Ενδιαφέρον, το δικό μου ήταν στην πραγματικότητα Ιούλιος και Αύγουστος.
Έστειλα ένα email σε όλους τους εμπλεκόμενους στην εταιρεία, θα δούμε τι θα γίνει.
Interesting, mine was actually July and August.
I did send an email to everyone involved in the company, we'll see what happens.
Δεν είναι ξεχωριστές συναλλαγές με κάρτα; και επιστρέφουν χρήματα στον καθένα;
Ή κάνατε ένα £3500 και ένα £4000;
Εάν πρόκειται για πολλές μικρότερες συναλλαγές, γενικά πρέπει να διεκπεραιωθούν μία και μία, επομένως μπορεί να πάρει χρόνο.
Ελπίζω να τα πάρεις όλα πίσω ούτως ή άλλως.
Isn't it separate card transactions? and they refund each and everyone?
Or did you do one £3500 and one £4000?
If it's several smaller transactions, they generally need to be processed one and one, so can take time.
Hope you get it all back anyways.
***ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ******
θα ήσασταν όλοι ευχαριστημένοι να έχετε μια συνάντηση ομάδων όπου θα μπορούσαμε να βρεθούμε μαζί και να συζητήσουμε τι επιστρέφουν οι εταιρείες και πώς το κάναμε; Με αυτόν τον τρόπο, ίσως μπορώ να συγκεντρώσω ένα υπολογιστικό φύλλο για το πώς να επικοινωνήσω / τι να πω για να βοηθήσω οποιονδήποτε άλλο έχει κολλήσει στην κόλαση των τυχερών παιχνιδιών αυτών των καζίνο, αν ναι, ενημερώστε με και θα κοιτάξω τη δημιουργία και τη διεύθυνση email για να δώσω;
***NOTICE TO ALL ******
would you all be happy to have a teams meeting where we could get together and discuss what companies refund and how we’ve gone about it. That way maybe I can collate a spreadsheet of how to contact / what to say to help anybody else stuck in the gambling hell of these casinos if so please let me know and I’ll look at creating and email address to give out?
Όπως υποψιαζόμαστε, οι συναλλαγές που αναστράφηκαν για το Ticketzone και το Ewave απορρίφθηκαν από τη Revolut.
Τους ρώτησα τώρα για πληροφορίες εμπόρου, καθώς ποτέ δεν ήθελα πραγματικά να κάνω αντιστροφή χρέωσης, αλλά ήταν η μόνη επιλογή που μου δόθηκε. Τους ρώτησα επίσης αν δεν έχουν καμία ευθύνη όσον αφορά την προστασία των καταναλωτών όσον αφορά τις λανθασμένες συναλλαγές, εάν δεν έχουν καμία υποχρέωση να αναφέρουν αυτές τις λανθασμένες συναλλαγές στη Visa κλπ κλπ. Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα λάβουν καμία σωστή απάντηση, αλλά τέλος πάντων.
As suspected, the reverted transactions for Ticketzone and Ewave was declined by Revolut.
I have now asked them about merchant information, as I never really wanted to make a chargeback, but it was the only option given to me. I also asked them if they have no responsibilities when it comes to consumer protection in terms of incorrect transactions, if they have no obligations to report these incorrect transactions to Visa etc etc. Most likely will not get any proper reply but anyways.
Ευτυχώς που κάνατε τις περισσότερες αν όχι όλες τις συναλλαγές σας από το ίδιο μέρος. Ήταν απλώς απώλειες ή καταφέρατε να κάνετε και αναλήψεις; `Σχεδόν νιώθω λίγο άσχημα όταν έχω κάνει κάποιες αναλήψεις και έχω επιστροφές χρημάτων, αλλά όχι πραγματικά.
Lucky you made most if not all your transactions through the same place. Was it just losses or did you manage to make any withdrawals too? `I almost feel a little bad for when I have made some withdrawals and get refunds, but not really.
***ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ******
θα ήσασταν όλοι ευχαριστημένοι να έχετε μια συνάντηση ομάδων όπου θα μπορούσαμε να βρεθούμε μαζί και να συζητήσουμε τι επιστρέφουν οι εταιρείες και πώς το κάναμε; Με αυτόν τον τρόπο, ίσως μπορώ να συγκεντρώσω ένα υπολογιστικό φύλλο για το πώς να επικοινωνήσω / τι να πω για να βοηθήσω οποιονδήποτε άλλο έχει κολλήσει στην κόλαση των τυχερών παιχνιδιών αυτών των καζίνο, αν ναι, ενημερώστε με και θα κοιτάξω τη δημιουργία και τη διεύθυνση email για να δώσω;
***NOTICE TO ALL ******
would you all be happy to have a teams meeting where we could get together and discuss what companies refund and how we’ve gone about it. That way maybe I can collate a spreadsheet of how to contact / what to say to help anybody else stuck in the gambling hell of these casinos if so please let me know and I’ll look at creating and email address to give out?
Νομίζω ότι οι άνθρωποι προτιμούν το google sheet ή κάτι παρόμοιο, και ίσως το Discord ή εδώ, για να μείνουν ανώνυμοι.
I think people prefer google sheet or something similar, and maybe Discord or here, to stay anon.
Είχατε κάποια απάντηση από το wintermads; Μου απαντούσαν αρχικά και μόλις τους έστειλα τα έγγραφά μου καθώς ζήτησαν δεν έχω ακούσει τίποτα, έχουν περάσει 3 εβδομάδες τώρα, αλλά φαίνεται να απαντούν και να επιστρέφουν χρήματα σε άλλους που επικοινώνησαν μαζί τους πιο πρόσφατα
Have you had any reply from wintermads? They were replying to me initially and once I sent them my documents as they requested I haven't heard a thing, it's been 3 weeks now, but they seem to be replying and refunding others that contacted them more recently
Συνεχίστε να τους απειλείτε ότι θα έρθετε σε επαφή με την κυβέρνηση
Keep on at them threaten to get in touch with the government
Θέλετε να τους στείλετε email για μένα lol δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μου απαντούν, έχουν περάσει 3 εβδομάδες από τότε που μου ζήτησαν τα έγγραφά μου και τα έστελνα και έχω στείλει email κάθε μέρα, αλλά δεν απαντάω, Δεν ξέρω αν με έχουν μπλοκάρει ή κάτι τέτοιο, πόσο καιρό έπρεπε να περιμένετε; Οποιεσδήποτε συμβουλές
Do you want to email them for me lol I don't understand why they're not replying to me it's been 3 weeks since they asked for my documents and I sent them and I've emailed every day but no reply, I don't know if they've blocked me or something, how long did you have to wait? Any tips
Έχουν σαν μια δυνατότητα διαδικτυακής συνομιλίας που απλώς τους συνεχίζω σε αυτό και στα email
They have like a Webchat feature I just keep on at them on that and emails
κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου; Αυτό τους είπες;
UK government? Is that what you said to them?
Μόλις είπα η κυβέρνηση στη χώρα τους. 🤣
I just said the government in their country. 🤣
Τι πρεσβεύουν; Λοιπόν στο αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού και πότε τους έγραψες. Έχετε λάβει ένα email σχετικά με αυτό πριν;
What do they stand for? So on the bank statement and when did you write to them. Did you get an email about it before?
Vad står dom för? Altså på kontoutdraget och när skrev du till dom. Fick du mail om det innan
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.