Τους έστειλα email επίσης στις 9 Μαΐου, απάντησαν τη Δευτέρα και επιβεβαίωσαν την επιστροφή χρημάτων την Τετάρτη.
I emailed them 9 May also, they responded on Monday and confirmed refund on Wednesday.
https://discord.com/invite/MazXD9JV
Μπορείτε να εγγραφείτε εδώ
https://discord.com/invite/MazXD9JV
Can join here
Γειά σου,
Το TAS LINK είναι ένας τρίτος επεξεργαστής και δεν αλληλεπιδρά απευθείας με εμπόρους. Το TAS LINK παρέχει μόνο την τεχνική πλευρά της επεξεργασίας συναλλαγών. Όλες οι επιχειρηματικές σχέσεις με εμπόρους (συμπεριλαμβανομένων των AML, KYC, κ.λπ.) διεξάγονται με εξαγορά τραπεζών ή εξαγορά χρηματοπιστωτικών εταιρειών. Ως εκ τούτου, εφιστούμε την προσοχή σας στο γεγονός ότι η νομική και οικονομική ευθύνη για τη διενέργεια συναλλαγών με κάρτα βαρύνει τις εξαγοράζουσες τράπεζες ή την εξαγορά χρηματοπιστωτικών εταιρειών.
Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να ξεκινήσει μόνο από έμπορο ή αγοραστή (τράπεζες ή χρηματοοικονομικές εταιρείες). Απευθυνθείτε αυτό το αίτημα στον έμπορο ή τον αγοραστή.
Κατά τα άλλα, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας για να ξεκινήσει η αντιστροφή χρέωσης των συναλλαγών που θεωρείτε παράνομες, όπως προβλέπεται από τους κανόνες του συστήματος πληρωμών.
αυτό είναι η παράδοση μου
Hello,
TAS LINK is a third party processor and does not interact directly with merchants. TAS LINK provides only technical side of transaction processing. All business relations with merchants (including AML, KYC, etc.) are conducted by acquiring banks or acquiring financial companies. Due to this, we draw your attention to the fact that legal and financial responsibility for conducting card transactions lies with acquiring banks or acquiring financial companies.
Refunding can be initiated only by merchant or acquirer (banks or financial companies). Please address this request to the merchant or acquirer.
Anotherway, please, contact your bank to initiate the chargeback of transactions that you consider to be unlawful, as provided for by the payment system rules.
this is mydelivery
Πώς περνάτε μέσω της διαδικτυακής συνομιλίας τους; Μόνο που φαίνεται να είναι ένα bot το τέλος μου που μου δίνει ξανά την ίδια απάντηση
How do you get through on their webchat? Only seems to be a bot my end giving me same response over again
1) Για ποιο λόγο κάνατε τις τραπεζικές πληρωμές στη Nikotpf;
Δεν έχω κάνει τραπεζικές πληρωμές στη Nikotpf.
2) Με ποια βάση ζητάτε επιστροφή χρημάτων;
Επειδή δεν έχω κάνει πληρωμές στη Nikotpf, επομένως αυτές οι συναλλαγές είναι παράνομες/απάτες.
3) Γιατί έγραψες στο support@elegro.eu όταν πρόκειται για Nikotpf;
Επειδή βρήκα τις πληροφορίες στο διαδίκτυο ότι ο Nikotpf είναι μέρος του Elegro.
1) For what reason did you make the bank payments to Nikotpf?
I have not made any bank payments to Nikotpf.
2) On what basis are you requesting a refund?
Because I havent made any payments to Nikotpf so these transactions are illegal/fraud.
3) Why did you write to support@elegro.eu when it comes to Nikotpf?
Becuase I found the information online that Nikotpf is a part of Elegro.
Είναι ένα ψέμα bot και λέμε ότι χρειάζεστε βοήθεια χρησιμοποιώντας τον ιστότοπό τους και σας μεταφέρει σε μια υπηρεσία προκαταρκτικών μηνυμάτων
It is a bot lie and say you need help using their site and it takes you through to a pre messaging service
Επικοινωνήσατε απευθείας με την υποστήριξη της golden bet ή τη santeda; Η Goldenbet σου έκανε επιστροφή χρημάτων;;
Did you contact golden bet support or santeda directly? Have goldenbet refunded you??
Γνωρίζετε ποιες συνδέονται με το elegro; Θα γράφει elegro στο τραπεζικό αντίγραφο τους;
Do you know which ones are linked to elegro? Will it say elegro on bank statement of them?
Μπορεί να συμβεί το καζίνο να ζητήσει επιστροφή κατάθεσης από την οποία λάβατε ένα κέρδος; Τι μπορεί να συμβεί; Το έχεις σκεφτεί;
Can it happen that the casino can demand a deposit back from which you received a profit? What can happen? Have you thought about it?
Αυτά τα αδίστακτα και παράνομα καζίνο δεν μπορούν να απαιτήσουν χρήματα πίσω, χρησιμοποιούν επεξεργαστές τρίτων με τους οποίους δεν έχουμε καμία συναλλαγή και ούτε καν το γνωρίζουμε
These rogue and illegal casinos cannot demand money back they are using third party processors that we have no dealings with and not even making it know
Είχα το ίδιο πρόβλημα, βρήκα ένα pix σε ένα καζίνο όπου το είχα ανεβάσει για επαλήθευση.
Hade the same issue, found a pix in a casino where I had uploaded it for verification.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.