γεια,
μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει εάν είναι νόμιμο το καζίνο να εμφανίζεται με πλήρες όνομα στις τραπεζικές μου καταστάσεις;
Αυτό δεν μου συνέβη ποτέ και υποθέτω ότι είναι ένα είδος απάτης;
ευχαριστώ.
hi,
can someone confirm if its legal for the casino to show under a completely name in my bank statements?
this never happened to me and Im guessing that its a sort of scam?
thx.
Χαχα δεν μπορούν να σε εκδώσουν στο Κουρασάο, δεν είμαστε πια στην ΕΕ και ήσασταν στο Ηνωμένο Βασίλειο όταν στοιχηματίσατε, δεν είναι δικό σας λάθος που χρησιμοποιούν απαίσιους εμπόρους και πληρωμές με λάθος κωδικούς - πληρώσατε το καζίνο όχι κάποιον τυχαίο έμπορο
Haha they can’t extradite you to Curacao we are no longer in the EU and you were in the UK when you gambled it isn’t your fault they use dodgy merchants and mis code payments - you paid the casino no some random merchant
Απολύτως δεν έχετε πληρώσει ή δεν έχετε κάνει ποτέ συναλλαγές με αυτές τις εταιρείες στο αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού λογαριασμού σας, είναι απλώς τακτικές εκφοβισμού.
Absolutely you’ve never paid or done business with these companies on your bank statement they are just scare tactics.
γεια,
μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει εάν είναι νόμιμο το καζίνο να εμφανίζεται με πλήρες όνομα στις τραπεζικές μου καταστάσεις;
Αυτό δεν μου συνέβη ποτέ και υποθέτω ότι είναι ένα είδος απάτης;
ευχαριστώ.
hi,
can someone confirm if its legal for the casino to show under a completely name in my bank statements?
this never happened to me and Im guessing that its a sort of scam?
thx.
Οι πληρωμές τρίτων δεν είναι παράνομες αυτές καθαυτές. ΑΛΛΑ τότε πρέπει επομένως να εμφανίζεται στις συναλλαγές σας το όνομα του τρίτου μέρους και το επόμενο κύριο κατάστημα. Αλλά δεν έχει, οπότε μετράει μόνο αυτό που αναγράφεται στη συναλλαγή
3rd party payments are not illegal per se. BUT then it must therefore appear on your transactions the name of the 3rd party and the subsequent main store. But it doesn't, so only what is written on the transaction counts
3 parts betalningar är inte olagligt i sig. MEN då ska det Altså stå på dina transaktioner 3partens namn och efterföljande huvudbutiken. Men det gör det inte därför räknas bara det som står på transaktionen
Προσθέστε το όνομα του καζίνο. Για να ξέρουμε τι απειλές φέρνουν αυτοί οι απατεώνες
Please add the name of the casino. So that we know what threats these scammers bring
Lägg gärna upp namnet på casinot. Så att vi vet vad dessa scammers kommer med för hot
Όταν, όπως στην περίπτωσή μου, έχει γίνει αντιστροφή χρέωσης μέσω της τράπεζας (Swedbank), το πρώτο βήμα της τράπεζας είναι να επικοινωνήσει με αυτούς τους ληστές, όπως το IWC, το Enigma και τα παρόμοια και να δει αν πρώτα αποπληρώσουν πριν κάνουν οτιδήποτε άλλο;
When, as in my case, a chargeback has been made via the bank (Swedbank), the bank's first step is to contact these bandits such as IWC, Enigma and the like and see if they first pay back before doing anything else?
När man som i mitt fall gjort en chargeback via banken (Swedbank) är bankens då 1:a steg att kontakta dessa banditer som IWC, Enigma och dylikt och se om dom först betalar tillbaka innan dom gör något annat?
Το είπες στην τράπεζα όπως είναι; Δηλαδή έχεις το δικό σου στο στεγνό στη χειρότερη;
Have you told the bank as it is? So you have yours on the dry at worst?
Har du sagt som det är till banken? Så du har ditt på de torra i värsta fall?
Είναι σημαντικό να διαχωρίσετε την επιστροφή χρημάτων και την αντιστροφή χρέωσης
Η επιστροφή χρημάτων, είναι μια διαδικασία κατά την οποία η αρχική συναλλαγή επιστρέφεται στον κάτοχο της κάρτας ως Επιστροφή χρημάτων. Είναι μια διαδικασία stand για παράδειγμα, αν αγοράσετε ένα τζιν, το πάρετε στο σπίτι σας, αλλά δεν σας ταιριάζουν και το επιστρέψετε στο κατάστημα από το οποίο το αγοράσατε. Όταν το κατάστημα τα πάρει πίσω από εσάς, θα επεξεργαστεί μια επιστροφή χρημάτων. Μόλις ληφθεί μια επιστροφή χρημάτων, δεν είναι αναστρέψιμη.
Η αντιστροφή χρέωσης είναι διαφορετική, όταν λέτε στην τράπεζά σας ότι δεν λάβατε αυτό που αγοράσατε ή ότι λάβατε κάποια εσφαλμένα και ο έμπορος αρνείται να σας επιστρέψει τα χρήματα σύμφωνα με τα παραπάνω.
Εάν ο έμπορος δεν μπορεί να παράσχει απόδειξη παράδοσης ή παρόμοια με τον επεξεργαστή πληρωμών του και αμφισβητήσει επιτυχώς την αντιστροφή χρέωσης, θα επιστραφεί το ποσό στον πελάτη.
Η αντιστροφή χρέωσης φαίνεται να λειτουργεί διαφορετικά, πιθανώς υπάρχουν διαφορετικοί κανόνες εάν και για πόσο καιρό υπάρχει κίνδυνος να αντιστραφεί η αντιστροφή χρέωσης ή παρόμοιο.
Αλλά αυτά τα δύο πράγματα είναι διαφορετικές διαδικασίες, γι' αυτό θα πρέπει να μιλήσουμε για το τι είναι,
Εάν είχατε επιστροφή χρημάτων σε έναν από αυτούς τους εμπόρους/επεξεργαστές πληρωμών, πρόκειται για Επιστροφή χρημάτων
Εάν περάσατε από την τράπεζά σας και τους ζητήσατε να επεξεργαστούν μια επιστροφή χρέωσης, είναι επιστροφή χρέωσης
It's important to separate refund and chargeback
A refund, is a process where the original transaction gets processed back to the card holder as a Refund. It's a stand procedure for example if you buy a pair of jeans, get them home to you, but they don't fit and you return them to the shop you bought them from. When the shop gets them back from you, they will process a refund. Once a refund been received, it's not reversible.
A chargeback is different, where you tell your bank you did not receive what you bought or you received some incorrectly and the merchant refuses to refund you as per above.
If the merchant can't provide proof of delivery or similar to their payment processor and successfully dispute the chargeback, the customer will be refunded the amount.
Chargeback seem to work different, there's probably different rules if and how long there's a risk the chargeback might get reversed or similar.
But these two things are different processes, so it' should be talked about in terms of what they are,
If you had one of these merchants / payment processors refund you, it's a Refund
If you went through your bank and asked them to process a charge back, it's a charge back
Δεν μπορούν να κάνουν τίποτα
Τι θα πουν, ότι διεκπεραίωσαν συναλλαγές που υποτίθεται ότι δεν μπορούσαν να γίνουν από την αρχή;
Το Κουρασάο είναι μια δικαιοδοσία απάτης και δεν μπορούν να κάνουν τίποτα, και πιθανότατα, αν δεν χρεώσετε πίσω πολύ υψηλά ποσά, θα είναι ούτως ή άλλως πιο ακριβό να κάνετε όλα αυτά τα πράγματα.
Το καλύτερο αποτέλεσμα για εσάς είναι να καταλήξετε σε κάποια μαύρη λίστα του Κουρασάο, ώστε να μην μπορείτε να ανοίξετε λογαριασμούς στα καζίνο εκεί.
There's nothing they can do
What are they gonna say, that they processed transactions that were supposed to not be able to happen from the beginning?
Curacao is a scam jurisdiction, and there's nothing they can do, and most likely unless you charging back very high amounts it will be more expensive to do all those things anyways.
Best outcome for you is that you end up on some Curacao blacklist so you can't open any accounts with the casinos there.
Στις 18 Μαΐου κατέθεσα την καταγγελία μου.
Έγραψα όπως είναι.
Ότι δεν ήρθα σε επαφή με αυτές τις εταιρείες - κάτι που δεν έχω κάνει. Έγραψα επίσης ότι τους έστειλα email αρκετές φορές χωρίς επιτυχία. Το οποίο έχω κάνει και εγώ, IWC μάλλον 3-4 φορές. Το ίδιο και με τα IncredibleSkins.
Συνολικά, υπάρχουν 8 συναλλαγές που έχω «αναφέρει» για ποσό περίπου 60.000 SEK.
Όπως είπα, έχουν περάσει ήδη 10 μέρες. Θα δούμε λοιπόν τι θα συμβεί τώρα εάν η τράπεζα επικοινωνήσει με την IWC και άλλους ή με τη Mastercard ή τι θα συμβεί. Υποθέτω ότι η τράπεζα, όπως και εγώ, δεν θα λάβει καμία απάντηση από αυτούς τους ληστές και τότε θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα ενεργήσουν.
On May 18, I filed my complaint.
I wrote as it is.
That I did not come into contact with these companies - which I have not done. I also wrote that I emailed them several times without success. Which I have also done, IWC probably 3-4 times. Same with IncredibleSkins.
In total, there are 8 transactions that I have "reported" for an amount of approximately SEK 60,000.
Like I said it's already been 10 days. So we'll see what happens now if the bank contacts IWC and others or Mastercard or what will happen. I assume that the bank, just like me, will get no answer from these bandits and then it will be interesting to see how they act.
18 maj gjorde jag min reklamation.
Jag skrev som det är.
Att jag inte kommit i kontakt med dessa företag - vilket jag inte har gjort. Jag skrev också att jag mailat dom flera gånger utan framgång. Vilket jag också har gjort, IWC säkert 3-4 gånger. Samma med IncredibleSkins.
Totalt är det 8 transaktioner som jag har "anmält" till ett belopp á cirka 60.000 kronor.
Som sagt det har redan gått 10 dagar. Så vi får lite se vad som händer nu om banken kontaktar IWC med flera eller Mastercard eller vad som kommer hända. Jag antar att banken precis som mig inte kommer få något svar utav dessa banditer och då ska det bli intressant att se hur dom agerar.
Δεν ξέρω αν ισχύει αυτό, αλλά είναι πιο πιθανό ότι όσο λιγότερες συναλλαγές χρεώνετε πίσω μέσω της τράπεζάς σας, τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να χρεώσετε με επιτυχία;
Και όσο πιο διαδεδομένα, διαφορετικά ονόματα εμπόρων, όπως ένα ή το πολύ δύο από κάθε έμπορο, θα αυξήσουν επίσης την πιθανότητα επιστροφής μιας επιτυχημένης χρέωσης.
Αλλά νομίζω ότι είναι κάπως έτσι, εάν έχετε 10 συναλλαγές με το ίδιο όνομα εμπόρου, η τράπεζά σας θα αναρωτιόταν γιατί κάνατε τις άλλες 9 αν δεν παραδόθηκε η πρώτη ή κάτι τέτοιο.
Σε αυτή την περίπτωση ίσως είναι καλύτερα απλά να χρεώσεις πίσω ένα και να πεις όχι παράδοση ή κάτι τέτοιο.
Δύο συναλλαγές θα μπορούσαν να λειτουργήσουν, απλά λέτε, αχ μου έλειψε που πέρασε η πρώτη, οπότε έκανα άλλη μία, ή κάτι τέτοιο.
Αλλά θα εξαρτηθεί επίσης για ποιον λόγο κάνετε μια επιστροφή χρέωσης και επίσης υποθέτω ότι εξαρτάται από την τράπεζά σας.
Το λιγότερο που πρέπει όλοι να επικοινωνήσετε με τα καζίνο και να τους πείτε ότι θα κάνετε αντιστροφή χρέωσης λόγω του MCC. Οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, δεν θα κάνουν καμία επιστροφή χρημάτων, κάποιοι μπορεί, αλλά το καλύτερο είναι ότι θα μπλοκάρουν τον λογαριασμό σας και ελπίζουμε επίσης ότι θα καταλήξετε σε κάποια μαύρη λίστα και δεν μπορείτε να ανοίξετε περισσότερους λογαριασμούς καζίνο. Αυτή είναι η μεγαλύτερη νίκη.
I don't know if this is the case, but it feels more likely that the fewer transactions you charge back through your bank, the more likely you are to successfully charge back?
And the more spread out, different merchant names, like one or maximum two from each merchant, will also raise the chance of getting a successful charge back I think.
But I am thinking it's like this, if you have 10 transactions to the same merchant name, your bank would wonder why you made the other 9 if the first one didn't get delivered, or something like that.
In this case maybe better just charge back one and say no delivery or something.
Two transactions could work, you just say, ah I missed that the first went through so I made another one, or something like that.
But it will also depend for what reason you make a charge back and also I guess depend on your bank.
The least you should all contact the casinos and tell them you are going to make a chargeback because of the MCC. Most if not all, will not make any refunds, some might, but the best thing is that they will block your account and hopefully also that you end up on some blacklist and can't open more casino accounts. That's the biggest win.
Ναι, αλλά γι' αυτό πρέπει να είσαι ειλικρινής. Δεν έχουμε ενημερωθεί ότι ο Mcc παραποιείται ούτε έχουμε συναινέσει σε αυτό. Εμείς οι γιοι πελάτες έχουμε το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να γνωρίζουμε ακριβώς πώς διεκπεραιώνονται οι πληρωμές μας. Ο Κον θυμάται επίσης ότι αυτή η συναλλαγή δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί εάν δεν είχε παραβιαστεί ο κωδικός. Να θυμάστε ότι το κατάστημα είναι αυτό που έχει διαπράξει έγκλημα κατά των κανονισμών και τη συμφωνία τους.
Yes, but that's why you have to be honest. We have not been informed that Mcc is manipulated nor have we consented to it. We son customers have the RIGHT to know exactly how our payments are processed.Kon also remember that this transaction could not have taken place if the code had not been tampered with.Remember that it is the store that has committed a crime against the regulations and their agreement.
Ja men därför ska man vara ärlig. Vi har inte blivit informerade om att Mcc är manipulerade och inte heller gett samtycke till det. Vi son kunder har RÄTT att veta exakt hur våra betalningar behandlas.Kon också ihåg att denna transaktion hade inte kunnat ske om inte koden var manipulerad.kom ihåg att det är butiken som har gjort ett brott emot regelverket och deras avtal.
Ναι, αλλά γι' αυτό πρέπει να είσαι ειλικρινής. Δεν έχουμε ενημερωθεί ότι ο Mcc παραποιείται ούτε έχουμε συναινέσει σε αυτό. Εμείς οι γιοι πελάτες έχουμε το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να γνωρίζουμε ακριβώς πώς διεκπεραιώνονται οι πληρωμές μας. Ο Κον θυμάται επίσης ότι αυτή η συναλλαγή δεν θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί εάν δεν είχε παραβιαστεί ο κωδικός. Να θυμάστε ότι το κατάστημα είναι αυτό που έχει διαπράξει έγκλημα κατά των κανονισμών και τη συμφωνία τους.
Yes, but that's why you have to be honest. We have not been informed that Mcc is manipulated nor have we consented to it. We son customers have the RIGHT to know exactly how our payments are processed.Kon also remember that this transaction could not have taken place if the code had not been tampered with.Remember that it is the store that has committed a crime against the regulations and their agreement.
Ja men därför ska man vara ärlig. Vi har inte blivit informerade om att Mcc är manipulerade och inte heller gett samtycke till det. Vi son kunder har RÄTT att veta exakt hur våra betalningar behandlas.Kon också ihåg att denna transaktion hade inte kunnat ske om inte koden var manipulerad.kom ihåg att det är butiken som har gjort ett brott emot regelverket och deras avtal.
γεια
κάποιος γνωρίζει τον επεξεργαστή πληρωμών ή το καζίνο για
μελλοντικά Μέσα
δημόσια ψυχαγωγία
gameplex.info
ευχαριστώ
Hi
anybody know the payment processor or the casino for
future Media
public entertainment
gameplex.info
thank you
Αν κάποιος μπορούσε να με βοηθήσει θα του ήμουν πολύ ευγνώμων.
Naudapay
Κιγκάλι (εκεί έχουν πάει πληρωμές πάνω από 4000e) που θα μπορούσα να βρω ποια εταιρεία είναι αυτή; Ή για να έρθουμε σε επαφή.
Ευχαριστώ πολύ!
If someone could help me I would be very grateful.
Naudapay
Kigali (payments over 4000e have gone here) where could I find which company this is? Or to get in touch.
Thanks a lot!
Jos joku voisi auttaa minua olisin hyvin kiitollinen.
Naudapay
Kigali (tänne on mennyt maksuja yli 4000e) mistä voisin löytää mikä yritys tämä oikein on? Tai keheen ottaa yhteyttä.
Kiitos paljon!
Αν το όνομα ταιριάζει με τη συναλλαγή, δηλαδή ότι πήγε στο καζίνο, δεν υπάρχει τίποτα κακό. Έτσι το κατάλαβα
If the name matches the transaction, i.e. that it went to the casino, there is nothing wrong. That's how I understood it
Om Namnet stämmer på transaktionen dvs att det gått till casino så är det inget fel. Så har jag förstått det som
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.