Όχι, αλλά θα με ενδιέφερε να μάθω πόσο εύκολη είναι η διαδικασία για την επαναφορά των συναλλαγών στο Revolut, καθώς από εκεί προήλθαν οι περισσότερες συναλλαγές μου! Ευχαριστώ
No, but would be interested to find out how easy the process to get the transactions reverted on Revolut, as that's where most of mine came from! Thanks
Ναι, το θέμα είναι ότι δεν έχω κάνει καμία αξίωση επιστροφής χρέωσης.
Μόλις ζήτησα από τους εμπόρους να απευθυνθώ για επιστροφή χρημάτων και διεκπεραίωσαν μια επιστροφή χρημάτων/επαναφορά.
Οπότε δεν θα το έλεγα κατάχρηση με κανέναν τρόπο, ρώτησα ωραία, και το έκαναν.
Αλλά θα δούμε τι θα γίνει τώρα.
Yea, the things is I have not made any charge back claims.
I have just asked the merchants I could reach for a refund and they processed a refund/revert.
So I wouldn't call it abuse in any way, I asked nicely, and they did.
But we'll see what happens now.
Τους στέλνω ξανά email σήμερα για να δω αν θα μου επιστρέψουν τα χρήματα που πήραν από τον πλέον κλειστό τραπεζικό μου λογαριασμό. Τους έστειλα αποδεικτικά στοιχεία και τα νέα τραπεζικά στοιχεία μου και είναι συνολικά 900 £, οπότε ας δούμε αν θα απαντήσουν ότι ένα!!!
I’m emailing them again today to see if they will give me back the money they’ve taken from my now closed bank account I’ve sent them evidence and my new bank details and that totals £900 so let’s see if they respond to that one!!!
Όσοι από εσάς έχετε αναφέρει τις συναλλαγές στην τράπεζά σας (Swedbank), πόσος χρόνος χρειάστηκε για να επιστρέψει η τράπεζα στα θέματά σας;
Those of you who have reported the transactions to your bank (Swedbank), how long did it take before the bank returned to your matters?
Ni som har anmält transaktionerna till er bank (Swedbank) hur lång tid tog det innan banken återkom i era ärenden?
ίσως να μην τα ξοδέψετε όλα μέχρι να μάθετε ότι η αντιστροφή χρέωσης έχει εκκαθαριστεί και ολοκληρωθεί. Οι αντιστροφές χρεώσεων μπορεί να διαρκέσουν μερικές εβδομάδες και ορισμένες τράπεζες θα σας προπληρώσουν.
maybe not spend it all until you know the chargeback is cleared and finished. Chargebacks can take a couple of weeks, and some banks will prepay you.
Έχω μια (κανονική) υπόθεση αντιστροφής χρέωσης με τη Swedbank που κατέθεσα στις 9 Απριλίου, δεν έχω ακούσει τίποτα ακόμα από τη Swedbank. Μπορεί να χρειαστούν 90 ημέρες.
I have a (regular) chargeback case with Swedbank that I filed on April 9, haven't heard anything from Swedbank yet. It may take 90 days.
Jag har ett (vanligt) chargeback ärende hos Swedbank som jag la in 9 april, har inte hört något än från Swedbank. Det kan ta 90 dagar.
Έχω μια (κανονική) υπόθεση αντιστροφής χρέωσης με τη Swedbank που κατέθεσα στις 9 Απριλίου, δεν έχω ακούσει τίποτα ακόμα από τη Swedbank. Μπορεί να χρειαστούν 90 ημέρες.
I have a (regular) chargeback case with Swedbank that I filed on April 9, haven't heard anything from Swedbank yet. It may take 90 days.
Jag har ett (vanligt) chargeback ärende hos Swedbank som jag la in 9 april, har inte hört något än från Swedbank. Det kan ta 90 dagar.
Ω. 90 μέρες! Δεκάρα.
Αλλά πώς λειτουργεί, λένε, ή πώς λειτουργεί η διαδικασία όταν κάνετε μια αντιστροφή χρέωσης;
Oh. 90 days! Damn.
But how does it work, they say, or how does the process work when you make a chargeback?
Oj. 90 dagar! Jäklar.
Men hur funkar det hör dom av sig eller hur går processen till när man gör en chargeback?
Δεν ήταν αντιστροφή χρέωσης, υπέβαλα μια αναφορά απευθείας στην εταιρεία
It wasn’t a chargeback I filed a report directly with the company
Εισέρχεστε στην τράπεζά σας. Ανυπομονώ για διαφήμιση αγοράς/απόσυρσης. Πατάς in, τότε σου βγαίνουν επιλογές όπως αν έκανες μόνος σου τη συναλλαγή ΝΑΙ/ΟΧΙ. Στη συνέχεια, μπορείτε να συμπληρώσετε εάν σας επιτρεπόταν να μείνετε ή όχι. Μπορείτε επίσης να γράψετε σε ένα πλαίσιο και να εξηγήσετε τι συνέβη. Στη συνέχεια, επιλέγετε εάν χρειάζεστε τα χρήματα αμέσως ή μετά την έρευνα.
Θα πρέπει πραγματικά να είστε σε θέση να διαφημίζετε ΟΛΕΣ τις συναλλαγές σας. Γιατί πρέπει να συμπληρώσεις αν έχεις κάνει «επιχειρήσεις» με την εταιρεία. Και δεν το κάνεις αυτό, είναι τρίτο μέρος.. Βασικά σκέφτομαι να κλείσω μια συνάντηση με την τράπεζα και να πάω ΟΛΑ μέσα.. εξήγησέ τα όλα.. Πώς χειραγωγούν κωδικούς, πώς εκμεταλλεύονται τους εθισμένους στον τζόγο, αυτό αρνούνται να πάρουν στα σοβαρά την ευθύνη του τζόγου. Ναι, μπορείτε να το εμπλουτίσετε όσο θέλετε.. Ο εθισμός στον τζόγο ταξινομείται ως ασθένεια στη Σουηδία, οπότε μπορεί να λειτουργήσει. Θα το σκεφτώ για λίγο
You log in to your bank. Looking forward to advertise purchase/withdrawal. You press in, then you get options such as if you made the transaction YES/NO yourself. Then you can fill in whether you were allowed to stay or not. You can also write in a box and explain what happened. You then choose whether you need the money immediately or after the investigation.
You should really be able to advertise ALL your transactions. Because you have to fill in if you have done "business" with the company. And you don't do that, it's a 3rd party.. I'm actually thinking of booking a meeting with the bank and going ALL in.. explain everything.. How they manipulate codes, how they take advantage of gambling addicts, that they refuse to take gambling responsibility seriously . Yes, you can spice it up as much as you want.. gambling addiction is classified as a disease in Sweden, so it might work out. Will think about this for a while
Du loggar in på din bank. Letar fram reklamera köp/uttag. Du trycker i, sedan så får du fram alternativ typ om du själv gjort transaktionen JA/nej. Sen får du fylla i om du fått vara eller inte.du får också skriva i en ruta och förklara vad som hänt. Du väljer sen om du behöver pengarna direkt eller efter utredningen.
Man borde ju egentligen kunna reklamera ALLA sin transaktioner. För man få ju fylla i om man gjort" affärer" med företaget. Och det gör man ju inte, det är en 3edje part.. jag funderar faktist på att boka ett möte med banken och gå ALLin.. förklara allting.. Hur dom manipulerar koder, hur dom utnyttjar spelmissbrukare, att dom vägrar ta spelansvar på allvar. Ja man kan krydda på hur mycket som helst.. spelberoende klasssas som en sjukdom i Sverige så det kan kanske gå vägen. Ska fundera på detta ett tag
Εισέρχεστε στην τράπεζά σας. Ανυπομονώ για διαφήμιση αγοράς/απόσυρσης. Πατάς in, τότε σου βγαίνουν επιλογές όπως αν έκανες μόνος σου τη συναλλαγή ΝΑΙ/ΟΧΙ. Στη συνέχεια, μπορείτε να συμπληρώσετε εάν σας επιτρεπόταν να μείνετε ή όχι. Μπορείτε επίσης να γράψετε σε ένα πλαίσιο και να εξηγήσετε τι συνέβη. Στη συνέχεια, επιλέγετε εάν χρειάζεστε τα χρήματα αμέσως ή μετά την έρευνα.
Θα πρέπει πραγματικά να είστε σε θέση να διαφημίζετε ΟΛΕΣ τις συναλλαγές σας. Γιατί πρέπει να συμπληρώσεις αν έχεις κάνει «επιχειρήσεις» με την εταιρεία. Και δεν το κάνεις αυτό, είναι τρίτο μέρος.. Βασικά σκέφτομαι να κλείσω μια συνάντηση με την τράπεζα και να πάω ΟΛΑ μέσα.. εξήγησέ τα όλα.. Πώς χειραγωγούν κωδικούς, πώς εκμεταλλεύονται τους εθισμένους στον τζόγο, αυτό αρνούνται να πάρουν στα σοβαρά την ευθύνη του τζόγου. Ναι, μπορείτε να το εμπλουτίσετε όσο θέλετε.. Ο εθισμός στον τζόγο ταξινομείται ως ασθένεια στη Σουηδία, οπότε μπορεί να λειτουργήσει. Θα το σκεφτώ για λίγο
You log in to your bank. Looking forward to advertise purchase/withdrawal. You press in, then you get options such as if you made the transaction YES/NO yourself. Then you can fill in whether you were allowed to stay or not. You can also write in a box and explain what happened. You then choose whether you need the money immediately or after the investigation.
You should really be able to advertise ALL your transactions. Because you have to fill in if you have done "business" with the company. And you don't do that, it's a 3rd party.. I'm actually thinking of booking a meeting with the bank and going ALL in.. explain everything.. How they manipulate codes, how they take advantage of gambling addicts, that they refuse to take gambling responsibility seriously . Yes, you can spice it up as much as you want.. gambling addiction is classified as a disease in Sweden, so it might work out. Will think about this for a while
Du loggar in på din bank. Letar fram reklamera köp/uttag. Du trycker i, sedan så får du fram alternativ typ om du själv gjort transaktionen JA/nej. Sen får du fylla i om du fått vara eller inte.du får också skriva i en ruta och förklara vad som hänt. Du väljer sen om du behöver pengarna direkt eller efter utredningen.
Man borde ju egentligen kunna reklamera ALLA sin transaktioner. För man få ju fylla i om man gjort" affärer" med företaget. Och det gör man ju inte, det är en 3edje part.. jag funderar faktist på att boka ett möte med banken och gå ALLin.. förklara allting.. Hur dom manipulerar koder, hur dom utnyttjar spelmissbrukare, att dom vägrar ta spelansvar på allvar. Ja man kan krydda på hur mycket som helst.. spelberoende klasssas som en sjukdom i Sverige så det kan kanske gå vägen. Ska fundera på detta ett tag
ναι, υπάρχουν μερικοί διαφορετικοί τρόποι να το βάλεις, δεν ξέρω ποιος είναι καλύτερος.
Θεωρητικά, νομίζω ότι είναι τρελό που δεν λειτουργεί, γιατί δεν έχουμε κάνει δουλειές με αυτές τις εταιρείες.
Πώς μπορούμε να παρακολουθούμε τις συναλλαγές όταν το όνομα του καζίνο δεν είναι γραμμένο; Εάν κάνετε πολλά σε διαφορετικά καζίνο, διαφορετικά ονόματα συνεχώς, κ.λπ. Ακριβώς με αυτόν τον τρόπο, θα πρέπει να μπορείτε να διαφημίζεστε. Νομίζω όμως ότι αυτό που το κάνει λίγο πιο δύσκολο μπορεί να είναι ότι συνεχίζεται εδώ και καιρό και δεν έχεις «προσέξει» τίποτα μέχρι τώρα.
Νομίζω ότι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα τώρα είναι ότι πιθανώς το όνομα, το email, ο αριθμός τηλεφώνου, οι κάρτες κάποιου να είναι μπλοκαρισμένα στις περισσότερες τοποθεσίες καζίνο όπως αυτή τώρα, επομένως καθιστά πιο δύσκολο για κάποιον να συνεχίσει να παίζει.
Αυτό, μαζί με την παρακολούθηση streamers του καζίνο, που σκίζουν τόσα πολλά όλη την ώρα το κάνει εύκολο, οι απλοί άνθρωποι σκέφτονται τον τύπο twitch. Αισθάνεται ότι είναι 6 ημέρες rip, μετά 1 ημέρα που πηγαίνει λίγο καλά για λίγο. Αυτό είναι περίπου το πώς νιώθεις όταν παίζεις και τον εαυτό σου. Δεν αξίζει πια.
yes, there are a few different ways to put it up, don't know which is best.
Theoretically, I think it's crazy that it doesn't work, because we haven't done business with these companies.
How can we keep track of transactions when the casino's name is not written? If you do many at different casinos, different names all the time, etc. Just in this way, you should be able to advertise. But I think what makes it a little more difficult may be that it has been going on for a long time and you haven't "noticed" anything until now.
I think the biggest advantage now is that probably one's name, email, phone number, cards are hopefully blocked on most casino sites like this now, so it makes it harder for one to continue playing.
That together with watching casino streamers, who rip so damn much all the time makes it easy, the ordinary people think of twitch type. Feels like it's 6 days rip, then 1 day that goes a little bit well for a while. That's roughly how it feels when you play yourself too. It's not worth it anymore.
ja, det finns ju lite olika sätt att lägga upp det på, vet inte vad som är bäst.
Teoretiskt så tycker jag det är sjukt det inte går, för vi har ju inte gjort affärer med dessa företag.
Hur ska vi kunna hålla koll på transaktioner när det inte står casinots namn? Om man gör många på olika casinon, olika namn hela tiden etc. Bara på så sätt så borde man ju kunna reklamera. Men tror det som gör det lite svårare kan ju vara att det har pågått länge och man inte har "märkt" något förräns nu.
Tror största fördelen nu är att förmodligen är ens namn, email, telefonnummer, kort förhoppningsvis spärrade på de flesta sådana här casinosidor nu, så det gör det svårare för en att fortsätta spela.
Det tillsammans med att titta på casinostreamers, som rippar så sjukt mycket hela tiden gör det lätt, tänker de vanliga på twitch typ. Känns som det är 6 dagar rip, sen 1 dag som går lite bra ungeför. Ungefär så känns det ju när man spelar själv också. Är ju inte värt det längre.
Είχε κανείς κάποια σχέση με το Mobilumpay μέσω της Goldenbet; Ψάχνω για στοιχεία επικοινωνίας κ.λπ., αλλά φαίνεται να υπάρχουν μερικές εταιρείες με τα ίδια/παρόμοια ονόματα, οπότε δεν είμαι σίγουρος ποια είναι αυτή που αναζητώ. Οποιαδήποτε βοήθεια εκτιμάται πολύ!
Has anyone had any dealing with Mobilumpay through Goldenbet? Looking for contact details etc. but there seem to be a few companies with the same/similar names, so not sure which is the one I'm after. Any assistance much appreciated!
Η Goldenbet ανήκει στη Santeda BV.
Επικοινωνήστε απευθείας με την υποστήριξή τους εξηγώντας ότι οι συναλλαγές έγιναν παράνομα. Θα προσπαθήσουν να πουν ότι δεν είναι υπεύθυνοι, αλλά αν συνεχίσετε να τους κάνετε θα υποχωρήσουν και τελικά η Santeda θα σας αναγνωρίσει, θα υποχωρήσει και θα σας επιστρέψει τα χρήματα. Αυτό είναι από την εμπειρία του Προσωπικού μου μαζί τους.
Goldenbet is owned by Santeda BV.
Contact their support direct explaining that the transactions were made illegally. They will try to say they are not responsible but if you keep on at them they will relent and eventually Santeda will acknowledge, relent and refund you. This is from my Personel experience with them.
ναι, υπάρχουν μερικοί διαφορετικοί τρόποι να το βάλεις, δεν ξέρω ποιος είναι καλύτερος.
Θεωρητικά, νομίζω ότι είναι τρελό που δεν λειτουργεί, γιατί δεν έχουμε κάνει δουλειές με αυτές τις εταιρείες.
Πώς μπορούμε να παρακολουθούμε τις συναλλαγές όταν το όνομα του καζίνο δεν είναι γραμμένο; Εάν κάνετε πολλά σε διαφορετικά καζίνο, διαφορετικά ονόματα συνεχώς, κ.λπ. Ακριβώς με αυτόν τον τρόπο, θα πρέπει να μπορείτε να διαφημίζεστε. Νομίζω όμως ότι αυτό που το κάνει λίγο πιο δύσκολο μπορεί να είναι ότι συνεχίζεται εδώ και καιρό και δεν έχεις «προσέξει» τίποτα μέχρι τώρα.
Νομίζω ότι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα τώρα είναι ότι πιθανώς το όνομα, το email, ο αριθμός τηλεφώνου, οι κάρτες κάποιου να είναι μπλοκαρισμένα στις περισσότερες τοποθεσίες καζίνο όπως αυτή τώρα, επομένως καθιστά πιο δύσκολο για κάποιον να συνεχίσει να παίζει.
Αυτό, μαζί με την παρακολούθηση streamers του καζίνο, που σκίζουν τόσα πολλά όλη την ώρα το κάνει εύκολο, οι απλοί άνθρωποι σκέφτονται τον τύπο twitch. Αισθάνεται ότι είναι 6 ημέρες rip, μετά 1 ημέρα που πηγαίνει λίγο καλά για λίγο. Αυτό είναι περίπου το πώς νιώθεις όταν παίζεις και τον εαυτό σου. Δεν αξίζει πια.
yes, there are a few different ways to put it up, don't know which is best.
Theoretically, I think it's crazy that it doesn't work, because we haven't done business with these companies.
How can we keep track of transactions when the casino's name is not written? If you do many at different casinos, different names all the time, etc. Just in this way, you should be able to advertise. But I think what makes it a little more difficult may be that it has been going on for a long time and you haven't "noticed" anything until now.
I think the biggest advantage now is that probably one's name, email, phone number, cards are hopefully blocked on most casino sites like this now, so it makes it harder for one to continue playing.
That together with watching casino streamers, who rip so damn much all the time makes it easy, the ordinary people think of twitch type. Feels like it's 6 days rip, then 1 day that goes a little bit well for a while. That's roughly how it feels when you play yourself too. It's not worth it anymore.
ja, det finns ju lite olika sätt att lägga upp det på, vet inte vad som är bäst.
Teoretiskt så tycker jag det är sjukt det inte går, för vi har ju inte gjort affärer med dessa företag.
Hur ska vi kunna hålla koll på transaktioner när det inte står casinots namn? Om man gör många på olika casinon, olika namn hela tiden etc. Bara på så sätt så borde man ju kunna reklamera. Men tror det som gör det lite svårare kan ju vara att det har pågått länge och man inte har "märkt" något förräns nu.
Tror största fördelen nu är att förmodligen är ens namn, email, telefonnummer, kort förhoppningsvis spärrade på de flesta sådana här casinosidor nu, så det gör det svårare för en att fortsätta spela.
Det tillsammans med att titta på casinostreamers, som rippar så sjukt mycket hela tiden gör det lätt, tänker de vanliga på twitch typ. Känns som det är 6 dagar rip, sen 1 dag som går lite bra ungeför. Ungefär så känns det ju när man spelar själv också. Är ju inte värt det längre.
Δεν υπάρχει πουθενά στη διαδικασία πληρωμής όπου εμείς ως πελάτες ειδοποιούμαστε ότι πλέον κάνουμε "επιχειρήσεις" με κάποιον άλλο εκτός από το σημείο όπου καταχωρήσαμε τους αριθμούς της κάρτας μας. Δηλαδή στο καζίνο. Υπογράφουν επίσης ότι οι πληρωμές γίνονται μέσω καρτών Master/Visa. Είμαι πολύ πρόθυμος να κλείσω ένα ραντεβού με την τράπεζα
There is nowhere in the payment process where we as customers are notified that we are now doing "business" with someone else other than where we entered our card numbers. That is, at the casino. They also sign that payments are made via Master/Visa cards. I'm really keen to make an appointment with the bank
Där finns ingenstans i betalprocessen där vi som kunder meddelas att vi nu för "affär" med en annan än där vi tryckte in våra kortnr. Dvs på casinot. Dom skyltar ju också att betalningar sker via master/visa kort. Jag är riktigt sugen på att boka ett möte med banken
Ευχαριστώ για αυτό, συνειδητοποιώ ότι δεν θα είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες, αλλά επιθυμώ να λάβω όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες για το πώς το πετύχατε; Χρονοδιάγραμμα, προσέγγιση, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλονται κ.λπ. Αν είχατε χρόνο να με απολύσετε περισσότερες πληροφορίες θα το εκτιμούσα πολύ. Αν όχι, μην ανησυχείς! Η ηλεκτρονική μου διεύθυνση είναι dadbod24@hotmail.com εάν είστε πρόθυμοι και ικανοί να απευθυνθείτε
Ευχαριστώ και πάλι!
Thanks for this, I realise that not all cases will be the same but keen to get as much info as possible on how you achieved it? Timescale, approach, emails sent etc etc. If you had time to fire me more information it would be very much appreciated. If not, no worries! My email is dadbod24@hotmail.com if you're willing and able to reach out
Thanks again!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.