ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 40)

πριν από 9 μήνες από kirekin
|
125394 προβολές 2315 απαντήσεις |
|
1...39 40 41...116
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 μήνα

No, but would be interested to find out how easy the process to get the transactions reverted on Revolut, as that's where most of mine came from! Thanks

πριν από 1 μήνα

Yea, the things is I have not made any charge back claims.

I have just asked the merchants I could reach for a refund and they processed a refund/revert.

So I wouldn't call it abuse in any way, I asked nicely, and they did.

But we'll see what happens now.

Dt100
πριν από 1 μήνα

Can I ask how old your transactions were?

πριν από 1 μήνα

I’ve had my refund today guys the day after their email - I bank with nationwide in the UK

πριν από 1 μήνα

I’m emailing them again today to see if they will give me back the money they’ve taken from my now closed bank account I’ve sent them evidence and my new bank details and that totals £900 so let’s see if they respond to that one!!!

Dt100
πριν από 1 μήνα

Agreed lovely thank you 🙏 fingers crossed for you and don’t give up hope guys

πριν από 1 μήνα

Όσοι από εσάς έχετε αναφέρει τις συναλλαγές στην τράπεζά σας (Swedbank), πόσος χρόνος χρειάστηκε για να επιστρέψει η τράπεζα στα θέματά σας;

Αυτόματη μετάφραση:
Dt100
πριν από 1 μήνα

I got email yesterday and received it in the bank this afternoon

πριν από 1 μήνα

I got email yesterday and received it in the bank this afternoon

πριν από 1 μήνα

maybe not spend it all until you know the chargeback is cleared and finished. Chargebacks can take a couple of weeks, and some banks will prepay you.

DynamoHarry
πριν από 1 μήνα

Έχω μια (κανονική) υπόθεση αντιστροφής χρέωσης με τη Swedbank που κατέθεσα στις 9 Απριλίου, δεν έχω ακούσει τίποτα ακόμα από τη Swedbank. Μπορεί να χρειαστούν 90 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Έχω μια (κανονική) υπόθεση αντιστροφής χρέωσης με τη Swedbank που κατέθεσα στις 9 Απριλίου, δεν έχω ακούσει τίποτα ακόμα από τη Swedbank. Μπορεί να χρειαστούν 90 ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Ω. 90 μέρες! Δεκάρα.


Αλλά πώς λειτουργεί, λένε, ή πώς λειτουργεί η διαδικασία όταν κάνετε μια αντιστροφή χρέωσης;

Αυτόματη μετάφραση:
veritas1979
πριν από 1 μήνα

It wasn’t a chargeback I filed a report directly with the company

DynamoHarry
πριν από 1 μήνα

Εισέρχεστε στην τράπεζά σας. Ανυπομονώ για διαφήμιση αγοράς/απόσυρσης. Πατάς in, τότε σου βγαίνουν επιλογές όπως αν έκανες μόνος σου τη συναλλαγή ΝΑΙ/ΟΧΙ. Στη συνέχεια, μπορείτε να συμπληρώσετε εάν σας επιτρεπόταν να μείνετε ή όχι. Μπορείτε επίσης να γράψετε σε ένα πλαίσιο και να εξηγήσετε τι συνέβη. Στη συνέχεια, επιλέγετε εάν χρειάζεστε τα χρήματα αμέσως ή μετά την έρευνα.



Θα πρέπει πραγματικά να είστε σε θέση να διαφημίζετε ΟΛΕΣ τις συναλλαγές σας. Γιατί πρέπει να συμπληρώσεις αν έχεις κάνει «επιχειρήσεις» με την εταιρεία. Και δεν το κάνεις αυτό, είναι τρίτο μέρος.. Βασικά σκέφτομαι να κλείσω μια συνάντηση με την τράπεζα και να πάω ΟΛΑ μέσα.. εξήγησέ τα όλα.. Πώς χειραγωγούν κωδικούς, πώς εκμεταλλεύονται τους εθισμένους στον τζόγο, αυτό αρνούνται να πάρουν στα σοβαρά την ευθύνη του τζόγου. Ναι, μπορείτε να το εμπλουτίσετε όσο θέλετε.. Ο εθισμός στον τζόγο ταξινομείται ως ασθένεια στη Σουηδία, οπότε μπορεί να λειτουργήσει. Θα το σκεφτώ για λίγο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Εισέρχεστε στην τράπεζά σας. Ανυπομονώ για διαφήμιση αγοράς/απόσυρσης. Πατάς in, τότε σου βγαίνουν επιλογές όπως αν έκανες μόνος σου τη συναλλαγή ΝΑΙ/ΟΧΙ. Στη συνέχεια, μπορείτε να συμπληρώσετε εάν σας επιτρεπόταν να μείνετε ή όχι. Μπορείτε επίσης να γράψετε σε ένα πλαίσιο και να εξηγήσετε τι συνέβη. Στη συνέχεια, επιλέγετε εάν χρειάζεστε τα χρήματα αμέσως ή μετά την έρευνα.



Θα πρέπει πραγματικά να είστε σε θέση να διαφημίζετε ΟΛΕΣ τις συναλλαγές σας. Γιατί πρέπει να συμπληρώσεις αν έχεις κάνει «επιχειρήσεις» με την εταιρεία. Και δεν το κάνεις αυτό, είναι τρίτο μέρος.. Βασικά σκέφτομαι να κλείσω μια συνάντηση με την τράπεζα και να πάω ΟΛΑ μέσα.. εξήγησέ τα όλα.. Πώς χειραγωγούν κωδικούς, πώς εκμεταλλεύονται τους εθισμένους στον τζόγο, αυτό αρνούνται να πάρουν στα σοβαρά την ευθύνη του τζόγου. Ναι, μπορείτε να το εμπλουτίσετε όσο θέλετε.. Ο εθισμός στον τζόγο ταξινομείται ως ασθένεια στη Σουηδία, οπότε μπορεί να λειτουργήσει. Θα το σκεφτώ για λίγο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

ναι, υπάρχουν μερικοί διαφορετικοί τρόποι να το βάλεις, δεν ξέρω ποιος είναι καλύτερος.

Θεωρητικά, νομίζω ότι είναι τρελό που δεν λειτουργεί, γιατί δεν έχουμε κάνει δουλειές με αυτές τις εταιρείες.

Πώς μπορούμε να παρακολουθούμε τις συναλλαγές όταν το όνομα του καζίνο δεν είναι γραμμένο; Εάν κάνετε πολλά σε διαφορετικά καζίνο, διαφορετικά ονόματα συνεχώς, κ.λπ. Ακριβώς με αυτόν τον τρόπο, θα πρέπει να μπορείτε να διαφημίζεστε. Νομίζω όμως ότι αυτό που το κάνει λίγο πιο δύσκολο μπορεί να είναι ότι συνεχίζεται εδώ και καιρό και δεν έχεις «προσέξει» τίποτα μέχρι τώρα.


Νομίζω ότι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα τώρα είναι ότι πιθανώς το όνομα, το email, ο αριθμός τηλεφώνου, οι κάρτες κάποιου να είναι μπλοκαρισμένα στις περισσότερες τοποθεσίες καζίνο όπως αυτή τώρα, επομένως καθιστά πιο δύσκολο για κάποιον να συνεχίσει να παίζει.

Αυτό, μαζί με την παρακολούθηση streamers του καζίνο, που σκίζουν τόσα πολλά όλη την ώρα το κάνει εύκολο, οι απλοί άνθρωποι σκέφτονται τον τύπο twitch. Αισθάνεται ότι είναι 6 ημέρες rip, μετά 1 ημέρα που πηγαίνει λίγο καλά για λίγο. Αυτό είναι περίπου το πώς νιώθεις όταν παίζεις και τον εαυτό σου. Δεν αξίζει πια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Has anyone had any dealing with Mobilumpay through Goldenbet? Looking for contact details etc. but there seem to be a few companies with the same/similar names, so not sure which is the one I'm after. Any assistance much appreciated!

fiore84
πριν από 1 μήνα

Did you get anywhere with these?

C2D2
πριν από 1 μήνα

Did you get anywhere with quickbit?

Rugbyguy82
πριν από 1 μήνα

Goldenbet is owned by Santeda BV.

Contact their support direct explaining that the transactions were made illegally. They will try to say they are not responsible but if you keep on at them they will relent and eventually Santeda will acknowledge, relent and refund you. This is from my Personel experience with them.

πριν από 1 μήνα

ναι, υπάρχουν μερικοί διαφορετικοί τρόποι να το βάλεις, δεν ξέρω ποιος είναι καλύτερος.

Θεωρητικά, νομίζω ότι είναι τρελό που δεν λειτουργεί, γιατί δεν έχουμε κάνει δουλειές με αυτές τις εταιρείες.

Πώς μπορούμε να παρακολουθούμε τις συναλλαγές όταν το όνομα του καζίνο δεν είναι γραμμένο; Εάν κάνετε πολλά σε διαφορετικά καζίνο, διαφορετικά ονόματα συνεχώς, κ.λπ. Ακριβώς με αυτόν τον τρόπο, θα πρέπει να μπορείτε να διαφημίζεστε. Νομίζω όμως ότι αυτό που το κάνει λίγο πιο δύσκολο μπορεί να είναι ότι συνεχίζεται εδώ και καιρό και δεν έχεις «προσέξει» τίποτα μέχρι τώρα.


Νομίζω ότι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα τώρα είναι ότι πιθανώς το όνομα, το email, ο αριθμός τηλεφώνου, οι κάρτες κάποιου να είναι μπλοκαρισμένα στις περισσότερες τοποθεσίες καζίνο όπως αυτή τώρα, επομένως καθιστά πιο δύσκολο για κάποιον να συνεχίσει να παίζει.

Αυτό, μαζί με την παρακολούθηση streamers του καζίνο, που σκίζουν τόσα πολλά όλη την ώρα το κάνει εύκολο, οι απλοί άνθρωποι σκέφτονται τον τύπο twitch. Αισθάνεται ότι είναι 6 ημέρες rip, μετά 1 ημέρα που πηγαίνει λίγο καλά για λίγο. Αυτό είναι περίπου το πώς νιώθεις όταν παίζεις και τον εαυτό σου. Δεν αξίζει πια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Δεν υπάρχει πουθενά στη διαδικασία πληρωμής όπου εμείς ως πελάτες ειδοποιούμαστε ότι πλέον κάνουμε "επιχειρήσεις" με κάποιον άλλο εκτός από το σημείο όπου καταχωρήσαμε τους αριθμούς της κάρτας μας. Δηλαδή στο καζίνο. Υπογράφουν επίσης ότι οι πληρωμές γίνονται μέσω καρτών Master/Visa. Είμαι πολύ πρόθυμος να κλείσω ένα ραντεβού με την τράπεζα

Αυτόματη μετάφραση:
Sutton
πριν από 1 μήνα

Thanks for this, I realise that not all cases will be the same but keen to get as much info as possible on how you achieved it? Timescale, approach, emails sent etc etc. If you had time to fire me more information it would be very much appreciated. If not, no worries! My email is dadbod24@hotmail.com if you're willing and able to reach out

Thanks again!

Sutton
πριν από 1 μήνα

Have you received a refund direct from goldenbet?

1...39 40 41...116
Μετάβαση στη σελίδααπό 116 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα