πριν από 5 μήνες
0
Γεια, πήρα την ίδια απάντηση από αυτούς. Πήρες επιστροφή χρημάτων ή κάτι πίσω;
Hey, I got the same response from them. Did you get a refund or anything back?
Έχω λάβει απάντηση από παράπονα για κάρτες Swedbank. Φαίνεται ότι οι τράπεζες δεν καταλαβαίνουν πραγματικά πώς συμβαίνει. Δυστυχώς
I have received a response from Swedbank card complaints. It feels a bit like the banks don't really understand how it happens. Unfortunately
Jag har fått svar ifrån Swedbank kortreklamationer. Det känns lite som att bankerna inte riktigt förstår hur det får till. Tyvärr
τι έγραψες όταν έκανες την καταγγελία;
what did you write when you made the complaint?
vad skrev du när du gjorde reklamationen?
Έγραψα εντελώς ειλικρινά. Ότι έχω παίξει σε καζίνο, πολλά από αυτά τα καζίνο δεν έχουν καν άδεια ούτε στη Σουηδία ούτε στη χώρα που λένε ότι είναι εγγεγραμμένα "όπως η Κόστα Ρίκα" αυτή η χώρα δεν βγάζει καν άδειες. Μετά έγραψα και πώς γίνεται να κάνεις κατάθεση και όλα είναι γαλήνη και χαρά, αλλά όταν θέλεις να βγάλεις χρήματα αρνούνται τις αναλήψεις στο Grunder. Έγραψε επίσης ότι εάν η σελίδα δεν έχει καν άδεια, καθώς και στρογγυλοποίηση των κανόνων της Mastercard. Έγραψε επίσης ότι αυτά τα «μαγαζιά» διαδικτυακά δεν είχαν καμία συμφωνία μαζί τους. Σύμφωνα με τη συναλλαγή, έχετε αγοράσει πολλά πράγματα και έχετε πληρώσει για υπηρεσίες σε διάφορες χώρες.
I wrote completely honestly. That I have played in casinos, many of these casinos do not even have a license either in Sweden or the country they say they are registered in "like Costa Rica" this country does not even release licenses. Then I also wrote how it is that you deposit and everything is peace and joy, but when you want to withdraw money, they deny withdrawals at Grunder. Also wrote that if the page doesn't even have a license, as well as rounding Mastercard's rules. Also wrote that these "shops" online have not had any agreements with them. According to the transaction, you have bought a lot of things and paid for services in different countries.
Jag skrev helt ärligt. Att jag har spelat på casino,många av dessa casino har inte ens licens varken i Sverige eller landet dom säger dom är registrerade i "typ costa rica" detta land släpper inte ens licenser. Sen skrev jag också hur det är att man sätter in och allt är frid och fröjd men när man ska ta ut pengar så nekar dom uttag på Grunder. Skrev också att om sidan inte ens har licens, samt rundar Mastercards regler. Skrev också att dessa "butiker" på nätet har man inte haft några avtal med. Enligt transaktion har man köpt massa saker och betalat för tjänster i olika länder.
Δεν έχω καμία στάση σχετικά με το κουβάρι ή το ψέμα στην τράπεζα. Θα είμαι απόλυτα ειλικρινής με τα πάντα. Ακριβώς επειδή ενέκρινα πληρωμές, ένας παραποιημένος κωδικός εμπορικού προϊόντος παραβιάζει τους κανόνες της Mastercard.
I have no attitude about fiddling or lying to the bank. I will be completely honest with exactly everything. Just because I approved payments, a manipulated merchabt code violates Mastercard's rules.
Jag har ingen inställning om att fiffla eller ljuga för banken. Jag kommer vara helt ärlig med exakt allting. Bara för att jag godkänt betalningar så bryter ju manipulerad merchabtkod mot Mastercards regler.
Είχα αποσύρει παράπονα. Γι' αυτό δεν μπορούσαν να απαντήσουν άλλο. Μου είπαν ότι για να πάρω απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις πρέπει να έχω ενεργό παράπονο, οπότε μου είπαν αν θέλεις μπορείς να κάνεις νέα καταγγελία. Πρέπει επίσης να στείλετε email σε αρχεία pdf. γράψτε και εξηγήστε καλύτερα την κατάσταση σε ένα email. Θα πρέπει επίσης να γράψετε τον λόγο για τα παράπονα και τις προσδοκίες όταν κάνατε την πληρωμή. Εάν πιστεύετε ότι δεν έχετε λάβει τίποτα.
I had withdrawn complaints. That's why they couldn't answer any more. They said that in order for me to get answers to all the questions, I must have an active complaint, so they said if you want, you can make a new complaint. You must also send emails in pdf files. write down and explain the situation better in an email.You should also write the reason for complaints and expectations when you made the payment.If you feel that you have not received anything.
jag hade återtagit reklamationer. Därför kunde dom inte svara mer. Dom sa att för jag ska få svar på alla frågor så måste jag ha en aktiv reklamation så dom sa om du vill så kan du göra om reklamation. Man ska också skicka mail i pdf filer.( vete fan hur jag omvandlar foton på iPhone" till pdf. Det gör inget om företag inte har svarat men man visar att man försökt ta kontakt. Hittar man inte rätt alternativ att kryssa i så kan man skriva ner och förklara situationen bättre i ett mail. Man ska också skriva orsaken till reklamationer och förväntningar när man gjorde betalningen.Om man känner att man inte har erhållit något.
Παρεμπιπτόντως, είναι υπέροχο που πήρες μια απάντηση. Είμαι ακόμα σε αναμονή. 10 ημέρες από τότε που ζήτησα αντιστροφή χρέωσης.
By the way, it's great that you got a reply. I'm still waiting. 10 days since I requested chargeback.
Sjukt för övrigt att du har fått svar. Jag väntar fortfarande. 10 dagar sedan jag begärde chargeback.
Παρεμπιπτόντως, είναι υπέροχο που πήρες μια απάντηση. Είμαι ακόμα σε αναμονή. 10 ημέρες από τότε που ζήτησα αντιστροφή χρέωσης.
By the way, it's great that you got a reply. I'm still waiting. 10 days since I requested chargeback.
Sjukt för övrigt att du har fått svar. Jag väntar fortfarande. 10 dagar sedan jag begärde chargeback.
Έχετε στείλει όλα τα έγγραφα που ζητούν; Σε ποια πλαίσια κάνατε κλικ όταν το κάνατε και για ποιο λόγο γράψατε
Have you sent in all the documents they ask for? Which boxes did you click in when you did it and what reason did you write
Har du skickat in alla dokument dom efterfrågar. Vilka rutor klicka du i när du gjorde den och vad skrev du för orsak
Γεια, πώς πήρες πίσω το reutla; Τι τους στείλατε και σε ποια διεύθυνση email; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη βοήθειά σας.
Hi, how did you get the reutla back? What did you send them and to which email address? Thank you in advance for your help.
Hei, miten sait reutla takaisin? Mitä lähetit heille ja mihin sähköpostiosoitteeseen? Kiitän etukäteen avustasi.
Γεια σου.
Παρακαλώ μην κοινοποιείτε τις πιο πρόσφατες ενημερώσεις ανά "επεξεργασία ανάρτησης" Από όσο μπορώ να πω, πιθανότατα κανείς άλλος εκτός από εμένα δεν θα αποτύπωνε την αλλαγή της ανάρτησης. 🙏 Είστε, φυσικά, ευπρόσδεκτοι να διαδώσετε οποιαδήποτε πρόσθετη είδηση ανά νέα ανάρτηση.
Σας ευχαριστούμε που μας κρατάτε ενήμερους!
Hey there.
Please do not share the latest updates per "edit post" As far as I can say, most likely, no one else besides me would capture the post changed. 🙏 You are, of course, more than welcome to spread any additional news per fresh post.
Thank you for keeping us updated!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.