2. στην ΕΕΕΠ έχουν άσχημη εικόνα για το Ν1. Ωστόσο η ΕΕΕΠ υπάρχει για να συλλέγει για το κράτος, μόνο κραυγαλέες περιπτώσεις διευθετεί.
  3. Τη N1 δεν την ενδιαφέρει το κύρος της, άλλωστε είναι η μοναδική που έχει άδεια μόνο για καζίνο και όχι για στοίχημα. Οπότε είστε όμηροι των διαθέσεών της.
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 εβδομάδα
πριν από 1 εβδομάδα

Σας έχω εξηγήσει πολλές φορές ότι έχει χαθεί η κάρτα μου και το καζίνο επέτρεψε σε κάποιον να δημιουργήσει πολλούς λογαριασμούς με ψεύτικα στοιχεία και να γίνουν στη συνέχεια καταθέσεις με την ίδια κάρτα σε όλους τους λογαριασμούς κάτι που απαγορεύεται από τους κανονισμούς και στη συνέχεια μου ζήτησαν τα προσωπικά μου στοιχεία ώστε να γίνει η επιστροφή των 580 ευρώ που είχαν κατασχεθεί από το καζίνο στη συνέχεια που έστειλα όλα τα στοιχεία μου το καζίνο σταμάτησε να απαντάει στα mail και φυσικά η επιστροφή των κατασχεμένων δεν έγινε ποτέ

πριν από 6 ημέρες

Since you are not playing in a casino for the first time, you must know very well that multiple accounts are forbidden. If you create another account with fake details then it is simply not possible to challenge it from our side. I don't think you would win a case like this with a lawyer or an authority or anything else. A violation of the rules is a violation of the rules. 

Jaro
πριν από 6 ημέρες

Σας έχω εξηγήσει πολλές φορές ότι δεν έχω κάνει εγώ τους λογαριασμούς το καζίνο επέτρεψε σε τρίτο άτομο να δημιουργήσει τους λογαριασμούς και να χρεώσει την κάρτα μου και στη συνέχεια κατάσχεσε τις καταθέσεις χωρίς να επιστρέψει τα χρήματα

Garas
πριν από 6 ημέρες

But from what I have seen, I have not seen anywhere in the complaint that you wrote that the third party was responsible for opening some other accounts and that money went there from your account. You wrote everything as if you did it and not someone else. So try reading the complaint again, please, and what you wrote there. 😕

Jaro
πριν από 6 ημέρες

Σας έχω εξηγήσει πολλές φορές και στην καταγγελία έγραψα ότι κάποιος τρίτος έκλεψε και χρησιμοποιεί την κάρτα και το καζίνο επέτρεψε να γίνουν πολλοί λογαριασμοί με ψεύτικα στοιχεία και να χρησιμοποιηθεί σε όλους τους λογαριασμούς η ίδια κάρτα και στη συνέχεια προχώρησαν σε κατάσχεση και με εξαπάτησαν και με κορόιδευαν να στείλω τα προσωπικά μου στοιχεία ώστε να γίνει η επιστροφή των χρημάτων και στη συνέχεια δεν μου επέστρεψαν ποτέ τα χρήματα ούτε απαντάνε στα mail

Garas
πριν από 5 ημέρες

Okay, but I didn't see you write that in your complaint, you're writing it to me now. Another thing is that when a card is misused, the first thing that comes to mind is to block it. 

Anyway, how do you prove that all those accounts were opened from some third party? Why didn't you show Veronika any of this in your complaints? 

1...10 11 12
Μετάβαση στη σελίδααπό 12 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα