ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 44)

πριν από 1 έτος από kirekin
|
469597 προβολές 4897 απαντήσεις |
|
1...43 44 45...247
Προσθήκη ανάρτησης
Dt100
πριν από 5 μήνες

I’m trying to contact gowirespz and bitsent EU

Bibble58
πριν από 5 μήνες

Στάλθηκε ότι δεν μου έχει μείνει η κάρτα. το πήρα Ευχαριστώ για το αίτημά σας.

Θα διεξαγάγουμε ενδελεχή έρευνα και θα επιστρέψουμε σχόλια το συντομότερο δυνατό

Αυτόματη μετάφραση:
Dt100
πριν από 5 μήνες

velobet visa transactions

πριν από 5 μήνες

So basically on the bank if you click on the transactions it gives a "website" on some and I use contact details to contact each company

MCCsquare-21
πριν από 5 μήνες

Hi


Started off with Goldenbet and then Santeda got involved. I ended up getting refunded directly from Santeda. It took a while and they tried to accuse me of fraud etc but I kept emailing them and eventually got the deposits back. Although they will threaten legal action etc they would then have to admit to what they are doing which we all know is illegal.


My advice is even when they categorically say no keep sending the emails they are hoping you will just give up but will relent in the end.

πριν από 5 μήνες

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το Mydelivery; Και άλλο ένα theplatinum

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες

What is Plixpay somone know?

πριν από 5 μήνες

Somone use www.plixpay.com

πριν από 5 μήνες

Το Pixtab έχει αποκλείσει όλα τα εισερχόμενα μηνύματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 5 μήνες

Where can you see that? Thanks

Sutton
πριν από 5 μήνες

Do you have an e-mail to Santeda? Was your argument that they use wrong mvh codes etc or how did you argue?

πριν από 5 μήνες

Όταν τους γράφετε τώρα, λαμβάνετε ένα μήνυμα ότι η διεύθυνση δεν υπάρχει

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 5 μήνες

Σε ποιον έγραψες;

Τώρα έγραψα στο canapay.io έστειλα τη διεύθυνση και την ταυτότητα μου θέλουν επιβεβαίωση ότι είμαι εγώ.



Αυτόματη μετάφραση:
Jasmon
πριν από 5 μήνες

πήρες χρήματα τότε ο Canapay μου είπε ότι οι δικοί μου ήταν πολύ μεγάλοι διαφορετικά θα πλήρωναν. Τότε σταματούν να ανταποκρίνονται

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 5 μήνες

Ούτε ένα, την περασμένη εβδομάδα μου ζήτησαν ταυτότητα και αποδεικτικό ταυτότητας δεν τόλμησαν να στείλουν, έστειλαν σήμερα. Θα δούμε αν θα πληρώσουν. Υπήρχαν καταθέσεις από τον Απρίλιο.



Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 5 μήνες

Αυτό δεν είναι αλήθεια, λένε ψέματα, στο φόρουμ αναδρομής διάβασα ότι οι άνθρωποι έλαβαν πληρωμή από αυτούς από πέρυσι.


Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized641
πριν από 5 μήνες

Πρόκειται για μεταγραφές εξωτερικού.


https://plixpay.com/aplikacja-mobilna/


Δεν υπάρχουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 5 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 μήνες


Canapay's answer


Your KYC (know your customer) information has been received.

Your documents will be reviewed and verified - our fraud and legal teams screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.

To add additional comments, reply to this email.

Regards,

Canapay

Jasmon
πριν από 5 μήνες

Ξέρω τι είναι. Το ερώτημα ήταν αν τα χρησιμοποίησε κανείς 🙂

Αυτόματη μετάφραση:
Jasmon
πριν από 5 μήνες

Το πήρες τώρα ή

Αυτόματη μετάφραση:
1...43 44 45...247
Μετάβαση στη σελίδααπό 247 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα