Στάλθηκε ότι δεν μου έχει μείνει η κάρτα. το πήρα Ευχαριστώ για το αίτημά σας.
Θα διεξαγάγουμε ενδελεχή έρευνα και θα επιστρέψουμε σχόλια το συντομότερο δυνατό
Sent that I don't have the card left. got this Thank you for your request.
We will conduct a thorough investigation and return feedback as soon as possible
Skickade att jag inte har kvar kortet.fick detta Thank you for your request.
We will conduct a thorough investigation and return feedback as soon as possible
Οπότε βασικά στην τράπεζα αν κάνεις κλικ στις συναλλαγές δίνει μια "ιστοσελίδα" σε ορισμένες και χρησιμοποιώ στοιχεία επικοινωνίας για να επικοινωνήσω με κάθε εταιρεία
So basically on the bank if you click on the transactions it gives a "website" on some and I use contact details to contact each company
γεια
Ξεκίνησε με την Goldenbet και στη συνέχεια συμμετείχε η Santeda. Κατέληξα να λάβω επιστροφή χρημάτων απευθείας από τη Santeda. Πήρε λίγο χρόνο και προσπάθησαν να με κατηγορήσουν για απάτη κλπ, αλλά συνέχισα να τους στέλνω email και τελικά πήρα τις καταθέσεις πίσω. Αν και θα απειλήσουν με νομικές ενέργειες κ.λπ., στη συνέχεια θα πρέπει να παραδεχτούν αυτό που κάνουν, το οποίο όλοι γνωρίζουμε ότι είναι παράνομο.
Η συμβουλή μου είναι ακόμη και όταν λένε κατηγορηματικά όχι, συνεχίστε να στέλνετε τα email που ελπίζουν ότι απλά θα τα παρατήσετε, αλλά θα υποχωρήσετε στο τέλος.
Hi
Started off with Goldenbet and then Santeda got involved. I ended up getting refunded directly from Santeda. It took a while and they tried to accuse me of fraud etc but I kept emailing them and eventually got the deposits back. Although they will threaten legal action etc they would then have to admit to what they are doing which we all know is illegal.
My advice is even when they categorically say no keep sending the emails they are hoping you will just give up but will relent in the end.
Έχετε ένα e-mail στη Santeda; Ήταν το επιχείρημά σας ότι χρησιμοποιούν λάθος κωδικούς mvh κτλ ή πώς διαφωνήσατε;
Do you have an e-mail to Santeda? Was your argument that they use wrong mvh codes etc or how did you argue?
Σε ποιον έγραψες;
Τώρα έγραψα στο canapay.io έστειλα τη διεύθυνση και την ταυτότητα μου θέλουν επιβεβαίωση ότι είμαι εγώ.
Who did you write to?
I now wrote on canapay.io sent my address and ID they want confirmation that it is me.
Till vilka skrev du ?
Jag skrev nu på canapay.io skickat min adress och legitimation dem vill bekräftelse att det är jag .
πήρες χρήματα τότε ο Canapay μου είπε ότι οι δικοί μου ήταν πολύ μεγάλοι διαφορετικά θα πλήρωναν. Τότε σταματούν να ανταποκρίνονται
did you get money then Canapay told me mine were too old otherwise they would have paid. Then they stop responding
fixk du pengar då. Canapay sa till mig mina va för gammla annars hade dom betalt. Sen sluta dom svara
Ούτε ένα, την περασμένη εβδομάδα μου ζήτησαν ταυτότητα και αποδεικτικό ταυτότητας δεν τόλμησαν να στείλουν, έστειλαν σήμερα. Θα δούμε αν θα πληρώσουν. Υπήρχαν καταθέσεις από τον Απρίλιο.
Not one, last week they demanded my ID and proof of identity did not dare to send, sent today. We'll see if they pay. There were deposits from April.
Inte en ,dem krävde förra veckan mina id och personbevis vågade inte skicka ,skickade idag .Vi får se om dem betalar. Det var insättningar från april.
Αυτό δεν είναι αλήθεια, λένε ψέματα, στο φόρουμ αναδρομής διάβασα ότι οι άνθρωποι έλαβαν πληρωμή από αυτούς από πέρυσι.
That is not true, they are lying, on the flashback forum I read that people received payment from them from last year.
Det stämmer inte ,dem ljuger ,på flashback forum läste jag att folk fick av dem betalning från förra året .
Πρόκειται για μεταγραφές εξωτερικού.
https://plixpay.com/aplikacja-mobilna/
Δεν υπάρχουν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά μπορείτε να στείλετε ένα μήνυμα.
These are foreign transfers.
https://plixpay.com/aplikacja-mobilna/
There are no emails, but then you can send a message.
Det är utlandska överföringar .
https://plixpay.com/aplikacja-mobilna/
Finns inga mail men då kan du skicka meddelande.
Η απάντηση του Καναπάι
Τα στοιχεία σας KYC (γνωρίστε τον πελάτη σας) έχουν ληφθεί.
Τα έγγραφά σας θα ελεγχθούν και θα επαληθευτούν - οι ομάδες μας για την απάτη και τις νομικές ομάδες ελέγχουν την ταυτότητά σας σε σχέση με επίσημες βάσεις δεδομένων κυβέρνησης και απάτης για να επιβεβαιώσουν τη γνησιότητα.
Για να προσθέσετε επιπλέον σχόλια, απαντήστε σε αυτό το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
Χαιρετισμοί,
Καναπάι
Canapay's answer
Your KYC (know your customer) information has been received.
Your documents will be reviewed and verified - our fraud and legal teams screen your identity against formal government and fraud databases to confirm authenticity.
To add additional comments, reply to this email.
Regards,
Canapay
Ξέρω τι είναι. Το ερώτημα ήταν αν τα χρησιμοποίησε κανείς 🙂
I know what it is. The question was whether anyone used them 🙂
Jag vet vad det är. Frågan var om någon använt sig av dom 🙂
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.