πριν από 2 μήνες
0
Έτσι για πρώτη φορά ο έμπορος απάντησε στους ισχυρισμούς μου
HelpersM Pro και Mydates που οδηγούν και τα δύο στο Grotobook.
Έχει κανείς κάποια εμπειρία με αυτούς τους εμπόρους που ανταποκρίνεται στην αντιστροφή χρέωσης;
Ή έρχονται με κάποια ψευδή ιστορία για να ακυρωθούν οι αντιστροφές χρέωσης;
So for the first time the merchant responded to my claims
HelpersM Pro and Mydates which both lead to Grotobook.
Anyone having some experiences with these merchants that do respond on your chargeback?
Or do they come with some false story to get the chargebacks cancelled?
Ναι αλλά αυτό ήταν σαν πριν από 2 μήνες. Απάντησαν και μου είπαν ότι θα επιστρέψουν τα χρήματα, χρειάστηκαν 2 ημέρες και στη συνέχεια επιστράφηκαν όλα τα Slideflair.
Yes but this was like 2 months ago. They replied and told me they would refund, took 2 days then all Slideflair was refunded.
Επικοινώνησα με την τράπεζά μου σήμερα, η οποία δεν μπορούσε να κάνει απολύτως τίποτα, μου είπαν να επικοινωνήσω με την απάτη που επίσης είπε ότι δεν μπορεί να γίνει τίποτα. Χάνω κάθε ελπίδα τώρα καθώς δοκιμάζω κάθε email που είναι δυνατό σε αυτό το νήμα που μπορώ να βρω ότι οι σύνδεσμοι προς τις συναλλαγές μου είχε κανείς κάποια χαρά;
Πρέπει πραγματικά να επικοινωνήσω με τους ιδιοκτήτες των velobet, rolletto, goldenbet κτλ. έχει κανείς το email;
I have contacted my bank today who couldn’t do anything at all, told me to contact action fraud who have also said nothing can be done. I’m loosing all hope now as I’m trying every email possible in this thread that I can find that links to my transactions has anyone had any joy??
I really need to contact the owners of velobet, rolletto, goldenbet etc does anyone have the email?
Βεβαιωθείτε ότι στέλνετε email στο payswix, καθώς από αυτόν διευθύνονται. Έστειλα email στον ιδιοκτήτη και ζήτησα από κάποιον να επικοινωνήσει μαζί μου αμέσως
Make sure you email payswix as that’s who they are run by. I emailed the owner and got someone to contact me straight away
Είχε κανείς σχέση με την Nationalbet; Οι συναλλαγές εμφανίζονται ως Balon και Newton OS. Η δική μου είναι μια πιστωτική κάρτα, οπότε ελπίζουμε ότι το τμήμα 75 αν αποτύχει η αντιστροφή χρέωσης
Anyone had dealings with Nationalbet? Transactions show as Balon and Newton OS. Mine is a credit card so hopefully section 75 if chargeback fails
Μπορώ απλώς να ρωτήσω εάν η διαφωνία ή το υπολογιστικό φύλλο εξακολουθεί να εκτελείται με στοιχεία επικοινωνίας. Πρέπει να συγκεντρώσω στοιχεία επικοινωνίας, για πολλούς εμπόρους 😫 δικό μου λάθος που είμαι εθισμένος που ξέρω πριν βάλει κάποιος δύο πένες στο ad*ckhead.
αλλά πήρα όλα τα μέτρα που μπορούσα, στοιχήματα τυχερών παιχνιδιών σε τράπεζα και κάρτες, ειδοποίησα την τράπεζα που έστειλε ακόμη και την αστυνομία στην πόρτα μου για να ελέγξει ότι ήμουν εντάξει, μπήκα στο gamban, επ' αόριστον. Αλλά αυτοί οι αδίστακτοι γαμημένοι στέλνουν μηνύματα και email μέρα με τη μέρα για να δελεάσουν. Έγραψα ακόμη και ένα είχε ήδη καταθέσει 200 £ και κέρδισα 3000 £ Και μόνο τότε λέει περιορισμούς χώρας! Λοιπόν αυτό θα έπρεπε να ήταν από την ημέρα dot, οπότε θα έχω τα χρήματά μου πίσω παρακαλώ!
Can I just ask if the discord or spreadsheet is still running with contact details. I need to gather contact info, for a lot of merchants 😫 my own fault for being an addict I know before anyone puts two pence in a d*ckhead.
but I did take all the measures i could, gambling blocks on bank and cards, alerted bank who even sent the police to my door to check I was ok , joined gamban, indefinitely. But these unscrupulous fuckers send message and email day in day out to tempt. I even signed up to one had already deposited £200 and won £3000 And only then does it say country restrictions! Well that should have been from day dot so I will have my money back please!
Γεια,
Οποιοσδήποτε έκανε συναλλαγές στους παρακάτω εμπόρους και έλαβε επιστροφή χρημάτων ή ακόμα και απάντηση:
Ευχαριστώ!
Hi,
Anyone with transactions to the following merchants and received a refund or even an answer back:
thanks!
Σε βοήθησε το payswix; Και ποια εμπορικά έχουν;
Επικοινώνησα μαζί τους πριν από 3 εβδομάδες και μου απάντησαν με τα εξής:
Γειά σου,
Ελπίζω να είσαι καλά. Αναγνωρίζουμε τη λήψη του email σας.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι μετά τον έλεγχο των εσωτερικών μας συστημάτων, δεν παρατηρήσαμε καμία δραστηριότητα με τον αριθμό της κάρτας σας που υποδεικνύετε. Ως εκ τούτου, θα θέλαμε να σας ζητήσουμε να παράσχετε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με τις αμφισβητούμενες συναλλαγές, όπως απόδειξη πληρωμών, ονόματα εμπόρων που εμπλέκονται, καταστάσεις συναλλαγών.
Η περαιτέρω συνεργασία σας μαζί μας θα είναι κρίσιμη για τη διερεύνηση αυτής της κατάστασης.
Did payswix help you? And which merchats do they have?
i contacted them 3 weeks ago and they responded with the following:
Hello,
Hoping you are well. We acknowledge the receipt of your email.
We would like to inform you that after checking our internal systems, we did not notice any activity with your indicated card number. Therefore, we would like to request you to provide additional information regarding the disputed transactions, such as proof of payments, names of merchants which were involved, transaction statements.
Your further cooperations with us will be crucial for our investigation of this situation.
Θα μπορούσα να πάρω κι εγώ ένα αντίγραφο, παρακαλώ απλώς για να έχω μια ιδέα για το τι να στείλω
Could I possibly get a copy too please just to get an idea of what to send
Παρακαλώ θα μπορούσα να δω το email. Μ ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I see the email. Michelle.garner0506@outlook.com
https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
ένας χρήστης το δημιούργησε με λεπτομέρειες των εμπόρων που μπορείτε να βρείτε αυτό που ψάχνετε
https://exclusive-icicle-e54.notion.site/Refunds-8dbe7bee16854c0b92dd5e8ba21a9890
a user created this with details of merchants you may find what you are looking for
Θα μπορούσα να παρακαλέσω το email, έχω ως αποστολή μου να σημειώσω πρόοδο αυτή την εβδομάδα
Could I please the email, I am making it my mission to make progress this week
Παρακαλώ θα μπορούσα να έχω τα email Μ ichelle.garner0506@outlook.com
Please could I have the emails Michelle.garner0506@outlook.com
Όποιος έχει επαφή για αυτά:
PSG*CloudData/ForceG
online πληρωμή
PLGN
άλλες Υπηρεσίες π.δ.κ
ibonusuk
CLX*ro-dians
θα προσφέρω επίσης μια ανταμοιβή για μια επιτυχημένη επιστροφή χρημάτων
Anyone have contact for these:
PSG*CloudData/ForceG
onlinepay
PLGN
other Services Nec
ibonusuk
CLX*ro-dians
i will also offer a reward for a succesful refund
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.